Kirjoittaja Aihe: Dji 450 multi  (Luettu 25949 kertaa)

Poissa Jopi73

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #50 : 26 Lokakuu, 2013, 11:03:59 »
Moroo

Nyt sain kikkailtua ton ioc:n kahdelle namiskalle :)
Ekasta napista on/off ja toisesta cl/hl. Elikkä mankka on turnigy 9xr.
Piti valita kanava johon sitten lisättiin uusi "rivi", ekana valittiin vipu jasille half,
Toiseen rivii samalle kanavalle full ja valittiin toinen vipu.
Empä kyllä osais tuon mukaan itekkään kyllä ohjelmoida ;) huhhuh
DJI 450 naza m v2

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #51 : 26 Lokakuu, 2013, 12:16:13 »
Moroo

Nyt sain kikkailtua ton ioc:n kahdelle namiskalle :)
Ekasta napista on/off ja toisesta cl/hl. Elikkä mankka on turnigy 9xr.
Piti valita kanava johon sitten lisättiin uusi "rivi", ekana valittiin vipu jasille half,
Toiseen rivii samalle kanavalle full ja valittiin toinen vipu.
Empä kyllä osais tuon mukaan itekkään kyllä ohjelmoida ;) huhhuh

Hienoa.

Vähän epäilin onnistuuko tuolla, mutta onneksi olin väärässä :)

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #52 : 26 Lokakuu, 2013, 13:31:31 »
Mulla samalla mankalla yks kytkin off-hl ja toisesta namiskasta saan vaihdettua hl ja cl tilojen välillä.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #53 : 26 Lokakuu, 2013, 13:38:01 »
Onnistuuhan tuo vanhallekin TH9X mankalle ihan ok, pitää vaan tehdä itte noi miksaukset.

Poissa Jopi73

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #54 : 04 Joulukuu, 2013, 14:02:52 »
Oisko vinkkiä mistä säädöistä alkaisi hakemaan parannusta seuraavanlaiseen
Ongelmaan.
Kun oikeanpuoleisesta ohjaustikun laittaa keski asentoon 450 dji naza v1
Ei oikein mene vaateriin vaan jää aina vähän kallelleen? Jos taas tikun löysää silleen nopeasti että tikku jousen avulla nopeasti keskittyy niin silloin useimmiten kopteri palautuu vaakaan!
DJI 450 naza m v2

Poissa proffa84

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #55 : 04 Joulukuu, 2013, 14:27:56 »
Oisko vinkkiä mistä säädöistä alkaisi hakemaan parannusta seuraavanlaiseen
Ongelmaan.
Kun oikeanpuoleisesta ohjaustikun laittaa keski asentoon 450 dji naza v1
Ei oikein mene vaateriin vaan jää aina vähän kallelleen? Jos taas tikun löysää silleen nopeasti että tikku jousen avulla nopeasti keskittyy niin silloin useimmiten kopteri palautuu vaakaan!

tikun potikka tulis mieleen.
Omatekele Quad - vielä kun oppis lentämään, aivot meni vaihtoon(KK2.1)... kuhan oppis tavoille(tai sit pitää odottaa et saa omat aivot vaihtoon)
Gaiku, gaiu 500x, pirteä pikku pöristin Naza-lite+GPS
EuroRC Mini Quad 250 "full" Nazella, EDF-liukuri
Frsky Taranis Plus
"Kirppu" eli siis Walkera QR Ladybird Taranis+AnyTX-combo

Poissa Jopi73

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #56 : 04 Joulukuu, 2013, 16:04:36 »
Sitä vähän itsekkin arponut, mikähän voisi olla varmin tapa sen todentamiseen?
DJI 450 naza m v2

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #57 : 04 Joulukuu, 2013, 16:48:24 »
Sitä vähän itsekkin arponut, mikähän voisi olla varmin tapa sen todentamiseen?

Onko turnigyssä "servo monitor"-, tms. näkymä, mistä vois kurkkaa suoraan, missä asennossa softa luulee tikun olevan?
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa proffa84

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #58 : 04 Joulukuu, 2013, 18:22:06 »
Onko turnigyssä "servo monitor"-, tms. näkymä, mistä vois kurkkaa suoraan, missä asennossa softa luulee tikun olevan?

kyllähän nuo palkit pitäis löytyä ihan aloitusruudusta... jos ei oo niin nuolilla sivuille(muistaakseni) sai vaihettua mitä näkyy... onko palkit, luvut ja jotain muuta
Omatekele Quad - vielä kun oppis lentämään, aivot meni vaihtoon(KK2.1)... kuhan oppis tavoille(tai sit pitää odottaa et saa omat aivot vaihtoon)
Gaiku, gaiu 500x, pirteä pikku pöristin Naza-lite+GPS
EuroRC Mini Quad 250 "full" Nazella, EDF-liukuri
Frsky Taranis Plus
"Kirppu" eli siis Walkera QR Ladybird Taranis+AnyTX-combo

Poissa Jopi73

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #59 : 05 Joulukuu, 2013, 16:29:53 »
Kopteri rauhoittui ehkä nyt. Vasta muutaman akun kerinnyt testata mutta kaksi hommaa mitä kokeilin!
Eka oli että tasapainotteli hiilari lavat uusiksi sekä parantelin niiden kiinityksen!
Toinen minkä testasi  samalla oli tuo ulkomaan foorumeilta lukemani aloitus ritutuaali.
Elikkä mankkaa ekaksi päälle sitten kopu, jonka jälkeen kopu pois päältä mutta jätän mankan päälle ja uudestaan kopteripäälle.
Näillä mennään nyt.
DJI 450 naza m v2

Poissa Team-Förss

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #60 : 14 Helmikuu, 2014, 19:43:32 »
Mitä akkuja oikein suosittelette 10 tai 8 tuuman propelleille ?

Ja kummat propellit 10 vai 8 ovat paremmat gopro kameran kanssa ?

Ja vielä pitääkö siis tuo kopteri joka kerta ennen lentoa kalibroida tällä tavalla: http://wiki.dji.com/en/index.php/Naza-M_GPS_%26_Compass_Calibration

Poissa rotomoto

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #61 : 14 Helmikuu, 2014, 22:14:29 »
Minulla parhaat  lento propelit on 9x45 tai 9x47  kun 920KV moottreilla ja 2200 --3300 S3 akuilla.  AWG 1.2Kg
yleensä kompassi kalibroidaan vain kerran
« Viimeksi muokattu: 14 Helmikuu, 2014, 23:11:02 kirjoittanut rotomoto »

Poissa ovt

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #62 : 14 Helmikuu, 2014, 22:25:21 »
Mulla noi perus 10" potkurit http://www.videovaruste.fi/multikopterit/potkurit/nylonhiillikuitu.html ja 5300mah gens ace akuilla n. 15min lento aika. Itse kalibroin yleensä aina kun jaksaa ennen lentoa ei ole iso vaiva kun kestää n. 30sek vaikkakin ihan samalla tavalla on aina lentänyt vaikka väliin jättäisikin joskus..

Poissa rotomoto

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #63 : 10 Maaliskuu, 2014, 20:46:07 »
ohessa FPV kamera tuunailua 450 runkoon. Ahdasta on.
https://app.younited.com/?shareObject=fbabfbf3-120e-e6a8-076c-7daf0ab3406c

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #64 : 27 Huhtikuu, 2014, 14:15:24 »
Pientä säätöä runkoon. Muutin keulan suuntaa frameen nähden. Hitton kun ei vaan muisti pelannut ollenkaan. Ihmettelin miksi corselock toiminto ei pelannut tossa tietokoneessa olessa kiinni, vika löytyi kun tunnin haki ohjeita ja ihmetteli. Ei kai se pela jos gps anturi on irti........ Pää asia et kamera on nyt keulassa eikä sivulla. Seuraavaksi testata noita pikku ledi säätöjä mahtaako toimia. Täytyy odotella et jätkä herää päivä unilta ensin, et pääsee tonkimaan missä mun ledi nauhat on? Tietty vielä täytyy kattoa et gps anturi on oikeella asetuksella tossa ohlemassa...... Mitäköhän vielä tulee vastaan? :'(
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #65 : 02 Elokuu, 2014, 06:27:34 »
Mahtaisko tänään jaksaa säätää ton akkujen suojaus toiminnon abaut kohilleen. Nyt on konfattu 4s akuille ja tossa hankin juuri 3s akkuja joten jostain nyt metsästämään noi arvot tai ruveta vaan leikkimään noita akkuja tyhjemäksi jotta saan ne arvot tonne purkkiin sisälle. Kanssa tarttis kokella miten lento aika muutunut kun tungee nois isommat akut kyytipojaksi?
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #66 : 02 Elokuu, 2014, 11:44:54 »
Helpointa käyttää erillistä hälyä.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #67 : 02 Elokuu, 2014, 21:41:49 »
Nyt näyttää kohtalaiselta 8 min lentoa ja akussa noin puolet jäljellä....... ::) Nyt vaan toi voltage homma kohilleen.......
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa BigDaddyJ

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #68 : 23 Elokuu, 2014, 10:47:28 »
Mulla F450 on 4s 4400 akuilla lentoaika 17min  11x5 potkureilla.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
3198 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Huhtikuu, 2009, 16:55:25
kirjoittanut jpietari
648 Vastauksia
207376 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Heinäkuu, 2015, 14:23:59
kirjoittanut WhoopeR
3 Vastauksia
2528 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Lokakuu, 2013, 01:17:41
kirjoittanut Tohtori R
2 Vastauksia
2971 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Joulukuu, 2013, 14:03:47
kirjoittanut Old Eagle
8 Vastauksia
5856 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Huhtikuu, 2014, 15:38:16
kirjoittanut Vispilä