Kirjoittaja Aihe: ulkomaiset nettikaupat (arkisto)  (Luettu 612662 kertaa)

Poissa Mikaelni

  • RC-Kopterit Ry/178
  • Elävä Legenda
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #375 : 28 Heinäkuu, 2009, 22:17:59 »
Voi asua ulkomailla  ;D,,nyt jo on sellaisia jotka asuu 4500km päässä,,about
F550 Wookong M/Datalink/IOSD

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #376 : 31 Heinäkuu, 2009, 12:34:59 »
Itselläni on melko positiiviset kokemukset noista hong kongin nettikaupoista ainoa ISO miinus on annettava Itellalle joka on kyl ihan alakerransarvijaakon hidas pulju joka ainut kerta tavara makaa lentokentällä noin viisi päivää.

Poissa Tuukka

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit Ry #14
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #377 : 31 Heinäkuu, 2009, 12:42:13 »
Itselläni on melko positiiviset kokemukset noista hong kongin nettikaupoista ainoa ISO miinus on annettava Itellalle joka on kyl ihan alakerransarvijaakon hidas pulju joka ainut kerta tavara makaa lentokentällä noin viisi päivää.

Eihän se itellan syytä ole jos ne kamat seisoo tullissa.
Esky Lama V3 !

- Conquer your credit card -

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #378 : 31 Heinäkuu, 2009, 13:28:35 »
En tiiä menevätkö tavarat aina tullin kautta ikinä sinne ei ole mitään jäänyt tullattavaksi.


Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #380 : 31 Heinäkuu, 2009, 13:34:21 »
menee tavarat aina tullin kautta, itsellänikään ei ole ikinä mitään sinne jäänyt.
Itella on toimittanut 2 viimeisintä pakettia päivässä kotiin kun ne on päässet tullireiden hyppysistä... eli yön yli paketti on matkannut ja seuraavana päivänä saanut hakea postista :)
Viimeisin oli 7kppl akkuja ja lavat 600, eilen postittivat ja tänään hain :)
HobbyKingin paketteja,
Akut oli 800mah 3s, 250 rekkulaan sopivia... pieni - HK:lle akkujen pakkauksesta, 5kpl flightmaxeja oli minigrip pussissa jonka päälle oli pyöritetty vähän jotain muovia, 2 turnigynn akkua oli sitten omissa pienissä pahvirasioissaan ohuessa kuplamuovissa. Paketti näytti päällepäin siltä että sillä oli joku tuolla välillä pelannut jalkapalloa ja pelotti missä muodossa ne akut on :D
Nyt vähän sisään ajaan laturilla nuita akkuja :)
menee väjän OT
Suomessä myyty ensimmäinen trex250 on maassa ja tulee omistajalleen ensi vkl  8)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #381 : 31 Heinäkuu, 2009, 13:42:00 »
No sittenhän on todettava että ei taida suomalainen tullimies olla mikään työnsankari ;D

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #382 : 31 Heinäkuu, 2009, 15:41:43 »
Onko joku tilaamassa jotain esim. helidirectistä, microhelistä tms.?

Olis tarve erinäiselle pikkutilpehöörille ja aattelin että sais postikuluja pienemmäksi...
Nada

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #383 : 31 Heinäkuu, 2009, 16:10:09 »
Nada

tuupola

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #384 : 01 Elokuu, 2009, 00:25:33 »
Helidirectissä tällä hetkellä 250 rexi ilmaiseksi kaupanpäälle kun teet yli 400 USD tilauksen.

http://www.readyheli.com/KX019000A_T_REX_250_Kit_Combo_p/kx019000a.htm

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #385 : 01 Elokuu, 2009, 01:31:32 »
hienoja nuo nuiden tarjoukset... jos nyt alis rahaa ja alottaaisin niin tuolta tilaisin 500 kopterin jne ja tuo kaupanpäälle :D

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #386 : 01 Elokuu, 2009, 08:23:54 »
Helidirectissä tällä hetkellä 250 rexi ilmaiseksi kaupanpäälle kun teet yli 400 USD tilauksen.

http://www.readyheli.com/KX019000A_T_REX_250_Kit_Combo_p/kx019000a.htm

Niin, missä tuolla sellasta lukee?
Nada

Poissa ArthurDent

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #387 : 01 Elokuu, 2009, 09:58:15 »
Robbe Nova Cuatro, DX8 & DX7S

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #388 : 01 Elokuu, 2009, 10:10:30 »
Juu, näköjään.

Yhden päivän diili, loppu jo. Tosin eipä olisi ollut tarvettakaan...
Nada

tuupola

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #389 : 01 Elokuu, 2009, 12:59:26 »
Helidirectissä tällä hetkellä 250 rexi ilmaiseksi kaupanpäälle kun teet yli 400 USD tilauksen.

http://www.readyheli.com/KX019000A_T_REX_250_Kit_Combo_p/kx019000a.htm

Niin, missä tuolla sellasta lukee?

Kyllä se tarjousteksti siellä oli. Nyt on out of stock ja tarjousteksti on poistettu tuolta pasteemaltani sivulta.

seppinen

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #390 : 11 Elokuu, 2009, 16:46:56 »
Tilaisin tossa elokuun alussa tuolta electronicaRC stä OSD:n ja muuta sälää. väittivät että kaikkea löytyy varastosta, mutta selvisi pian ettei heillä tuota ollut. Lupasivat lähettää viime viikolla, mutta mitään ei kuulunut. Olen soitellut ja mailaillut heille, mutta ei vastausta... katsotaan nyt kuinka käy, ei ainakaan herätä luottamusta.

Täällä siis surkeaa palvelua: http://alai.h3m.com/~s0350672/catalogo/index.php en suosittele tilaamaan täältä.


Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #391 : 11 Elokuu, 2009, 17:05:48 »
http://flying-hobby.com/catalog/index.php Onko kellään kokemusta Flying Hobbystä kannattaako tilata sieltä ainakin halvat hinnat.
Kuinka nopea toimitus tai palvelu??


Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #393 : 11 Elokuu, 2009, 19:43:19 »
Täällä siis surkeaa palvelua: http://alai.h3m.com/~s0350672/catalogo/index.php en suosittele tilaamaan täältä.
Hmm, minun kokemukseni ovat täysin päinvastaiset. Kyselin kauppiaalta niitä näitä kameroista ja linkeistä vailla mitään vinkkiä siitä, että ostaisin. Vastaus tuli aina parissa tunnissa. Kun sitten lopulta tilasin pari antennia, heitin tilauksen infokenttään, että "viitsitkö pitää kiirettä näiden kanssa" (kun olin kuullut, että saattaa kestää...). Sain tilausvahvistuksen ja heti perään toisen mailin, jossa kauppias lupasi lähettää paketin "huomenna". Ja niin se lähtikin, ja tuli öbaut viidessä päivässä (viikonlopun yli) lähipostiin. Kerrassaan esimerkillistä kaupantekoa siis minun kohdallani.


seppinen

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #395 : 12 Elokuu, 2009, 11:09:31 »
Lainaus
Hmm, minun kokemukseni ovat täysin päinvastaiset. Kyselin kauppiaalta niitä näitä kameroista ja linkeistä vailla mitään vinkkiä siitä, että ostaisin. Vastaus tuli aina parissa tunnissa. Kun sitten lopulta tilasin pari antennia, heitin tilauksen infokenttään, että "viitsitkö pitää kiirettä näiden kanssa" (kun olin kuullut, että saattaa kestää...). Sain tilausvahvistuksen ja heti perään toisen mailin, jossa kauppias lupasi lähettää paketin "huomenna". Ja niin se lähtikin, ja tuli öbaut viidessä päivässä (viikonlopun yli) lähipostiin. Kerrassaan esimerkillistä kaupantekoa siis minun kohdallani

En voi kyllä sanoa samaa. Saattaa tietysti Espanjan kesälomakausi vaikuttaaa... tiedä häntä. Vastausten saamiseen meni noin 3 päivää (vastaukset tuli aina yöllä  ??? ).
Nyt tuo kuitenkin selvisi. Olin tilannut myös tuon EZantenna trackerin ja sitä ei ollut tullut tuon lähetyksen kanssa. Kauppias vaan ei ollut viitsinyt ilmoittaa sitä minulle. Hän lupasi lähettää osan tänään ja maksaa tuon EZantenna trackerin lähetyksen. Joten tuli kyllä vastaan tässä. Tilauksen saamiseen vaan meni pari viikkoa....

EDIT: oli tosiaan tuo kauppias lomalla. Taitaa olla yhden miehen yritys..
« Viimeksi muokattu: 13 Elokuu, 2009, 12:40:09 kirjoittanut seppinen »

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #396 : 12 Elokuu, 2009, 11:20:39 »
Kukaan ikinä tilannu Justenginesiltä mitään...? Itse tilasin emännän lennokkiin Irvinen 0.53 mukin sieltä ja olin ehkes jopa yllättynyt palveluun.
Valikoimaakin on hyvin runsaasti, mitä moottori ja varaosapuoleen tulee :-)

Postitus hoituu sieltä lentopostina (maksaa vain 4 puntaa suomeen, kotiovelle) ja paketit tulee todella nopeaan. Itselläni tuli kolmessa päivässä. Hinnatkin olivat ihan ok mielestäni.

Kaipa siellä helikoptereihinkin löytyy jotain vaihtomotteja jos hätä tulee.
Kuitenkin asteikolla yhdestä kymmeneen annan arvosanaksi tälle putiikille 8,5.

Linkki on tässä, käykääs kurkkaamassa: http://www.justengines.unseen.org

T: Tuomo

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela

Poissa Jyri

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
    • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #398 : 14 Elokuu, 2009, 20:56:25 »
rcmarketista on kokemusta, ilmeisesti ollut ihan luotettava, mutta toimitus ei kyllä ollut sieltä nopeimmasta päästä omalla kohdalla, eli en ole itse sieltä ihan helpolla tilaamassa...

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #399 : 14 Elokuu, 2009, 20:58:50 »
http://www.rcmarket.org/ tuolta tuli mun kopterin suojapussi ja voin suositella kyseistä kauppaa.  8)  http://www.rcmarket.org/helicopter-carry-bag-60-90-c-6-p-1-pr-21433.html
« Viimeksi muokattu: 14 Elokuu, 2009, 21:03:03 kirjoittanut Ege »

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
kotimaiset nettikaupat

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Muu keskustelu

71 Vastauksia
35778 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2024, 17:31:19
kirjoittanut matipa 74
8 Vastauksia
5407 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2788 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi
698 Vastauksia
274732 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Huhtikuu, 2024, 12:51:30
kirjoittanut matipa 74