Kirjoittaja Aihe: Futaba T8FG Super  (Luettu 1565 kertaa)

Poissa Heky

  • Aloitteleva torppari
  • *
Futaba T8FG Super
« : 24 Huhtikuu, 2022, 20:23:39 »
Onko kellään kokemusta miten paljon Futaba T8fg super lähetintä pitää purkaa, että saa kaasu / lapakulmatikusta pykälät poistettua eli vipu liikkuisi ilman turhia karhennuksia? Luulen, että tuhon karhennettuunkin sauvaan tottuu mutta ehkä paremman ohjaintunnon saisi ilman sitä.

Poissa Konna

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Do yourself a favor and buy premium electronics!
Vs: Futaba T8FG Super
« Vastaus #1 : 24 Huhtikuu, 2022, 20:57:26 »


Ei ihan sama malli mutta eiköhän tuosta perusteet selviä.
Mikado Logo 700, Mikado GLOGO 690SX
Mikado Logo 550SX, Mikado Logo 480 XXtreme,
Mikado Logo 200,Goblin thunder sport 700,
Gaui NX4 -- Ja styroksipaaleja :D
Mikado Vbar Control Touch

Poissa matipa 74

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Futaba T8FG Super
« Vastaus #2 : 24 Huhtikuu, 2022, 21:01:17 »
Tuosta mallista en tiedä, mutta ainakin mulla nuo T7 ja Sg14 hoitui pelkän takakannen irroituksella. Itse laitoin pätkän silikonista tehtyä polttoaine letkua sen metallisen varren päälle, niin sai kuitenkin jotain jarrua siihen tikkuun ettei itsekseen liiku

Poissa Heky

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Futaba T8FG Super
« Vastaus #3 : 27 Huhtikuu, 2022, 20:14:23 »
Irroitin eilen takakannen ja kaasutikun jarrujousen kiinnityslevyineen. Sitten viilasin karhennukset lähes olemattomiin ja kiinnitin jarrujousilevyn takaisin. Siitä tuli juuri sellainen kuin pitikin 😊

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
115 Vastauksia
78870 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Heinäkuu, 2015, 17:23:38
kirjoittanut Pekka
5 Vastauksia
4564 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Huhtikuu, 2012, 13:30:12
kirjoittanut Picea
2 Vastauksia
2504 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Syyskuu, 2013, 20:32:13
kirjoittanut Prosky
4 Vastauksia
2981 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Elokuu, 2014, 11:16:36
kirjoittanut vesku78
4 Vastauksia
2611 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Joulukuu, 2014, 19:49:52
kirjoittanut Picea