Kirjoittaja Aihe: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..  (Luettu 72053 kertaa)

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« : 21 Syyskuu, 2010, 08:13:21 »
Dodii. Illalla uskallauduin kokeilemaan Belttiä ekaa kertaan saisko sen ilmaan. Kopu on ostettu tuossa heinä-elokuussa ja samalla otin perus eskyn simulaattorin siihen ja FMS ja HeliSimRC:llä on pari tuntia leijuttelua takana. Samalla on tullut opiskeltua kopun säätöä ja niiden perusteella totesin tutkailujen jälkeen, että ei tuo voi olla säädöissä..

No ei ollut. Harjoitusjalakset alle ja asfaltille. Vähän kierroksia ja perä alkaa vatkaamaan. No gyron gainia säätämään ja siihen se perä sitten asettui. Lisää kiekkoja ja nyt perä alkaa puoltamaan. Vähän hienosäätöa ja siinä pysyy. Lisää kiekkoja ja nyt koko kopteri alkaa liikkua vauhdilla vasemmalle. wut?? vähän kiekkoja alas että pysähtyy ja sitten hienosäätöä. Taas kiekkoja ja taas puoltaa. hienosäätö tappiin ja silti puoltaa. Vielä tikulla apuja ja suurinpiirtein saa puoltamisen loppumaan.

Tuota rumbaa tein akullisen verran ja sitten totesin, että parempi vaan hankkia vähän roipettaa säätämiseen.

No jos tästä jotain jäi käteen niin se tunne kun kopteri alkoi hiljaa lähtä asfaltilla liikkelle. Varmaan puoli tuntia kokeilun jälkeenkin oli vielä ihan täpinöissä.
Kyllä tuosta kokeilusta jäi niin koukkuun ,että kyllä minä vielä tuon Beltin taltutan.
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #1 : 21 Syyskuu, 2010, 09:29:08 »
Tuo on ihan normalai efekti kaikilla,varsinkin pienemmillä koptereilla se pitää vaan reilusti nostaa ilmaan ~1m on jo ok korkeus niin näkeem iten se oikeasti käyttäytyy...Säädät vaan swashplaten suoraan ja nostat sen ilmaan :)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa GET

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #2 : 21 Syyskuu, 2010, 12:53:54 »
Kyllä Beltti pysyy hyvin paikallaan yli metrin korkeudessa, jos swashplate on suorassa ja kopu tasapainossa.
Alle metrissä lähtee, tasaisella alustalla, kallistumaan vasemmalle.
oh8get

RX: Trex 450, Belt-cp V2, Lama V3, HK-190
TX: FlySky TH-9X

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #3 : 21 Syyskuu, 2010, 13:29:05 »
Totta tuo maaefektin häviäminen vähän korkeammalla. Jos nyt "rohkeasti" tempaiset sen sinne metriin tai yli, on seurauksena 99,5% varmudella torppi. Kopteri ei pysy paikallaan itsestään millään korkeudella ja luultavasti lähtee kiihtyvällä vauhdilla etenemään johonkin mielivaltaiseen suuntaan. Luultavasti vielä silmänräpäyksessä pomppaa korkeammalle kuin olisit halunnut. Siinä vaiheessa pitää olla korjausliikkeet jo jotenkin hallussa.

Suosittelen hakemaan tuntumaa hyppäyttelemällä kopteria vähän ilmaan harjoitusjalasten kanssa. Alussa älä yritäkään paljoa ohjailla. 10- parikymmentä senttiä ilmaan ja heti alas. Kaasua niin että kopu kevenee ja siitä sitten vähän lisää. Sitten kaasu heti pois. Tätä teet yhden akullisen ja toisella akulla alat varovasti tehdä korjausta, jotta kopu pysyisi paikallaan. Samalla saa tuntumaa kaasuun. Beltti nousee hyvinkin rajusti jos laitat liikaa kaasua. Jos se ekaa kertaa elämässä kokeillessa pomppaa puiden latvojen tasalle, alkaa peli olla menetetty siltäerää.

HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #4 : 21 Syyskuu, 2010, 13:34:27 »
Rohkaisevia sanoja..  ;D Pitääpä kokeilla varovasti pompauttaa hieman ilmaan.. Tuntui vaan niin älyttömän paljolta kallistumiselta etten uskaltanut nostaa kokonaan irti maasta..
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa Ripa

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Ultralla laskuun omalle kentälle...
    • Working
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #5 : 21 Syyskuu, 2010, 13:45:10 »
Jos Beltti on säädöissä, lähtee aika tasaisesti leijumaan, ainakin tottelee hyvin ohjausta. Harjoitusjaloilla voi kokeilla, mihin päin yrittää lähteä karkuun oikea tikku keskellä, Jos trimmit ei riitä, kallista swashia linkeistä säätämällä. Jos säädöt on pahasti pielessä, aluksi tuntuu melko hankalalta.
Minulle oli yllätys, kuinka suuria korjausliikkeitä ja kuinka nopeasti pitää tehdä, että kopu on hallinnassa.
Kun taitoa kertyy ja tuntee kopun reagoimisen, riittävät pienemmätkin ohjausliikkeet.
Jr Twister Aggressor, tästä se alkoi + Esky Belt CP V2 + Walkera RX2612V +DX7 + mSR
Walkera V120D02 tosi hauska sisälennätyksessä + Walkera M120D01 vielä parempi
DX7 - Suomenkielinen manuaali tehty ja ladattavissa

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #6 : 21 Syyskuu, 2010, 13:56:18 »
Trimmi ei todellakaan riitä. Aikaisemmin olin jo todennut, että ei taida olla ihan säädöissä mutta ajattelin kokeilla. Noh jahka saan kunnon työkalut hankittua niin sitten säätämään.
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #7 : 21 Syyskuu, 2010, 14:12:28 »
Niihin beltin linkkeihin ei taida olla työkalua, koska ne on niin pienet. Itse en ole ainakaan löytänyt. Ne lähtee ihan sormilla vetämällä tai sitten pihdeillä varovasti auttaen.
Pihtien kanssa kannattaa olla varovainen ettei linkki murru ja katkea.

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #8 : 21 Syyskuu, 2010, 14:23:14 »
Ok.. No pitääpi varovasti kokeilla. :-\
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa Ripa

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Ultralla laskuun omalle kentälle...
    • Working
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #9 : 21 Syyskuu, 2010, 14:28:56 »
Minä taiain tehdä säädöt kiertämällä ruuveilla linkit palloineen irti, kierto oikeaan asentoon ja ruuvit kiinni.
Muovissa ruuvit pysynevät melko hyvin ilman liimaa.
Jr Twister Aggressor, tästä se alkoi + Esky Belt CP V2 + Walkera RX2612V +DX7 + mSR
Walkera V120D02 tosi hauska sisälennätyksessä + Walkera M120D01 vielä parempi
DX7 - Suomenkielinen manuaali tehty ja ladattavissa

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #10 : 21 Syyskuu, 2010, 14:36:42 »
Itse hommasin Beltin ensikopuksi viime toukokuussa ja ensilento oli n. 3 sek ja kukkapenkkiin päätyi. ;D

No, sen jälkeenkin on saanut tehdä remonttia aikalailla, yhdessä vaiheessa taisi tilauksia olla vetämässä leluja.netille ainakin yksi viikossa... Nyt kun hieman on Beltin kanssa jos päässyt sinuiksi niin uskaltaa jo hieman kaarrella taivaallakin sinne sun tänne, kuitenkaan mitään AD3D:tä ei voi vielä haaveillakaan. Hieman helpotti Beltin hallintaa kun hommasi tuon paremman lähettimen sitä käskyttämään mutta kyllä sillä alkuperäiselläkin alkuun pääsee. Muutama asia mitä kannattaa mielestäni huomioida:

-Aina kun harjoittelet, mene jonnekin missä on TILAA. Itse kokeilin alkuun ihan pihapiirissä ja siellä ne pusikot, puut ynnä muut roinat hyökkäävät välittömästi päälle. Kun ympärillä on lääniä, ei ole niin väliä vaikka kopu hieman liikkuukin hallitsemattomasti, sitä on sitten aikaa ja mahdollisuus korjailla ihan toisella tavalla.

-Suosittelen mahdollisimman tyyntä keliä. Olin itse syysleirillä monttu auki katselemassa, kun jengi lenteli siinä tuulessa ettei mitään. Tuntuu, että ei tarvi olla kuin kevyttä tuulenvirettä ilmassa, niin omaa Belttiä viedään jo joka suuntaan kuin pässiä narussa. Etenkin äkkinäiset korkeusvaihtelut yllättävät helposti.

-Kun saat kopua jo irti maasta ja alat päästä jo ns. leijutusvaiheeseen, ei kannata nostaa kovinkaan korkealle, yrittää vaan varovaisesti pitää sitä ehkä n. metrissä-kahdessa (perä itseen päin), jolloin ehtii jo jonkinlaisia korjausliikkeitä tehdä jos meinaa karata, ainakin itse huomasin että jos nostaa liian korkealle, menee asennontaju helposti jolloin tulee korjattua väärään suuntaan ja sitten se on moro... jos taas leijuttelee aivan maan pinnassa, ei ehdi kissaa sanoa kun kopu kippaa johonkin suuntaan ja lavat ottavat maahan. Harjoituspallot tosin aika hyvin pelastavat siinä kohtaa.

-Jos sinulla on E-SKyn oma radio, siitä vasemmasta pyörivästä nupista (oliko Hov-pit?) kannattaa säätää mahdollisimman paljon kierroksia nuppiin suhteessa lapakulmiin, jolloin ainakin oman kokemuksen mukaan kopu oli melkoisen paljon vakaampi.


Konkarit korjatkoon jos tuli paljon asiavirheitä. Noilla suurin piirtein itse menin ja nyt on voinut jo useita akullisia lentää niin, ettei ole tarvinut tehdä remonttia joka lennon jälkeen. Alussa meinasi usko kyllä loppua totaalisesti mutta sisullahan se Suomalainen mies painaa...

Kokemani + täältä lukemani perusteella en tosiaankaan usko, että tuo Belt olisi aloittelijalle kovinkaan hyvä kopukka harjoitella, joku tosin hyvin sanoikin että jos sillä oppii hyvin lentämään, osaa lentää millä vain. ;D Taitaa olla Beltti kuitenkin vaikeimmasta päästä, tosin itselläni ei ole mitään kokemusta muista vehkeistä joten aivan mutuilua siinä mielessä. Nyt on hankintalistalla ja etsinnässä 500-600 Rexi, kun sen saa hommattua niin sitten voi jo hieman kertoa vertailukokemuksia täälläkin näin aloittelijan näkökulmasta.
« Viimeksi muokattu: 21 Syyskuu, 2010, 14:41:07 kirjoittanut WSTR »
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #11 : 21 Syyskuu, 2010, 15:06:36 »
Itse kans luin joltain foorumilta, jossa joku sanoi hyvin: Mikään ei korvaa sitä Beltillä opittua lentämistä ja kopun korjausta.
Joten Beltin tilaus oli kyllä ihan tietoinen valinta. En kylläkään aloittanut noin räväkästi. :)

Sit kun alkaa olla Beltti taltutettu omalla radiolla niin aletaan siirtymään siten tuonne laadukkaampiin vehkeisiin. Sisulla mennään ja otetaan homma haltuun. Jos torppaa niin sit torppaa.
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #12 : 21 Syyskuu, 2010, 15:11:49 »
Oikein!
Itse toin tänään Belttini varmaan ekaa kertaa ehjänä kotiin :D
Eli akut latinkiin ja uudestaan pellolle, eiköhän se torppi saada aikaiseksi..
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #13 : 21 Syyskuu, 2010, 15:25:52 »
Kokemani + täältä lukemani perusteella en tosiaankaan usko, että tuo Belt olisi aloittelijalle kovinkaan hyvä kopukka harjoitella, joku tosin hyvin sanoikin että jos sillä oppii hyvin lentämään, osaa lentää millä vain. ;D Taitaa olla Beltti kuitenkin vaikeimmasta päästä, tosin itselläni ei ole mitään kokemusta muista vehkeistä joten aivan mutuilua siinä mielessä.

Itse laitoin vastikään oman beltin myyntikuntoon ja säätelin kohdalleen. Yhden akun lennätin kuukausien tauon jälkeen eskyn omalla radiolla. Leijutus oli aivan helppoa ja mitään oho-juttuja ei ollut. Beltti leijuu ihan nätisti ja vakaasti kun on kohdallaan. Ajelin vähän kaseja ja pirottelin ja ei siinä mitään erityistä tullut esille. Ainoa vähän ikävä juttu on oman radion kaasukäyrä. Tahtoo helposti jojotella, jos ei ole tarkkana. Kyllä beltillä voi aloittaa ihan siinä kuin millä tahansa 450 kokoisella. Näpeissä on vika, jos ei ilmassa pysy. Kyllä se taipuu kait ihan kohtalaisesti temppuiluunkin ainakin jos Youtubeen on uskomista.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

jhelmine

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #14 : 21 Syyskuu, 2010, 15:48:15 »
Niihin beltin linkkeihin ei taida olla työkalua, koska ne on niin pienet.
Itse ostin tämän näköiset http://cgi.ebay.com/1Pcs-New-Ball-Link-Plier-All-T-rex-450-ESKY-CP-V2-/280435708616?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item414b4552c8
Siis n. 5e postikuluineen

Kun ei paremmista tiedä, niin noillakin pärjää hyvin.

mfly

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #15 : 21 Syyskuu, 2010, 16:05:55 »
Itekin vasta tänä vuonna aloittanut opettelun, niin tuo asfaltti kuulostaa aika hirveältä verrattuna nurmikkoon...Alussa menee pientä osaa vähän väliä jo nurmikollakin, ei onneksi noissa korkeuksissa vielä pääakselia, mutta meneekö sekin asfaltilla? Eli korjata sillon saa aika ahkeraan, hyvä puoli on tietysti se, että se mihin alussa meni jopa monta tuntia pähkäilyyn, hoituu nyt jo alle 5 minsankin, kuten päärattaan vaihto, tuossa king3 se on mahdollista tosin hoitaa vielä nopeammin, sillä swasplate linkkejäkään ei tarvitse irroittaa.

Ei ihan halpa harrastus, ainakaan jos ei tilaa osia ebaystä tms. Nopeimmat ja halvimamat toimitukset lienee ebayssä global.mart, noin 7 päivää, muilla menee tavallisesti se kaksi viikkoa.

Padi00

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #16 : 21 Syyskuu, 2010, 16:37:31 »
Tänne vois muutkin kirjoitella alku taipaleista... saa aloittelijat lisää luottamusta ja samalla saadaan lisää harrastajia.
ja tuleehan tossa samalla hyviä vinkkejäkin :)

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #17 : 21 Syyskuu, 2010, 17:27:06 »
Asfaltilla aloittelin sen takia, että näkee minne se kopu alkaa heti lähtä kun alkaa kierroksia olemaan sen verran, että kohta irtoo kentästä. Toiveissa oli, että ois päässyt jonnekin liikuntasaliin testaamaan niin ois ollut jalaskitkat minimissä. Sanoisinko omassa tapauksessa, että kuitenkin kannatti kokeilla varovasti asfaltilla. Nurmella ois ollut varmaankin heti tontissa.
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #18 : 21 Syyskuu, 2010, 17:35:08 »
Ainoa vähän ikävä juttu on oman radion kaasukäyrä. Tahtoo helposti jojotella, jos ei ole tarkkana.

Tuo tuli selkeästi omalla kohdallakin esiin, kun päivitin radion Beltin omasta  --> Futaban 7C. Huomattavasti paremmin saa kopun pysymään halutulla korkeudella, kun saa trimmattua lapakulma- ja kaasukäyrän hieman viisaammaksi. En nyt tiedä ovatko ne itsellä nytkään mitkään kovin järkevät, muistaakseni:

Kaasu: 0-30-70-85-100
Lavat: 30-40-65-85-100

..ja siis nollakulma on itsellä trimmattu lapakulmakäyrän 50-kohtaan. Korkeuskäyttäytyminen on kuitenkin mielestäni sopivan rauhallista, ja sen oho-fiiliksen tullessa kopun saa äkkiä pomppaamaan taas kohti taivasta ennenkuin paukkuu.

Asfaltilla aloittelin sen takia, että näkee minne se kopu alkaa heti lähtä kun alkaa kierroksia olemaan sen verran, että kohta irtoo kentästä. Toiveissa oli, että ois päässyt jonnekin liikuntasaliin testaamaan niin ois ollut jalaskitkat minimissä. Sanoisinko omassa tapauksessa, että kuitenkin kannatti kokeilla varovasti asfaltilla. Nurmella ois ollut varmaankin heti tontissa.

Nurmikko ja ne harjoituspallot ovat tosiaan vihoviimeinen yhdistelmä. Pallot kanittavat nurtsilla niin pahasti että kopu ei liu´u mihinkään ja jos kopu pahasti vänkää johonkin päin, se on heti nurin kun irtoaa maasta (kokeiltu on). Hiekka on myös ihan hyvä alusta.
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

mfly

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #19 : 21 Syyskuu, 2010, 17:48:13 »
No juu ihan alussa liukuva alusta on hyvä,  mutta kun ollaan päästy jo vähän ilmaankin, niin lyhyt nurmikko on hyvä... Pitkässä nurmikossa on se huono puoli, että peräakselille voi juuttua ruohoa.  Rohkaisevaa lienee sanoa, että harjoituspalloilla leijuttelu on vaikeampaa kuin ilman niitä, eli ne kannattaa ottaa mitä pikimmin pois... Laskeutuminen on helpompaa kuin ainakin itse luulinkaan ilman niitä pingispalloja. Yhtään osaa ei tainnut siinä vaiheessa enää mennä rikki.

mfly

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #20 : 21 Syyskuu, 2010, 18:19:29 »
Tuosta kopun vasemmalle kallistumisesta alussa, niin se on ihan normaalia, johtuen muistaakseni (saa korjata) siitä, että perälavat on oikealla puolella.  Alussa pitääkin oikeanpuoleista tikkua vetää reilusti oikealle samalla kun nostaa ilmaan. Siinä metrin paikkeilla voi tikkua palautella keskelle. tai jos ei voi, niin sitten joutuu trimmaamaan ja ne trimmit riittänee satavarmasti. Kyllä ne linkit tehtaalla jo asetettu suht. oikein.

Säätökysymys tulee esille vasta myöhemmin ilmassa eli kopua ei  siis saa pysymään paikallaan ilmassa. Lavat pitää kulkea samaa rataa ja olla nollakulmassa nollakaasulla. Eli lapakulmamittari on must.

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #21 : 21 Syyskuu, 2010, 18:48:09 »
Tuo vasemmalle kampeaminen tulee siitä.. että.
Peräroottori puhaltaa vasemmalle kompensoidakseen roottorin aiheuttaman väännön, nyt kun kopteri on massa niin se ei pääsee "itse korjaamaan" eli kallistumaan oikealle. Eli jos ilmassa katsot kopteria niin sen runko on "kallellaan" vähän oikeallepäin korjatakseen perän aiheuttaman työnnön vasemmalle.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #22 : 21 Syyskuu, 2010, 20:27:04 »
Tuo vasemmalle kampeaminen tulee siitä.. että.
Peräroottori puhaltaa vasemmalle kompensoidakseen roottorin aiheuttaman väännön,

Siis puhaltaa oikealle? ;)
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #23 : 21 Syyskuu, 2010, 20:35:25 »
äh, aivan niin.. mietin jo kirjoittaessa nuita suuntia ja menipä siltikkin ajatuksen ohi ^^

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #24 : 21 Syyskuu, 2010, 22:21:01 »
No nyt on silmämääräisesti tunattu swashi vaakaan.. (välineistöä on tilattu) Katsotaan nyt milloin pääsee kokeilemaan. Tämä Suomen sää näyttää taas parastaan..

Beltti on kyllä aivan helvetin takapainoinen. Vakioakkua siirtämällä eteen ei kyllä saa tuota vaateriin ilman, että pistää jonkun jatkon siihen akkupaikkaan. Pitää näköjään viritellä vähän noita noparin ja vastarinkin paikkoja uusiksi kun ei muuten johdot yletä.

Pikku vikoja, helppo korjata... vielä..  ;D
- Belt CP V2
- FMT-500

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
4440 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Joulukuu, 2010, 14:04:45
kirjoittanut Jänkhäkopteristi
30 Vastauksia
11390 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Syyskuu, 2012, 13:03:57
kirjoittanut Teo Mähar
303 Vastauksia
104904 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Toukokuu, 2022, 13:20:51
kirjoittanut virtakuono
2 Vastauksia
2466 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Maaliskuu, 2016, 18:26:37
kirjoittanut Korppi
3 Vastauksia
3650 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Helmikuu, 2019, 07:34:53
kirjoittanut TeroS