Kirjoittaja Aihe: Firefoxille uutta ilmettä  (Luettu 3296 kertaa)

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Firefoxille uutta ilmettä
« : 13 Maaliskuu, 2010, 19:16:48 »
Millonkahan täältä löytyy joku kopteriaiheinen personointi firefoxiin?
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa jkaija

  • Pro torppari
  • ****
  • #0053
Vs: Firefoxille uutta ilmettä
« Vastaus #2 : 31 Maaliskuu, 2010, 07:29:59 »
Kunhan vaan testasin tuota -> http://www.getpersonas.com/en-US/persona/152294     :o
RJX; Extreme X-90Gas
ESky; -BeltCp, Smart
JR 11X Zero

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Firefoxille uutta ilmettä
« Vastaus #3 : 31 Maaliskuu, 2010, 08:40:28 »
Minusta koko personas on aika väljähtynyt idea. Yritän aina pitää selaimien ylä- ja alapalkit mahdollisimman pieninä (käytettävyyden tästä kärsimättä) ja valtaosa persoonista on ilmeisesti tehty kaikki mahdolliset googlepalkit ja fsecurekuvakkeet näkyvissä pitäville käyttäjille, joilla yläpalkki ulottuu puoleen ruutuun ja alapalkillakin mahtuisi pelaamaan tennistä. Eli toisin sanoen minun selaimessani persoonasta näkyy vain pieni kaistale yläreunaa. Näyttää typerältä ja häiritsee käyttöä. Olen tähän mennessä löytänyt vain pari persoonaa jotka oikeasti toimivat tällaisella minun nähdäkseni normaalilla ~2-3cm yläpalkilla. Näistäkin osa on värimaailmaltaan sössitty niin sopivasti, ettei valikkoteksteistä jne. saa enää selvää.

Turhuuksia kaikki tyyni! Lynxillä vaan pitäisi kaikkien surffata!

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Firefoxille uutta ilmettä
« Vastaus #4 : 31 Maaliskuu, 2010, 11:07:28 »
Minusta koko personas on aika väljähtynyt idea. Yritän aina pitää selaimien ylä- ja alapalkit mahdollisimman pieninä (käytettävyyden tästä kärsimättä) ja valtaosa persoonista on ilmeisesti tehty kaikki mahdolliset googlepalkit ja fsecurekuvakkeet näkyvissä pitäville käyttäjille, joilla yläpalkki ulottuu puoleen ruutuun ja alapalkillakin mahtuisi pelaamaan tennistä. Eli toisin sanoen minun selaimessani persoonasta näkyy vain pieni kaistale yläreunaa. Näyttää typerältä ja häiritsee käyttöä. Olen tähän mennessä löytänyt vain pari persoonaa jotka oikeasti toimivat tällaisella minun nähdäkseni normaalilla ~2-3cm yläpalkilla. Näistäkin osa on värimaailmaltaan sössitty niin sopivasti, ettei valikkoteksteistä jne. saa enää selvää.

Turhuuksia kaikki tyyni! Lynxillä vaan pitäisi kaikkien surffata!

Sama täällä, mutta löysin jonkun Lamborghini kuvan, niin piti hieman isontaa yläpalkkia ~3 senttiin että mahtu nätisti tonne ylös. Alhaallahan mulla ei mitään palkkeja olekkaan.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Firefoxille uutta ilmettä
« Vastaus #5 : 31 Maaliskuu, 2010, 13:38:12 »
Sama... ärsytää kaiken maailaman yahoo toolbaarit mitä jotku saa asennuksissa laitettua ja niitä on sitten 10 erinlaista :D
Itselläni on perus chrome ja oikein hyvä.. ei paljon ylimääräistä, tai ollenkaan..

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Firefoxille uutta ilmettä
« Vastaus #6 : 31 Maaliskuu, 2010, 22:28:02 »
Sama... ärsytää kaiken maailaman yahoo toolbaarit mitä jotku saa asennuksissa laitettua ja niitä on sitten 10 erinlaista :D
Itselläni on perus chrome ja oikein hyvä.. ei paljon ylimääräistä, tai ollenkaan..

jokos chromelle on mainos blokkeri? Muuten oli ihan pätevä selain kun joskus kokeilin.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Firefoxille uutta ilmettä
« Vastaus #7 : 31 Maaliskuu, 2010, 23:31:26 »
Vähän ohi menee mutta..... Täytyy kyllä sanoo että chrome pyörittää melko sutjakkaasti hyvän määrän välilehtiä (nytkin about 35), mihin firefox ei oikeen meinannu vääntyä millään. Mulla on joku perus brushed teema ja toimii tosi hyvin. No nään on taas näitä mielipiteitä....  ;)

-R
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
Hitec:ltä uutta!

Aloittaja Jussi Savolainen Yleinen keskustelu

11 Vastauksia
6160 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Huhtikuu, 2010, 12:47:13
kirjoittanut TAlho
13 Vastauksia
4395 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Syyskuu, 2009, 00:23:24
kirjoittanut Jyri
6 Vastauksia
5603 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Tammikuu, 2010, 18:46:15
kirjoittanut Jussi.
3 Vastauksia
3541 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Elokuu, 2010, 22:33:05
kirjoittanut kopterifriikki
115 Vastauksia
56137 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Joulukuu, 2010, 11:58:12
kirjoittanut 1m4s0_