Kirjoittaja Aihe: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board  (Luettu 207302 kertaa)

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #25 : 24 Tammikuu, 2013, 22:33:24 »
Sain juuri laiteltua kk:n tulille ensi kertaa mutta erroria pukkaa!
osaiskohan joku vähän valaista mistä lähteä vikaa hakemaan?

http://www.flickr.com/photos/taltioituavaloa/8411319783/#in/photostream/
http://www.flickr.com/photos/taltioituavaloa/8412415002/#in/photostream/

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #26 : 24 Tammikuu, 2013, 22:52:20 »
Tosta ei ihannäy että onko sulla noi vastarin johdot / liittimet oikeinpäin.


Noi tekstit viittaa siihen että se boardi ei havaitse vastaanotinta.

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #27 : 25 Tammikuu, 2013, 07:25:23 »
Tosta ei ihannäy että onko sulla noi vastarin johdot / liittimet oikeinpäin.


Noi tekstit viittaa siihen että se boardi ei havaitse vastaanotinta.

http://www.flickr.com/photos/taltioituavaloa/8412400117/#in/photostream

siinä kuva miten vastari on kytketty

Poissa mipi

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #28 : 25 Tammikuu, 2013, 20:58:04 »
http://www.flickr.com/photos/taltioituavaloa/8412400117/#in/photostream

siinä kuva miten vastari on kytketty

Jos vielä haluaa siistiä johdotusta niin tuohon riittää kaksi piuhaa, eli yksi kytketään perinteisella tavalla (GND, VCC, ch1) ja toinen pelkkiin ch-pinneihin (ch2, ch3, ch4). Kaikkien kanavien GND ja VCC pinnit ovat kytkettyjä toisiinsa, eli niille riittää yksi kytkentä.

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #29 : 25 Tammikuu, 2013, 21:13:28 »
Äkkiseltään toi kytkentä on ihan ok..
 
Onko vastari bindattu lähettimen kanssa ja lähettimestä oikea malli / muistipaikka valittu?
Toimiiko vastari jossain muussa kokoonpanossa hyvin? Jos mahdollista niin koita...

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #30 : 26 Tammikuu, 2013, 16:59:45 »
Bindaus kyllä onnistu ja testasin myös irto servolla että liikkeet pelaa mut kun laitto kk:n takasi kiinni nii sama ongelma jatkuu...

Poissa Edi

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #31 : 26 Tammikuu, 2013, 18:51:25 »
Googlasin ongelmasi, voisi olla jokin huono juotos (ESC?) jossain, tarkista kytkennät!
All gone, let's see what comes next...

Poissa saro

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #32 : 27 Tammikuu, 2013, 16:46:46 »
Suomensin tämänkin boardin ohjeen jos siitä olisi jollekulle hyötyä. Edelleenkään en vastaa käännöksessä tai manuaalissa olevista asia- tai käännösvirheistä.  ;) Jos ohjeesta löytyy virheitä tai jokin kohta kaipaa selvennystä pistäkää viestiä.
HK-190|HK-250GT|HK-450GT
Scorpion Y-650 + Aerial PTZ|x-Discovery|(Qr Scorpion|Silver Hornet
Belt Cp V2|Belt Cp V2 (DTS mod + Trex v2 nuppi + perä)|Belt Cp V2 FULL CNC Carbon Edition
FlySky FS TH9XB|Devo 10|Phoenix|G5.5

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #33 : 30 Tammikuu, 2013, 14:57:14 »
Olen nyt jääny junnaan quad-projektissa paikoilleen  :-\  Kovasti vaan googletellu vikatilaa mutta ei oo selvää ratkasua löytyny. Kytkennät on tarkistettu, toista vastaria on koitettu, bindaukset on tehty onnistuneesti (testattu irto servolla), tinaukset boardilla silmäilty...

Käsittääkseni ongelmahan on input-puolella eli kielimuuri vastarin ja kk:n vällä.
Boardihan saa käyttöjännitteensä S3-akun nelipinnisestä liittimestä (musta-punainen) 6V regulaattorin kautta M1:n keskimmäiseen nastaan. Näin koska ESC:ssä ei ole BEC:ä.
Olen myös koittanu erillisellä patteri paketilla (4XAA).

Onhan tämä ensimmäinen lentohärveli mitä kasailen joten "vika" saattaa olla aivan päivänselvä alan miehille mutta itse en ole sitä viä hoksannu.

...joskus mä viä lennän..

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #34 : 30 Tammikuu, 2013, 19:27:26 »
Olen nyt jääny junnaan quad-projektissa paikoilleen  :-\  Kovasti vaan googletellu vikatilaa mutta ei oo selvää ratkasua löytyny. Kytkennät on tarkistettu, toista vastaria on koitettu, bindaukset on tehty onnistuneesti (testattu irto servolla), tinaukset boardilla silmäilty...

Käsittääkseni ongelmahan on input-puolella eli kielimuuri vastarin ja kk:n vällä.
Boardihan saa käyttöjännitteensä S3-akun nelipinnisestä liittimestä (musta-punainen) 6V regulaattorin kautta M1:n keskimmäiseen nastaan. Näin koska ESC:ssä ei ole BEC:ä.
Olen myös koittanu erillisellä patteri paketilla (4XAA).

Onhan tämä ensimmäinen lentohärveli mitä kasailen joten "vika" saattaa olla aivan päivänselvä alan miehille mutta itse en ole sitä viä hoksannu.

...joskus mä viä lennän..


Nyt toi vaikuttaa kyllä siltä että vois olla boardissa vikaa..

Mulla on tossa ylimääräisenä yks KK2.0 puretussa kopterissa. Jos haluat niin voin lähetellä sulle lainaksi / testattavaksi. Jos sillä toimii niin boardissa vikaa. Jollei niin jossain muualla...

YV:llä osoitetta jos kiinnostaa...

Poissa saro

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #35 : 01 Helmikuu, 2013, 14:56:05 »
Olen nyt jääny junnaan quad-projektissa paikoilleen  :-\  Kovasti vaan googletellu vikatilaa mutta ei oo selvää ratkasua löytyny. Kytkennät on tarkistettu, toista vastaria on koitettu, bindaukset on tehty onnistuneesti (testattu irto servolla), tinaukset boardilla silmäilty...

Käsittääkseni ongelmahan on input-puolella eli kielimuuri vastarin ja kk:n vällä.
Boardihan saa käyttöjännitteensä S3-akun nelipinnisestä liittimestä (musta-punainen) 6V regulaattorin kautta M1:n keskimmäiseen nastaan. Näin koska ESC:ssä ei ole BEC:ä.
Olen myös koittanu erillisellä patteri paketilla (4XAA).

Onhan tämä ensimmäinen lentohärveli mitä kasailen joten "vika" saattaa olla aivan päivänselvä alan miehille mutta itse en ole sitä viä hoksannu.

...joskus mä viä lennän..

Eli siis olet syötät regulle jännitettä akun balancer liittimestä ? Regulle pitää syöttää virta akun normi virtaliittimestä, eli siis samasta josta annat esc:lle virtaa. sieltä balanceri liittimestä ei tule kuin 3- 4v välillä olevaa jännitettä, ei se regu nosta sitä jännitettä 6:een volttiin. Regulla pienennetään jännitettä eli se laskee sen akun 11.1v 6:een volttiin. Eli tilanteesi on se että boardi saa nippanappa riittävästi jännitettä että toimii ja se ei taas anna vastarille riittävästi että se toimisi. Selvennökseksi tai sitten ei pari huonosti ja nopeasti piirrettyä kuvaa liitteenä.  ;D
« Viimeksi muokattu: 01 Helmikuu, 2013, 16:23:16 kirjoittanut saro »
HK-190|HK-250GT|HK-450GT
Scorpion Y-650 + Aerial PTZ|x-Discovery|(Qr Scorpion|Silver Hornet
Belt Cp V2|Belt Cp V2 (DTS mod + Trex v2 nuppi + perä)|Belt Cp V2 FULL CNC Carbon Edition
FlySky FS TH9XB|Devo 10|Phoenix|G5.5

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #36 : 02 Helmikuu, 2013, 13:05:43 »
Eli siis olet syötät regulle jännitettä akun balancer liittimestä ? Regulle pitää syöttää virta akun normi virtaliittimestä, eli siis samasta josta annat esc:lle virtaa. sieltä balanceri liittimestä ei tule kuin 3- 4v välillä olevaa jännitettä, ei se regu nosta sitä jännitettä 6:een volttiin. Regulla pienennetään jännitettä eli se laskee sen akun 11.1v 6:een volttiin. Eli tilanteesi on se että boardi saa nippanappa riittävästi jännitettä että toimii ja se ei taas anna vastarille riittävästi että se toimisi. Selvennökseksi tai sitten ei pari huonosti ja nopeasti piirrettyä kuvaa liitteenä.  ;D

Hei hyvät kuvat saro! juuri niin olen sen kytkenyt kuten ymmärsit.
Mutta mitä mä itse olen noihin akkuihin tutustunut niin käsittääkseni kennot ovat sarjassa (on vissiin myös rinnankytkettyjä akkusovelluksia) ja sieltä balanceri-liittimestä saa mitattua jokaisen kennon jännitteen erikseen eli myös jokaisen kennon summan eli akun täyden jännitteen. Tuliko tarpeeks epäselvästi ;D (kts.linkki)

No mut saronin innoittamana innostuin harjottelemaan paintilla piirtämistä ja kytkentänihän menee minulla siis näin (kts. kuva)
Saattaa olla että olen väärässä noiden kennojen kytkennän suhteen mutta mitä itse omaa patteria mittailin niin balanceri-liitin vaikuttais olevan näin.

Ai niin virtaahan olen myös syöttänyt ihan perus neljän AA-pariston paketilla boardille ja sama tilanne.
Ja nyt uusimpana kokeiluna Tucho lähetti oman älynsä testattavaksi minulle (kiitos siitä) ja totesin saman errorin myös sillä kortilla samoilla kytkennöillä.
Alan itse jo epäilemään vastarin toimintaa tai bindauksen epäonnistumista mutta pääsen sitä vasta ens viikolla koittaan irto servolla..taas.

http://www.flickr.com/photos/taltioituavaloa/8436750335/#
« Viimeksi muokattu: 02 Helmikuu, 2013, 13:19:06 kirjoittanut hill »

Poissa saro

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #37 : 02 Helmikuu, 2013, 16:53:54 »
Minun virhe, hill täysin oikeassa  :D Olisi pitänyt mitata itse balancerin liittimen jännitteet. Aina pitänyt selvänä että noista + navoista tulee jokaisen kennon jännite erikseen.
HK-190|HK-250GT|HK-450GT
Scorpion Y-650 + Aerial PTZ|x-Discovery|(Qr Scorpion|Silver Hornet
Belt Cp V2|Belt Cp V2 (DTS mod + Trex v2 nuppi + perä)|Belt Cp V2 FULL CNC Carbon Edition
FlySky FS TH9XB|Devo 10|Phoenix|G5.5

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #38 : 02 Helmikuu, 2013, 19:27:21 »
Mittaa piruuttas vielä vastarin pinneistä sen saama jännite yleismittarilla ja zekkaa että on vastarin speksien mukainen.

Sitte tarkistat että onko sulla lähettimessä oikea muisti valittuna, elikkä just nimenomaan se minkä kanssa oot ton vastarin bindannu. Noi spektrumin lähettimet / vastarit ei toimi parina kun just oikeen muistipaikan kanssa.

Voit toki bindata lähettimen ja vastarin keskenään silloinkin kun se on tossa boardissa kiinni. Näin tehden tulee ainakin se häirä suljettua poijes...

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #39 : 02 Helmikuu, 2013, 19:38:22 »
Onko joku saannu kameranvakautuksen toimimaan, edes jotenkin ?
Mulla ei liiku servot mihinkään vaikka värkin laittais katolleen.
Numerot muuttuu näytöllä, mutta muuten ei tapahdu mitään.

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #40 : 03 Helmikuu, 2013, 17:37:01 »
Mittaa piruuttas vielä vastarin pinneistä sen saama jännite yleismittarilla ja zekkaa että on vastarin speksien mukainen.

Sitte tarkistat että onko sulla lähettimessä oikea muisti valittuna, elikkä just nimenomaan se minkä kanssa oot ton vastarin bindannu. Noi spektrumin lähettimet / vastarit ei toimi parina kun just oikeen muistipaikan kanssa.

Voit toki bindata lähettimen ja vastarin keskenään silloinkin kun se on tossa boardissa kiinni. Näin tehden tulee ainakin se häirä suljettua poijes...

Tasan 6V vastarilla ja sillä pitäis toimia. Ja muistipaikkojakin on räpläilty, on lentokone- ja kopterimoodia vaihdeltu.
Nyt on vastari bindattu myös boardissa kiinni ollessa...ja ei auta

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #41 : 03 Helmikuu, 2013, 17:43:01 »
Onko sun vastari toiminnu aikaisemmin jossain laitteessa ? Vai onko kyseessä aivan uusi vastari ?
Kokeile jollain toisella vastarilla jos ei homma etene muuten ja jos toisella pelaa niin rikkinäinen suoraan roskiin ettei enempää aiheuta harmia.
Tänään lennätin 450 quadia, jossa ko. boardi kiinni, DX6i mankkana, vastarina AR6210.

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #42 : 03 Helmikuu, 2013, 19:00:06 »
Onko sun vastari toiminnu aikaisemmin jossain laitteessa ? Vai onko kyseessä aivan uusi vastari ?
Kokeile jollain toisella vastarilla jos ei homma etene muuten ja jos toisella pelaa niin rikkinäinen suoraan roskiin ettei enempää aiheuta harmia.
Tänään lennätin 450 quadia, jossa ko. boardi kiinni, DX6i mankkana, vastarina AR6210.

Ostin siis täältä foorumilta joulun aikaan ton DX7s-radion ja mukana tuli ar6115e ja ar400 vastarit. Edellinen omistaja oli ostanut paketin joitain kuukausia aijemmin eli toosat pitäisi olla lähes uusia.
Kuitenkaan kummallakaan vastarilla en oo saanu kk:ta hereille.

Poissa MoonWalker

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #43 : 03 Maaliskuu, 2013, 21:17:23 »
Kirjoitellaampas ensimmäinen juttu tännekkin kopukkanettiin.
Olen värkkäillyt mallia tee-se-itse-haistapaska Tricopteria, ja heitin aluksi kyytiin Hobbykingin i86L multiboardin: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__24354__Hobbyking_i86L_Multi_Rotor_Control_Board_Lite_Edition_.html
Muutamien sekuntien testauksen jälkeen boardi päästi gyrot lomalle ja kopteri kiepsahti metristä naamalleen. Rikkinäisiä potkureita kummempia vaurioita ei tullut, kiitos lumihangen.
Boardi lensi suorilta roskiin ja foorumeiden lueskelun jälkeen tilalle tuli HK KK2.0 LCD, jolla homma alkoi luistaa. Päivitin heti firmwaren uusimpaan ja boardin asennus ja säätäminen sai alkaa.
Kun lennokkimiehenä mulla ei ollut minkäänlaista taustaa koptereista, aloitin leijuttelemaan kopteria varovasti kotipihalla ja naputtelin gaineja oikeisiin suuntiin. Boardin alettua käskyttää kopteria suunnilleen niinkuin pitääkin KK2.0 selflevelistä tuli iso apu kopteroinnin opetteluun ja homma luistaa jo melko hyvin. Itseasiassa en vieläkään oikein saa pidettyä harveliä aisoissa ilman selfleveliä.

Mulla ilmeni myös keskialueen driftausta kylmässä. (En ole vielä plussan puolella tällä lentänytkään)
Kun kopterin kantoi ulos ja nosti ilmaan, jo noin parinkymmenen sekunnin lennätyksen päästä se alkoi vängätä hieman vasemmalle ja taakse, SF päällä ja tikku keskellä.
Huomasin, että kun laskeutuu, unarmaa boardin ja armaa uudelleen driftaus hävisi hetkellisesti, mutta palasi kuitenkin taas hetken lennätyksen jälkeen. Ja sitten tietysti loppui aina akku ja kopu lähti sisälle lämmittelemään.
Tänäviikonloppuna lähdin useamman akun kanssa järvenrantaan lennättämään, ja huomasin, että kopterin oltua kylmässä automatkan ja muutaman minuutin lennätyksen ajan, driftaaminen katosi kokonaan ja selfleveli ajoi kopterin vaakaan aina kun keskitti tikun parin seuraavan akullisen ajan.
Kokeiles Ves@ laittaa kopteri ulos "jäähtymään" vähäksi aikaa ennenkuin kytket akkua, josko driftailu lakkaisi?

Olen saanut säädettyä boardin siten, että tyynessä kopteri leijuu "paikallaan" radion trimmit keskellä. Trimmasin kopteria boardin selflevel valikon trimmeistä, sekä mixer valikosta offsettiä 4- kanavalle, eli tricopterissa peräservolle. Mielestäni kopteri lentää hyvin selflevelin ollessa päällä kokoajan. Radiosta ja boardista liikeradat on säädetty aika pieniksi, joten liikkeet ovat vielä varsin hitaita. Etuaisoissa vihreät ja peräaisassa punaiset ledit auttaa hahmottamaan kopterin asentoa todella paljon, ja ovat vieläpä hienot pimeässä ja miksei valoisassakin.

Kopterin aisat on Turnigy Talon tricopterin pidennetyt varaosa-aisat ja ne ovat kahden 3mm polykarbonaattipleksistä leikatun palan välissä.
Boardi on höpökingin "tarratyynyiillä" http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15214__Gyro_Flight_Controller_Mounting_Pad_10pcs_bag_.html kiinni Futaban servon myyntikotelossa, joka taas on pulteilla keskipalassa kiinni.
Mallia rakennukseen ja moottoreiden kiinnitykseen otin: http://rcexplorer.se/projects/2011/09/the-tricopter-v2-5/

hill:in ongelma kuulostaa kyllä siltä, että boardi olisi viallinen. Harmi jos näin on.

Lyhyt onboard -video sunnuntailta: http://www.youtube.com/watch?v=awnffkt1WVg#ws

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #44 : 03 Maaliskuu, 2013, 21:45:10 »
Tarttee pistää kopu pihalle joku päivä jäähtymään ja kokeilla sitten. Ei toi kyllä syksyllä driftaillu mihinkään, tosin silloin oli kelit vielä plussan puolella.
Toi tosiaan johtuu boardista, koska vaihdoin setupin Devon vermeisiin ja sama meininki.
Toi onkin kyllä semmoinen quad jolla lennetään kaasupohjassa sen 14min mitä akut kestää (2kpl 3s 2200mAh).

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #45 : 04 Maaliskuu, 2013, 09:55:32 »
Nonnii nyt vähän edistystä tähän munki projektiin. Eli kaikkien vastoinkäymisien ja yhden palaneen kk:n jälkeen :o onnistuin saamaan vastarin jutteleen uuden boardin kanssa.
Aivan järjen vastaista mutta kun syötin kk:ta 6V regun kautta vastari ei pelannu, mutta kun laitoin regun tilalle erillisen patteripaketin (eli ihan perus kytkennän) niin sain kaikki inputitkin pelaamaan. Mikä vähän ihmetytti kun koitin sitäkin jo edellisellä boardilla.

No mut pääsin viikonloppuna tekeen ensikokeilut ulkona ja totesin et säädöt on ihan hukassa eikä niistä oikein oo mitään hajuakaan ;D  aapuuva!

Vaikka sensorit/gyrot ja esc:t on calibroitu ohjeiden mukaan niin jotenki oudosti kopu käyttäytyy nimittäin moottorit tuntuis vastaavan kaasuun aivan erilailla, varsinkaan kolmonen ei tahdoisi pyöriä oikei millää!
Hieman kaasua pussaamalla sain moottorit pyöriin ainaki lähes oikein mutta kaasun ollessa täysillä hyvä ku quadi nousi kaikki 10cm maasta??! semmosia pulmia...

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #46 : 04 Maaliskuu, 2013, 12:42:04 »
Onhan nopareissa samat asetukset? Pelkkä kaliprointi ei riitä.

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #47 : 04 Maaliskuu, 2013, 14:12:07 »
Onhan nopareissa samat asetukset? Pelkkä kaliprointi ei riitä.

Nopareinahan toimii Dji OPTO 30A, mielestäni niitä ei erikseen tarvii/voi ohjelmoida. Vai?!
Ja kk2.0:ssa on 1.2 firmis sisässä. Jos jollakulla harrastajalla tässä pirkanmaalla on ohjelmointi kamat nii oishan se makeeta päästä päivittää uuteen firmikseen  :)

Poissa Pursi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #48 : 06 Maaliskuu, 2013, 09:29:01 »
Heips, mä alotin näillä säädöillä ja laite pelaa vieläkin samoilla säädöillä...

http://www.youtube.com/watch?v=dBwwnM0PkfI#ws

Eki

p.s. kannattaa myös lukea nämä ohjeet...

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/181270330X7478X47.pdf

Kun sun ESC:t ei sisällä bec:tä niin tarviit jonkun regun ja siitä pitää syöttää jännite sekä vastarille että kk2.0 boardille, koska yhteistä kiskoa ei ole näiden välillä...!
« Viimeksi muokattu: 06 Maaliskuu, 2013, 09:46:03 kirjoittanut Pursi »
Trex 550E FBL | 450 pro DFC | 250 pro DFC
Walkera M120D01 | Walkera Mini CP
TBS 3D Disco | TBS Disco Pro | Sky Hero Spider Little
Futaba T8FG | dji RC-system | Walkera Devo 8s | Devo 8
PhoenixRC simu

Poissa hill

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #49 : 07 Maaliskuu, 2013, 07:19:12 »
Heei tänks Pursi! Pitää taas yrittää uudestaa näillä setupeilla kun kerkeen.
Ja olihan se radiokin helikopteri-moodilla vaikka ei vissiin pitäisi :o
No mut näillä muutoksilla näytti moottoritkin lähtevän pyöriin paljon tasasemmin!!

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
3197 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Huhtikuu, 2009, 16:55:25
kirjoittanut jpietari
26 Vastauksia
16428 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Kesäkuu, 2012, 18:07:14
kirjoittanut psi
6 Vastauksia
5467 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Kesäkuu, 2012, 01:08:05
kirjoittanut WB
3 Vastauksia
3663 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Lokakuu, 2014, 22:01:41
kirjoittanut JuRu
2 Vastauksia
2969 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Joulukuu, 2013, 14:03:47
kirjoittanut Old Eagle