Noniin! Ilmoitan itseni flippi-kerhoon!
Tein muutaman flipin tolla 450:llä ja sain niitä vissiin videollekkin (lataa tossa vielä...).
Sitten rupesin käynnisteleen 600NProta vaan se tuottikin todella pajon päänvaivaa. Alignin 2in1 ei halunnut hehkuttaa, muyten kuin jatkuvasti nappia painamalla ja silloinkin todella katkonaisesti. Sain hahmotettua vian kentällä ilmeisesi huonoon hauenleukaan mikä tarraa tulppaan.
Noh, kone käynnisty ja ruoesin sääteleen sitä tankillisen verran kun oli tuo uusi softa päivitys mankassa vielä vähän säätämättä nitro vehkeen kohdalta.
Toisella tankillisella pääsin jatkaan taivaslento harjoituksia ja puolessa välissä tankillista rupes kutittaan tuo flippi juttu myös 600NProlla... No sehän oli todella paljon helpompaa kuin 450:llä!
Tänään vetäsin niitä plippejä molemmilla koptereilla sellanen 15 kpl. Päivän ohjelmaan mahtui myös hiljaista ja myös todella vauhdikasta taivaslentoo.
Tuuli oli todella puuskittaista ja kerran tuollasella vauhdikkammalla taivaslento osuudella meinas toi nitro vehje lähtee lapasesta kun tuuli otti siitä kun purjeesta ja vei lujaa! Siitä selvittiin heiluttelemallla tikkuja sihen malliin että liikkeet ei varmastikkaan tulleet aivoista asti sekä hurjalla määrällä sydämen tykytyksiä
Vaihdoin muuten nitroa tossa kesken lentopäivän, kun 20% RotoRage loppui. Sain käsiini tossa männä viikolla 15% CoolPoweria. Neulaa piti kiristää 6 naksua jotta kone suostui käymään pienemmällä nitromäärällä kunnolla. Yllätyin itse noinkin suuresta säätöerosta.
Todella hyvä lennätyspäivä!