Kirjoittaja Aihe: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?  (Luettu 15273 kertaa)

Jokusenpojan faija

  • Vieras
Vs: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?
« Vastaus #25 : 19 Elokuu, 2008, 22:55:54 »
Hylsyn koko on 5,5mm . Itse ostin wurthin sähkötöihin tarkoitetun hylsymeisselin ( mikähän olis oikeampi sana ) , josta veistelin hylsyn päältä suojamuovin pois ( tarjouksessa lähikaupasta 3€ )

Kannattaa hommata myös kuusiokolo avaimia ( pieniä ) sekä pallolinkkipihdit pakkiin.

Esku

  • Vieras
Vs: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?
« Vastaus #26 : 20 Elokuu, 2008, 18:23:56 »
tässä töiden ohessa mietiskellyt ostaako t-rex ja hiljalleen keräillä sähköt kasaan mutta ajattelin nyt kuitenkin laittaa paremman gyron ensin. Voihan sen siirtää tulevaisuudessa uuteen kopteriinkin. Mikähän olis kohtuulliseen hintaan toimiva perusgyro? Tarviiko peräservo päivittää välttämättä heti alkuun gyron kanssa?

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?
« Vastaus #27 : 20 Elokuu, 2008, 18:30:36 »
tässä töiden ohessa mietiskellyt ostaako t-rex ja hiljalleen keräillä sähköt kasaan mutta ajattelin nyt kuitenkin laittaa paremman gyron ensin. Voihan sen siirtää tulevaisuudessa uuteen kopteriinkin. Mikähän olis kohtuulliseen hintaan toimiva perusgyro? Tarviiko peräservo päivittää välttämättä heti alkuun gyron kanssa?
Suosittelen 401:stä. Mulla on ollu nyt kahdessa kopussa (600E ja 600N) se kiinni ja pitää kuin tauti. Menee peruslennossa ainakin todella hyvin. Superextreme3Geessä taitaa sitten loppua ominaisuudet kesken, mutta se sitten asia erikseen. Suomesta tuota saa ainakin TRex-storesta 109 eurolla, joka on ihan kohtuu hinta kyseiselle gyrolle. Mulla on tosin ollu noissa molemmissa kopuissa 9254 sen 401:sen parina ja nehän toimii hyvin yhteen... ei siis kokemusta tuosta muilla servoilla.

Poissa Jyri

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
    • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
Vs: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?
« Vastaus #28 : 20 Elokuu, 2008, 18:34:40 »
Itsellä vaaka käänsi Logictechiin eli on tuo Logictechin LTG2100G Gyro sen verran sirompi (10g vs. 30g) että hommasin sellaisen, isoissa kopukoissa ei taas tuolla koolla ole niin väliä...

jpheli

  • Vieras
Vs: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?
« Vastaus #29 : 20 Elokuu, 2008, 19:38:37 »
Itsellä vaaka käänsi Logictechiin eli on tuo Logictechin LTG2100G Gyro sen verran sirompi (10g vs. 30g) että hommasin sellaisen, isoissa kopukoissa ei taas tuolla koolla ole niin väliä...

Moinen on mulla tossa pixyssä ja toimii hienosti :)

--jp

Poissa JRu

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?
« Vastaus #30 : 20 Elokuu, 2008, 22:29:02 »

Suosittelen 401:stä. Mulla on ollu nyt kahdessa kopussa (600E ja 600N) se kiinni ja pitää kuin tauti. Menee peruslennossa ainakin todella hyvin. Superextreme3Geessä taitaa sitten loppua ominaisuudet kesken, mutta se sitten asia erikseen.

Riippuu tietysti taudista, minun mielestä 401:n toimii noissa pikkusähikäisissä tosi hyvin mutta 50 kokoluokan vehkeissä alkaa notkahtelemaan. Mutta hyvä gyro..

JRu

Poissa Picofly

  • Seniori torppari
  • *****
  • FPV rocks!
Vs: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?
« Vastaus #31 : 21 Elokuu, 2008, 22:27:30 »
HBK is IMO a complete waste of money. Spend some more money and get something that lasts. That is my opinion (and of course some people may disagree).

PS: Check flying-hobby's package deals on EP x00, they are quite competitive. It may be better to buy the radio at Hobbylinna or Sabe instead - no trouble with customs.

Kiitos vinkistä!

Unohdin HBK:n lopullisesti ja tilasin Gaui EP200:n valmiiksi lentokuntoon koottuna Flying Hobbystä. Löytyykö jostain kotimaisesta forumista neuvoja jos (tai pikemminkin kun) törmään enismmäisiin ongelmiin uuden Gauini kanssa?

Täytyy varmaan harjoitella 6-kanavaisen radion käyttöä ensin Phoenixissa. Yritän kitkeä Walkera 4#3:n kanssa kehittyneen "kaasutikku alas, jos törmäys lähestyy" - refleksin pois ennen kun alan lennellä uudella kopterilla. Onneksi en enää kovin usein törmäile, joten se voi vielä ehkä olla mahdollista..
« Viimeksi muokattu: 22 Elokuu, 2008, 20:38:24 kirjoittanut Picofly »

jpheli

  • Vieras
Vs: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?
« Vastaus #32 : 22 Elokuu, 2008, 00:04:23 »
Unohdin HBK:n lopullisesti ja tilasin Gaui EP200:n valmiiksi lentokuntoon koottuna Flying Hobbystä. Löytyykö jostain kotimaisesta forumista neuvoja jos (tai pikemminkin kun) törmään enismmäisiin ongelmiin uuden Gauini kanssa?

Tjaa-a oon kuullu että semmonen foorumi kun kopterit.net vois olla aikas hyvä paikka kysellä apua moiseen.. ;)

Lainaus
Täytyy varmaan harjoitella 6-kanavaisen radion käyttöä ensin Phoenixissa. Minun täytää kitkeä Walkera 4#3:n kanssa kehittynyt "kaasutikku alas, jos törmäys lähestyy" - refleksi pois ennen kun alan lennellä uudella kopterilla. Onneksi en enää kovin usein törmäile, joten se voi vielä ehkä olla mahdollista..

Joo toi on kyllä paha häbitti, koita kitkeä pois mahdollisimman nopeasti tai sitten pitää hankkia hyvin joustavat ja kestävät landarit :)

--jp

Poissa Affen

  • Seniori torppari
  • *****
  • Niilo Koivunen
Vs: Honey Bee King II 2.4ghz - ostaa vaiko eikö osta?
« Vastaus #33 : 22 Elokuu, 2008, 15:01:00 »

Joo toi on kyllä paha häbitti, koita kitkeä pois mahdollisimman nopeasti tai sitten pitää hankkia hyvin joustavat ja kestävät landarit :)

--jp

Joo, noi joustavat ja kestävät landarit tuntuisi olevan hintansa veroiset, näin ainakin minititanissa. Kun annoit oikein havaintoesityksen ;D

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
12 Vastauksia
5027 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Syyskuu, 2007, 20:35:11
kirjoittanut SMy
6 Vastauksia
4534 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2008, 10:20:33
kirjoittanut skigge
18 Vastauksia
9634 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Tammikuu, 2009, 18:14:15
kirjoittanut Mikka
14 Vastauksia
8859 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Toukokuu, 2008, 13:58:15
kirjoittanut Hobby Max
3 Vastauksia
3065 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Maaliskuu, 2009, 09:52:17
kirjoittanut newbie78