Kirjoittaja Aihe: Walkera 4G6 ?  (Luettu 63944 kertaa)

Poissa Pursi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Walkera 4G6 ?
« Vastaus #25 : 14 Maaliskuu, 2010, 21:09:55 »
WK2801 ei varmaan ole ihan Fuataban tai Spektrum tasoinen mutta se ei tunnu lelumaiselta kuin Walkeran muut ohjaimet. Lähettimen valikot tunutvat minusta hieman sekavilta -  varmaan siksi, että olen tottunut Spektrum Dx 6i:n rullavalikkoon. Painopiste on alhaalla, joten niskalenkkiin tarvitsee "balancerin", jotta lähetitimen saa istumaan mukavasti kädessä. Lähetin on yhteensopiva mm. Phoenixin simulaattorin kanssa (vaatii tosin adaptorin).

Totta mutta Futtella eikä Spekillä ohjata Walkeran pikku koptereita. Mulla on WK T2801E jolla lennän Trex 450 pro:ta ja Trex 600 esp:tä molemmissa kopuissa in WK R2801E vastari.
Toimii hyvin ja vastarin saa 27$ kpl.
Mankassa on muistipaikkoja kahdeksalle kopterille ja se useimmin riittää.
Totta on myös se että on oltava tarkkana mikä kopteri on viimeksi valittu, TRex 450 lavat meni väärän valinnan vuoksi.

Mulla on Phonix simu ja kaikki uudet WK mankat tarttee välikaapelin jossa on plugi liittimen keskinasta kytketty maihin.
Toinen vaihtoehto on laittaa simun mustaan purkkiin painike jolla maadoittaa punaisen kaskikarvan...

Eki
Trex 550E FBL | 450 pro DFC | 250 pro DFC
Walkera M120D01 | Walkera Mini CP
TBS 3D Disco | TBS Disco Pro | Sky Hero Spider Little
Futaba T8FG | dji RC-system | Walkera Devo 8s | Devo 8
PhoenixRC simu

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Walkera 4G6 ?
« Vastaus #26 : 09 Tammikuu, 2012, 09:27:05 »
Mulla oli kauhee kasa tangollisen nupin osia enkä ole siksikään viitsinyt siirtyä FBL nuppiin kun muuten ne kaikki varaosat jää käyttämättä. Keksin ratkaisun tähän ongelmaan.
Pienillä muutoksilla sain vakio nupista FBL:än ja ensi testien perusteella näyttäs toimivan hienosti ja liikkeitä saa niin paljon kun ikinä huvittaa  ;D Ei ole samaa probleemaa kuin joissain FBL nupeissa.

Tähän muutokseen ei siis tarvi mitään osia hankkia, vaan pikkusen vaihtaa olemassaolevien osian paikkaa  :D
Helppoa kuin heinän teko.
Vakaajatanko sivareilla poikki ja lavanpitimien varsia pihdeillä pikkusen vääntää.
Pidemmät pallolinkit tangonpitimestä lavanpitimiin ja ylijäämästä mekaniikasta ruuvit pitämään tangonpätkää.

En tiedä onko tätä ennemmin kukaan hokannut, mutta ihmettelen jos ei ole.



Vain liikaa saattaa olla riittävästi

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
3752 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Heinäkuu, 2007, 16:47:37
kirjoittanut ropellihattu
2 Vastauksia
2708 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Huhtikuu, 2009, 08:09:37
kirjoittanut 0lli
0 Vastauksia
1941 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Lokakuu, 2009, 07:35:35
kirjoittanut Jussi.
2 Vastauksia
3266 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Kesäkuu, 2010, 20:55:15
kirjoittanut Ripa
1 Vastauksia
2694 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Marraskuu, 2010, 20:50:22
kirjoittanut Kallio