Hellurei!
Tuli tehtyä jotain uuttaa kopterin kanssa... 600NP:llä ekat aika järkyttävän näköiset Tic-Tocit
Niitä sitten piti vedellä mekein tankillsen verran, jotta sain edes hieman tuntumaa noihin.
Myöskin ekaa kertaa sain tehtyä rolleja molempiin suuntiin monta peräkkäin ja ne pysyivat 'melken' paikallaan vaikka oikeelle meni parhaillaan 5 putkeen ja vasemmalle 'vain' kolme
Olo on kuin pikku lapsella jouluna! Hyvä on fiilis!
Lensin siis 600NP:llä yhteensä kolme tankillista ja 450-FBL:llä 1 akun verran.
Kun olen saanut nyt tuon 600NP:n todella hyvin säätöihin, niin 450FBL tuntuu liian laiskalta ja tunnottomalta. Täytynee kiristää ton pikku tirriäisen expoja ja mahdollisesti muitakin asetuksia (niitä muita asetuksia en osaa rupeen arvaileen tässä vaiheessa
).
Siitä kysymys CopterX:n gyron säätöjen tiukentamisesta...
Mulla on nyt ollut lähtökohtana '3D Soft' ja sitten siihen olen tehnyt omia viilauksia kuin myös ottanut mallia jkkmobilen asetuksista.
Pitäiskös lähteä seuraavalta tasolta liikkeelle, eli 'Hardcore' tai 'Extreme' lähtökuopista ja sitten hakea itselle sopivia viilauksia?
Takaa-ajatuksena siis saada toi pikku kopteri vastaamaan tikkujen liikkeeseen mahdollisimman lähelle yhtä ripeästi kuin mitä 600NP:ssä se vaste on.