Kirjoittaja Aihe: Castle Cremations goes multit  (Luettu 3104 kertaa)

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Castle Cremations goes multit
« Vastaus #1 : 06 Lokakuu, 2013, 11:48:20 »
Hyvä. Laatuescejä multeihin :)

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Castle Cremations goes multit
« Vastaus #2 : 06 Lokakuu, 2013, 13:06:24 »
Onko joku seurannut tuota CC:n multiroottri-firmiksen kehitystä, missä mennään tällä hetkellä verrattuna vaikkapa SimonK:n? Kurkin joskus muutaman ensimmäisen firmisversion ajan muutoksia ja silloin edettiin aika sudesta ihan toimivaan. Mutta yleinen konsensus taisi olla ainakin silloin, että SimonK oli (jo silloin) parempi ja luonnollisesti nopareiden hinnat aivan toisessa painoluokassa. Tässä quad-päkissä on hyvää lähinnä melko edullinen hinta (siis merkin huomioiden, $180) ja se, ettei tarvitse murehtia plussakaapeleiden irrottamisesta (vain yhdessä noparissa on BEC).

Ei noita taida saada vielä sixpäkkinä hexaan? Tai erikseen lisänopareita ilman BECiä?

Poissa Vipe83

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Castle Cremations goes multit
« Vastaus #3 : 06 Lokakuu, 2013, 13:25:11 »
Olisi kiva nähdä ihan käytännön eroja eri escien tuomasta vakautuksen lisästä vaikkapa nazan ohjastamana.

Mulla on ollut käytössä turnigy plusheja, hk blueseries simonk ja t-motor escejä.
Yksikään esci ei ole käytössä mennyt rikki tai aiheuttanut mitään epävakautta eri multeissa. Potkureissa ja moottoreissa olen tosin huomannut selkeitä eroja.


Lähinnä kiinnostaa onko nuo hinnat "paremmissa" esceissä jotenkin perusteltuja vrt. 10e hintaiseen itse fläshättyyn blueseries 30A esciin.

Taisi olla jotkut Maytechin escit juuri samoja mitä halvemmat escit, simonk jo sisälle ajettuna.

Poissa jrna

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Castle Cremations goes multit
« Vastaus #4 : 03 Marraskuu, 2013, 20:50:28 »

Taisi olla jotkut Maytechin escit juuri samoja mitä halvemmat escit, simonk jo sisälle ajettuna.

Näin olen itsekin kuullut, mutta mahtaako pitää paikkansa? Onko Maytech vaan tilannut halpaa kiinavalmistajalta ja lyönyt omat etikettinsä päälle? Ja Hobbyking on ostanut omansa samalta tehtaalta ja laittanut omat etiketit päälle, mutta hinta on neljä kertaa pienempi. Maytechit maksaa kuitenkin sen about neljä kertaa enemmän kuin vaikkapa blueseries.

Toisaalta olen itse kuullut, että Maytechit olisi laatua ja että niitä laitettaisiin jopa Epicciä kantaviin kasimoottorisiin hymyssä suin.
Sport Quad (warthox)
F450 + Zenmuse h3-3d
Vulcan 1200 octo
S1000 + Zenmuse GH4

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
7 Vastauksia
4090 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Tammikuu, 2009, 16:38:00
kirjoittanut juza
5 Vastauksia
2988 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Maaliskuu, 2013, 21:31:49
kirjoittanut Miika
2 Vastauksia
2245 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Lokakuu, 2013, 10:50:52
kirjoittanut varis
Petskun multit

Aloittaja Petsku « 1 2 3 » MyFleet

63 Vastauksia
29273 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Tammikuu, 2015, 15:34:13
kirjoittanut Petsku
4 Vastauksia
2914 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Heinäkuu, 2014, 18:48:11
kirjoittanut zapster