Kirjoittaja Aihe: kokemusta honey bee king 3?  (Luettu 82380 kertaa)

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #25 : 07 Lokakuu, 2010, 21:56:04 »
Tuolla olen itse lataillut nyt vuoden verran ilman mitään ongelmia, kiinanmaalta löytyy edullisempia vastaavia. Riittää hyvin ainakin 3s akkujen latailuun.
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #26 : 07 Lokakuu, 2010, 22:11:54 »
Ahaa, tuo latailu homma kuulosti siltä kuin jotain nihm pakkoja latailis. deltan yhdistin delta peakiin nihm latauksessa kun jännite "notkahtaa" ja akku on täysi, lipothan ladataan "virralla".. akku on täysi kun ei ota enään vastaan virtaa. Muuta kuin 1C latauksella akut täyteen ja ne on siinä, tartte mitään monen tunnin hifistelyjä :P
Jahas ja kun ajattelee niin tietenkin eskyn vakio pikkulaturi on hidas ja sitä jouduit käyttämään...
Vois mennä nukkumaan kun ei tajua mistään mitään, lopettas sekoilun..öitä ^^

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?catname=Battery+Chargers&idCategory=216&ParentCat=85
Tuossa on latureita jos jonkin moista...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9282&Product_Name=Cell-Log_Cell_Voltage_Monitor_2-8S_Lipo
Kätevä kampe ostin itselle niin kennot katsoa akuista, tosin halvemman version ilman tutoa usb settiä...

Tässä HALPA ja HYVÄ laturi
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11060&Product_Name=HobbyKing_ECO6_50W_5A_Balancer/Charger_w/_accessories
Lataa 2200mah 3s akkuja ~4.5A virralla eli about 2C:llä... enempään ei pysty.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6478&Product_Name=IMAX_B6-AC_Charger/Discharger_1-6_Cells_(GENUINE)
Ei tarvitse erillistä virtalähdettä, suoraa seinästä sähköä, muuten sama.

Tässä "sama" kuin edellinen mutta kuorien sisällä niitä on 4kpl ^^ tarvitsee erillisen powerin.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10327&Product_Name=HobbyKing_Quattro_4x6S_Lithium_Polymer_Multi_Charger_


http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11340&Product_Name=TURNIGY_MEGA_400W_Lithium_Polymer_Battery_Charger
Tällä pärjää jo pidemmälle kun on tehokas yli 15V virtalähde..
« Viimeksi muokattu: 07 Lokakuu, 2010, 22:17:06 kirjoittanut 1m4s0_ »

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #27 : 07 Lokakuu, 2010, 22:18:47 »
HBK3/belt cp v2 manuskassa lukee et akku latautuu  täyteen 5-6 tunnissa (mukana tulevalla laturilla).
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa domeus

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #28 : 08 Lokakuu, 2010, 08:19:08 »
Kiitoksia kovasti vastauksista ja vinkeistä. Tuota G.T.POWER A6 olenkin kotimaasta katsellut, tosin tuolta hobbykingistä saisi vastaavia paljon edullisemmin.. Akulle täytyy hommata vielä "jännitevahti" ettei aja akkuja liian tyhjäksi, näin kokemattomana. Onko hobbykingillä kuinka nopeat toimitukset? :)
Paikallisella olisi tarjota FUSION LX41B prota, suolaiseen hintaan tosin, mutta onko kokemuksia kyseisestä vitkutuksesta?

Ps. 4h vierähti latautua tuo 1500mAh akku täyteen tuolla esky vakio rutkuttimella.
« Viimeksi muokattu: 08 Lokakuu, 2010, 08:39:38 kirjoittanut domeus »

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #29 : 08 Lokakuu, 2010, 10:53:35 »
Hobbykingiltä tulee paketit 1-2viikkoa... itse ainakin olen tuon valmis odottamaan kuin että maksaisi 5x hinnan suomeen.
Itse en moista laturia ostaisi, hobbykingiltä tai sitten jos joku myy käytettynä niin sellaista.
Jännite vahdit saat myös hobbykingiltä, puljulla on myös saksan varasto josta saa ilman alv pelkoa tilata kamaa.. hinnat on karvan verran korkeammat kuin kiinasta.. toimistukset taas hivenen nopeampia ~1viikko.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #30 : 08 Lokakuu, 2010, 10:58:35 »
Hobbykingiltä tulee paketit 1-2viikkoa... itse ainakin olen tuon valmis odottamaan kuin että maksaisi 5x hinnan suomeen.
Itse en moista laturia ostaisi, hobbykingiltä tai sitten jos joku myy käytettynä niin sellaista.
Jännite vahdit saat myös hobbykingiltä, puljulla on myös saksan varasto josta saa ilman alv pelkoa tilata kamaa.. hinnat on karvan verran korkeammat kuin kiinasta.. toimistukset taas hivenen nopeampia ~1viikko.

ei ne kamat sieltä germaaniasta oikeestaan edes oo kalliimpia ku ottaa huomioon että kiinasta tullessaan niistä voi mennä tulli!
mä oon kyllä saksan varastosta nykyään tilannu jos ko itemiä vaan siellä on! :) tulevat vielä DPD llä aika nopsasti!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa domeus

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #31 : 08 Lokakuu, 2010, 13:44:39 »
Menin sitten ostamaan paikalliselta FUSION LX41B PRO.. Olihan se suolaisen hintainen verratuna ulkomailta tilattuun, mutta kun on tällänen hoppuilia, heti heti mulle -tyyppi niin käy näin.
Tulin myös ostaneeksi "akkuvahdin" näyttää jokaiselle (kolmelle) kennolle jännitteen. Liimaan sen kopukkaan kiinni niin näkee siitä näppärästi akun tilan. Varmaan uskaltaa päästää kennojännitteen aina 3.1V asti?

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #32 : 08 Lokakuu, 2010, 14:10:38 »
Menin sitten ostamaan paikalliselta FUSION LX41B PRO.. Olihan se suolaisen hintainen verratuna ulkomailta tilattuun, mutta kun on tällänen hoppuilia, heti heti mulle -tyyppi niin käy näin.
Tulin myös ostaneeksi "akkuvahdin" näyttää jokaiselle (kolmelle) kennolle jännitteen. Liimaan sen kopukkaan kiinni niin näkee siitä näppärästi akun tilan. Varmaan uskaltaa päästää kennojännitteen aina 3.1V asti?

Varmaan tuli kirotus virhe 3.7 volttia varmaan tarkoitit? johokin 3.75 - 3.8 uskaltanee päästää. Jotain tollasta mulla on ollut jännitteet kun oon ladannu 80% virtaa takas.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #33 : 08 Lokakuu, 2010, 14:24:32 »
ei ne kamat sieltä germaaniasta oikeestaan edes oo kalliimpia ku ottaa huomioon että kiinasta tullessaan niistä voi mennä tulli!
mä oon kyllä saksan varastosta nykyään tilannu jos ko itemiä vaan siellä on! :) tulevat vielä DPD llä aika nopsasti!

On ne loppupelissä ainakin akkujen osalta aika paljon kalliimpia. Rahti taitaa halvimmillaan olla $27 GLS:n kautta. Esim. joku Turnigy 2450 6s on $28 honkkarissa ja muistaakseni reippaasti yli $40 Saksassa.

Esim 2450mAh 6s nanoturnipisia ei saa tällä hetkellä saksasta. Honkongista yksittäin tilattuna $38 ja posti $10, eli alle 35€ posteineen, mistä ei vielä mitään veroja mene. kaksi kerralla tilaamalla postikulut tuplautuvat, joten eipä kannata settinä ottaa. Painava paketti myös herättää tullisetän tai- tätin mielenkiinnon herkemmin.

Jotain HK500GT kittiä kattelin ja se olisi kannattanut tilata Saksata ilman muuta. Perushinta kympin kalliimpi kuin Kiinasta, mutta rahti halvempi. Eikä pelkoa tulleista tms. samoin Plush 60A taisi olla jopa halvempi kuin Kiinassa. GLS:llä tulee 10kg samaan hintaan, eli sopivasti valkkaamalla voi olla ihan kannattavaa. Akut valitettavasti Saksan varastolla turhan arvokkaita päämajaan verrattuna.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

JCA

  • Vieras
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #34 : 08 Lokakuu, 2010, 14:31:15 »
Taitaa toi kallis/halpa riippua tilauksen arvosta. Jos lähtisin tilaamaan 200€ edestä Turnigyn akkuja vaikka mun Gauiin niin en tahtois niitä tullin käsiin :)
Se 23 pinnaa on aika ikävä maksella + mahdollinen tulli.

Poissa domeus

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #35 : 08 Lokakuu, 2010, 14:34:50 »
Menin sitten ostamaan paikalliselta FUSION LX41B PRO.. Olihan se suolaisen hintainen verratuna ulkomailta tilattuun, mutta kun on tällänen hoppuilia, heti heti mulle -tyyppi niin käy näin.
Tulin myös ostaneeksi "akkuvahdin" näyttää jokaiselle (kolmelle) kennolle jännitteen. Liimaan sen kopukkaan kiinni niin näkee siitä näppärästi akun tilan. Varmaan uskaltaa päästää kennojännitteen aina 3.1V asti?

Varmaan tuli kirotus virhe 3.7 volttia varmaan tarkoitit? johokin 3.75 - 3.8 uskaltanee päästää. Jotain tollasta mulla on ollut jännitteet kun oon ladannu 80% virtaa takas.

No huh, hyvä että tuli korjaus. Eli ei alemmas 3.7V per kenno / levossa. Ei tosiaan ole lipoista hirveästi kokemuksia. Olisin suruitta päästänyt 3V niin kuin eräs tyyppi kertoi.

JCA

  • Vieras
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #36 : 08 Lokakuu, 2010, 14:45:44 »
3.70V on hyvä raja, itellä ajastanu niin että kennoihin jää jotakuinkin 3,80V. Kerran käyny yksi akku 3,40V, sillä akulla ei sen jälkeen kauhiasti pystyny enää lentämään, se meni aivan surkiaksi. Jännä homma että ne tollain menee samantein.
Itellä on yhdessä akussa ohje että kennojännitettä ei saa laskea alle 2,5V, sekin pittää paikkansa, perjaatteessa kait tollanen lipo kestää sinne asti kyllä, mutta ton 2,5V alapuolella se sitten kuolee kokonaan?

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #37 : 08 Lokakuu, 2010, 16:25:48 »
Taitaa toi kallis/halpa riippua tilauksen arvosta. Jos lähtisin tilaamaan 200€ edestä Turnigyn akkuja vaikka mun Gauiin niin en tahtois niitä tullin käsiin :)
Se 23 pinnaa on aika ikävä maksella + mahdollinen tulli.

Näin on, riippuu monesta tekijästä. Itse en ole erinäisistä syistä kovin hanakka tilaamaan isoa ronttia kerralla Hobbykingiltä. Rahtikulut nousevat raketin lailla ja sitten tuo tullihomma vielä päälle. Pikkuhilppeet pyrin tilaamaan ihan normipostina, niin ei tarvitse erikseen postista hakea. Esimerkkinä viissatkun akuissa on ihan saman hintaista tilaako yksitellen vai rontissa. Jotain hirmuisia 700:sen murikoita useampi kappale ehkä viisainta ottaa sakemannin varastolta. Honkkarista jo rahti toista sataa.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #38 : 08 Lokakuu, 2010, 17:22:52 »
Kyllä kannattaa akutkin tilata saksasta, esim itse tilasin 2kpl turnigyn 4500mah 6s lipoja, taisi olla posteineen kotiin hinta 140€, kiinasta olisi tullut ilman alveja "saman" hintaisiksi (126.79€) + alv suomessa eli tullin kautta 155€... ei kyllä kannattava säästö, kymppi sinne  tai tänne.. lisäksi saksasta tuli alle viikossa, kiinasta jos haluaa niin pitäisi ottaa ems ja se vie jo "kaiken" sieltä säästämisen pois.*

Tilattiin työkavereiden kanssa piruuttaan styrsapaalit(3kpl) saksanvarastolta, 10kg postilla toimituskulut (pakkauksen paino laskurin mukaan 9.8kg... seurannassa ~6kg, jännä homma...)
"GLS Express Courier 10kg (Germany to Finland) $27.79" halpaa...ei puhettakaan että olisi järkeä tilata kiinasta... kiinassa 121usd postit, ihan posketonta :D
« Viimeksi muokattu: 08 Lokakuu, 2010, 17:27:17 kirjoittanut 1m4s0_ »

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #39 : 08 Lokakuu, 2010, 17:38:01 »
Kyllä kannattaa akutkin tilata saksasta

Edelleen korostan, että riippuu täysin tapauskohtaisesti siitä mitä tilaa. Jos tilaan yhden turnigyn 2200 20-30c peruspatterin $8.50 ja postit 5.99 vs Saksasta $15 +27.79 ei juuri lyö leiville. Itse tilaan sieltä mistä edullisimmin saan. Joskus kannattaa Saksa, useimmiten ei.

Lainaus
Tilattiin työkavereiden kanssa piruuttaan styrsapaalit(3kpl) saksanvarastolta, 10kg postilla toimituskulut (pakkauksen paino laskurin mukaan 9.8kg... seurannassa ~6kg, jännä homma...)

HK tunnetusti rokottaa vähän ylimääräistä postikuluissa. Tavara sinällään monesti sikahalpaa, mutta posteineen samaa tasoa kuin esim ebayssa.
« Viimeksi muokattu: 08 Lokakuu, 2010, 17:42:48 kirjoittanut B12 »
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #40 : 08 Lokakuu, 2010, 18:29:23 »
ite tilailin just hiljattain noita 6S2200mAh 40C pattereita ja olivat kokonaista 4 taalaa kappaleelta kalliimpia saksassa.
toimitus on nopeampi ja hintaero sen osalta kymppi! kyllä mielestäni kannattaa :)

tossa kiinassa on se että se voi tulla viikossa tai se voi viedä 3vk lisäksi tullissa juokseminen on täysin hanurista ja joku hinta sillekkin pitää laittaa! harvemmin tulee nykyään tuolta mitään tullirajan alittavaa tilattua...

meniköhän jo riittävästi offariksi hanipiikinkistä ;D painun duunipöydän alle häpeämään :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa domeus

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #41 : 08 Lokakuu, 2010, 18:50:11 »
Haa, nyt tuli vehjettä testattua. Tonttiin tuli niinkuin arveltiinkin :D Heti nousussa veti oudosti nokalleen, en tiedä sitten oliko säädöt päin mäntyä vai kuski. Näin torppauksesta viisastuneena harjoittelu jalakset alle ja uudet päälavat sekä "Ring-link push-rod" vaihtoon. Onneksi ei enempää hajonnut, kai? Apuwa, onko Tampereelta kaveria joka vois tulla seuraavaa lentoa testaamaan / auttamaan säädöissä?  ::)
« Viimeksi muokattu: 08 Lokakuu, 2010, 18:54:16 kirjoittanut domeus »

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #42 : 08 Lokakuu, 2010, 19:08:18 »
Haa, nyt tuli vehjettä testattua. Tonttiin tuli niinkuin arveltiinkin :D Heti nousussa veti oudosti nokalleen, en tiedä sitten oliko säädöt päin mäntyä vai kuski. Näin torppauksesta viisastuneena harjoittelu jalakset alle ja uudet päälavat sekä "Ring-link push-rod" vaihtoon. Onneksi ei enempää hajonnut, kai? Apuwa, onko Tampereelta kaveria joka vois tulla seuraavaa lentoa testaamaan / auttamaan säädöissä?  ::)

kyllä kai näissäkin yleensä vähintään akselit menee!?
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa domeus

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #43 : 08 Lokakuu, 2010, 19:15:20 »
Haa, nyt tuli vehjettä testattua. Tonttiin tuli niinkuin arveltiinkin :D Heti nousussa veti oudosti nokalleen, en tiedä sitten oliko säädöt päin mäntyä vai kuski. Näin torppauksesta viisastuneena harjoittelu jalakset alle ja uudet päälavat sekä "Ring-link push-rod" vaihtoon. Onneksi ei enempää hajonnut, kai? Apuwa, onko Tampereelta kaveria joka vois tulla seuraavaa lentoa testaamaan / auttamaan säädöissä?  ::)

kyllä kai näissäkin yleensä vähintään akselit menee!?

Eipä pääakseli ainakaan hirveästi vipata. Se torppaus oli kuitenkin "kaatuminen" eikä ilmasta tippuminen.

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #44 : 08 Lokakuu, 2010, 19:20:57 »
Mutta kun lavat kohtaavat jotain kiinetää tuppaa enerkia niiden törmäyksestä siirtymään lepatus akseliin ja ehkäpä jopa pääakseliin... katsoppa se lapojen välinen kaseli.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa domeus

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #45 : 08 Lokakuu, 2010, 19:35:18 »
Mutta kun lavat kohtaavat jotain kiinetää tuppaa enerkia niiden törmäyksestä siirtymään lepatus akseliin ja ehkäpä jopa pääakseliin... katsoppa se lapojen välinen kaseli.

Tarkastin, suoralta vaikutti, onneksi.

mfly

  • Vieras
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #46 : 08 Lokakuu, 2010, 20:36:35 »
Niin ainakin jos nurmikolle putoaa, ei lepatusakseli yleensä mene, jos ollaan max silmän korkeudella, eikä korkeammaltakaan aina. Pääakseli kestää rajummatkin torpit, yleensä .  Puulavat aina kärsii ja se musta alkuperäinen pääratas on heikko. Ne vanhemmat king2  valkoiset päärattaat on kestävämpiä ja eivät mene ihan joka torpista. Puulapoja ei tarvitse uusia kovin herkästi, teippaus riittää hyvin alun leijutteluissa. Yllättävän kovaa ääntä ne pitää, jos pintamaali vähän hilseillyt.  Flybar tankoon riittää taivuttelu käsin suoraksi. Koppaakin voi teippailla aika monta kertaa.

Ekat 50 akkua vaan rauhassa leijuttelua säätöjä opetellessa, niin kyllä se siitä  ;)

Poissa domeus

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #47 : 08 Lokakuu, 2010, 22:24:07 »
Niin ainakin jos nurmikolle putoaa, ei lepatusakseli yleensä mene, jos ollaan max silmän korkeudella, eikä korkeammaltakaan aina. Pääakseli kestää rajummatkin torpit, yleensä .  Puulavat aina kärsii ja se musta alkuperäinen pääratas on heikko. Ne vanhemmat king2  valkoiset päärattaat on kestävämpiä ja eivät mene ihan joka torpista. Puulapoja ei tarvitse uusia kovin herkästi, teippaus riittää hyvin alun leijutteluissa. Yllättävän kovaa ääntä ne pitää, jos pintamaali vähän hilseillyt.  Flybar tankoon riittää taivuttelu käsin suoraksi. Koppaakin voi teippailla aika monta kertaa.

Ekat 50 akkua vaan rauhassa leijuttelua säätöjä opetellessa, niin kyllä se siitä  ;)

Flybar oli kyllä melkoisen soikea. Odotellaan ensiviikoon että saan osaset rikkoutuneiden tilalle.. :P Pääsee taas vetämään sen tonttiin ehkä vähän korkeammalta?  ;D

Poissa Juku_

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #48 : 08 Lokakuu, 2010, 23:29:48 »
Mulla on mennyt lepatusakseli lähes joka torpissa beltillä ja hbk3:lla. Samalla kumit tietty uusiks.
Tänään oli niin kauhee polte lennättämään, että uskaltauduin pihassa keinovalossa lennättämään, kun ei töiltään ehtinyt ennen pimeää.
4 akullista maltilla ja kopu ehjänä. Molempiin olen nyt laittanut jäykemmät lepatuskumit(muoviletkusta). Vaikuttaa vakaammilta koput.
HBK3 on tosin edelleen aika vikuri. Beltti leiijuu suht. kiltisti. Huomenna pitkästä aikaa 2:lla ehjällä kopulla lentelemään.
ps. Kiinarekkula jo läpi tullista ja toinen tulossa osina =)
Align T-Rex 100, Align T-Rex 600esp, Align T-Rex 600NP, Hitec Aurora 9, Phoenix RC

Poissa Juku_

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: kokemusta honey bee king 3?
« Vastaus #49 : 08 Lokakuu, 2010, 23:32:43 »
Lehdet sai kyytiä =)
Align T-Rex 100, Align T-Rex 600esp, Align T-Rex 600NP, Hitec Aurora 9, Phoenix RC

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
12 Vastauksia
5025 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Syyskuu, 2007, 20:35:11
kirjoittanut SMy
6 Vastauksia
4533 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2008, 10:20:33
kirjoittanut skigge
14 Vastauksia
8857 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Toukokuu, 2008, 13:58:15
kirjoittanut Hobby Max
9 Vastauksia
4728 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Elokuu, 2008, 22:52:39
kirjoittanut XciD
131 Vastauksia
87294 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Elokuu, 2011, 18:13:18
kirjoittanut Luigi Cravatto