Kirjoittaja Aihe: Tohtorin torppivälineet  (Luettu 757453 kertaa)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2000 : 16 Elokuu, 2013, 00:48:16 »
Joo. Oot varmaan oikeassa.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2001 : 16 Elokuu, 2013, 05:44:24 »
Itse olen ladannut akkuja aina niin suurella virralla kun laturista lähtee.
2200 mAh 3s gensuilla oli takana reilut 150 sykliä/pakka. Akut olivat melko lämpimiä aina lennon jälkeen.
Kaveri kokeili niitä omassaan ja vertasi uusiin, eikä huomannut juurikaan eroa. Myin ne pois kun vaihdoin 450:n 6s:lle, ne jatkavat elämäänsä toisaalla.
 
700E:ssä on pari turmigyn pakka joilla on takana n. 200 sykliä toinen on jo huono ja toinen pela kohtuullisesti.
Näitä on ladattu 4C:llä koko elämänsä ajan.
 
Noista isoista gensuista en osaa sanoa kun niillä on alle sata sykliä kaikilla.
 
Gensut vaikuttavat laatu akuilta, joilta odotan sen reilut 200 sykliä/pakka.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2002 : 16 Elokuu, 2013, 07:17:45 »
Lainaus
Olenkin tuumaillut että jos ostais yhden Genssin ja toisen akun rahalla Ichargerin 4010.
Jospa mä pärjäisin sitten yhellä patterilla Hensun kanssa.
Kauankohan semmonen laturi käytännössä lataa patterin lentokuntoon?
Minullahan oli X7 (RIP) kanssa tilanne että oli vaan yksi GENS akkupari ja 4010. 10-12 minuuttia latausta ja  6-7 minuuttia lentoa oli aika tyypillinen. Jos on toinen kopteri niin yhdelläkin akulla tuli toimeen jotenkin.
Nyt on lentokunnossa vain X5 jota lennän neljällä akulla: 4800 x 2 ja 4400 gensit + yksi 4200? turnigy. Käytännössä lennän 5-6minuuttia per akku, kytken 4800 akut rinnan ja 4400+4200 akut rinnan. Isompiin 40A sisään pienempiin 30A. Gaatti huutaa 10-12 minuuttia ja pääsee latauksen jälkeen levolle kunnes akut ovat taas tyhjiä.
« Viimeksi muokattu: 16 Elokuu, 2013, 07:21:25 kirjoittanut Jussi. »

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2003 : 16 Elokuu, 2013, 08:54:44 »
Oukkei. Mä vaan aattelin sitä että, akkuihin kun laittaa rahaa niin akku on aina joskus arvoton.
Laturi taas on ja pysyy.
Mä pidän kuitenkin aina taukoa lentojen välissä, joten 10-12min lataus ei olis katastrofi.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2004 : 16 Elokuu, 2013, 09:06:04 »
Lataan aina 3C ja lennätysksen jälkeen laitan akut storageen. Vanhemmat Genssini ovat toimineet jo yli vuoden.
Aika hyvä nyrkkisääntö on että akkuja max kaksi kertaa niin paljon kuin latureita (lataus portteja). Pätee siis näihin isoihin akkuihin ja jos vaan on lataus mahdollisuus kentällä.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2005 : 16 Elokuu, 2013, 09:18:35 »
Joo näistä latausvirroista nyt vois väännellä maailman tappiin. Ei mulla mitään näyttöä ole kuinka paljon se isolla virralla lataaminen akkua vanhentaa. Kyllä se sitä tekee mutta vaikutus voi olla joko niin marginaalinen ettei eroa huomaakkaan tai sitten ei. En tiedä. Oma pointti on se että mä lennän kuitenkin aina rotosta ison lentojen välissä niin mulla on aikaa odotella se 20min sitä akun latausta. Tohon vielä se että mulla on 5 laturia eli saan ladattua kahta ison kopterin settiä + yhtä roottoksen akkua kerrallaan. Ikinä ei ole jääny laturista kiinni ja akut pääsee mahd helpolla.

En mä jaksa uskoa että sillä nyt kovin paljon on väliä onko se latausvirta 2c vai 3c ku speksit antaa ladata kuitenkin 5c tai enemmän. Vaan eipä sillä ole ajallisestikkaan ku tasaus ottaa lopussa kuitenkin suhteessa latausaikaan sen verran.

Normipurulla että akku ei ole tyhjä tulee pakka täyteen 2c latauksella ehkä 20min ku 3c llä se tulis vaan muutaman minuutin nopeemmin.

2 akkua on hyvä kompromissi koska sillä pääsee lentelemään hyvin ja toista voi aina ladata kun toista lentää. Isompi määrä akkuja menee vaan sitte vanhuuden takia huonoksi eli vähä niinku hukkaan.

Niinkuin sanottu pikkukopterin akuissa mä en näitä noudata ku akut on halpoja. Nyt on 6 akkua ja lataan ne 4c. Tosin en oo tehny tota vielä kauaa että en tiedä miten sen kestää.

En myöskään harrasta rinnakkainlatausta.
« Viimeksi muokattu: 16 Elokuu, 2013, 09:24:14 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2006 : 16 Elokuu, 2013, 14:31:16 »
Tohtori pitkälti aattelee ja tekee akkujen kanssa niinkun mä.
Mä en liioin harrasta rinnanlatausta. Jotenkin se ei sovi mun ajattelutapaan  :)
Meillä mahdollisuun kentällä verkkovirtaan ja mulla 8kpl 206b ja ne on hyvin riittänyt. Joskus harvoin kaikki pauhaa yhtäaikaa.
Kotiintullessa melkein aina kaikki laturit laulaa yhtäaikaa. Ei olis yhtään paha vaikka olis vielä 4 laturia lisää.
Pikkuakkuja mä kans lataan niin paljon kun ilmoitetaan maksimi. Enkä mä ole huomannut niissä mitään erityistä. Syklejä ja ikää niissä on hirveesti. Mun 1300mAh akut saa purussakin maksimikyytiä  ;D
Hyvin pelittää, ja siksi aattelinkin jospa isoissakin akuissa alkais antaan maksimilatausta.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2007 : 21 Elokuu, 2013, 00:14:37 »
laitetaan nyt ku kerran paparazzi iski.

tarkotuksena oli vaan pirotella koko akku eri suuntiin ja saada tota vastapäivään pirottamista luontevammaksi. ei se sitä ihan vielä kyllä ole. myötäpäivään saan pidettyä aika hyvin pienessäkin tilassa ja liikuttua sinne minne haluan mutta vastapäivään kaikki on paljon suurpiirteisempää. ei tossa tosin paikallaan yritettykään pysyä.

simussa on tullu tehty kaikenlaista niin että muuttaa pirosuuntaa kesken temppujen. sitä sitte ku toinenkin suunta on mukavuusalueella.

Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2008 : 27 Elokuu, 2013, 23:40:05 »
laitetaas nyt vielä tännekkin ku tuli toi rotos modattua v-bar goville.

lähdin siitä liikkeelle että en halua mitään oravanpesiä eli johtohelvettejä tonne. tämähän hoitui sillä että kytkin ton anturin suoraan noparin kylkeen ja vetäsin uuden kortsun päälle :)

tätä aihetta on tullu tutkittua ennenkin ja muutama pointti oli noussu esille kytkennöistä.
mini V-Bar on sikäli huono vehje verrattuna isoon että siihen ei voi vaan tökätä tota rpm sensoria kiinni. minissä kun ei ole porttia missä olis sense karva, plussa ja miinus vierekkäin vaan siinä on sellanen portti (RX-A) jossa kaikki kolme karvaa on suoraan veepaarin prossulle eli kaikki kolme on ns logiikka pinnoja erinäisiin toimintoihin.

V-Bar (niin täyskokonen että mini) kestää sinne rpm signal porttiin max 5v signaalin tai muuten koko veepaari pahimmassa tapauksessa kärvähtää. täyskokosessa se hoituu sillä että siinä on erillinen portti johon anturin voi suoraan tökättyä ja se plussa on reguloitu viiteen volttiin. minissä kun ei ole porttia niin ei ole regulointiakaan. YGEn BEC nyt sattuu olemaan 5.5v joten kikkailin tohon anturille vastusjaolla 2.75v käyttikset. näin ovat maailmalla tehneet ja onnistuneet. tosin hyperionin analogisella sensorilla.

mä toteutin tän hobbywingin digitaalisella enkä tullu kattoneeksi että sen minimi olikin 3.3v. kyllähän se toimi mutta glitchejä tuli aika paljon. tutkin että mistä johtuu ja kattelin jopa vähä skoopilla mitä sieltä anturista työntää ja olihan se aika epämäärästä.

MrMel on tehny aiheesta hyvän videon ja siellä taas sanottiin että 5.5v on vielä ihan ok. tästä rohkaistuneena uskalsin poistaa ton vastusjaon tuolta ja hommahan lähti rokkaamaan. olis voinu vähä muuttaakkin sitä mutta mitä vähemmän romuja kyydissä sen parempi. ehkä se kestää.

seuraava ongelma olikin sitte asetukset. missään ei tuntunu löytyvän luotettavasti ton 1300kv scorpparin polecounttia eikä myöskään minirotoksen välityssuhdetta. piti sitte ihan laskea päärattaalta hampaat ja mosasta magneetit :D

pole count on 10 ja välityssuhde 16t mosapulleylla 7.5 tasan.

Melin videosta sai rivien välistä ongittua että mitä nopeempi nopari sen parempi. oikein isoissa koptereissa kuten XXtremessä(800) laitetaan pikkasen hidastusta mutta esim logo600 kikkareessaan Mel käyttää nopeinta mahdollista eli Plane Fast modea. laitoin siis sen koska kyseessä on tällanen taskukokonen minirotos. myös se vilahti videolla että Freewheeling oli päällä. laitoin siis senkin päälle.

niin se Melin video:


sain homman tehtyä ni Rane tuli hakemaan YGEn ohjelmointikortin multa lainaan. Olin kuulemma just sopivasti kiinan ja joensuun välissä matkan varrella :D

pikkasen kävi mielessä että nyt ku mä tän lainaan ni salettiin on kaikki asetukset päin peetä ja heti saa ite käydä lainaamassa joltain vastaavan kortin. ihmetys olikin suuri kun kävin kentällä yhen akun voimin kokeilemassa ja kaikki toimi hyvin :o

-bailout pelaa hyvin
-perä toimii paremmin ku koskaan koska laite ei bogaa yhtään
-saa just ne rundit ku haluaa jopa tyhjällä akulla holdin vetelyiden jälkeen uudestaan spoolaamalla
-spooluppi on itseasiassa parempi ku ygen heli middle asetuksella. lähtee paljon rauhallisemmin mutta lähes yhtä nopeasti.
-laite tuntuu todella paljon tehokkaammalta ja terävämmältä!

toi viimenen on jo sellanen argumentti jonka takia veepaarin govia voi kyllä suositella kaikille. sama kävi goblinille aikanaan :)

tein ton nyt niin että ulkoapäin tosta noparista ei juuri edes huomaa muutosta muuta ku että kortsu on vaihdettu mustaan. signaalijohdot on vaan lisääntyny ::)

täytyy sanoa että ihmeen hyvin toimi vaikka arvoin noi gainit sun muut ihan hatusta kuulopuheiden voimin :) ei tee mieli edes säätää yhtään ku ei tää näin hyvä oo koskaan ollukkaan :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2009 : 28 Elokuu, 2013, 14:06:14 »
roottoksen govin testaus jatkuu...

ei. ei se kaikissa tilanteissa oikein tahdo pitää kierroksia. yksi nyt on ainakin sillon ku lavat pyörii nurmikon alapuolella!
kävin tossa vähä lentelemässä ja sen kummemmin ajattelematta pyöritin nelipiste tictocia tossa jossain pään korkeudella... rotoksen lapakehä pääs valumaan pikkasen matalalle eli noin pari senttiä nurmikon alapuolelle jolloin govi luovutti ja kierrokset pikkasen tippu. peräkin tais osua maahan siinä samalla. pikkasen lens multaa ja kuulu epämääränen vinkasu kun govi yritti mutta ei pystyny. nopea korjausliike ja kulmia jonka jälkeen laite nous takas ilmaan ja näytti vielä käyttäytyvänkin :o tällanen paatunu torppaaja ku minä on tottunu siihen että kun multaa lentää ni sitte torpataan. ja torppasinhan mä sitte hetimiten "uudestaan" ku sormi teki vielä tictocia. täysillä kulmilla 3300rpm nupissa tietenkin! :D

se on aina mukava nähdä oman käden jälki! tällä kertaa tuli vielä melko taiteellinen pläjäys! 8)

romu hyppäs vielä pikku loikan ilmaan joten en oo varma kumpi niistä osumista toi jälki nurtsissa on. :D

tää oli login mukaan vasta kahdeskymmenes kolmas korjausoperaatioon johtanu torppi tällä laitteella :D

« Viimeksi muokattu: 28 Elokuu, 2013, 14:16:21 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2010 : 28 Elokuu, 2013, 17:20:18 »
hmm.. mulla on tommonen hyperionin kiekka-anturi.
Nyt vaan on vähä tukkoinen olo joten ajatus ei kulje edes normaalitahtia.
Ihan varmistuksena, tarviiko se jännitteenjakovastukset vai ei?
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2011 : 28 Elokuu, 2013, 20:39:45 »
hmm.. mulla on tommonen hyperionin kiekka-anturi.
Nyt vaan on vähä tukkoinen olo joten ajatus ei kulje edes normaalitahtia.
Ihan varmistuksena, tarviiko se jännitteenjakovastukset vai ei?
onko sun setuppi yli 5.5v ja ajatko minillä vai täyskokosella?
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Picofly

  • Seniori torppari
  • *****
  • FPV rocks!
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2012 : 28 Elokuu, 2013, 21:12:45 »
Minäkin käväisin tänään torppaamassa MiniProtoksen ja ihmettelin mikä eläin siellä nurtsilla oli kaivellut!

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2013 : 28 Elokuu, 2013, 21:48:20 »
onko sun setuppi yli 5.5v ja ajatko minillä vai täyskokosella?

Ygen becillä mennään. Eiks se oo just 5.5V?
MiniVbar blue on purkkina.
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2014 : 28 Elokuu, 2013, 23:55:01 »
Ygen becillä mennään. Eiks se oo just 5.5V?
MiniVbar blue on purkkina.

ei taida tartteta mitään vastusjakoja jos MrMeliin on uskominen... en ota vastuuta kuitenkaan  ;D periaatteessa diodi olis hyvä välissä mutta ne kyllä tuppaa keräämään kaikenlaisia kummallisia häiriöitä aika tehokkaasti. mä laittaisin ihan sellasenaan.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2015 : 08 Syyskuu, 2013, 08:35:48 »
se on omalta osalta syysleiri koluttu ja arkeen palattu!

lentoja tuli ennätykselliset 40kpl eikä mitään hajonnu kulutusosia lukuunottamatta!
paljon sai actionia kokea sekä mökillä että kentällä kiitos loistoporukan.

tänävuonna tuli vetästyä rotatsuunikisat tolla minirotoksella ja tietty inverted. jotain haastetta pitää olla. alla kuva kisaan osallistuneesta kalustosta. :D ehdotan että ens vuonna sääntöjä rukataan niin että tulos lasketaan kaavalla etäisyys pääakselista täppään + päälavan pituus sentteinä. näin saataisiin hieman actionia tohonkin lajiin ku porukka yrittää mahdollisimman pienillä laitteilla :D onhan se 700 kokosella rotatoiminen vähä ku rullaportailla ajamista! hieno ja viihdyttävä ohjelmanumero näinkin. harmi ettei kukaan tainnu videoida sitä kokonaisuudessaan. ens vuonna sitte! oma sijoitus tais olla neljäs kun osallistujia oli kymmenkunta.

Viikonlopun hyvä työkin tuli tehtyä nimittäin poistettua yks multi maailman kartalta!
Johny härnäs mua sellasella ku sorvasin rotaatioita eikä uskonu varotuksia. saatoin vähän ajaa takaa sitä ja se saattoi vähän mennä rotoksen lapakehästä (3300rpm) läpi :D moottorit ja puomit löyty ympäri plattaa ja piirikortti myöhemmin 50-100m päästä kentän laitamilta :D rotos jäi tietenkin lentokuntoon!

kopterit vs kirkkoveneet 1-0


Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Teo Mähar

  • Seniorijäsentorppari
  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #315 EastSide
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2016 : 08 Syyskuu, 2013, 12:41:32 »
Kärsikö lavat yhtään siitä silppuamisesta? Ainakaan mulla Align 325 3G:t ei tykänny kontaktista MCPXsän kanssa  ;)
Teo

"Kallein vaihtoehto on yleensä edullisin vaihtoehto!"

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2017 : 08 Syyskuu, 2013, 12:53:33 »
Ei mitään jälkiä mitä nyt äkkiä kattelin :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Teo Mähar

  • Seniorijäsentorppari
  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #315 EastSide
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2018 : 08 Syyskuu, 2013, 14:37:11 »
EDGEt kunniaan! ;D
Teo

"Kallein vaihtoehto on yleensä edullisin vaihtoehto!"

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2019 : 12 Syyskuu, 2013, 19:43:15 »
mikä näissä nyt on ku ei taas kestä ilmassa ;D

kyllähän tolla rattaalla parisensataa keikkaa olikin jo lennetty. se eka ei sillon kauaa kestäny ku pilasin sen alumiinipinjonilla ja lubella.
tää pilaantu ihan huuattamalla :D olin mä tossa katellu että vois kohta vaihtaa ku alkaa olla välystä.

aina toi vähä jännää on ku tehot hävii kesken manöövereiden. onneksi on rotatsuunit hallussa.


Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa J@ni

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2020 : 12 Syyskuu, 2013, 19:55:30 »
Tarvitset selkeesti tehokkaamman moottorin!   ;D
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2021 : 12 Syyskuu, 2013, 19:56:11 »
totta sehän se olikin!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2022 : 12 Syyskuu, 2013, 21:33:22 »
Terästä kehiin ;)
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2023 : 12 Syyskuu, 2013, 21:49:28 »
Njää. Teräs vastaan teräs kuullostaa salettiin pahemmalta ku allu ;p

Hyvin toi kestää ku ei aja ihan noin loppuun. Uus ratas tilattu jo.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tohtorin torppivälineet
« Vastaus #2024 : 12 Syyskuu, 2013, 22:01:31 »
Njää. Teräs vastaan teräs kuullostaa salettiin pahemmalta ku allu ;p

Hyvin toi kestää ku ei aja ihan noin loppuun. Uus ratas tilattu jo.
äy
 
Kunhan vitsailin.
Täytyyhän kopussa olla myös kulutus osia. Mulla on menny 500 lennon aikana 700E:stä.
Yksi binjoni rikki ja yksi muuten vaan rikki ja yksi pää ratas rotaatio hälmöilyssä eli n.200 lentoa ja ratas setti.
 
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
5 Vastauksia
6006 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Maaliskuu, 2012, 19:37:39
kirjoittanut Tohtori R
35 Vastauksia
17771 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Helmikuu, 2014, 20:51:13
kirjoittanut Tohtori R
78 Vastauksia
58292 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Maaliskuu, 2015, 20:29:45
kirjoittanut Tohtori R
47 Vastauksia
16494 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Huhtikuu, 2015, 01:26:07
kirjoittanut TeroS
50 Vastauksia
23936 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Joulukuu, 2015, 10:21:45
kirjoittanut Pekka