Kirjoittaja Aihe: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..  (Luettu 72372 kertaa)

mfly

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #25 : 21 Syyskuu, 2010, 22:59:25 »
Yksi, mikä auttaa, on kevyt hiilikuituinen peräevä. Taitaa olla myös paras ulkonäköä kohentava lisäosa. Taisi olla 6 euroa posteineen ebaystä.
Toinen on raskaampi ja kestävämpi 450 sarjan lasikuitucanopy. Torpissa tavallinen muovi hajoaa herkästi.

Pitäähän sitä akkua silti siirtää eteenpäin... Itellä on etujalkojen etupuolelta vedetty nippuside rajoittamaan akun taaksepäin menoa ja eteenpäin menoa tavallinen kuminauha jalkojen toiselta puolelta. Akkutelinettä ei ole  ollut tarvetta pidentää...

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117
« Viimeksi muokattu: 21 Syyskuu, 2010, 23:47:11 kirjoittanut Ege »

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #27 : 22 Syyskuu, 2010, 20:57:11 »
Oukei. Uudelleen yritys akullisella silmämääräisen tunauksen jälkeen. Avot. Eipä enää lähde karkuun kuin kameli aavikolta. Trimmit riittää säätämään kopun suht tasapainoiseksi. Ilmaankin asti nyt uskalsi pompauttaa ja välillä sai pientä matala leijutusta aikaiseksi.

Ilmaan kun saapi niin tahtoo vaan vähän vaistomaisesti tulla aika äkkinäisiä ja turhan isoja korjausliikkeitä mitkä tahtoo vain pahentaa tilannetta. Jahka oppii herkällä tatsilla käskyttämän niin eiköhän tämä tästä ala lutviutuu.

Kunhan vielä saa nuo säätö vehkeet, niin pitää ottaa kopun säätö 101 ajan kanssa.
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #28 : 22 Syyskuu, 2010, 21:20:16 »
Oukei. Uudelleen yritys akullisella silmämääräisen tunauksen jälkeen. Avot. Eipä enää lähde karkuun kuin kameli aavikolta. Trimmit riittää säätämään kopun suht tasapainoiseksi. Ilmaankin asti nyt uskalsi pompauttaa ja välillä sai pientä matala leijutusta aikaiseksi.

Ilmaan kun saapi niin tahtoo vaan vähän vaistomaisesti tulla aika äkkinäisiä ja turhan isoja korjausliikkeitä mitkä tahtoo vain pahentaa tilannetta. Jahka oppii herkällä tatsilla käskyttämän niin eiköhän tämä tästä ala lutviutuu.

Kunhan vielä saa nuo säätö vehkeet, niin pitää ottaa kopun säätö 101 ajan kanssa.

Hyvähyvä, siitä se lähtee! Nuo isot ja äkkinäiset korjausliikkeet ovat juuri niitä mitkä itselläkin hieman hiertävät...tai siis: leijutus vasen kylki itseen päin onnistuu, leijutus perä itseen päin onnistuu, leijutus nokka itseen päin onnistuu joten kuten, mutta kun pitäisi leijuttaa oikea kylkii itseen päin, tulee aina pirun kovia korjauksia joiden seurauksena kopu alkaa sinkoilla sinne tänne. En ymmärrä mikä %#¤%&% siinä on, että yksi asento leijutuksessa on niin pirun vaikeaa?

Tänään tuli Beltti tonttiin (asfaltiin) noin 10-15 metristä nokka edellä ja kovaa... Ihan rauhallista taivaslentoa ensin, sitten aloin kaartamaan jolloin käänsin hiukan liikaa perää, jolloin kirkasta taivasta vasten perä katosi näkyvistä ja meni totaalisesti taju miten päin kopu on. Eli siis ei ollut hajuakaan onko perä vai nokka itseen päin. No tietysti lottosin väärin siinä korjauksessa (johon oli noin 0.4s aikaa) ja Belt tuli suoraan tonttiin kaasu pohjassa. Ihmeen vähällä remontilla kuitenkin selvitään, uudet osat ovat jo tilauksessa ja kopu muttereina, mutta muutama päivä ja taas toivon mukaan pääsee taas ilmaan. Ei näistä saa lannistua vaikka fiilis onkin melko maassa torpin jälkeen, se kuuluu harrastukseen. :D
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #29 : 23 Syyskuu, 2010, 07:58:25 »
Ilmaan kun saapi niin tahtoo vaan vähän vaistomaisesti tulla aika äkkinäisiä ja turhan isoja korjausliikkeitä mitkä tahtoo vain pahentaa tilannetta.

Tästä johtuen EI alussa yritetä leijuttaa metrin tai yli korkeudella. Kun lähtee heijailemaan ennen kuin ohjausliikkeisiin on jonkinlainen tuntuma, maa kutsuu aika herkästi. Ihan matalalla pelastaa kun vetää kaasun pois. Eikä se maaefektikään niin hirveästi tuskaa tuota.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Juku_

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #30 : 23 Syyskuu, 2010, 09:33:51 »
Moi. Noin kuukausi sitten ostin ekan kopun Belt CP-CX:n. Vaikeeta on ollut vanhan miehen alkutaival. Ei ole uskaltanut kunnolla kopua ilmaan nostaa
ja silti on tullut rikottua jo kaksi skaalakoppaa ja kaikenlaista normisälää. Siinäpä se. Lueskelin näitä foorumin juttuja ja uskaltauduin tänä aamuna nostamaan
kopun noin metriin. Hienosti leijui. Toinen yritys ja pieni torppi. Onneksi lepatusakselilla selvittiin. Skaalakopan vaihdoin normi beltin osiin. Eivät ole aloittelijoille näköjään.
HBK3 tuli myös hankittua. Tänään tulee loput osat siihen,(torpeissa meni lopulta runko moneen osaan =) ) joten leijutusharjoittelu jatkuu, mikäli sade ei aja simulaattorin pariin.
Align T-Rex 100, Align T-Rex 600esp, Align T-Rex 600NP, Hitec Aurora 9, Phoenix RC

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #31 : 24 Syyskuu, 2010, 22:11:29 »
Tere
Pakko tulla kans kertoon omasta kokemuksesta ton beltin v2 ensimmäisistä yrityksistä.
Hommasin beltin täältä (B 12) kiitoksia vaan hyvistä kaupoista ja vinkeistä ja ERITOTEN HYVISTÄ SÄÄDÖISTÄ.
Eka akku meni ihan vaan tuijotellessa lapojen pyörimistä ;D(ihan erinlaista ku big laman kans) vähän yritti nostaa ilmaan ja takas eikä siitä oikein muuta tullukkaan, on se vaan vaikeeta ei tahdo millään saada vakaaks.Oli se aika jojottelua toi eka akku ylös ja äkkiä alas ettei vaan tuu "torppia" eihä sitä oikein 50 cm kovin isoo torppia saa aikaan ;D.Ei muutakuin kaikki 3 akkua lataukseen ja odotteleen suu vaahdossa et tulis akut täyteen(eskyn oma mukana tullu laturi) kestää melkein päivän et tulee kaikki täyteen ;D.Emäntä nauraa ku vanha äijä(40+++) tuijottaa pientä vihreetä valoa :D.
Seuraavana päivänä rinta rottingilla jalkapallokentälle kaikki akut mukana,ilma aika tyyni joten tää on mun päivä 8).
Akku kiinni ja pikku hiljaa kaasua kopu nousee aika hyvin 50cm vakaasti(vähän kampee takavasemmalle mut oikeella tikul  saa pidettyä jotenkin aisois) leijuu kivasti(kiitos B 12 säädöistä).Kaikilla akuilla sama homma 50cm ei mitään yrityksiä tehdä mitään liikkeitä eteen/taakse/kääntyä vaan yrittää pysyä paikalla ja saada kopu ehjänä alas.Siinä se iltapäivä meni kivasti,olin tyytyväinen itteeni kun ei tullu mitään kolhuja kopuun.Siitä se sit pikku hiljaa varmaan lähtee???(toivottavasti).
Ei muuta ku seuraavana päivänä taas BARETTI PÄÄHÄN NAISMAGNEETTI SUORAAN JA MP3 TOP GUNIA JA TAIVAALLE.

T:KARI


PS:Kopterikaveria kaipais säätöihin/vinkkeihin ja muuten vaan turista jonnin joutavia TAMPERE/ATALA ja olishan se kiva nähdä ku joku oikeesti osais lentää näillä vehkeillä ;D
« Viimeksi muokattu: 24 Syyskuu, 2010, 22:20:26 kirjoittanut Eispii »
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #32 : 24 Syyskuu, 2010, 22:52:51 »
Siitä se sit pikku hiljaa varmaan lähtee???(toivottavasti).

Siitä se on lähtenyt kaikilla muillakin  ;)
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #33 : 24 Syyskuu, 2010, 23:21:21 »


PS:Kopterikaveria kaipais säätöihin/vinkkeihin ja muuten vaan turista jonnin joutavia TAMPERE/ATALA ja olishan se kiva nähdä ku joku oikeesti osais lentää näillä vehkeillä ;D
Paattisten pikkujouluun ei oo pitkä matka Tampereelta... :D

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #34 : 25 Syyskuu, 2010, 01:28:25 »
olishan se kiva nähdä ku joku oikeesti osais lentää näillä vehkeillä ;D

www.KävinMinäJoensuussa. org/Tilasin700Rekkulan/LuulinOsaavaniLentää.html
« Viimeksi muokattu: 25 Syyskuu, 2010, 01:31:04 kirjoittanut Puisto Kemisti »

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #35 : 25 Syyskuu, 2010, 19:17:51 »
Whee.. Taas käyty akullinen kokeilemassa vähän isommalla kentällä, ettei se tila kesken lopu. No meni yllättävän hyvin. Pari onnistunutta parin minuutin leijutusta sain aikaiseksi. Toinen leijutus oli kuitenkin vähällä päätyä kentän laidassa olleeseen aitaan.  :)

Tuo akun kiinnitys on jotain aivan käsittämätöntä tuossa vehkeessä. Ei oikein tuo tarranauha viritys vakuuta vaan pitää kehittää siihen joku näppärämpi mekanismi. Olin muka laittanut tiukasti akun kiinni niin just kun sain ilmaan, akku pudota pölähti virtajohdon varaan keikkumaan.
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #36 : 26 Syyskuu, 2010, 19:04:26 »
Taas on akkullinen kärvistelty taivaan sinessä josta tultiin myös alas joten ensimmäinen torppi on sitten Beltillä saatu aikaiseksi. Uskaltauduin takapihalla kokeilemaan kun tuli viidakko leikattua ja vaikka siitä nurmella harjoitusjalaksilla torppailusta on varoiteltu. Muutaman kerran siinä tulikin todella kallisteltua.

Nyt oli aika reiluja leijutuksia ja ei siinä mitään mutta kun tilaa ei ollut tarpeeksi niin sit sitä ei ollut. Puut alkoi lähestyä jonka seurauksena tuli vedettyä vähän turhan laajoilla kaarilla taas kerran. Tonttiin tultiin mutta yllätävää kyllä, torpin hinta pikaisella katsomisella ois jota kuinkin vain ~10€ tietämissä. Toinen päälavan pidin otti ja vääntyi.

Noh osia tiluukseen, kopu kuntoon ja taivaalle.
« Viimeksi muokattu: 26 Syyskuu, 2010, 19:06:41 kirjoittanut Juge »
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #37 : 26 Syyskuu, 2010, 19:31:13 »
Heh; tänään väänsin beltistäni kuudennen lepatusakselin..
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa Juku_

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #38 : 26 Syyskuu, 2010, 20:48:52 »
Päivällä oli loistava lennätyskeli. 4 akullista siinä menikin leijutellessa.
Iltahämärissä päätin, että viellä yksi akullinen on käytävä lennättämässä.
Eikun tietenkin beltti nokalleen maahan ja lepatusakseli solmuun yms. pientä osaa =)
Onneksi on HBK kasassa, niin pääsee huomenna jo uudestaan treenaamaan.
Align T-Rex 100, Align T-Rex 600esp, Align T-Rex 600NP, Hitec Aurora 9, Phoenix RC

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #39 : 26 Syyskuu, 2010, 20:53:12 »
Unohtui mainita tuossa, että tulevasta torpista oli jo enteet ilmassa kun kenttään tultiin koivun oksat pölisten edeltävästä leijutus yrityksestä. Siinä rytäkässä ei onneksi mitenkään käynyt.

Sen mitä tuosta nyt oppi niin lähdetään vaan ihan suosiolla läheiselle koulun kentälle lennätämään niin on sitten tilaa ihan reilusti vähän seikkaillakin ilman että on heti flooraa ja faunaa tiellä.  :D
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #40 : 27 Syyskuu, 2010, 15:55:56 »
Tästä nyt varmaan monet kommentoivat mutta minusta tuntuu, että Beltin nupin lepatusakselin kumit ovat liian löysät aloittelijalle. Kun ottaa käteensä Trexin nupin ja vertaa sitä vieressä olevaan Beltin nuppiin niin kyllä on lepatusakselin jäykkyydessä eroa. Ei voi olla niin että sitä vakaampi mitä löysemmät kumit. Sittenhän ne kannattaisi ottaa kokonaan pois. Entisenä Belttimiehenä sanoisin että todellinen lentäminen alkoi kun ostin 450 Trexin. Koko kesä lennetty, monia tunteja yhteensä eikä yhtään torppia. Jostain se johtuu.

Kerran otin peräkkäin ilmaan ensin Beltin ja sitten Rexin vertailun vuoksi niin kyllä eroa on. Beltti tarvitsee tottuneen käskijän, kyllä se sitten toimii mutta ei aloittelijalle ikinä. Uskokaa pois. On sekin vaihe eletty että Lelu-amille oli tilauksia menossa monta viikossa, osia meni belttiin varmaan 600 eurolla.

E-bayssä maksaa 450 sarjan Trexit 20 dollaria ilman sähköosia. Ja lentää ihan varmasti. Jos ei niin mä tulen paikalle säätämään (Nokian seudulla) Sen lupaan !
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #41 : 27 Syyskuu, 2010, 16:00:16 »
Totta turiset..
Itse olen torpannut ja korjannu ja tor.. Belttiä ihan urakalla, sitten tilasin kiina klooni rtf 450 trexin ja ekalla kerralla se jo leijjui tosi mukavasti.
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #42 : 27 Syyskuu, 2010, 16:02:43 »
Näin se juuri parhaimmillaan menee. Eiks ole hienoo nähdä oma kopu ilmassa, lentää akullinen ja sitten vaan istuttaa se nätisti kentän pintaan ihan ehjänä,,,hrrrrr
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #43 : 27 Syyskuu, 2010, 20:57:59 »
Kyllä vaan, se on hianoa!!

Mutta joo. unohtu tuossa sanoa, että muutaman onnistuneen trex lennätyksen jälkeen on myös beltti alkanut kestää ilmassa ihan eri tavalla :D
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #44 : 27 Syyskuu, 2010, 21:55:48 »
Joo kyä lentotunnit hyvää tekee ja turha jännitys katoaa. Orientaationtaju kehittyy ja lentäjä tulee ylipäänsä paremmaksi ihmiseksi,,, ;D
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Juku_

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #45 : 27 Syyskuu, 2010, 22:44:39 »
Joo-o. Laskin juuri, että Eskyihin on jo kuukaudessa palanut 450 ekee varaosiin =(
Nyt on kiina rex tulossa ja sitä odotan kuin joulupukkia =)
Align T-Rex 100, Align T-Rex 600esp, Align T-Rex 600NP, Hitec Aurora 9, Phoenix RC

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #46 : 28 Syyskuu, 2010, 07:18:40 »
Se oli hyvä päätös jota et kadu. Siitä alkaa lentäminen. Muista liimata kaikki ruuvit avattavalla liimalla, eritoteten perän sliderin vivun akselin kulmakannatin. Ruuvi on vähän piilossa mutta se on pakko liimata. Jos perä katoaa niin katoaa kaikki muukin,,heh  :D
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Juku_

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #47 : 30 Syyskuu, 2010, 01:00:02 »
Nyt olen yrittänyt leijutella HBK:ta.  7 akullista mennyt ilman torppia. (tosin ei mitään kunnon lentoa) On se vielä paljon vaikeampi kuin CPV2.
Heh. Tänään pikku "duffeissa" päätin ebay ostoksille lähteä. 85 ekee sitten kustansi toinen kiina rekku, kun katselin halvimmat komponentit
messiin. Alkas vain se ensimmäinen v3 tilaus saapua. Aamulla taas HBK ilmaan.
Align T-Rex 100, Align T-Rex 600esp, Align T-Rex 600NP, Hitec Aurora 9, Phoenix RC

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #48 : 30 Syyskuu, 2010, 07:11:49 »
Hyvä meininki !!

Ihan mielenkiinnosta, ajattelin kokeilla laittaa Belttiin tuplat lepatusakselin O-renkaat, tunkea jotenkin päällekkäin että tulis jäykempi. Tai sitten teetän kumifirmassa jäykemmät tilaustyönä. Kun ei nupin toiminta voi olla niin erilaista muuten kuin leparin osalta.
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #49 : 30 Syyskuu, 2010, 07:45:15 »
Hyvä meininki !!

Ihan mielenkiinnosta, ajattelin kokeilla laittaa Belttiin tuplat lepatusakselin O-renkaat, tunkea jotenkin päällekkäin että tulis jäykempi. Tai sitten teetän kumifirmassa jäykemmät tilaustyönä. Kun ei nupin toiminta voi olla niin erilaista muuten kuin leparin osalta.

Omaan laitoin lepatuskumeiksi silikoniset fuililetkun pätkät. Nuppi topakoitui toiseen potenssiin, samoin ajokäytös. Mielestäni rexiklooniin ei ohjattavuudessa enää kovinkaan suurta eroa ollut.

http://www.kopterit.net/index.php?topic=8203.0

HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
4454 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Joulukuu, 2010, 14:04:45
kirjoittanut Jänkhäkopteristi
30 Vastauksia
11436 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Syyskuu, 2012, 13:03:57
kirjoittanut Teo Mähar
303 Vastauksia
105294 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Toukokuu, 2022, 13:20:51
kirjoittanut virtakuono
2 Vastauksia
2477 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Maaliskuu, 2016, 18:26:37
kirjoittanut Korppi
3 Vastauksia
3663 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Helmikuu, 2019, 07:34:53
kirjoittanut TeroS