Hep, kiitokset hyvästä testilentojen yhteenvedosta.
On muuten aivan mahtavaa porukkaa nämä kopteristit, kun autetaan näin hyvin ja selkeästi alkuun
Mankka:
Timerin sai mankasta samalle kytkimelle kuin thr-holdin

tämä säästää varmasti akkuja ettei vedä liian kuiviin.
Tuo gyron säätö pitää näköjään tehdä mikserillä,
onneksi purkista näkee live moodissa mitä käskyjä lähetin antaa millekkin kanavalle, eli määritelen asetukset --> piuha kiinni purkkiin ja katson mitä potikan säätö tekee millekkin kanavalle.
450:
Takalavat muuten on jotku copterX:n omat

, kääntyy(taipuu) muuten suht helposti sormissa eli antaa periks vähän joka suuntaan.
Tuo saattaisi olla yksi panostuksen paikka, ja nostan gyron herkyyttä mankasta, pikku hiljaa kun kerkeen ens kerran kentälle.
Ja tuossa purkissa on SPORT lentoasento perus säädöillä. Hoidan tuon perän kuntoon ennen kuin teen mitään muuta tuohon.
Havaintona tuli tehtyä että tuolla purkissa on -40 expoo perälle, varmaan vaikuttaa tuohon pyärähtämiseen seki; eli puolitetaan tuo -20:n
Sekä PITCH->ELE on 20, tuo käsittääkseni antaa käskyä eleservolle pitchiä muutettaessa
ELE- ja AILrate on 210 astetta?? eli onko näin että tuo määrittelee maksimi pyörähdys nopeutta.
Myös löytyy säätö paljonko käskyä menee suoraan nuppiin, tähän ei kosketa

500:
Tähän en tee mitään muutoksia

kuulostaa siltä harjottelu vaan
Se mitä ennen eilistä lennätyskertaa tein oli
kaasu käyrä 70%--> 75% (pitää hommata kierrosten kuuntelija lumiaan jos on saatavilla)
cyclic pitchiä nostettu 6,1-->8,1 (max 11).Vastaava varmaan löytyy myös muista purkeista.
Vähän ajatuksiani tähän kirjoittelin taasen kun oli hetki aikaa, Pahoittelen jos aiheutin hämmnennystä hymiöillä, opettelen vasta käyttämään niitä

EDIT: korjattu muutama sana. Virheitähän tuo edelleenkin sisältää, mutta antekee anteeks