Tänään aamupäivällä lensin hieman 450GT:lä kotipihalla, ekaa kertaa 0,08 sekan digi servoilla nupissa, Aligin laakereilla ja saman firman hiilari lavoilla.... Nythän toi HK käyttäytyy AIVAN erilailla kuin ennen ja meinaan, että käytös on todella vakaa ja arvattava , mikä parasta, niin se menee nyt sinne mihin sitä ohjaa
.
Lento meni hyvin ekan 1,5 akun verran... sitten perä rupes pyörimään vastapäivään... ei tullut vielä selkärangasta kun joutu oikeen miettimään asiaa, mutta sain vehkeen hienosti alas noin 10m korkeudesta kun tajusin ajoissa vetästää holdin päälle ja inertia toi vehkeen tosi hienosti alas (phoenixin rotaatio harjoittelut ovat saattaneet auttaa!).
Vikana oli pimentynyt peräservo. Vaihdoin uuden servon joka nyt on 0,07s nopea, ohjelmoin gyron uudelle servolle, pakkasin romppeet ja suuntasin Vihdin hallille.
Vihdissä sain paremmin tuntumaa tohon 450GT:n jossa nyt on Alignin osia muutamissa kriittisissä kohdissa ja ne huomattavasti paremmat servot nupissa.
Tuloksena tuo härveli lentää TODELLA vakaasti ja vastaa ohjaukseen kuin ajatuksen voimalla
(ok, tuultakaan ei siellä ollut).
Kopterointi myös tuolla 450:llä rupes tuntumaan huomattavasti fiksummalta ja hauskemmalta.