Kerätäänpäs tähän listaa.
Uus Protos Carbon korvasi vanhan hyvin palvelleen ykkös generaation FBL Protoksen joka oli useampaan kertaan torpattu ja upattu aina uuteen uskoon.
Hirobo Freya Evo 90 on kiva kopu joka ei ole vielä torpattu ja on nyt myytävänä (vain mekaniikka) MYYTY!
Miniatureaircraftusa Furion 450 on himmee hiilikuitu ja alumiini blingi joka ei kalpene juuri millekkään;)
Olen ollut tähän pieneen ameriikan ihmeeseen todella tyytyväinen.
Odottelen josko MA Furion 90 tulis myyntiin noin 3kk päästä tai sitten tyydyn vanhaan kunnon MA Stratus 90 Bobby Watts spesiaaliin.Kohtuu hintainen suoraan tehtaalta. Rakenteen monimutkaisuus ja osien määrä vaan on miinusta. Srimokissa kolmas osa osia.
Olishan noita muitakin merkkejä kuten hoover ja cylinda, mutta miks sellasia tusina kapistuksia pitäs edes hankkia, kun ne on kuitenkin naapurin kavereilla.
Itse olen lähtenyt sille tielle joka on vähän eksoottisempi, koska tykkään että kopterin pitää olla laadukas ja esteettisesti myöskin kaunis. Saattaahan se vähän maksaa ekstraa, mutta on ne vaan niin eri kivoja.
JR vibe 90 3d v9 olis nyt halpa, kun SG tuli myyntiin joten tuolaisen sais jo jenkkilstä Suomeen rahdattuna veroineen alta 700 eur. Laatu kamaa 140 asteen swash mahdollisuus ja aika kaunis ja laadukas paketti johon vain JR pystyy.
Kasama Srimok Cyber Head:kin on ollut mielessä, siinä vasta oliskin mielenkiintoinen peli joka on varmasti viimeisintä tekniikkaa ja über mageen näkönen. Onhan se kallis, mutta elämä on.
Olihan tarinaa kerrakseen, mutta kun on illan hinkannut talosta vanhoja maaleja pois, niin vähän pitää avautua...
-Samppa
Edit: parit typot ja tuo Kasaman lisäys.