Kirjoittaja Aihe: Phantom 3 Advanced Weak Image transmission signal - DJI Go päivityksen jälkeen  (Luettu 5392 kertaa)

Poissa ElbeH

  • Pro torppari
  • ****
    • Youtube-kanava
Hei!

Tosissaan vaikka tänään on tosi tuulista, lensin silti ja kopteri pysyi hyvin paikalla mutta olin päivittänyt DJI Go ohjelman iPhone 6s:ssäni. Vaikka kopteri oli 50m päässä minusta, sain puhelimeeni weak ja no Image transmission signal. Kopteri on säilyttetty hyvin kuljetuslaukussa. Viimeksi kuin lensin ei ollut mitään samanlaista ongelmaa. Onkohan vika päivityksessä
Aerial Finland

Poissa Late

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vähän samankaltaista ongelmaa Phantom 3 Standardilla DJI GO:n päivityksen versioon 3.0.0 jälkeen ollut näillä seitsemällä lennolla. Tuntuu, että kuvayhteys ei palaudu katkoksesta yhtä hyvin kuin ennen. Aina ei auta, vaikka lentäisi lähemmäs. Ainakin kerran ei auttanut edes kopterin reboot, vaan suljin sitten myös ohjaimen ja sovelluksen. Kuva ei palaudu välttämättä, vaikka kännykän ruudulla wifin pitäisi olla ihan kunnossa, kuten kuvasta näkyy. Tässä vaiheessa olin laskeutunut jo viereen ja kuva ei palautunut.

Poissa ElbeH

  • Pro torppari
  • ****
    • Youtube-kanava
Vähän samankaltaista ongelmaa Phantom 3 Standardilla DJI GO:n päivityksen versioon 3.0.0 jälkeen ollut näillä seitsemällä lennolla. Tuntuu, että kuvayhteys ei palaudu katkoksesta yhtä hyvin kuin ennen. Aina ei auta, vaikka lentäisi lähemmäs. Ainakin kerran ei auttanut edes kopterin reboot, vaan suljin sitten myös ohjaimen ja sovelluksen. Kuva ei palaudu välttämättä, vaikka kännykän ruudulla wifin pitäisi olla ihan kunnossa, kuten kuvasta näkyy. Tässä vaiheessa olin laskeutunut jo viereen ja kuva ei palautunut.

Joo. Itse tein yhden onnistuneen lennon kun käynnistin kaikki roskat uudelleen.
Aerial Finland

Poissa Late

  • Aloitteleva torppari
  • *
Seitsemästä lennosta ainakin kahdella ei kuva palautunut ilman jonkun laitteen sammutusta, muutama pätki rankasti ja muutama toimi ongelmitta.

Poissa Late

  • Aloitteleva torppari
  • *
iPhonen softaan on tullut päivitys, joka väittää Standardilla korjaavansa jumituksia. Mulla saattoi olla kyse siitä. Eivät kuitenkaan väitä kokonaan korjanneensa, vaan sanovat reduced. Vielä en ole ehtinyt kokeilla.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
5182 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Syyskuu, 2012, 20:07:05
kirjoittanut proffa84
4 Vastauksia
3744 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Syyskuu, 2013, 22:06:28
kirjoittanut Matti Häkkinen
18 Vastauksia
10631 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Lokakuu, 2016, 00:35:51
kirjoittanut SiB77
4 Vastauksia
7746 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Lokakuu, 2016, 21:31:19
kirjoittanut Mika Lukumies
0 Vastauksia
1762 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Toukokuu, 2018, 10:47:40
kirjoittanut Djiphantom3