Kirjoittaja Aihe: virtajohto videolinkkiin (ja gimbaaliin)  (Luettu 18205 kertaa)

Poissa Kopterinlennättäjä55

  • Tavallinen torppari
  • ***
virtajohto videolinkkiin (ja gimbaaliin)
« : 14 Heinäkuu, 2015, 17:35:29 »
Eli tämmönen: http://www.madpilot.fi/jst-parallel-connection-cable-jstprl-p-4274.html

Käykö walkera qr x350?  Eli tolla voi jakaa virran kahteen kohteeseen, jos oikein ymmärsin, kuten tapauksessani videolinkkiin ja gimballiin?

Laitan tähän samaan vielä toisen kyssärin.

http://www.madpilot.fi/x350z18-camera-mount-for-gopro-p-2171.html

Meneekö tohon gopro 3+ hyvin vai pitääkö väliin laitella siis jotain pehmusteita?

Poissa Kopterinlennättäjä55

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: virtajohto videolinkkiin (ja gimbaaliin)
« Vastaus #1 : 17 Heinäkuu, 2015, 14:23:30 »
Tuo johtohan on tarkoitettu kahden akun liittämiseen, mutta onnistuukohan tuo mitä kysyin? Voi olla, ettei kellään ole kokemuksia moisesta tai sitten kukaan ei halua vastata typeriin kysymyksiin  :D. Tai sitten hommaan sen kolvin ja teen itse johdon, kun se kolvi pitäisi kumminkin hankkia, kun sitä kyllä tulee tarvitsemaan.  ;). Mutta mitä olette mieltä? Toimiikohan?

Perusmalli QRX-350

  • Vieras
Vs: virtajohto videolinkkiin (ja gimbaaliin)
« Vastaus #2 : 17 Heinäkuu, 2015, 19:58:34 »
Järjellä ajateltuna tuo johto on nimenomaan sitä varten, että siitä jaetaan kahteen kohteeseen. Voihan sen itsekin kolvata, niin kuin minä tein.
Jos et ole täysin varma, testaa se jollain yleismittarilla, onko piuhat oikein. Näyttää ihan oikein olevan.

Mitä tulee tuohon alempaan kyssäriin, siinä lukee "for GoPro". Vaikken osaa englantia sen pahemmin, kyllä se siltä ainakin näyttää.
MadPilotiltahan sitä voi aina kysyä! Siinähän on kohta "Kysy lisää tuotteesta". Ei muuta kuin sähköpostia menemään.
Mutta jos siihen pitää laittaa pehmusteita väliin, se on vain hyvä asia! Värinät vähenee!

Itse asiassa - olipa hyvä vinkki, koska tuossa näkyisi olevan säätäruuvikin, jotta voi kallistuskulmaa muuttaa! Meinasin kokeilla tuollaista, mutta olisi pitänyt itse värkätä.
« Viimeksi muokattu: 17 Heinäkuu, 2015, 20:07:42 kirjoittanut Walkera QRX350 Pro »

Poissa Kopterinlennättäjä55

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: virtajohto videolinkkiin (ja gimbaaliin)
« Vastaus #3 : 17 Heinäkuu, 2015, 21:42:03 »
Järjellä ajateltuna tuo johto on nimenomaan sitä varten, että siitä jaetaan kahteen kohteeseen. Voihan sen itsekin kolvata, niin kuin minä tein.
Jos et ole täysin varma, testaa se jollain yleismittarilla, onko piuhat oikein. Näyttää ihan oikein olevan.

Mitä tulee tuohon alempaan kyssäriin, siinä lukee "for GoPro". Vaikken osaa englantia sen pahemmin, kyllä se siltä ainakin näyttää.
MadPilotiltahan sitä voi aina kysyä! Siinähän on kohta "Kysy lisää tuotteesta". Ei muuta kuin sähköpostia menemään.
Mutta jos siihen pitää laittaa pehmusteita väliin, se on vain hyvä asia! Värinät vähenee!

Itse asiassa - olipa hyvä vinkki, koska tuossa näkyisi olevan säätäruuvikin, jotta voi kallistuskulmaa muuttaa! Meinasin kokeilla tuollaista, mutta olisi pitänyt itse värkätä.

Sain juuri livekuvan toimimaan erillisellä akulla, sillä tuo TX 5804 tukee 7,4v ja 11,1v lipo akkua.

Varmaan muut huomanneet, mutta voin katsoa kuvaamani videot ja kuvat suoraan lähettimen näytöltä!!!  :o Ja kun haluatte vain FPV lentää, niin laitatteko GoProsta muun kuin videokuvauksen, esim. timelapsen,niin live kuva tulee koko näytölle. Videossa tulee mustat reunat ylös ja alas, mutta häviää muissa kuvaus modeissa! :o. Mutta videoiden katsominen näytöltä on erittäin hieno juttu ja en osannut aatella, että tuommoinenkin omaisuus on tuossa!!!  :) :)

Poissa Kopterinlennättäjä55

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: virtajohto videolinkkiin (ja gimbaaliin)
« Vastaus #4 : 18 Heinäkuu, 2015, 15:34:20 »
Taitaa olla tuo se GoPron Playback ominaisuus...

Poissa Kopterinlennättäjä55

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: virtajohto videolinkkiin (ja gimbaaliin)
« Vastaus #5 : 22 Heinäkuu, 2015, 14:11:41 »
Eli itseltä löytyi vanha lipo akku (muistaakseni 500mah) ja käytän sitä nyt väliaikaisesti videolinkin virtana. Se on nyt teipillä kiinni kopterin kyljessä  :P. Ottakaako GoPro virtaa myös samasta paikasta kuin videolinkki vai käyttääkö GoPro omia virtojaan?

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
11866 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Elokuu, 2016, 23:26:59
kirjoittanut Perusmalli QRX-350