Kirjoittaja Aihe: ulkomaiset nettikaupat (arkisto)  (Luettu 612228 kertaa)

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1050 : 20 Heinäkuu, 2011, 18:16:07 »
Onkohan niiltä kiinan pojilta loppunut pahvilaatikot kun ei vaan pakkaaminen edennyt tänäänkään... Pitäis joskus päästä lentämäänkin >:(

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: Re: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1051 : 20 Heinäkuu, 2011, 19:45:06 »
Laita niille meiliä.. Auttanut pari kertaa kun ovat hidastelleen..

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1052 : 20 Heinäkuu, 2011, 20:20:39 »
Sen olen oppinut tässä vuosien saatossa, että jos haluan tavaran oikeasti edes jollain aikataululla, sitä ei kannata tilata Kiinasta. ;) Se asennoituminen on ihan hyvä, että kuukauden päästä tulee. Jos tätä nopeammin haluaa kilkkeet kouraan kannattaa tilata muualta, vaikka Englannista.

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1053 : 20 Heinäkuu, 2011, 20:27:02 »
Alan vakavasti myös katsella muita vaihtoehtoja. Se kai tuuditti liian hyviin odotuksiin että HK:n tilauksista 8 ensimmäistä pakettia toimitettiin kotiin 4-12 päivässä tilauksesta. Kai niillä on joku järjestelmä joka ilmoittaa että "tää on jo vanha asiakas, ei sen ole niin väliä. Pistäkää jonon hännille..."

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1054 : 20 Heinäkuu, 2011, 20:34:06 »
Itellä just päin vastaset, tuntuu että mitä kauemmin on tilaillu sieltä niin korkeammalla on listassa, taitaa olla maksimi 2 tai 3 päivää että paketti on lähetetty. mutta tosiaan jos ei jaksa odottaa tai on kiire niin tilaa muualta.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1055 : 20 Heinäkuu, 2011, 20:44:28 »
Mulla sama meininki.. alussa kesti  kauemmin.. kiukuttelin meililla ja nykyaan tulee ripeasti..

Viimeisin tuli 8 paivassa registered airmail:illa, ja pakkaukseen ym. meni vain paiva.

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1056 : 20 Heinäkuu, 2011, 20:46:47 »
Tässäkin se nähdään ettei niiden toiminassa ole mitään logiikkaa ;D. Minäkin olen mielestäni jo aika vanha asiakas ja kymmeniä tilauksia takana. Ja on pakko todeta et tavaroiden toimitus nopeus Trendi on ollut hidastumaan päin.

Poissa TuukkaJK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1057 : 20 Heinäkuu, 2011, 23:46:58 »
Perjantaina tilasin mCPx:ään hobbykingiltä akkuja ja tänään sitten jaksoin tuolta sähköpostista kaivaa seurantakoodin ja kun kopioin sen postin seurantaan, niin yllätys oli suuri ja positiivinen. :) Muutenkin mulle on aina tullut tuolta kaikki tilaukset ihan kohtuullisessa ajassa.

Lainaus
20.07.2011, klo 18:03 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI
 
20.07.2011, klo 15:11 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
 
19.07.2011, klo 15:48 Lähtenyt Suomeen 01000 Ulkomaa/Foreign country
 
19.07.2011, klo 15:35 Postitettu lähtömaassa 01000 Ulkomaa/Foreign country
 


EDIT: Näyttäis olevan jo tossa paikallisessa postissa! :o
« Viimeksi muokattu: 21 Heinäkuu, 2011, 11:10:59 kirjoittanut TuukkaJK »
- DJI Phantom 3 Professional -
        - SAB Goblin 630 -                     http://www.youtube.com/TuukkaJK
        - SPEKTRUM DX8 -

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1058 : 21 Heinäkuu, 2011, 17:48:56 »
TuukkaJK:n tapaus lähentelee optimaalista suoritusta :)

Mutta mutta, kiukuttelu auttaa! Pistin illalla HK:lle kysymyksen, josko heidän paffilootansa tai teippirullansa ovat lopussa. Aamulla oli jo postia Janelta. Pahoitteli kovasti ja sanoi ruoskineensa varaston porukat ja kiiruhtaneensa mun paketteja. Tarzanilta ei sanonut sentään terveisiä. Ja kappas, iltapäivällä olikin sitten kaksi pakettia kolmesta tilassa Shipped :) Koomista asiassa on se, että lähteneet on niitä viikonloppuna tilattuja. Se vanhin on edelleen pakattavana, nyt jo 13:tta päivää... huoh...

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1059 : 22 Heinäkuu, 2011, 07:03:37 »
TuukkaJK:n tapaus lähentelee optimaalista suoritusta :)

Mutta mutta, kiukuttelu auttaa! Pistin illalla HK:lle kysymyksen, josko heidän paffilootansa tai teippirullansa ovat lopussa. Aamulla oli jo postia Janelta. Pahoitteli kovasti ja sanoi ruoskineensa varaston porukat ja kiiruhtaneensa mun paketteja. Tarzanilta ei sanonut sentään terveisiä. Ja kappas, iltapäivällä olikin sitten kaksi pakettia kolmesta tilassa Shipped :) Koomista asiassa on se, että lähteneet on niitä viikonloppuna tilattuja. Se vanhin on edelleen pakattavana, nyt jo 13:tta päivää... huoh...

Tää on nyt vaan tämmönen heitto mut onko tilaamasi tavaran saldo plussalla? Nimittäin ei olisi ensimmäinen kerta kun rc alan myyjä olisi innokkaampi myymään kuin sitten toimittamaan myymänsä tavaran. Itselläni on parikin kertaa käynyt niin että vaikka varasto on ollut plussalla tilauksen tehdessäni niin kuinka ollakkaan se on salakavalasti hiipinyt miinukselle kun tilaamani tavarat pitäisi toimittaa. 

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1060 : 22 Heinäkuu, 2011, 16:09:53 »
Juu plussalla on. Jos miinuksella olis niin olisin jo pyytänyt poistamaan/vaihtamaan tilauksesta  :)

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1061 : 23 Heinäkuu, 2011, 00:34:55 »
Eilen tilasin (klo. 17.00) 6 kpl akkuja mCPX:ään, joiden status oli plussalla..
Äsken olivat vielä pakkaamassa....

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1062 : 23 Heinäkuu, 2011, 11:28:35 »
Noni! Nyt on lähtenyt. Ei mennyt kuin päivälleen kaks viikkoa pakkaamiseen...  ;D

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1063 : 23 Heinäkuu, 2011, 12:15:07 »
HK:ssa on kyllä ihme homma kun välillä paketit lähtevät samantein mutta sitten saattaa mennä se muutama viikko ennenkun oikeasti lähtevät.
Vaikka kuinka olis plussalla tilatut.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1064 : 23 Heinäkuu, 2011, 12:42:04 »
HK:ssa on kyllä ihme homma kun välillä paketit lähtevät samantein mutta sitten saattaa mennä se muutama viikko ennenkun oikeasti lähtevät.
Vaikka kuinka olis plussalla tilatut.


Loppupeleissä mikään ei takaa pitääkö varasto saldo paikkansa ja toinen juttu on kuinka nopeasti se päivittyy. lisäksi hk:lle on annettava noottia noista futaban tavaroista miksi ihmeessä niitä ei voi tilata tasasin väliajoin varastoon vaan venttailla monta kuukautta. Nytkin jotkut ovat odotelleet vaikka kuinka kauan noita seiska kanavaisia ja itse ventailin oliko se jotain servoa reilut kolme kuukautta.

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1065 : 23 Heinäkuu, 2011, 22:42:00 »
HK:ssä on minulla yks tilaus vieläkin odottamassa joka on tilattu Maaliskuussa. Pakettissa oli kaikki tavarat varattu paitsi yhtä joutu venaan melko pitkään. No pari viikkoa sitten tuli maili, että on sattunut joku kämmi jossain. Se tavara mitä odoteltiin oli saapunut mutta sitten toinen tavara olikin jostain tehtaan mokasta paukahtanut Backorder statukselle.
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1066 : 27 Heinäkuu, 2011, 10:33:05 »
Alkaa pikkuhiljaa vihloa  >:(
Viime viikon lopulla saivat ne mun paketit Kingin varastosta viimeinkin pihalle(2:n viikon pakkaamisen jälkeen), niin nyt sitten Hong Kongin posti vetelehtii samojen pakettien kanssa!! Ei tunnista seurantakoodeja vieläkään ja postilla ne rojut on olleet jo 5-6 päivää. Enpäs ole ihan tämmöistä vielä kokenutkaan... Kolme viikkoa menee siis rikki kutakuinkin varmasti ja kone koko ajan maassa sen takia  :(

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1067 : 27 Heinäkuu, 2011, 12:42:54 »
Kolme viikkoa menee siis rikki kutakuinkin varmasti ja kone koko ajan maassa sen takia  :(
Mitä minä sanoin edellä osien tilaamisesta jostain mistä ne saa nopeasti ja varmasti versus idästä... :D Jos kopteri on maassa osien puuttumisen takia, en itse ainakaan lähde tilaamaan mitään Kiinasta. Tilaan sieltä vain kamaa jonka saapumista odotellessa ei tarvitse pidättää hengitystä.

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1068 : 27 Heinäkuu, 2011, 13:05:31 »
28.5 2011 HK:lta tilattua tavaraa saapui eilen kotiin... ;D

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1069 : 27 Heinäkuu, 2011, 17:27:12 »
Mitä minä sanoin edellä osien tilaamisesta jostain mistä ne saa nopeasti ja varmasti versus idästä... :D Jos kopteri on maassa osien puuttumisen takia, en itse ainakaan lähde tilaamaan mitään Kiinasta. Tilaan sieltä vain kamaa jonka saapumista odotellessa ei tarvitse pidättää hengitystä.
Samalla periaatteella toimin minäkin aina kun se on mahdollista. Nyt vaan yhdessä paketissa on FlyMentor ja toisessa sen ohjelmointiboksi... Niitä kun ei saa Kiinaa lähempää ainakaan järkevään hintaan. Mutta vielä on kesää jäljellä ja lentää se vehje syksyllä ja talvellakin  ;D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1070 : 27 Heinäkuu, 2011, 20:33:32 »
Onko RC711.com ollut luotettava paikka tilailla?

Poissa TuukkaJK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1071 : 27 Heinäkuu, 2011, 20:54:16 »
Onko RC711.com ollut luotettava paikka tilailla?

Mulle ainakin tuli sieltä oikeat tavarat ja ihan kohtuu ajassa.
- DJI Phantom 3 Professional -
        - SAB Goblin 630 -                     http://www.youtube.com/TuukkaJK
        - SPEKTRUM DX8 -

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1072 : 27 Heinäkuu, 2011, 21:19:08 »
Onko RC711.com ollut luotettava paikka tilailla?

Viime viikolla tilasin ja ihan kohtuu reippaasti tuli. 20.7. tilaus, 22.7. lähetys ja 26.7. paketti käteen (DHL). Ois tullut maanantaina jos ei ois mennyt tullin kautta.

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1073 : 27 Heinäkuu, 2011, 21:41:04 »
HK:lta tuli 5 paivassa viimeisin ja viela airmailina.. tilasin 21. lahti 22. ja eilen 26 taalla.

.. ei tosin voi pesta rekkulan kaupan aikoja.. tanaan tuli paketti 26 tuntii tilauksesta :)

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1074 : 27 Heinäkuu, 2011, 21:47:03 »
Mulla tuli taas alle viikoon HKlta :) Aina on toiminu hyvin

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
kotimaiset nettikaupat

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Muu keskustelu

71 Vastauksia
35773 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2024, 17:31:19
kirjoittanut matipa 74
8 Vastauksia
5406 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2787 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi
698 Vastauksia
274693 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Huhtikuu, 2024, 12:51:30
kirjoittanut matipa 74