Kirjoittaja Aihe: iCharger 4010Duo  (Luettu 111770 kertaa)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #50 : 24 Lokakuu, 2013, 20:53:22 »
Ei mulla muuta mut ei jestas että toi laite on ruma! :D
Vois melkeen uskoa et on 2000 -luvin tekele, mut ei sit kummiskaa lähellekkään.
jännä. Mä olin sanomassa ihan samaa! :D designi on pöllitty suoraan 8bit nintendosta! :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #51 : 24 Lokakuu, 2013, 20:56:12 »
Tosin joku pika/suoratoimintanappi olis kova sana, niinkun joku jo sanoikin täällä.

Siis mihin tarkoitukseen?

Ootko muuten uusimman firmiksen laittanut, aika tiheeseen tahtia tullut uusia versioita?

Poissa reittila

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit Ry #44, VALKKA
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #52 : 24 Lokakuu, 2013, 21:02:30 »
Jokos se 2.09 softa on turvallinen ?
Maailmalla ovat poltelleet latureita aiemmilla versiolla.

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #53 : 24 Lokakuu, 2013, 21:25:52 »
Mä en itseasiassa ole tietoinen mikä softa on sisällä. Mutta muistaakseni ne lupas päivittää uusimman.
Mulle sillä ei ole niin väliä, mä vain lataan  ;D

Suoratoiminnalla tarkoitin että olis tietenkin itse valittu joku latausohjelma jonka se käynnistää klikkauksella.
Nyt pitää 4 kertaa painaa nappeja pitkään ennenku lataukset alkaa. Soon tylsää  :)

Niin juu ja akkuihin on tarkoitus laittaa kiinteä lämpötila-anturi joka antaa sitten lisäaikaa akun poistamiseen.

Mulla kun tuo terveys tökkii, niin pitää yrittää karsia kaikki ylimääräinen toiminta lennätysreissulta ettei se ole pois itse lennätyksestä.
Siitä tämä yhden akun ajatuskin sitten lähti.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #54 : 24 Lokakuu, 2013, 22:01:41 »
Suoratoiminnalla tarkoitin että olis tietenkin itse valittu joku latausohjelma jonka se käynnistää klikkauksella.
Nyt pitää 4 kertaa painaa nappeja pitkään ennenku lataukset alkaa. Soon tylsää  :)
Tuo on totta. Harmittaa, mutta tottuu ja tulee nopeaksi tuossa kyllä ihminen, mutta parempi olisi kanavakohtainen "Lataa" nappi ja sitten rullasta ampeerit.
Tai vielä parempi, yksi iso nappi joka aloittaa molempien kanavien latauksen 40A

EDIT: Piti vielä lisäämäni että sillä softaversiolla mennään joka sattui aikanaan olemaan. Hyvin toimii.
Lainaus
Molemmat laturit päästi makeat salamat ja salamaäänet toisesta jäähyraosta siitä ylhäältä kun ensimmäisen kerran kytkettiin 50V sisään. Toinen laturi vasemmalta ja toinen oikealta puolelta.
Tämä kuulostaa kyllä oudolta.
« Viimeksi muokattu: 24 Lokakuu, 2013, 22:09:34 kirjoittanut Jussi. »

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #55 : 26 Lokakuu, 2013, 18:09:24 »
Oi oi.  ;D Ihan pakollinen hankita tuommonen laturi, ihmiselle joka lennättää 700 tai isompaa kepakkoa.
2 x 6S 4400mAh patterit tuli täyteen n.8minuutin kohdalla. Eli juuri sopivasti sillä aikaa kun kaveri lennättää.
Ketjulennättäjälle riittää kahdet patterit ja jos haluaa poltella välillä, nii yksikin setti riittää.
Raha kun ei akuissa pysy, niin tyhjää niitä ostella jos vähemmälläkin pärjää.

Akun käyttäytymisessä en huomannut mitään poikkeavaa. Ja miksi olisinkaan. Olenhan mä kyykyttänyt saman sarjalaisia, mutta 1300mAh akkuja pari vuotta lataamalla niitä vastaavilla C-arvoilla suoraan lennosta. Paitsi että purku on ollut niin nopeaa kuin ne akut pystyy purkamaan.
Siltä kantilta katsottuna nää patterit pääsee helpolla  ;D

Nyt tänään lennätyksen aikana oli parin asteen pakkanen ja akkujen lämpötila kävi maksimissaan +34 asteessa.
Näillä nyt mennään ja katsotaan mitä ajan kanssa tapahtuu..
Eiköhän tämmönen  lataus kohta ole ihan normihommaa  :)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #56 : 26 Lokakuu, 2013, 18:24:42 »
Tähän löytyi protokolla jolla saa ohjattua vehjestä sarjaportista. Juju siis liittyy projektiin Lataussalkku v2.0 jossa on siis tietokone jo konffattuna www-interfeissillä. Tämä on nyt testattu ja pelaa, vielä kun saadaan tuo nintendo kotiin voidaan aloittaa tuon ohjaamisen tutkiminen.

Protokolla näyttäisi tukevan esimerkiksi muistipaikoittain haettua latausta, eli jos vaikka muistipaikassa 1 on 2 kpl 7S 5000mAh-akkua @40A (4C) niin sen saisi suoraan valittua halutulle kanavalle.

Yksi fiksu tapa voisi olla esim pikavalinnat www-guissa vaikkapa tyyliin "Valitse muistipaikka, kanava, start"

Softaan tietysti turvallisuus-featuret, ettei esim vastarin akkuun saa tungettua 40A.

Näitä on aikaa tutkiskella sitten kun nintendo saapuu tänne näsijärven rannoille. Mutta joo, kun tämä projekti on nyt valmistumassa/valmistunut niin pääsee seuraavan kimppuun...

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #57 : 26 Lokakuu, 2013, 18:41:27 »
Sellaselle joka tykkää räplätä tietokoneiden kanssa niin tuo varmaan ihana keksintö.
Mutta mä inhoan kaikkea ylimääräistä näpyttelyä.
Mulle riittää pelkkä yksi start-nappi ja jos tarvii jotain muuta latailla niin sitte vaan toinen laturi sille  ;D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #58 : 26 Lokakuu, 2013, 19:02:27 »
Juju onkin että kun tää on up&running ni tohon voidaan laittaa vaikka se yks nappi per kanava että "Lataa 40A" jos niin halutaan. Eli se pieni tietokone siinä välissä mahdollistaa vaikka mitä. Oikeestaan vaan mielikuvitus on rajana kuinka ton haluaa tehdä. Se että olis www-gui josta vois valita sitä sun tätä on juu pelkkää koodaamisen ja onnistumisen iloa (tai laturin paloa :D) mutta kyllähän tohon saa ihan järkevääkin tehtyä.

EDIT: Ja selvyydeksi, se nappi voi todellakin olla ihan fyysinen nappi vaikka lataussalkussa :)

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #59 : 08 Marraskuu, 2013, 10:27:45 »
Kärkkäisellä näyttää taas olevan tätä varastossa, oli siellä 308Duo:kin mutta joku osti sen pois  8)

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #60 : 08 Marraskuu, 2013, 16:32:00 »
Joo, tuli mulleki meili että "posti palautti hukassa olleen lähetyksen meille, lähtee uudestaan". Vai pistivätkö uuden tästä erästä, who knows. Mutta kunhan tulis ny tällä kertaa ihan tänne manseen saakka.

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #61 : 14 Marraskuu, 2013, 08:43:06 »
Minkälaiset balansointi asetukset olette todenneet parhaaksi?

Rcgroups.com:ssa oli esim. tällaisia suositeltu:

User Balance
Balance Start = CV-0.2V
Balance Diff = 5mV
Balance Set Point = 2mV
Balance Over Charge = 2mV
Balance Done Delay = 1Min

Balance end setup option "End Current OFF, Detect Balance ON".

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #62 : 11 Heinäkuu, 2014, 12:47:13 »
Kuinka isolla C uskaltaa tehdä storage lattaus. Sain eilen mun 4010 ja vasta testailen miten toimii.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #63 : 11 Heinäkuu, 2014, 12:52:36 »
millään latureilla ei kannata purkaa akkuja. siinä on iso riski että poltat laturisi.

eli en suosittele storageen laittamista ainakaan jos sun akut on täynnä eli laturi joutuu purkamaan niitä. tyhjäksi ajettujen akkujen storageen laitonhan voi laittaa ihan niinku normaalistikkin ladatessa.

kopteri on loistava apuväline akkujen tyhjennykseen ;)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #64 : 11 Heinäkuu, 2014, 13:19:52 »
En pura vaan storagen lataus. Minä lentelen sinne 3.7 tienoille. Ne jotka jäävät pikkasen yli 3.85 niin seuraavan lento kertaan menee.
Pitäis nyt laittaa efuel ja 4010 testiin miten jaksaa pukata virtaa 700 kopun lipoon. Joutuuko laittaa server powereita.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Jalippo

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #27
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #65 : 11 Heinäkuu, 2014, 13:22:15 »
Torppaan niin usein, että on pitänyt yhden jos toisenkin kerran laturilla tyhjätä akkuja storageen.
Kyseinen 4010DUO käytössä ja speksien mukaan purkaa max 130w per kanava. Itse olen purkanut max. 100w per kanava ja vielä on laturi ehjä.

On se kumma jos laitteella voi tehdä jotain ja se on oikeen speksattukin, niin silti sitä pitäis välttää.  ::) Tiedän että noita on kyrvähdellyt purkuhommissa, mutta niin on ihan tavallisessa latauksessakin. Omassa yksilössä ei ole ainakaan toistaiseksi tullut vastaan mitään moitteita ja takuu tietysti korvaa tarvittaessa, jos pystyy hetken olemaan ilman laturia.

Edit: näköjään siis vain latauksesta, eikä purkamisesta kysymys, joten samahan se on vaikka 3C:llä vetää ne storageen, tuleepahan ainakin hätäisemmin valmista?


SAB Goblin 700 | MSH Prôtos 500 FBL | Blade mCPX V2 | Spektrum DX9
Blackout Mini-H FPV 4S | Fatshark Attitude V2

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #66 : 11 Heinäkuu, 2014, 13:29:36 »
Pitäis nyt laittaa efuel ja 4010 testiin miten jaksaa pukata virtaa 700 kopun lipoon. Joutuuko laittaa server powereita.

Eikös suurin eFuel ole 1200W? Kyllähän sillä reilu 40A saa ulos, mutta aika vajaaksi jää laturin tehoihin nähden.

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #67 : 11 Heinäkuu, 2014, 13:49:39 »
24V ja 60A ulos. Sen näkee miten käy. Onhan tää parempi kuin skyrc laturi.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #68 : 11 Heinäkuu, 2014, 15:28:41 »
Torppaan niin usein, että on pitänyt yhden jos toisenkin kerran laturilla tyhjätä akkuja storageen.
Kyseinen 4010DUO käytössä ja speksien mukaan purkaa max 130w per kanava. Itse olen purkanut max. 100w per kanava ja vielä on laturi ehjä.

On se kumma jos laitteella voi tehdä jotain ja se on oikeen speksattukin, niin silti sitä pitäis välttää.  ::) Tiedän että noita on kyrvähdellyt purkuhommissa, mutta niin on ihan tavallisessa latauksessakin. Omassa yksilössä ei ole ainakaan toistaiseksi tullut vastaan mitään moitteita ja takuu tietysti korvaa tarvittaessa, jos pystyy hetken olemaan ilman laturia.

Edit: näköjään siis vain latauksesta, eikä purkamisesta kysymys, joten samahan se on vaikka 3C:llä vetää ne storageen, tuleepahan ainakin hätäisemmin valmista?

tämmösenä elektroniikkamiehenä vaan hirvittää se tapa jolla toi laite muuttaa sitä sähköä lämmöksi. se ajetaan fetteihin. pikkanenkin glitchi softassa ni se fetti lähtee piirinhenkenä karkuun. ja kyllähän se on huomattu että purkuhommat ne on jotka noita on polttanu pääasiassa.

sitä en tiedä miten iso mahdollisuus tohon palamiseen nyt sitte loppupeleissä on. jos omistaa monta laturia ja takuut on voimassa ni kyllähän sitä vois itekki niillä purkaa. mä oon vaan ylleensä laittanu kamat kuntoon niin nopeesti että ei oo tarvetta. ei ne akut mee pehmeeksi viikossa tai kahdessa.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #69 : 11 Heinäkuu, 2014, 16:54:05 »
Nintendon pahin uhka on kaks asiaa, eli tulojännitteen heiluminen latauksessa ja juuri tämä purkaminen jossa fetit on yksinkertasesti lujilla. Lisäks balansointipiiresitä puuttuu vastussuojia joista vois olla hyötyä.

Pahin riski on tulojännitteen heiluminen latauksessa, näissä tilanteissa voi esim akkuun yhtäkkäi pamauttaa joitain kymmeniä ampeereja virtaa vaikka latausvirta oliskin pienempi oletusarvoisesti. Tämä tulojännitteen heiluminen aiheuttaa jojo-ilmiön joka joko loppuu hyvin tai sitten ei. Paras tapa tappaa nintendo on ajaa serveripovereita sarjassa ja kesken latauksen yksi tipahtaa kyydistä, esimerkiksi kolmesta poverista tuleva 36V tipahtaa yhtäkkiä kahden varaan eli 24V, siinä on savu jo melkein taattu jos vähänkään isommalla virralla latailee.

Ja vielä, nintendon käyttö buck'n'boost-ilmiön aiheuttamilla jännitteillä ei ole se järkevä tapa käyttää, suomeksi yksinkertaistettuna "Älä käytä 6S akuille 24VDC virtalähdettä", tuo ei ole siihen se maailman paras laturi. 24VDC jännitelähde jossa jänite heiluu? Ainakin opit tuntemaan miltä sähkö haisee....

Kaikista ongelmista huolimatta hyvä ja fiksu laturi, ainakin kun ei tarvitse käyttää sen omalla käyttöliittymällä :)

Oma mielikuvani on että ei se muillakaan välttämättä ole paljoakaan paremmin, pitää nyt muistaa kovin montaa saman kokoluokan vehjestä ei ole ainakaan samaan hintaan. (Eli kaksikanavainen, samanaikaisesti kilowatti per kanava tai yhdellä 1.4kW). Lisäksi nintendon hyötysuhde on melko hyvä eli sitä hukkahyppyäkään ei hirveämmin tule.

Kaikki tieto tottakai mutua, luettua ja koettua ;) Ostaisinko nintendon nyt kun tiedän tuosta jotain? Kyllä.

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #70 : 11 Heinäkuu, 2014, 23:23:57 »
Kuvittelin ettei 306 kärsi tuosta buck´n boost ilmiöstä mutta kyllä se vaan kärsii. 208 ei näytä kärsivän siitä ollenkaan, se toimii 24 voltin poverilla hyvin. Pitää alkaa tosissaan etsimään sitä salkkua, mistä tehdä seuraava salkun versio. Nyt tulis siis 36 voltin poveri sisään, väliulostulo 208:lle ja 306 sais sitten 36 volttia.

Olen tuolla 306 versiolla purkanut ja ladannut paljon, vielä on savu pysynyt kuorien sisällä, mutta käyköhän tuon kanssa myös käry jos toinen poveri tipahtaa kyydistä. Joku johto oli liikkunut ja yhtenä päivänä ei irronnut kuin 12 volttia. Johtoja sorkkimalla ja tökkimällä kiinni tilanne korjaantui. Tuossakin yksi syy lisää avata paketti ja tarkistaa kaikki.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #71 : 12 Heinäkuu, 2014, 03:44:46 »
Minä meinaan mahduttaa 4 powerii minun salkkuun. Pitäis lähteä kaikki tehot irti tosta 4010. Efuel 1200 olis myynnissä ja skyrc laturi 2*400w.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Konna

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Do yourself a favor and buy premium electronics!
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #72 : 12 Heinäkuu, 2014, 09:37:11 »
Torppaan niin usein, että on pitänyt yhden jos toisenkin kerran laturilla tyhjätä akkuja storageen.
Kyseinen 4010DUO käytössä ja speksien mukaan purkaa max 130w per kanava. Itse olen purkanut max. 100w per kanava ja vielä on laturi ehjä.

On se kumma jos laitteella voi tehdä jotain ja se on oikeen speksattukin, niin silti sitä pitäis välttää.  ::) Tiedän että noita on kyrvähdellyt purkuhommissa, mutta niin on ihan tavallisessa latauksessakin. Omassa yksilössä ei ole ainakaan toistaiseksi tullut vastaan mitään moitteita ja takuu tietysti korvaa tarvittaessa, jos pystyy hetken olemaan ilman laturia.
Itse puran halpahallista ostetulla perävaunun perävalo umpiolla ja 24 voltin 21 wattisilla polttimoilla akkua sinne noin 3.75v jännitteeseen torpin kohdatessa ja sen jälkeen storageen. Polttinoita on kaksi joten purkuteho on vaatimaton 42 wattia mutta eipä minulla vielä isoja kopuja/akkuja olekkaan... Aikaa menee 1250mah akussa reilu 15 minuuttia. Ja jos tarvitsee purkutehoa lisää ainahan voi laittaa lisää polttimoita.
Mikado Logo 700, Mikado GLOGO 690SX
Mikado Logo 550SX, Mikado Logo 480 XXtreme,
Mikado Logo 200,Goblin thunder sport 700,
Gaui NX4 -- Ja styroksipaaleja :D
Mikado Vbar Control Touch

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #73 : 12 Heinäkuu, 2014, 09:55:14 »
Kiva kun ette yhtään saa kaveria huolestumaan. ::)

Maanantaina varmaan käsissä siis se 308duo ja pöydällä odottaa 24v serveripowereita...
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa Korppi

  • Seniori torppari
  • *****
  • 47
Vs: iCharger 4010Duo
« Vastaus #74 : 12 Heinäkuu, 2014, 11:35:20 »
Mulla on sama setti ja toimii hienosti, 6s akuille tein haarajohdot ja 600:n akut lataa yhdessä kanavassa hetkessä. Aina välillä lataan sitten molemmat pakat omissa, niin näkee paremmin kennokohtaisesti kunnon.
 Tapatalk
Align 450 prominator@V2, (3GX, DFC),
Align 600 pro, (3GX, EFL),
Gaui 500X@hk2.1,  Tarot TL250A@CC3D
Futaba 14SG, iCharger 308DUO
https://www.youtube.com/channel/UC6aUMsdgrpk3d-Q8v7T_CPQ

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
3140 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Maaliskuu, 2009, 19:33:09
kirjoittanut IL
19 Vastauksia
9763 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Lokakuu, 2010, 22:59:34
kirjoittanut Spin
2 Vastauksia
2842 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Tammikuu, 2012, 14:35:39
kirjoittanut JCA
5 Vastauksia
3084 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Toukokuu, 2012, 14:51:57
kirjoittanut Dumle
13 Vastauksia
7586 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Huhtikuu, 2014, 21:34:01
kirjoittanut varis