Kirjoittaja Aihe: K-bar V-bar Voiko cyclic servot olla analogiset?  (Luettu 1552 kertaa)

Poissa kopterimies

  • Aloitteleva torppari
  • *
  • Kopterit on siistejä
K-bar V-bar Voiko cyclic servot olla analogiset?
« : 12 Tammikuu, 2020, 11:47:16 »
K-bar V-bar Voiko cyclic servot olla analogiset? Tossa Vstabi 5.3.4  Ei missään vaiheessa ollut mitään Swash servojen tyypistä kuten tail servosta on ja siellä on myös analog. Mulla on yksi poikkeus kopu missä on viellä analogiset servot cyclic servoina. Ja tykkään eniten sen kopterin ohjaus fiiliksestä. Se nyt ei varvasti ole siitä kiinni. Ne on mun muihin verrattuna vahvemmat ja hitaammat. tai oli jonka jälkeen oon valinnut sellasten kriteerien mukaan. Oma mielipide muuttui siihen suuntaan että ne cyclic servot ei oo tarpeen olla niin nopeita.
Joo siis se kiinnostaisi. Varmaan tieto löytyisi ihan vaan perusteellisemmin lukemalla mutta tää yhteisö on mukavampi tapa

Poissa Mesihukka

  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
Vs: K-bar V-bar Voiko cyclic servot olla analogiset?
« Vastaus #1 : 12 Tammikuu, 2020, 20:22:18 »
Internetin mäeltä löytyi tieto, että ainakin 5.0 pro softa tukee analogiservoja. Varmaksi en osaa sanoa, onko tuki säilytetty vielä tossa 5.3.4 versiossa. Swash plate valikosta pitäisi tähän löytyä valinta tohtorin hatun alla, jos on löytyäkseen.

Noin muuten on kyllä vaikea nähdä, että lentotuntuma analogiservoilla paranisi, eli vaikka ne nyt päivittäisi, niin ei se kyllä huonommaksi pitäisi mennä. Konetta saa aina rauhallisemmiksi säätämällä esimerkiksi kulmia, expoja, kiekkoja tai ratea.
SAB Finland Team pilot
Goblinit: Kraken 580 | Mini Comet | 420 Sport | Kraken 700 | 770 sport
Vbar Control touch

Poissa kopterimies

  • Aloitteleva torppari
  • *
  • Kopterit on siistejä
Vs: K-bar V-bar Voiko cyclic servot olla analogiset?
« Vastaus #2 : 13 Tammikuu, 2020, 23:56:38 »
Kiitoksia. Joo en muistanut kattoa sitä hattua ja sieltä löytyi analog.
Joo. Kyllähän sen aina saa säädettyä. Oikeastaan nyt on kyse mun ihan ekasta 450 rexistä joka muuttui myös mun ekaksi Flybarlesiksi. Ja kas kummaa tällä kyseisellä oon saanu parhaan lento tuntuman ja tilanne on edelleen niin. Vaikka edellytyksiä on parempia. Kysehän on kai siitä että sillä on eniten tullu lennettyä. Ja ajattelin vaihtaa siihen varmaan ihan ton K-barin ja koska oon tyytyväinen tohon just noin niin annan olla kaiken muuten niinku on ollutkin. Vaihtaa sitten kun on tarve. Toi K-bar on ollut jotenkin halpa ja hyvä vaiohtoehto. Ja helpoin säätää toimimaan ja toimii hyvin jo heti kun on käyny perus setupin läpi. Loogisin tollanen perus laite.
Nythän on sellanen kun TGZ 580 joka on siis klooni Microbeast PLUSsasta. Ja ostajat kehunut . mTasan saman näköinen oranssi laite mutta ei lue sitä Micro beastia. tossa linkki

https://www.banggood.com/ALIGN-VWINRC-TGZ580-3-Axis-Gyro-FBL-Altitude-Control-Smart-Flight-System-For-T-Rex-250-800-RC-Helicopter-p-1589468.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN


 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
3350 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Joulukuu, 2008, 19:46:55
kirjoittanut Jussi.
3 Vastauksia
2383 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Helmikuu, 2010, 17:14:31
kirjoittanut vps
21 Vastauksia
11894 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Tammikuu, 2011, 23:16:07
kirjoittanut Matti Häkkinen
3 Vastauksia
12639 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Elokuu, 2012, 12:36:03
kirjoittanut Timo Huhtamäki
9 Vastauksia
5846 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Lokakuu, 2014, 22:11:41
kirjoittanut Nitebiker