Imani sanoin Helipeoplen omistajalle sun tilanteesta heti silloin ku valitit ensimmäisen kerran. Varastolla ei tällähetkellä ole kuin yksi kaveri joka postittelee paketteja muun työnsä ohessa eli nyt kesä kaudella siellä on ollu viivästyksiä. Sun tilanteesi on heillä tiedossa, mutta lomat/matkat jne. jutut vissiin sotkevat. En tiedä Mutta koita jaksaa odotella vielä hetki niin eiköhän he suhun ota yhteyttä.
Olen lukenut joskus tuosta että tekevät muun työn ohessa, mutta pitkäaika se on 2vkoa odottaa yhtä osaa joka on varasto tuote. Ehkä sitä on tottunu liian hyvälle kotimaisista puljuista joista tavara lähtee samana päivänä ku tilaus laitettu sisään, esim. Eurorc, trexstore yms.
Vaikka muun ohella tekevätkin tätä arvokasta työtä niin onko se oikein että maksava asiakas joutuu siitä sitte kärsiin? Ymmärrystä voisi tulla enemmän jos edes viesteihin vastattaisiin. Tai voishan sitä sivuille laittaa vaikka näin kesä kaudella, että mahdollisia viivästyksiä voi tulla. Näin vois ostaja ehdokas miettiä ostopaikkaa uudelleen.
Mitään hyvityksiä en kaipaa, vaan itse tilattua tavaraa tai rahaa takaisin. Mieluummin näistä kahesta vaihtoehosta tuon tavaran vaikkakin on jo tuloillaan toisesta paikkaa.