Kirjoittaja Aihe: Rovaniemen helistit..  (Luettu 16875 kertaa)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Rovaniemen helistit..
« : 27 Huhtikuu, 2014, 16:42:11 »
..onko heitä muita, kuin yksi aktiivinen ?  :o
Tulipa vaan mieleen kysellä, kun tänäänki sai ypöyksin täydellisessä kelissä kepakoida.
Laitaan kuitenkin aina meidän paikalliseen lennokkifoorumiin milloin menen lennättämään ja ilmoittelen vielä fbuukissa.
Vaan eipä tartte vuoronumeroja jaella  ;D Joten, löytyiskö tätä kauttaa uusia tuttavuuksia..
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #1 : 28 Huhtikuu, 2014, 02:52:05 »
et sä musta uutta tuttavuutta saa ku tunnet mut jo mutta kun saisin auton niin pääsisin sinne kentälle kans suristeleen :P
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #2 : 28 Huhtikuu, 2014, 07:43:35 »
Kauan kesti ennenku hokasit tämän säikeen  ;D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #3 : 29 Kesäkuu, 2014, 03:15:26 »
Hiljasta on roin puolella. Minäkin kävin jokunen viikko sitten yhden lipon vetämässä sieläpäin. Tulen toistekin kun saa vaan aikaa.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #4 : 29 Kesäkuu, 2014, 05:40:08 »
:) Tervetuloa! Oli mukava kun kävit! Ja tänne saa toki tulla kaikki muutkin, tai pitäiskö sanoa että tulukee jo :D
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa Rantapallo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #5 : 06 Heinäkuu, 2014, 18:53:40 »
Kyllähän täällä kopteroidaan kunhan keretään.  :D Meinaa tuo aika vain olla kortilla. Joskus harvoin pääsen ilta myöhään käymään soramontulla. Eipä tuo kesällä haittaa kun aurinkokin paistaa läpi yön. 
Trex-450 Sport
Spektrum DX8

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #6 : 06 Heinäkuu, 2014, 18:57:07 »
Kuka sä oot :o
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Rantapallo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #7 : 06 Heinäkuu, 2014, 21:19:49 »
Mitäs sillä on väliä kuka oon.  :D  En rupee sitä täällä huuteleen. Vastasin vain huutoosi (otsikkoon). Kyllä täällä Rollossa muitakin kopteristeja on. Ei vain pidetä kovempaa meteliä olemassaolostamme. Eikä kaikki edes tiedä tälläisesta foorumista.
Trex-450 Sport
Spektrum DX8

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #8 : 06 Heinäkuu, 2014, 21:37:07 »
Eiku aattelin vaan notta tunnetaanko me?
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Rantapallo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #9 : 06 Heinäkuu, 2014, 21:42:01 »
Jaa-a. En usko että tunnetaan, ei ole lähipiirissä kopukan omistajaa. Pieni paikkahan tämä on tiedä vaikka naapurissa asutaan.
Trex-450 Sport
Spektrum DX8

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #10 : 06 Heinäkuu, 2014, 21:48:32 »
Meitä on jonkunmoinen porukka jotka yrittäny pitää meteliä että tutustuttais uusiin harrastajiin.
On muutamia yleisöjuttujakin järjestetty.
Ja on meillä jonniimoinen ry:kin. Rovaniemen lennokkiseura ry ja omat nettisivut.
Siellä on keskustelufoorumi ja siellä ilmoitellaan kaikki RC-touhotukset. Tosin mä en taas enää pääse sinne kirjautumaan :D

Mä asun ihan keskustassa ja Mäntyvaaran yläparkkipaikalla yleensä kopteria lennätän.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Rantapallo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #11 : 06 Heinäkuu, 2014, 22:35:41 »
Taineet mennä jotenkin ohi noi yleisönäytökset. Täytyy tutustua noihin lennokkiseuran sivuihin.

Melko vasta-alkaja olen tässä harrastuksessa. Kopterikin (T-rex450) oli kolme vuotta paketissa ennenku ehdin kasata sen. Tosin hommasin myös vähän isomman kopterin (X5) viimevuonna. Viime kesänä opin leijutuksen ja vähän lentämään taivaslentoa. Tarkoitus onkin pysyä tuossa ihan normaalissa taivaslennossa ilman mitään sen kummempia temppuja. Kuten tuolla tuonempana ilmoitinkin että aika on todella kortilla. Asustelen keskustan tuntumassa ja olen käynyt enimmäkseen Kroopinpalon soramontulla. Siellä on ollut ainakin tilaa lennättää.  :)

Trex-450 Sport
Spektrum DX8

Poissa pah

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #12 : 06 Heinäkuu, 2014, 22:43:14 »
 Kopterikin (T-rex450) oli kolme vuotta paketissa ennenku ehdin kasata sen.

Ei taida olla pohjosen pojat kovin hätästä sakkia :)
Goblinit G380 & G630    Futaba T8J
Bantam BC820

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #13 : 06 Heinäkuu, 2014, 22:45:09 »
Minä ja muitaki jossain vaiheessa käytiin siellä montolla. Mutta kyllästyttiin ajamaan sinne.
Ja sitten plussana Mäntyvaarassa on se, että saadaan sähköä ottaa seinästä lataustarpeeseen.
Se on iso plussa mitä isommilla leluilla lentää. Saa ladattua nopeesti.
Toki siellä montolla on tilaa eikä muutakaan liikennettä.
Mulla nykyään aggre, joten nyt ei lentopaikalla ole väliä.
Lähen kyllä kaveriksi jos ilmoittelet koska olet menossa lennättään.

Juu alkuperäiset pohjoisen pojat ei ole hätäsiä :) Mutta mä olen eteläpohojammaalta ja oon pikkusen hätäsempi, vaikka yrittänyt oppia pohojosen tavoille :D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa pah

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #14 : 06 Heinäkuu, 2014, 22:48:05 »
Itse Kauhavalaista sukua, mutta mitä etelämmäs tullu, niin sitä hätäsemmäks :)
Goblinit G380 & G630    Futaba T8J
Bantam BC820

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #15 : 06 Heinäkuu, 2014, 22:51:53 »
Mä olen tottunu että kun sovitaan jotain.., "juu katomma jokupäivä", niin se tarkottaa kansettä nyt justiinsa sovitaan aika tms. Mutta täällä Rovaniemellä se tarkoittaa että, asiaan ei ikinä enää palata. Turha ees oottaa.
Kestäny kauan tottua siihen. Mutta oppiihan sitä kun aikansa oottaa tyhjää :D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Rantapallo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #16 : 06 Heinäkuu, 2014, 22:57:07 »
Kopterikin (T-rex450) oli kolme vuotta paketissa ennenku ehdin kasata sen.

Ei taida olla pohjosen pojat kovin hätästä sakkia :)

Eikös se kiireenraja mene napapiirillä  :D

Ei sentäs. Töitä vaan niin perkuleesti ettei yksinkertaisesti kerkeä ja lumet tulee sitten kun vähän hiljenee työrintamalla. Kyllähän sitä voitais joskus käydä lennättää. Täytyy vain yrittää saada repästyä sitä aikaa.
Trex-450 Sport
Spektrum DX8

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #17 : 06 Heinäkuu, 2014, 23:00:44 »
Mä yleensä lennättelen päivällä ja mulle hyvinki pitkälti sopii melkein koska vaan.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Rantapallo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #18 : 06 Heinäkuu, 2014, 23:06:01 »
Ite käyn joskus illalla yhdeksän maissa. Päivällä en pääse, mutta lomanpätkä on tulossa tuossa viikon perästä, vois vaikka katsoa sitten.
Trex-450 Sport
Spektrum DX8

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #19 : 06 Heinäkuu, 2014, 23:07:46 »
Mä olen yheksältä jo nukkumassa :D
Mutta juu, ilmoittele..
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #20 : 15 Heinäkuu, 2014, 06:07:35 »
Ilmoitelkaahan vain! Ois mukava päästä kopteroimaan vähän isommallakin porukalla, yleensä ollut vain mie ja Vee73... tosin ittellä vähän jäi hetkeksi kun oli huluvatonta tohinaa bändin kanssa kun oli keikat ja kaikki. mutta nyt taas iskussa.
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa Rantapallo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #21 : 16 Heinäkuu, 2014, 00:53:36 »
Tänään olisin päässyt lennättämään, mutta kopukkaan tuli vika kun testailin takapihalla. Sähköt hävis moottorilta kesken lennon. Ei tuossa pihalla voi hirveesti päästellä menemään mutta onneksi tuossa kuin jossain 11km päässä. Täytyy aamun valjettua tutkia sähköpuolta tuosta kopukasta. Ajattelin että vois olla kylmäjuotos tai jts.  :-\
Trex-450 Sport
Spektrum DX8

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #22 : 16 Heinäkuu, 2014, 07:27:37 »
mulla oli kans alottaissa ihan jumalatoin määrä tekniikasta johtuvia eipä lennetäkkää-päiviä... ja tekniikkatorppeja tuli aivan heleketin paljon, alkoi pikkuhiljaa turhauttamaan kun kokoajan kopteri remontissa kun joku osa tekniikasta tai sähköistä petti... Nyt kun on tuo warp 360 niin ei oo ollu nyt 27 lennon aikana mitään ongelmaa, olen ollut erittäin tyytyväinen. warpista puheenollen, taidan nakata patterin laaderiin ja käyä tossa jätkänkynttilän vieressä ajamassa patterillisen. taikka kaks.
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa Rantapallo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #23 : 16 Heinäkuu, 2014, 18:42:34 »
Näyttäis että esc (jos nyt muistin nimen oikein tuolle säätimelle) sanoi sopimuksen irti. Kun laitoin akun kopteriin niin ei kuulunut ku yksi piippaus. Uusi tilattu tänään. Huomenna ollaan viisaampia.  :-\
Trex-450 Sport
Spektrum DX8

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Rovaniemen helistit..
« Vastaus #24 : 16 Heinäkuu, 2014, 22:17:23 »
Onneks kärähti siinä eikä parinkytä metrin korkeudessa niinko mulla kävi gaui 425:n kanssa... siinä oli lusikallinen kakkaa housussa kun se sammu yhtäkkiä. ja laskukaan ei ollu mikkään sievä... video löytyy my fleet-ketjusta osiosta virtakuono lennättää. Vaan eikös se joku viisas jossaki sanonukki että kyllähän ny aikusella miehellä pittääki aina illa vähän kakkaa housuissa :D
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
24 Vastauksia
7795 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Maaliskuu, 2010, 18:00:43
kirjoittanut Fillarimies