Kirjoittaja Aihe: ulkomaiset nettikaupat (arkisto)  (Luettu 612250 kertaa)

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #975 : 23 Huhtikuu, 2011, 14:53:15 »
Luotettava kauppa ja hyvin toimii, ruuhka-aikoina toimituksen lähtö hieman saattaa kestää mutta yleisesti pelaa hyvin. Itse juuri kuun alussa tilasin sieltä laturin, akkuja ynnä muuta sälää parissa eri lähetyksessä, aika tarkasti 2 viikkoa tilauksesta oli paketit kädessä. Ja siis HongKongista tuli.

Itse olen miltei kaiken tilannut kaukoidän putiikista ja jokainen paketti on tullut suoraan postiin. Tosin en mitään suurempaa (kalliimpaa) ole tilannutkaan kerralla.
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #976 : 23 Huhtikuu, 2011, 19:19:53 »
Olen myös tilannut jonkin verran tavaraa täältä. Kaikki ovat tulleet. Elektroniikan kanssa kannattaa olla varovainen. Sillä toimimatonta tavaraa ei käytännösä kannata palauttaa. Yksikään paketti ei ole mennyt tulliin (vielä).
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

mrsaila

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #977 : 25 Huhtikuu, 2011, 08:16:11 »
Olisi laakerit tarjouksessa:

Lainaus
Rc-Bearings.com Spring Sale - New Bearings In Stock!

Hello,

Spring has sprung and it is time to break out those models from their winter hibernation.
Please enjoy 10% off your next order with the discount code: spring

$10 Minimum Order, Expires 4/29/2011

Thank You,
Rc-Bearings.com

-Teme

tuupola

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #978 : 27 Huhtikuu, 2011, 11:50:12 »
FastLad teki ennätyksen. Tilaus maksettu eilen 11:57. Paketti oli pöydällä tänään 11:25. Eli 23.5 tuntia. Käytin toki sitä 4GBP kalliimpaa UPS Expressiä.

Poissa Olli.

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Olli Syrjälä
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #979 : 27 Huhtikuu, 2011, 11:54:11 »
Kiinan varastolta kannattaa tilata jos on pieniä tilauksia jotka jää posteineen alle 45€

Nykyäänhän se raja on tuosta puolet...

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #980 : 27 Huhtikuu, 2011, 12:07:42 »
Tuontitullittomuuden raja 150 euroa, alvin 22 euroa. Alle kympin veroja ei laskuteta.

Siinä pähkinänkuoressa.
Nada

Poissa Veke

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • #0220
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #981 : 27 Huhtikuu, 2011, 12:31:22 »
Kyllä se alv-raja EU:n ulkopuolelta tilattaessa on edelleen 43 euroa...
https://asiointi.tulli.fi/nettituonti/mainpage.html
Siirtymäaika on pitkä, ei muistaakseni ainakaan n. vuoteen putoa 22 euroon.
- Gaui Hurricane 550
- Align T-Rex 450 Sport
- Blade mCP X
- MPX FunCub
- Futaba 7C FASST & Phoenix v3.0

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #982 : 04 Toukokuu, 2011, 15:29:25 »
Arvonlisäverotuksessa vastaava lähetyksen arvoraja on
22 euroa.


Lainaus tullin ostaisinko internetistä-pdf:stä joka on päivätty maaliskuulle 2011.

Mutta tämähän on ihan tyypillistä valtion touhua, disinformaatio pitää ihmiset varpaillaan... :D

Esimerkki (lainaus):

Yksityishenkilö ostaa dvd-levyjä postitse. Hinta postituskuluineen on 50 euroa.

Levyt tilataan USA:sta. Postikulujen osuus lähetyksestä on 15 euroa. Lähetys on tuontitulliton, koska lähetyksen tavaroiden
kokonaisarvo ei ylitä 150:tä euroa. Koska tavaroiden kokonaisarvo ylittää 22 euroa, lasketaan arvonlisävero:
• arvonlisävero on 23 % maahantuonnin veron perusteesta eli hinnasta, johon on lisätty lähetyskulut (50 euroa)
= 11,50 euroa
Lähetyksestä kannetaan arvonlisävero, koska sen määrä ylittää 10 euroa.
Nada

Poissa FaTFoX

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #983 : 04 Toukokuu, 2011, 18:31:33 »
En jaksanu lukee aikasempia viestejä, mutta Hobbykingin vuoden takanen 24H shipping on kyllä nykyään täyttä p*skaa. Viikko sitten tilasin ja tänään näkyi postin seurannassa. Päivä tilauksesta tuli kyllä checkerrobotin ilmoitus siitä että on lähtenyt, mutta siellä se odotteli nurkassa postiin kuljetusta. Kaveri tilasi 3 päivää minua myöhemmin ja samaan aikaan ilmestyi paketti seurantaan kun minun paketti.

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #984 : 04 Toukokuu, 2011, 21:58:26 »
Joo, pitkiä on tunnit Kiinanmaalla. Itse tilasin 1.5. ja vielä odottelee postitusta. Tosin nämä kaiken maailman lupaukset kannattaa aina ottaa vähän huumorilla.

 Vrt. "Shipping from Germany warehouse", ja sitten paketti tulee suoraan honkkarista suomeen... :D

Nada

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #985 : 04 Toukokuu, 2011, 22:37:56 »
Joo, pitkiä on tunnit Kiinanmaalla. Itse tilasin 1.5. ja vielä odottelee postitusta. Tosin nämä kaiken maailman lupaukset kannattaa aina ottaa vähän huumorilla.

 Vrt. "Shipping from Germany warehouse", ja sitten paketti tulee suoraan honkkarista suomeen... :D



Itsehän tilasin Align 450PRO:n tuosta RC711 puljusta ja tänään oli kopu saapunut honkkarista saksaan, et kai ne lupaukset välillä pitää..
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa Juku_

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #986 : 04 Toukokuu, 2011, 23:03:18 »
Nopeasti tuli taas "honkkarista" 550E koppa ja Corsairin akut.
Align T-Rex 100, Align T-Rex 600esp, Align T-Rex 600NP, Hitec Aurora 9, Phoenix RC

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #987 : 05 Toukokuu, 2011, 07:35:32 »
Itsehän tilasin Align 450PRO:n tuosta RC711 puljusta ja tänään oli kopu saapunut honkkarista saksaan, et kai ne lupaukset välillä pitää..

Juu, ja minun tuli suoraan suomeen.

Tuli mieleen, että otin sen kalliimman postituksen. Mahtoiko vaikuttaa asiaan negatiivisesti?
Nada

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #988 : 05 Toukokuu, 2011, 11:32:41 »
Itsehän tilasin Align 450PRO:n tuosta RC711 puljusta ja tänään oli kopu saapunut honkkarista saksaan, et kai ne lupaukset välillä pitää..

Tuo RC711 on minun mielestäni erinomainen pulju. Olen sieltä jonkun verran tilaillut servoja ja toimitukset ovat olleet tosi nopeita. Itseasiassa olen tehnyt sen havainnon,  että tavallisella ja emsillä ei ole oikeastaan mitään eroa muuta kuin et emsillä paketti tuodaan aamulla kotiovelle ja tavallisella sen saa hakea ruokatunnilla postista.

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #989 : 05 Toukokuu, 2011, 12:15:49 »
emsillä paketti tuodaan aamulla kotiovelle ja tavallisella sen saa hakea ruokatunnilla postista.

Niin, tai meillä päin käyvät kätevästi keskellä päivää jolloin en varmasti ole kotona. ;)

Eli itseäänhän siinä ampuu jalkaan kun tuota "parempaa" käyttää...
Nada

Poissa Tuukka

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit Ry #14
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #990 : 22 Toukokuu, 2011, 20:21:00 »
Sain yhteen ostokseen kiinalaisen lähetystunnuksen eli päättyy cn.

Löytyisköhän tolle joku mail tracking url, vai estääkö kyseisen maan sensuuri semmoisen?
Esky Lama V3 !

- Conquer your credit card -

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #991 : 22 Toukokuu, 2011, 20:33:07 »
Löytyisköhän tolle joku mail tracking url, vai estääkö kyseisen maan sensuuri semmoisen?

Koita vaikka tuota: http://www.track-trace.com/post
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #992 : 21 Kesäkuu, 2011, 17:06:08 »
kysäisenpä semmoista et kuinka paljon porukoilla on kadonnut paketteja jäljettömiin tuolta honkkarista tilatessa. Itselläni taisi ufot ryöstää paketin lennolta suomeen tai ainakin sen käsityksen saa kun tiedustelee asiaa itellalta. kunkku taasen jauhaa tuota samaa vanhaa kuinka kauan kyseisellä toimitustavalla saattaa paketin kuljettamiseen mennä.

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Re: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #993 : 21 Kesäkuu, 2011, 17:47:35 »
Toista tonnia on harraste kuninkaalle menny ja kaikki on tullu perille :D useampi kymmen pakettia tullu.

Poissa Veke

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • #0220
Vs: Re: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #994 : 21 Kesäkuu, 2011, 17:57:52 »
Toista tonnia on harraste kuninkaalle menny ja kaikki on tullu perille :D useampi kymmen pakettia tullu.

Jösses, ahkera olet ollut  ;D . Minulla on vasta 16. tilaus sisällä, jonka postittamista olen odottanut sunnuntai-illasta (tavara on kyllä "reserved"), edellinen tilaus saapui viime viikolla. Kaikki ovat tulleet perille.
- Gaui Hurricane 550
- Align T-Rex 450 Sport
- Blade mCP X
- MPX FunCub
- Futaba 7C FASST & Phoenix v3.0

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: Re: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #995 : 21 Kesäkuu, 2011, 18:29:50 »
Jösses, ahkera olet ollut  ;D . Minulla on vasta 16. tilaus sisällä, jonka postittamista olen odottanut sunnuntai-illasta (tavara on kyllä "reserved"), edellinen tilaus saapui viime viikolla. Kaikki ovat tulleet perille.


aika monta kymmentä tilausta on minullakin ja kaikki on perille tulleet kunhan on kunkulta liikkeelle saatu. Tämä tilaus tekee sitten sen poikkeuksen kun seurannan mukaan pitäisi jo sunnuntaina olla lähtenyt.

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #996 : 21 Kesäkuu, 2011, 19:40:05 »
Omat vähäiset kokemukset HOBBY KINGin toimituksista suoraan Hong Kongista:

4.6 lauantaina tilattu FlySky-radion näyttöön taustavalomoduli. Toimitus kirjeenä eli seurantakoodia ei ollut. Kirje saapui postilaatikkoon tiistaina 14.6

10.6. perjantaina tilattu kopteri. Lähti varastosta vasta 16.6. Hong Kongin postissakin kaikki kesti ja 20.6 lähtenyt kohti Suomea. Kirjoitushetkellä 21.1 kello 19:18 ei vielä näy Itellan seurannassa...

11.6. lauantaina tilattu pikkusälää servoja, gyro ym. Paketti lähti Hong Kongista kuin tykin suusta ja tiistaina 13.6 näkyi Itellan seurannassa aamulla saapuneen Vantaalle. Saman päivän iltana paketti Tampereella. Keskiviikkoaamuna saapunut naapurikunnan R-kioskille kello 8:00 ja 2 tuntia sen jälkeen saapumisilmoitus postilaatikossa!!!

20.6 maanantaina tilattu kaikki loput osat ja kasa varaosia kopteriprojektiin. Tilaus jaettu kolmeen osaan rahtikulujen ja ALV:n optimoimiseksi. Kirjoitushetkellä yksi paketti on jo Hong Kongin postin käsittelyssä lähdössä lentomatkalle. Kahden muun paketin tilanne on processing.

Oheiset yksityiskohdat saattavat vaikuttaa pilkun viilaamiselta, mutta tarkoitus on osoittaa kuinka paljon toimitusajat saattavat vaihdella ilman mitään selkeää syytä. Ei siis voi sanoa kuinka kauan paketin saaminen HK:sta kestää. Ilmeisesti riippuu täysin siitä, mitä pakettiin tulee  :D

Niin ja ennen kuin joku kysyy, kaikki on ollut in stock-tavaraa.

Pääasia kuitenkin on että kaikki paketit on ainakin tähän asti olleet hyvin pakattuja, sisällöltään ehjiä ja ennen kaikkea juuri sitä mitä on tilattukin  :) Odotusaikaa varten on simulaattori ;D

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #997 : 21 Kesäkuu, 2011, 20:02:19 »
Mä olen puolentoista vuoden aikana tehnyt 81 tilausta HK:sta, eikä ole mitään valittamista. Vielä  ;D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #998 : 26 Kesäkuu, 2011, 10:53:44 »
Fast Lad-Royal Mail yhdistelmä jaksaa kyllä hämmätstyttää.
perjantai aamuna laitoin tilaukseen no 450:sen servot ja 250:seen osia niin puoli tuntia ja tuli seurantakoodi ja eilen iltapäivällä ku katoin missä paketti kulkee niin oli jo luovutettu suomen postin haltuun! :o
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #999 : 26 Kesäkuu, 2011, 15:59:07 »
No HUH  ;D Liian nopeaa.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
kotimaiset nettikaupat

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Muu keskustelu

71 Vastauksia
35773 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2024, 17:31:19
kirjoittanut matipa 74
8 Vastauksia
5406 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2787 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi
698 Vastauksia
274693 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Huhtikuu, 2024, 12:51:30
kirjoittanut matipa 74