Kirjoittaja Aihe: ulkomaiset nettikaupat (arkisto)  (Luettu 612260 kertaa)

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1075 : 27 Heinäkuu, 2011, 21:58:56 »
.. ei tosin voi pesta rekkulan kaupan aikoja.. tanaan tuli paketti 26 tuntii tilauksesta :)

Aika hidasta, mulla kesti 22h  ;D

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1076 : 27 Heinäkuu, 2011, 22:57:18 »
Aika hidasta, mulla kesti 22h  ;D
Aika kauan olette odottaneet... Mulle tuotiin lohjan abclle muutamassa tunnissa tilauksesta ;) IN YOUR FACE!
« Viimeksi muokattu: 27 Heinäkuu, 2011, 23:09:09 kirjoittanut zxiicci »

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1077 : 27 Heinäkuu, 2011, 23:06:29 »
OT: Rekkulakaupan tilauksesta 26 tuntia, niin tavarat oli vanttuussa! On se vain nopea toimittaja!

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1078 : 28 Heinäkuu, 2011, 20:43:15 »
Eilen tilasin (klo. 17.00) 6 kpl akkuja mCPX:ään, joiden status oli plussalla..
Äsken olivat vielä pakkaamassa....
Nyt ovat olleet 3 päivää lentokoneessa..  ;D   Kauas on pitkä matka...

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1079 : 28 Heinäkuu, 2011, 20:56:11 »
Mun rojut on lähteneet jo viikko sitten varastosta mutta Hong Kongin posti ei edelleenkään tunnista seurantakoodeja. Tähän asti tuo viive on ollut 2 päivää max. Nyt kaikki ennusmerkit viittaa siihen että noi paketit on varmaan ensimmäiset jotka jumittuu vielä tulliinkin. Niin ja lopulta kun ne itselleni saan niin ne onkin väärää tavaraa täynnä...

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1080 : 29 Heinäkuu, 2011, 19:47:48 »
Se olikin sitten niin että Hong Kongin posti ei vaan tunnista paketteja vaikka tänään ovat tipahtaneet Vantaalle ja Suomen Itellan seurannassa ovat  ;D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1081 : 31 Heinäkuu, 2011, 01:35:20 »
Onko HK Parts:in kanssa kaupat sujuneet?

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1082 : 31 Heinäkuu, 2011, 13:25:57 »
Moitteetta useasti, myyjällä vaan heikko kielitaito.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa tounison

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1083 : 01 Elokuu, 2011, 08:48:52 »

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1084 : 01 Elokuu, 2011, 09:43:41 »
Mullakin on HK-partsin kans homma toiminu ihan kivasti. Hyvä kauppa

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1085 : 01 Elokuu, 2011, 16:59:40 »
Heitin tuossa just tilauksen HobbyKingiin, muutama nanotech lisää. Katsotaas kuinka kauan tällä kertaa kestää EMS paketilla tuleminen (niitä oli varastossa).

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1086 : 01 Elokuu, 2011, 17:01:14 »
Mulla on airmail tullut aina nopeammin kun EMSsi :D
Airmail on halvempi ja mun kohdalla osoittautunut paremmaksi. Kohta 20. tilausta tehneenä

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1087 : 01 Elokuu, 2011, 17:05:41 »
Noh, yleensä itsekkin käytän tuota "airmail" systeemiä, nyt tuli vaan pirunsarvet päähän ihan kokeilumielessä että miten poskellee tämä voi mennä ;D

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1088 : 01 Elokuu, 2011, 17:17:45 »
Olen nyt tehnyt 86 tilausta Hobby Kingistä ja erilaisilla lähetyksillä kokeillut, varsinkin aluksi.
Tuntuu että on aivan sattumankauppaa kuinka nopeasti sieltä tulevat, oli sitten mikä kuljetus tahansa.
Joten otan nykyään aina halvimman mahdollisen lähetystavan, vaikka hintaero olisikin joskus mitätön.

Totuushan on se että, ne mitä kuvittelee tarvitsevansa ensi kesänä, pitää tilata viimeistään nyt  ;D
Jos meinaa että ne on käsillä kun tarvitsee ;D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1089 : 02 Elokuu, 2011, 09:15:19 »
Muistan joskus katselleeni telkkarista jotain dokkaria jossa kerrottiin paketin matkasta lähettäjältä vastaanottajalle. siinä taisi olla sellainenkin kuljetus muoto kuin 24h eli taattiin et paketti on vuorokaudessa vastaanottajalla. Itsekkin toivoisin tähän touhuun jonkinlaista takuuta ja sitä että olisi edes yksi kuljetusmuoto jonka valitttuaan voisi olla varma että paketti on perillä vaikka viidessä päivässä ja jollei tämä lupaus toteudu saa vähintään rahansa takaisin.
« Viimeksi muokattu: 02 Elokuu, 2011, 09:57:12 kirjoittanut MIKKELSONNI »

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1090 : 02 Elokuu, 2011, 14:43:44 »
Itsekkin toivoisin tähän touhuun jonkinlaista takuuta ja sitä että olisi edes yksi kuljetusmuoto jonka valitttuaan voisi olla varma että paketti on perillä vaikka viidessä päivässä ja jollei tämä lupaus toteudu saa vähintään rahansa takaisin. 

DHL? UPS? Eikö nyt niillä tule varmasti 5 päivässä?

Otetaas tähän vähän kokemuksia taas, eli viime keskiviikon torpin jäljiltä tuli laitettua osia tilaukseen useastakin paikasta, eli tein tilaukset keskiviikko iltana kello kymmenen ja torstai aamun klo 8 välisenä aikana.

Saben paketti tuli perjantaina, Trex-Storen maanantaina ja FastLadin paketti oli postissa tänään. Noissa toimitusajoissa ei nyt ole mitään ihmeellistä. Mutta sitten tilasin Hawk-Rc.com:sta (huom! ei .net, vaan .com) MCPX:ään parit osat + RJX:n nuppiin lepatusakseleita. Toimituskulut oli $2.80 ja paketti tuli tänään postissa! Tätä täytyy kokeilla uudestaan.

Tilasin myös Infity Hobbystä tavaraa ja sekin tuotiin tänään aamulla kotiin asti (EMS paketti). Tämä liike on nyt kaksi kertaa toimittanut todella nopeasti. Täytyy käyttää jatkossakin.

Infity Hobby on Taiwanissa ja Hawk-RC Hongkongissa. Jos nämä pystyy toimittamaan näin nopeasti niin mikä ihme sillä Hobbykingillä aina kestää..

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1091 : 02 Elokuu, 2011, 16:47:28 »
ups:ta ei kokemusta ole mut tosta dhl:tä on yhden paketin verran ja muistaakseni kuljetus muoto oli juuri 5 päivää. No silloin tuo 5 päivää ei kyl ihan riittänyt vaan taisi mennä viikon verran. Erityisesti tuosta firmasta jäi mieleen se kun katsoi seurannasta missä paketti luuraa niin välillä se oli jossain logikeskuksessa ja välillä kuljetuksessa ja taas samaisessa logikeskuksessa ja tätä taisi jatkua parisen päivää. Noista hongkarin puljuista vielä sen verran. Itselleni on ihan viime aikoina käynyt pari kertaa niin et on paketti tullut ihan eri kuljetus muodolla kuin mistä olen maksanut ja kuljetus muoto ei tosiaankaan ole muuttunut parempaan suuntaan :D. Eli kandee olla tarkkana toinen noista tapauksista oli kun tilasin rc711 com:sta toista en nyt muista.

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1092 : 02 Elokuu, 2011, 23:34:10 »
just fast ladilta tilasin viikonloppuna(sunnuntai) ja ekaks tuli royalmailin seurantakoodi mutta melkein heti perään upsin seurantakoodi...
no upsin seurannassa toimituspäivä näkyis olevan maanantai elikä viikko.
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1093 : 03 Elokuu, 2011, 10:24:46 »
PRKL taas ärsyttää toi HK viikon loppuna tilasin akkuja ja vielä EMS;llä niin vieläki lukee processingn. alakerransarvijaakko ku ne pitäs olla jo latutissa. No ei mulla ny mitään kiirettä ole. Mutta ärsyttää kun maksaa kalliin rahdin, et se tulis nopeesti niin sit ne saakelin kierosilmät ei saa potkittua sit lootaa liikkeelle. No eipä tosin ole T-Rex storen pakettikaan rantautunu vielä. Sitäki ole monesti miettiny et ku tilaan rekkula kaupasta jotain niin aina menee 2 arki päivää. Ku Sabesta tulee viimeistään seuraavana aamupäivänä.

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1094 : 03 Elokuu, 2011, 12:48:29 »
Kun eilen kirjoituksessa toivoin jokin näköistä takuuta näille toimituksille niin en pelkästään tarkoittanut noita kuljetusfirmoja vaan myös tavaran myyjältä vastuuta siitä että laittaa tavaran liikeelle ripeästi kun asiakas on vielä erikseen maksanut nopeasta toimituksesta.

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1095 : 03 Elokuu, 2011, 13:05:13 »
Kun eilen kirjoituksessa toivoin jokin näköistä takuuta näille toimituksille niin en pelkästään tarkoittanut noita kuljetusfirmoja vaan myös tavaran myyjältä vastuuta siitä että laittaa tavaran liikeelle ripeästi kun asiakas on vielä erikseen maksanut nopeasta toimituksesta.

OLEN ERITTÄN SAMAA MIELTÄ KANSSASI  MITÄ HEL**TIN HYÖTYÄ ON MAKSAA KALLIS EMS TOIMITUS JOS KAUPPIAS PANTTAA 3-4 PV TILAUSTA PRKL !!!!

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1096 : 04 Elokuu, 2011, 13:12:14 »
Ei PRKL HK ei ole vieläkään saannu mun pakettia matkaan. Viime lauantaina tilattu, tämän jos ois tienny niin en ois ottanu EMS;llä hukkaan meni seki lisä maksu sa***na.

HK-Partsilta tilasin Maanantaina halvimmalla rahdilla. Eilen tuli seuranta numero ja ilmotus et on lähteny. 

Eikä mua täs ny mikään muu niin kauhiasti ärsytä. Mutta olin vaan aatellu viikonloppuna käyä kopua lennättämässä. Ja sen takia otin EMSIN. Ja maksoin kalliin rahdin. Ja tosta puljusta ei varmaan mitään hyvityksiä kannata toivoo. Ja vaik tonne nyt reklamaation laittaiski niin tuskimpa se ketään kiinnostais. Näissä asioissa just kotimaiset kaupat on vertaansa vailla.

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1097 : 04 Elokuu, 2011, 13:15:24 »
Jos yhtään lohduttaa niin mun maanantaina heittämä tilaus EMS:llä seisoo kans HK:n varastossa lähtemättä :(

Edit : Tilaus edelleen "Warehouse status : in print queue" ... Alkaa tuntua et toi EMS tarkoittaakin "Ei Me Senditä". Eipä nyt ole kauhean korkealla noi HK:n pisteet mun silmissä kun seuraavan kerran pitää jotain tilata >:(
« Viimeksi muokattu: 05 Elokuu, 2011, 11:43:17 kirjoittanut Iceheart »

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1098 : 06 Elokuu, 2011, 05:14:46 »
Mutta eikös HK:sta tilata aina ens kesää ajatellen kaikki?  ::) Laitoin vähän päälle 2viikkoa sitte tulemaan 2turnigyn akkua ja sen paremman laturin seuraava kopteria varten joka tulee heti kun saan kolikot kasaan.
Halvin mahdollinen toimitus ja perjantain tilasin ja maanantaina lähti eli yllättävän nopeaa sattui siellä päässä olemaan.

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1099 : 09 Elokuu, 2011, 12:39:32 »
Oho ... mun 1.8 ostama EMS paketti HK:sta on VIHDOINKIN siirtynyt postin kuljetettavaksi, tosin saas nyt nähdä kuinka kauan vielä menee ennen kuin paketti on joko tullin hellässä huomassa tai mun käsissä ;D

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
kotimaiset nettikaupat

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Muu keskustelu

71 Vastauksia
35774 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2024, 17:31:19
kirjoittanut matipa 74
8 Vastauksia
5406 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2787 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi
698 Vastauksia
274693 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Huhtikuu, 2024, 12:51:30
kirjoittanut matipa 74