Avaudutaan ny kerta muutkin.
Useita tilauksia itsekkin tehnyt tuonne World of Heliin ja enää ei tarvii tehdä.
Koskaan ei ole saldot pitänyt paikkaansa. Toissa kerralla aattelin olla juvela ja kysyin etukäteen onko tätä tuotetta varastossa ennen ku maksoin tilauksen.
Vastasivat, että on. Tyytyväisenä juveluuteeni ajattelin, että lällällää näin varmistin kerrankin järkevän toimitusajan tuolta World of Helistä, mutta kakkanmarjat.
Maksettuani tilauksen kävi parin päivän päästä ilmi ettei tuotetta ollut varastossa ja vierähti reilu pari viikkoa ennen kuin saivat tavaran edes lähtemään Saksasta.
En taas muistanut viimeksi kuinka rektaalista toi World of Heli on ja menin onneton tilaan tavarata tuolta
No tällä kertaa se oli kyllä viimenen tilaus kyseisestä kioskista!
Tilasin tavarata 14.2 ja tiedustelin seuraavalla viikolla osaavatko ennustaa millon saavat tilauksen lähtemään.
Vastasivat:
Hello Mr. Rautio,
many thanks for your message.
We will ship your order today.
You will receive automatically a tracking number from our system when your package leave our warehouse.
Best regards
Lisa Herrmann
Tiedustelu 2Tiedustelin uudestaan viikon päästä kun ei ollut seurantanumeroa kolahtanut s-postiin.
Vastaus:
Hello Mr. Rautio,
many thanks for your message.
Here is your tracking number by DHL: CA95371XXXXXX
Best regards
Lisa Herrmann
Tiedustelu 3Tiedutelin jälleen päivien päästä onko jossakin tilaamassani tuotteessa jokin ongelma, kun eivät edelleenkään olleet lähettäneet tilausta, vaikka seuranta numeron lähettivätkin.
Johon viimein vastasivat:
Hello Mr. Rautio,
many thanks for your message.
We will ship your order today.
We have the article 4914 two times in backorder for you.
We think we will get a delivery from Mikado end of this week and then we will ship it asap to you.
Best regards
Lisa Herrmann
Ihan käsittämättömän ala-arvosta asiakaspalvelua.
Henk.koht. äänestän myös jaloillani kun annetaan perättömiä lupauksia toistuvasti oli se sitten kotimainen tai ulkomaalainen kioski