Kirjoittaja Aihe: Futaba CGY 750  (Luettu 23597 kertaa)

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #25 : 29 Joulukuu, 2010, 19:40:01 »

biistin foorumilla on kuitenkin mainittu ettei tällätavalla tulisi käyttää 450 kokosta isompaa aparaattia!


Mitenkä se kopterin koko toimivuuteen vaikuttaa? Vai onko sama asia, että 500 kuutioisella pyörällä voi ajaa ilman kypärää, mutta tonnisella ei? ???

Varmaan tässä tapauksessa kopterin koko korreloi lentomatkaa..
« Viimeksi muokattu: 29 Joulukuu, 2010, 19:43:22 kirjoittanut Falconi »
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #26 : 29 Joulukuu, 2010, 19:40:06 »
Lainaus
Mitenkä se kopterin koko toimivuuteen vaikuttaa

Isolla lennetään luonnollisesti kauempana ja polttomoottorit + mekaniikka aiheuttaa muutenkin enemmän häiriöitä. Veikkaisin myös myös, että paksu lasikuitukoppa voi heikentää kuuluvuutta jos vastarin asentaa nokalle.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #27 : 29 Joulukuu, 2010, 19:40:56 »
Tämä ei nyt sitten ole mikään futabaspectrum provokaatio, mutta tietääkö joku onko spektrumin ja futaban tekniikoissa jotain perustavaalaatua olevaa eroa joka aiheuttaa lisävastaritarpeita? 100000 futaban käyttäjää lentää tyytyväisenä kaikenkokoisia laitteita yhdellä vastarilla. Mikä on se oikea tarve näille kaikille satelliittivastareille?
Ja juu, aina voidaan sanoa että tottakai kaksi on parempi kuin yksi ja  kolme vielä parempi, mutta onko tälle lisävastarihommalle jotain käytännön syitä?

Jos nyt en väärin muista niin Spektrumin vastari valitsee kaksi taajuuttaa alussa joiden välillä se sitten pomppii määrätyin väliajoin. Futaba taas käyttää useampaa taajuutta random periaatteella. Noh, lainsäädöntö joissakin maissa sanoo että Spektumin käyttämän tekniikalla, jossa siis valitaan kaksi kiinteä taajuutta lähetysteholle on tiukemmat rajoitukset kuin Futaban random tekniikalla (todellinen spread Spectrum tekniikka), joten lähetystehoa on jouduttu rajoittamaan ja vastareita lisäämään.

En nyt löydä mitään todistetta tälle, joten suhtautukaa varauksella. Molemmat tuntuu toimivan hyvin ja noi lutikat on tosi näppäriä noiden FBL-boksien kanssa.

biistin foorumilla on kuitenkin mainittu ettei tällätavalla tulisi käyttää 450 kokosta isompaa aparaattia!
Mitenkä se kopterin koko toimivuuteen vaikuttaa? Vai onko sama asia, että 500 kuutioisella pyörällä voi ajaa ilman kypärää, mutta tonnisella ei? ???

Varjostukset ja häiriöt suurempia isommassa kopterissa ???. Ja tuhot tottakai.

-

Poissa 4D

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #28 : 29 Joulukuu, 2010, 19:50:46 »
Tämä ei nyt sitten ole mikään futabaspectrum provokaatio, mutta tietääkö joku onko spektrumin ja futaban tekniikoissa jotain perustavaalaatua olevaa eroa joka aiheuttaa lisävastaritarpeita? 100000 futaban käyttäjää lentää tyytyväisenä kaikenkokoisia laitteita yhdellä vastarilla. Mikä on se oikea tarve näille kaikille satelliittivastareille?

Ja juu, aina voidaan sanoa että tottakai kaksi on parempi kuin yksi ja  kolme vielä parempi, mutta onko tälle lisävastarihommalle jotain käytännön syitä?

Ei varmaankaan mitää perustavaa laatua olevaa eroa. Futaban vastariantennit on samanlaisia kuin Spectrumin hiilikuituvastareiden antennit, eli pätkä johtoa ja pää on se varsinainen antenni. Näin sen vastariantennin saa sijoitettua hyvin ja väännettyä sopivaan asentoon helposti - saman asian voi siis toteuttaa lisävastareilla vielä vähemmillä kuolleilla kulmilla, missä antennin pää osoittaa lähetintä kohti ja kenttä on heikoin. Spectrumilla on myös vastareita, joissa ei ole varsinaista vastaria vaan ne toimivat pelkästään lisävastareiden avulla, jolloin esim. isommissa koneissa saa varsinaiset vastarit kauas sytytyslaitteista ja niiden häiriöistä - samaiset lisävastarit siis toimivat näiden FBL-laitteiden kanssa (hyvin ennakoitu suunnittelu ;)). Fasst ja DSM -tekniikat on sitten luku erikseen.

Itsellä on mm. 700N:ssä AR9000:ssa kiinni kaksi lisävastaria ja kun päävastarissa on kaksi vastaria itsessään, niin siinähän on sitten neljä vastaria. Kun ne on sopivasti kopterin eri puolille sijoitettuna, niin aina joku kuulee vaikka kauempaakin. Faileja ja holdeja laskeva loggeri on ollut lennolla kiinni - muutamia kymmeniä faileja/vastari on ilmennyt, mutta ei holdeja edes kahdella vastarilla lennettäessä -ikinä ei ole ilmassa pätkässyt, onneksi. En kuitenkaan uskaltaisi yhden lisävastarin varaan tuudittautua, kun katsoo, miten ohuita johtoja ja millaisia pieniä muovisia liittimiä käytetään.

- 4D -
« Viimeksi muokattu: 29 Joulukuu, 2010, 20:15:21 kirjoittanut 4D »
fourdee

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #29 : 29 Joulukuu, 2010, 19:51:22 »
kukaan ei nyt lukenu mun edellistä postausta  :D

se beastX + satelliittivastari hässäkkä oli rajoitettu 450 kokoon virrankeston takia! ei kantaman (vaikka sekin varmaan tulee vastaan)

isommat romut syö enemmän virtaa ja kun ei ole erillistä vastaria joka toimii ns jakoblokkina sähköille menee kaikki servojen virrat biistin sen yhden beciltä tulevan karvan läpi ja se biistin sisällä oleva piirilevy ei kestä sitä kun vedot on sen verran ohuita!

näin itse olen ymmärtänyt! vaikka tuskin kukaan pelkästää yhellä satelliittivastarilla mitään esim 500 tai vielä isompaa suostuis lentämäänkään! itse en ainakaan!

alkaa karkaamaan liian kauas futaban uudesta purkista!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #30 : 29 Joulukuu, 2010, 19:55:02 »

Isolla lennetään luonnollisesti kauempana

Mitä nyt olen juutuubista katsonut, niin nuo 3D miehet pyörittävät max muutaman kymmenen metrin päässä kopterin koosta riippumatta, eikä mitään tavallista Rc kopteria kaiketikaan ajeta kovin monen sadan metrin päähän. kai nuo kaikki kaupassa mytävät radiot kantavat kauemmas kuin kopteria edes näkee ilman kiikaria. Miulla oli 80-luvulla 27Mhz Futaba, jolle valmistaja lupasi yli 1,5km kantomatkaa. Ei kai ne paljoa huonompia ole nykyisinkään.

Tuplakokoa voi lentää ainoastaan tuplaetäisyydellä, että näkyy samalla tavalla.
« Viimeksi muokattu: 29 Joulukuu, 2010, 20:25:58 kirjoittanut B12 »
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #31 : 29 Joulukuu, 2010, 20:04:43 »
Lainaus
Mitä nyt olen juutuubista katsonut, niin nuo 3D miehet pyörittävät max muutaman kymmenen metrin päässä kopterin koosta riippumatta

Niin, lähinnä Tareq : ). Mutta kyllä niillä isoilla nyt yleisesti katsoen lennetään vähän kauempana kuitenkin. En kyllä usko että nykysysteemeillä tulee millään koneella ongelmaa kantaman kanssa jos ei kopterin mekaniikka aiheuta sopivasti häiriötä.
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #32 : 29 Joulukuu, 2010, 20:05:42 »
kukaan ei nyt lukenu mun edellistä postausta  :D

se beastX + satelliittivastari hässäkkä oli rajoitettu 450 kokoon virrankeston takia! ei kantaman (vaikka sekin varmaan tulee vastaan)

isommat romut syö enemmän virtaa ja kun ei ole erillistä vastaria joka toimii ns jakoblokkina sähköille menee kaikki servojen virrat biistin sen yhden beciltä tulevan karvan läpi ja se biistin sisällä oleva piirilevy ei kestä sitä kun vedot on sen verran ohuita!

näin itse olen ymmärtänyt! vaikka tuskin kukaan pelkästää yhellä satelliittivastarilla mitään esim 500 tai vielä isompaa suostuis lentämäänkään! itse en ainakaan!

alkaa karkaamaan liian kauas futaban uudesta purkista!

"As the Problem is not the two satellites instead the big problem is the loss of another connection where no powerinput is possible anymore.
Helis where you need two satellites might be in the size where you also need at least two or maybe even 3 power connections to the FBL Stystem to feed enought current to the servos. (please keep in Mind that the average current for the servos raise 1,5 to 2 times that of a flybar setup and the peak current goes up to 3 to 5 times depending on the servos)
If two satellites are connected where do you want to feed in power for that big heli that needs two satellites ?
If using Y cables for additional powering, the cable wiring is not less complicated than using a standard receiver, also 2 Satellites plus the two adapters are not really cheaper than a normal receiver, so we really see no reason why to do this.
We suggest to use the Satellite connection only where one Powerfeed comming directly from an ESC is enought these helis are then normaly that small that one satellite is enought."


Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #33 : 29 Joulukuu, 2010, 20:07:05 »
Kun kattelee kuinka kaukana isompia moottori kiinteäsiipisiä ajetaan, puhumattakaan liidokeista niin veikaan että kopteria ei kukaan aja vahingossa kantaman ulkopuolelle.

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #34 : 29 Joulukuu, 2010, 20:32:52 »
Kun kattelee kuinka kaukana isompia moottori kiinteäsiipisiä ajetaan, puhumattakaan liidokeista niin veikaan että kopteria ei kukaan aja vahingossa kantaman ulkopuolelle.

Intissä vedin joskus 2m maalilennokkia niin etäs, että tähystäjä kiikarin kanssa ohjeisti, minne se on menossa. Joku 80-luvun lopun analookifutaba se radio oli ilman mitään erikoisvirityksiä.

Tuo Tohtorin virran riittävyysjuttu käy paremmin järkeen kuin kantomatkan loppuminen.

[/offtopic]
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Timo Huhtamäki

  • Seniori torppari
  • *****
  • BadAsss Compass
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #35 : 29 Joulukuu, 2010, 20:46:57 »
Ja tässä taas malliesimerkki kuinka hypätään Futaba CGY705 fbl/gov laitteesta SpREKTUMin perverssiin vastaripaljouteen...


Koittakaa ny jo oppia pitämään threadit aiheessa ...kele!!!
Compass Knight 50 Sport / YS 50st - Zimmermann muffler - HeliArtist MD500E -  Mikado V-Bar 5.1Pro-governor + 3x Futaba 9255 + 9257 + BLS254 - 5x Rotortech 600 - 30%/23%

HK450 TT Pro / Scorpion 2221-8 v2 - Turnigy K-Force 40A - Futaba GY520 + 9257 - Edge mains KBDD tails and paddles - Zippy FlightMax 2200mAh

SJM400v2 / SJM 9pol outrunner 3950kv - Phoenix 25 - MKSpropo GY-293 - SJM GF 300mm - FlightPower EVO20 1800mAh  Futaba 12FG

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #36 : 29 Joulukuu, 2010, 21:43:49 »
Katsotaan, kun tuo OV90N (lisänä FBL kitti) saapuu, niin mikä gyro siihen uppoaa, aluksi ainakin tuo Futaba GY701 pitää testata.
kun Fbl nupin laitan niin vois tuon 750:n kokeilla. Sääli että ei ole FG8 mankkaa, olis tuon sbus judanssinkin voinut koettaa.
-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #37 : 29 Joulukuu, 2010, 21:48:52 »
Smacktalkrc videossa Bobby Watts ja Bert Kammerer testasivat eri fbl yksiköitä ja tuo uus futte oli Bobbyllä koneessa kiinni kun se vähän piiskasi 700 rekkua. Hyvin näytti toimivan.
-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #38 : 29 Joulukuu, 2010, 22:39:50 »
Vieläkun Futabalta tulisi minivastari, jossa pelkkä yksi SBUS-liitin, eikä ollenkaan servoliittimiä. Servot tulee kumminkin tuohon CGY 750:een kiinni. Ja miksei sitä sähköä voi laittaa myös sinne CGY 750:lle suoraan, ellei muuten niin Y-kaapelilla jonkin servojohdon kautta.

ps. Mikäs sitä estää biistillekään viemästä sähköjä suoraan (olettaen, että vastari vie vähemmän virtaa)?
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa 4D

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #39 : 30 Joulukuu, 2010, 00:50:45 »
Vieläkun Futabalta tulisi minivastari, jossa pelkkä yksi SBUS-liitin, eikä ollenkaan servoliittimiä. Servot tulee kumminkin tuohon CGY 750:een kiinni. Ja miksei sitä sähköä voi laittaa myös sinne CGY 750:lle suoraan, ellei muuten niin Y-kaapelilla jonkin servojohdon kautta.

ps. Mikäs sitä estää biistillekään viemästä sähköjä suoraan (olettaen, että vastari vie vähemmän virtaa)?

Pienissä koptereissa voi toimia tuo servojen suoraan FBL-yksikköön liittäminen, mutta 90-sarjalaisissa voi olla parasta laittaa regu siihen FBL-yksikön ja servojen väliin syöttämään virtaa nuppiservoille. Vastari ei kuluta sähköä vaan servot. En tiedä CGY 750:n spekseja sen paremmin kuin Beastinkaan, mutta Tohtori R:n jutuista päätellen foliot on aika ohuita ainakin Beastissa ja tuollainen topakka nuppiservo voi ottaa spindatessaan tai rasituksen alla esim. 3A virtaa ja jos niitä on siellä vielä useampia, niin kyllä FBL-yksiköstä tulee käyttövoima, eli savu pihalle aika ketterästi. Eli järjestys on Vastari - FBL - Regu - Servot.

http://rc.runryder.com/helicopter/t542426p1/

- 4D -

(Ps. Voi olla, että tuossa CGY 750:ssä on riittävästi potkua ilman reguakin - pitäisi nähdä speksit )
« Viimeksi muokattu: 30 Joulukuu, 2010, 00:57:51 kirjoittanut 4D »
fourdee

Poissa Timo Huhtamäki

  • Seniori torppari
  • *****
  • BadAsss Compass
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #40 : 30 Joulukuu, 2010, 02:46:34 »
Itse taasen puolestaan odotan tietoa löytyykö laitteesta yli 45 astetta phasing adjustia, jos yleensä löytyy tuonkaan vertaa... jossei löydy nii sitte pitää alkaa tilaamaan kalliimpaa ja vanhempaa tekniikkaa...


ja btw eikös näitten fbl vehkeiden pitäis vakauttaa kopteria eikä laittaa tuommoseen sinnetänne räimimistilaan???

Ei pysty käsittään miten tuommosesta revittämisestä ja heittelystä vois kertoa mitään laitteen toimimisesta/toimimattomudesta. Kunnolliseen toimimisen näkee vasta sitte ku joku ajaa puuskaisessa tuulessa F3C leijunnat ilman että kone hyppii ku jänis pitkin poikin neliötä....
Compass Knight 50 Sport / YS 50st - Zimmermann muffler - HeliArtist MD500E -  Mikado V-Bar 5.1Pro-governor + 3x Futaba 9255 + 9257 + BLS254 - 5x Rotortech 600 - 30%/23%

HK450 TT Pro / Scorpion 2221-8 v2 - Turnigy K-Force 40A - Futaba GY520 + 9257 - Edge mains KBDD tails and paddles - Zippy FlightMax 2200mAh

SJM400v2 / SJM 9pol outrunner 3950kv - Phoenix 25 - MKSpropo GY-293 - SJM GF 300mm - FlightPower EVO20 1800mAh  Futaba 12FG

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #41 : 30 Joulukuu, 2010, 03:45:42 »
Bobby Watts ainakin totesi (Smacktalkrc - Going Flybarless), että FB kone menee minne sattuu ja ei mee suoraaan, kun FBL kone menee suoraan ilman korjailuja tikuista. systeemi korjaa nuo swashi interaktiot.

Linkki videoon
Bobby Watt's testaa
Matt Botoskin on kirjoitellut jotain

CGY-750 hinta näytäs olevan 320usd

-Samppa
« Viimeksi muokattu: 30 Joulukuu, 2010, 04:09:05 kirjoittanut SJo1 »
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa 4D

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #42 : 30 Joulukuu, 2010, 09:39:23 »
ja btw eikös näitten fbl vehkeiden pitäis vakauttaa kopteria eikä laittaa tuommoseen sinnetänne räimimistilaan???

Ei pysty käsittään miten tuommosesta revittämisestä ja heittelystä vois kertoa mitään laitteen toimimisesta/toimimattomudesta. Kunnolliseen toimimisen näkee vasta sitte ku joku ajaa puuskaisessa tuulessa F3C leijunnat ilman että kone hyppii ku jänis pitkin poikin neliötä....

Ei tuo FBL vehje sitä kopua mihinkään räimimistilaan laita, kyllä se on kuski joka sen tekee  :D

Juuri tuollaisessa tiukasti hallitussa 3D:ssä sen toiminnan näkee kun laitetta vedetään äärirajoille, pyöritetään ja rääkätään ihan kunnolla, kuski tietää miten kopu vastaa ja se ei todellakaan tee mitään muuta kuin mitä siltä pyydetään. Siihen paikallaan leiuttamiseen vaikka puuskatuulessa riittää huonompikin laite kun pistää vakautusta riittävästi (vrt. raskaammat stabbarit), mikä taas tehdään liikehtimiskyvyn kustannuksella. Parhaimmillaan FBL-yksiköllä saadaan tietysti molemmat, vakaa leiutus ja tarkka vaste liikehdinnässä.

Vertaa laitetta perägyroon, nyt sulla on gyrot aileronissa ja elevaattorissa kanssa, eli juuri niin kun SJo1 kirjoitti: FBL kone menee suoraan ilman korjailuja tikuista ja tsydeemi korjaa nuo swashi interaktiot - ei tarvitse hieroa aileron elevaattori miksauksia ym. mikä toimii vain tietyssä liikkeessä tietyillä asetuksilla vaan vakautin hoitaa asian ;). Eikä kierrä mihinkään edes täydellä pitchillä oikein tai väärinpäin :P.

- 4D -

(Ps. Sitten kun vielä tunto on kuten FB laitteissa eikä mitenkään 'keinotekoinen', mikä mielestäni on ollut näiden heikko kohta, niin voisi tuollaisen vaikka kopteriin laittaakin)
« Viimeksi muokattu: 30 Joulukuu, 2010, 10:23:00 kirjoittanut 4D »
fourdee

Poissa Timo Huhtamäki

  • Seniori torppari
  • *****
  • BadAsss Compass
Vs: Futaba CGY 750
« Vastaus #43 : 05 Tammikuu, 2011, 16:28:18 »
Futabalta tuli vastaus mun kyselyyn...

CGY-750ssä EI ole phasing adjustia, eli ei sovellu monilapaisten skaalanuppien kans käytettäväksi...
Compass Knight 50 Sport / YS 50st - Zimmermann muffler - HeliArtist MD500E -  Mikado V-Bar 5.1Pro-governor + 3x Futaba 9255 + 9257 + BLS254 - 5x Rotortech 600 - 30%/23%

HK450 TT Pro / Scorpion 2221-8 v2 - Turnigy K-Force 40A - Futaba GY520 + 9257 - Edge mains KBDD tails and paddles - Zippy FlightMax 2200mAh

SJM400v2 / SJM 9pol outrunner 3950kv - Phoenix 25 - MKSpropo GY-293 - SJM GF 300mm - FlightPower EVO20 1800mAh  Futaba 12FG

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
22 Vastauksia
8806 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Helmikuu, 2015, 21:15:11
kirjoittanut zak69
0 Vastauksia
2272 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Helmikuu, 2015, 09:20:30
kirjoittanut Hobbylinna
30 Vastauksia
13450 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Elokuu, 2016, 15:30:35
kirjoittanut Kaapeli
1 Vastauksia
2504 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Maaliskuu, 2016, 19:12:03
kirjoittanut maek
1 Vastauksia
2364 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Huhtikuu, 2016, 19:21:15
kirjoittanut Fabe56