Kirjoittaja Aihe: Hyvä fiilis!!  (Luettu 789497 kertaa)

JCA

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #425 : 07 Marraskuu, 2010, 17:02:17 »
Asiaa! Ja onnittelut!
Se on aina hienoa kun kopteri on ylösalasin, seuraavaksi lapasilla pöllytät lunta :D

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #426 : 07 Marraskuu, 2010, 17:49:18 »
Lumisateella on kiva lentää :)

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #427 : 07 Marraskuu, 2010, 19:55:43 »
Tänään pitkästä aikaa kaikki akut tuli ajettua 450:llä.
Itse ongittu taimen pöntössä savustumassa, ja akut latautumassa :)

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #428 : 13 Marraskuu, 2010, 14:05:25 »
Jännä juttu. Ilmoittauduin yhteen tapahtumaan ja sain varausnumeroksi: "TRKUEVVK", lieneekö sattuma vai järjestelmän ylläpitäjän pila.  :) Tuolla tunnuksella voin myös perua osallistumiseni, jos tulee esteitä.
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Kopteri-eki

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #429 : 13 Marraskuu, 2010, 23:32:12 »
Hyvä fiilis vajaa 12 tunnin puutyöpäivän jälkeen että kai siitä vielä pöytä joskus tulee.  8)
Vaikka en mikään puuseppä ole niin kiva nähdä kuinka itse tekemällä saa todella upeita työpöytiä/baari tiskejä tehtyä.

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #430 : 14 Marraskuu, 2010, 18:02:28 »
sain viettää prinsessan kanssa isänpäivää ja vielä 38 minuuttia extraakin junan lähdettyä tampesterista pohjoiseen päin :)
[spoiler]Nyt tosin pitää odotella parkanossa junaa jolla pääsen takaisin nääshwille-cityyn ja sieltä autolla kohti kotia.
Tampereelta lähtenyt juna oli myöhässä, ja saattaessani likkaa oikealle paikalle ja yrittäessäni poistua junasta, sen nytkähtikin liikkeelle saman tien.
Onneksi parkanon asemalla on lipunmyynti automaatti lämpimässä kopissa, eikä tarvitse edes ulkona odottaa.[/spoiler]
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #431 : 17 Marraskuu, 2010, 11:40:49 »
Jes, tuli taas kummasti motivaatioo kun tuo biisti saapui ja pääs vähän jo asentelemaankin sitä. Viime aikoina ei ole edes jaksanut simutella. Tai no itselleni olen selittänyt kun on kaikkea muita harrastuksia, mikä on toisaalta totta mut olishan toi aika riittänyt simutellakkin.

Mutta mulle tämä harrastus on hauskan pitoa / ajanvietettä, ei pidä tehdä siitä "pakkopullaa". Kyllä se taas keväällä iskee kunnolla takaisin kun tarkenee taas lennättää :D

[spoiler]Perhana, mun tuurilla tossa biist x:n paketissa ei ollu manuaalia, no sai sen netistä mut kivempi olis ollu fyysinen.[/spoiler]
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #432 : 17 Marraskuu, 2010, 12:14:29 »
Jes, tuli taas kummasti motivaatioo kun tuo biisti saapui ja pääs vähän jo asentelemaankin sitä. Viime aikoina ei ole edes jaksanut simutella. Tai no itselleni olen selittänyt kun on kaikkea muita harrastuksia, mikä on toisaalta totta mut olishan toi aika riittänyt simutellakkin.

Mutta mulle tämä harrastus on hauskan pitoa / ajanvietettä, ei pidä tehdä siitä "pakkopullaa". Kyllä se taas keväällä iskee kunnolla takaisin kun tarkenee taas lennättää :D

[spoiler]Perhana, mun tuurilla tossa biist x:n paketissa ei ollu manuaalia, no sai sen netistä mut kivempi olis ollu fyysinen.[/spoiler]

ei siinä tuu manuaalia muuta ku se pikaluntti! nettimanuaalia tarvii että oppii käyttämään ja siitä luntista osaa sen jälkeen säädellä :)
itse sain kans just asennuksen valmiiksi 250 rekkulaan ja huh että tekee tiukkaa tilan kanssa!  illalla sitte setuppia hieromaan! :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #433 : 17 Marraskuu, 2010, 12:21:39 »
Jes, tuli taas kummasti motivaatioo kun tuo biisti saapui ja pääs vähän jo asentelemaankin sitä. Viime aikoina ei ole edes jaksanut simutella. Tai no itselleni olen selittänyt kun on kaikkea muita harrastuksia, mikä on toisaalta totta mut olishan toi aika riittänyt simutellakkin.

Mutta mulle tämä harrastus on hauskan pitoa / ajanvietettä, ei pidä tehdä siitä "pakkopullaa". Kyllä se taas keväällä iskee kunnolla takaisin kun tarkenee taas lennättää :D

[spoiler]Perhana, mun tuurilla tossa biist x:n paketissa ei ollu manuaalia, no sai sen netistä mut kivempi olis ollu fyysinen.[/spoiler]

ei siinä tuu manuaalia muuta ku se pikaluntti! nettimanuaalia tarvii että oppii käyttämään ja siitä luntista osaa sen jälkeen säädellä :)
itse sain kans just asennuksen valmiiksi 250 rekkulaan ja huh että tekee tiukkaa tilan kanssa!  illalla sitte setuppia hieromaan! :)

Höh, mie kun luulin, mut kait toi boksissa lukeva Instruction manual tarkoittaa tota pikkulunttii. Eli yksi miinus biist x:lle.

Mullakin johdot kii, mut ens viikolla kerkee vasta säätää.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

JCA

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #434 : 17 Marraskuu, 2010, 12:46:22 »
Jes, tuli taas kummasti motivaatioo kun tuo biisti saapui ja pääs vähän jo asentelemaankin sitä. Viime aikoina ei ole edes jaksanut simutella. Tai no itselleni olen selittänyt kun on kaikkea muita harrastuksia, mikä on toisaalta totta mut olishan toi aika riittänyt simutellakkin.

Mutta mulle tämä harrastus on hauskan pitoa / ajanvietettä, ei pidä tehdä siitä "pakkopullaa". Kyllä se taas keväällä iskee kunnolla takaisin kun tarkenee taas lennättää :D

[spoiler]Perhana, mun tuurilla tossa biist x:n paketissa ei ollu manuaalia, no sai sen netistä mut kivempi olis ollu fyysinen.[/spoiler]

ei siinä tuu manuaalia muuta ku se pikaluntti! nettimanuaalia tarvii että oppii käyttämään ja siitä luntista osaa sen jälkeen säädellä :)
itse sain kans just asennuksen valmiiksi 250 rekkulaan ja huh että tekee tiukkaa tilan kanssa!  illalla sitte setuppia hieromaan! :)

Höh, mie kun luulin, mut kait toi boksissa lukeva Instruction manual tarkoittaa tota pikkulunttii. Eli yksi miinus biist x:lle.

Mullakin johdot kii, mut ens viikolla kerkee vasta säätää.

Digitalisoidu hyvä mies, digitalisoidu. Säästetään paperia ja sademetsiä :D

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #435 : 17 Marraskuu, 2010, 12:52:15 »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #436 : 17 Marraskuu, 2010, 13:18:50 »


Digitalisoidu hyvä mies, digitalisoidu. Säästetään paperia ja sademetsiä :D


Jossain asioissa paperi on parempi kuin sata jänistä. Sitä paitsi paperia menee enemmän kun itte tulostan sen. Ja toiseksi ei sademetsistä sitä normi paperia tehdä :D

Eri asia se teillä tikitaaliammattilaisilla ku on kaikenmualman ipätit sun muut. Sellaiselta kyllä vois jo manuaaliakin lukea, tosin ei applen tuotteesta mutta vastaavalta.


#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa jamppa991

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #437 : 17 Marraskuu, 2010, 14:10:06 »
Itse koin mahdottoman hyvän fiiliksen 4päivää sitten kun sunnuntai päivänä jolloin ei ollut edes krapulaa ryhdistäydyin pihalle lennättämään kopteria pienen torpin jälkeen jolloin tuli vaihdettua servot ja lavat. Niin ensimmäisen kerran onnistuin lentelemään nätisti ja kaikki meni putkeen kopteri kulki kuin juna johtuen tyyneestä kelistä ja oli ihanaa lennellä. Silloin akun loputtua totesin että ei perhana, tämähän on kiva harrastus =)
ALZRC 450 SPORT, TAROT 450 FBL, T-rex 500 FBL +MSH Brain
Turnigy 9x

JCA

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #438 : 17 Marraskuu, 2010, 14:15:51 »
Itse koin mahdottoman hyvän fiiliksen 4päivää sitten kun sunnuntai päivänä jolloin ei ollut edes krapulaa ryhdistäydyin pihalle lennättämään kopteria pienen torpin jälkeen jolloin tuli vaihdettua servot ja lavat. Niin ensimmäisen kerran onnistuin lentelemään nätisti ja kaikki meni putkeen kopteri kulki kuin juna johtuen tyyneestä kelistä ja oli ihanaa lennellä. Silloin akun loputtua totesin että ei perhana, tämähän on kiva harrastus =)

Tuttu fiilis! :)
Kopterointia parhaimmillaan..

mika a

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #439 : 17 Marraskuu, 2010, 17:28:03 »
Tänää on hieno fiiliis Sillä lensin ekaa kertaa oikeeta kopua jossa muuttuvat lapakulmat. Kopuna HK 450 PRO. 3 akkua tuli leijjuteltua ja kopu on ehjä. nyt otin apujalakset pois ja 4 akku mennään ilman niitä.

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #440 : 17 Marraskuu, 2010, 22:22:28 »
MIKÄ FIILIS!!!
Tänään näpertelin Flyskyn radion jastarin 450 rekkuun, pikku säätö sessioiden jälkeen kopu lensi toosi hyvin.
Tuntuu et toi mankka istuu meikän käteen ku hanska.  :D
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Paikalla Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #441 : 03 Joulukuu, 2010, 16:18:57 »
Vihdoinkin tuli ilmoitus, että DX8 on tulossa!!

Kopteri-eki

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #442 : 03 Joulukuu, 2010, 18:49:00 »
Heh, tänään on kyllä toistaiseksi hyvä fiilis kun on saanut asiat vihdoin junailtua kuntoon.

Ja sit huomenna olis vielä tarkoitus täräyttää piiiiitkästä aikaa turbiini tulille, jos mun vanha kerosiini vielä palaa.  :D

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #443 : 04 Joulukuu, 2010, 04:47:07 »
Ja sit huomenna olis vielä tarkoitus täräyttää piiiiitkästä aikaa turbiini tulille, jos mun vanha kerosiini vielä palaa.  :D

Jos yhtään on pakkasta saman verra ku täällä, ni ei siulla ainakaa kylmä tule ku, kaveri ku sillo kevätleirillä ku ajo ni polvet vatkas siihe mallii et ei vanha vixströmikään kestäny perässä. Unohda suoraan pitkät kalet ja lähetinhuppu. Et sie niitä tarvii.
Ruumis pysyy lämpösenä jo pelkästä jännitys asteesta, tai tällee Imatralaisittain ilmaistuna: "Pipo korkeajännitteellä"

-Surullisen kuuluisa KEMISTI  ;D

Kopteri-eki

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #444 : 04 Joulukuu, 2010, 09:44:44 »
Juu oli kyllä kieltämättä aika jänskä tilanne lentää niin suuren ylesön edessä, varsinkin kun ei oikein osaa hyvin.

Vähän näin jälkikäteen harmittaa että en kesällä saanut itseä niskasta kiinni että olisi uskaltanut mobilla rauhassa harjoitella, no nyt jos en sitä enää myykkäänn niin täytyy kai ruveta harjoittelemaan.

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #445 : 04 Joulukuu, 2010, 09:45:29 »
Mihis oot menossa kokeilemaan?
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Kopteri-eki

  • Vieras
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #446 : 04 Joulukuu, 2010, 11:15:46 »
Ollaan menossa mun työpaikalle, johny saa vähän harjoittelu matskua kameralle samalla. En tiedä uskallanko siinä meidän pihalla leiutella mutta ainakin kokeillaan jos saatais hieno videoo käynnistyksestä.  ;)

Oli tarkoitus siinä neljän jälkeen kun on pimeää niin näkis mahdolliset liekit paremmin, samalla kokeillaan vähän halogeeni  "keino" valaistuksella saada jotain efektiä tai jotain???.

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #447 : 06 Joulukuu, 2010, 22:19:13 »
Hyvää itsenäissyyspäivän iltaa itse kullekin !
Saamme olla onnellisia, koska iso-isämme sekä muut taustajoukout tekivät tämän meille mahdolliseksi !!!

Kunnioittakaamme tätä illan jatkoa ! Veteraanien puolesta  8)
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #448 : 07 Joulukuu, 2010, 12:07:56 »
seuraavan kerran töihin 24.1.2011
nopeesti siis hankkimaan toimiva nopari sporttiin, nyt on aikaa lennellä
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Hyvä fiilis!!
« Vastaus #449 : 07 Joulukuu, 2010, 15:04:40 »
Talvikauden ekat lennätykset sekä pimeessä että valosassa.

Pitkä aika edellisestä lennätyksestä, mutta nyt on paikka tuossa ihan "naapurissa" ni kynnys mennä lennättään on entistä matalampi.

Yölentely oli kerrassaan miellyttävä kokemus ja nyt sitten varmaan pitää koittaa joka ehtoo kun on keliä käydä ajamassa tuossa järvellä.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
3981 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Kesäkuu, 2008, 13:11:52
kirjoittanut mikko93
1 Vastauksia
3228 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Lokakuu, 2008, 00:29:28
kirjoittanut Jussi.
11 Vastauksia
6579 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Helmikuu, 2009, 21:32:33
kirjoittanut Vispilä
8 Vastauksia
4679 Lukukerrat
Uusin viesti 11 Maaliskuu, 2009, 23:30:48
kirjoittanut riku
14 Vastauksia
7179 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Elokuu, 2010, 17:43:45
kirjoittanut s.kuronen