Kirjoittaja Aihe: ACCURC Precision Simulation  (Luettu 113206 kertaa)

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #50 : 10 Syyskuu, 2014, 18:42:48 »
Samanlai pyörii täysillä karkeilla ja fullHD:nä kuin minimi valinnoilla ja resoilla.  Perän vägäykset yms sai nätisti juu pois. Minusta tuossa on joku ihme viive ennenku liikeet välittyy kopteriin ja kopterit muutenki jotenki kumilankamaisia verrattuna phöenixiin.
En ole hyvä lennättään nii turha mun on arvostella. Sais joku taitavampi testailla... :-X

Juu eihän niillä vakioasetuksilla voi lentää! :) Ihan hirveen tuntuista..
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #51 : 10 Syyskuu, 2014, 18:54:14 »
Juu eihän niillä vakioasetuksilla voi lentää! :) Ihan hirveen tuntuista..

Oon koittanu slidereitä heitellä nurkasta nurkkaan tuloksetta. Viittikkö varsin laittaa sun setupin ja asetukset  näkyville nii vois kokeilla onko eroa?
Onko tuo Synergy N7 sitte vaan simussa tuommonen. Goblinia en nii hirveesti koittanutkaan enää säätää alku kangistelujen jäkeen...

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #52 : 10 Syyskuu, 2014, 18:58:53 »
Oon koittanu slidereitä heitellä nurkasta nurkkaan tuloksetta. Viittikkö varsin laittaa sun setupin ja asetukset  näkyville nii vois kokeilla onko eroa?
Onko tuo Synergy N7 sitte vaan simussa tuommonen. Goblinia en nii hirveesti koittanutkaan enää säätää alku kangistelujen jäkeen...

En ihan hetkeen saa sulle niitä asetuksia kun ei tää böök prö jaksa simua ja asetukset duunikoneella. Niin ja suraavaksi konttuurilla ensviikolla tiistaina.. En ees koittanut synergyä
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #53 : 10 Syyskuu, 2014, 19:01:17 »
Ei kiirusta, lähen ens yönä pörpöttää kohti Oulua ja ens viikolla itekki vasta simun äärellä takas

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #54 : 10 Syyskuu, 2014, 21:21:59 »
Ota läppäri mukaan niin lennellään oulussa. Minä otan mukaan niin pääse muutkin testaan accurc simuu. Minusta tuntuu että koppu on niinkuin oikee. Maan vetovoima vetää niin kuin pitää. Pöenixissä koppu vaan leijuu ja ei saa oiken sitä feelinkiä. Mulla on molemmat konella niin saa pojat testailla ja säädellä.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #55 : 10 Syyskuu, 2014, 22:44:33 »
Noniin, nyt on yhden illan tyyppaukset AccuRC:stä takana.

Alkusäätöjen jälkeen alkaa tuntua varsin hyvältä. Ensimmäinen ongelma oli, että DVD:ssä oli jotain häikkää, eikä installeri mennyt loppuun asti. Asema piti omituista ääntä ja jossain vaiheessa tuli ilmoitus että mediaa ei voida lukea. Sain onneksi tehtyä levystä .iso imagen ja asennettua imagesta.

Kannattaa muuten katsoa levyllä olevat ohjevideot. Noista selviää nopeasti perusjutut.

Lentotuntuma on hyvä. Sanoisin äkkiseltään että parempi kuin Phoenixissa tai Real Flightissä. Tähän vaikuttaa paljon kopun säädöt toki. Säädöt sai parissa mallissa mitä kokeilin, ainakin hehtaarilleen laittamalla FBL purkin moodiksi pro ja säätämällä maksimikulmat jonnekin +-12 huitteille.

Kamera ei toimi kovin hyvin. Tiloja ei ole kuin käytännössä yksi käyttökelpoinen, joka sekin käyttää zoomia kun kopteri on kaukana. Jotain bugausta / epäloogisuutta tässäkin tuntuu olevan, kun välillä zoomaa ja välillä ei. Zoomi pitäisi pystyä laittamaan pois päältä, mutta ei taida pystyä?

Erittäin potentiaalinen simu tää kyllä tuntuu olevan. Toivottavasti päivityksiä vaan tulee ahkerasti. Aika buginen tuo tuntuu vielä olevan ja malleja ja kenttiä on aika vähän.

EDIT: Juuri huomasin että zoomin asetuksia saa saadettyä valikosta. Pitääpä kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 10 Syyskuu, 2014, 22:47:03 kirjoittanut Iron_man »
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #56 : 11 Syyskuu, 2014, 06:29:32 »
Ite ruksasin heti veke sen autozoomin. En ymmärrä miksi edes näissä simuissa se on oletuksena?
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #57 : 11 Syyskuu, 2014, 08:48:24 »
Ei kaiķki osaa lentää. Hyvä että pystyy ottaan pois. En minäkään koskaan käyttäny.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #58 : 11 Syyskuu, 2014, 10:09:10 »
Otin kans zoomin pois kun löytyi tuo valikko. Alkaa tuntua todella hyvältä tää kyllä. Enimmäkseen lentänyt Trex 700 Nitrolla kun sain sen hyviin säätöihin. Laitoin lapaääniefektien volyymin tappiin, niin kuuluu noi pärinätkin ihan mukavasti.

Tässä on mun mielestä tosi hyvin mallinnettu tuo lapojen pyörimisen tuntu kun kopteri lentää. Ts. lapakehä ei ole vaan tumma staattinen ympyrä, vaan lavat oikeasti näyttävät pyörivän ja rpm vaihtelu näkyy lapakehässä.
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #59 : 13 Syyskuu, 2014, 22:02:20 »
Nyt yli 10 tuntia tullut jauhettua tätä. Kokeilin tänään ekaa kertaa Real Flight 7:aa Accu RC:n asentamisen jälkeen. Mun mielipide on se että AccuRC pesee RF7:n mennen tullen realismissa. Kameramoodit on RF:ssä jotenkin tosi outoja ja lentotuntuma jotenkin pelimäinen. Kolmikosta Phoenix, RF7 ja AccuRc, mun valinta on AccuRC.
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #60 : 16 Syyskuu, 2014, 22:44:57 »
Nyt tullut pari iltaa tahkottua tätä simua ja tykkään kyllä kovasti  :) Rotaatiot on ainoot joissa on jotain omituista. Täytyy vielä hetki tahkoa tätä ja sit koittaa phoenixiä kaotaan miltä tuntuu  ;D
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #61 : 17 Syyskuu, 2014, 08:11:12 »
AccuRC:n sivuilla saa äänestellä seuraavaksi julkaistavia malleja:

http://www.accurc.com/vote/

Tuon perusteella näyttäisi että seuraava uusi malli on Goblin 570. Harmittavasti Gaui X5 jäi kauaksi kärjestä :P
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #62 : 17 Syyskuu, 2014, 22:32:43 »
Ei juma! Koitin nyt feenixiä ja tuntuuhan se ihan hassulta! Nelosversio siis. Jotenkin epäaito verrattuna accurcn fiilikseen. Onhan toi accu vielä aika raakile mut Goblin löytyy, grafiikka kaunista ja lentotuntuma mahtava  :)
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #63 : 19 Syyskuu, 2014, 18:17:55 »
Ny tuli ongelma. Päiviin wintoosan 8.1 versioksi ja tän jälkeen accurc ei enää lähe päälle?? >:( >:( Asensin toki uudestaan mut ei vaikutusta. Omat taidot ei riitä kun väläyttää vaan komentokehoitteen näköistä laatikkoa ja tämän jälkeen ei taphdu mitään. Osaisko joku jeesiä missä vika vois olla?
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #64 : 19 Syyskuu, 2014, 18:50:49 »
Ny tuli ongelma. Päiviin wintoosan 8.1 versioksi ja tän jälkeen accurc ei enää lähe päälle?? >:( >:( Asensin toki uudestaan mut ei vaikutusta. Omat taidot ei riitä kun väläyttää vaan komentokehoitteen näköistä laatikkoa ja tämän jälkeen ei taphdu mitään. Osaisko joku jeesiä missä vika vois olla?

Itse itselleni vastaten: Päivitin nvidialta uusimmat ajurit ja homma skulaa taas  :) :)
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #65 : 27 Syyskuu, 2014, 22:34:06 »
Juup.

Melkeen pistin hävitykseen tuon AccuRC:n tänään tuon viiveen takia mitä oon moittinu.

Tod.näk. vika löyty peiliin katsoessa. Eli oli v-sync päällä asetuksista ja aiheutti tuota viivettä, tai ainakaan pikasella testillä sitä en enää huomannu. Pitää vielä joku ruma synkkä talvi-ilta kattoo jos jaksas kokeilla säätää simua ja kattoo saisko siitä mieluisen. :)

Vinkkinä vaan muille tuo. Normi taivas leijutuksissa tuota ei huomannu. Piroflippejä yms. tehdessä se tuntu jotenki haukkailevalta ja tic tocit tuntu ihan hullulta ku sormet veivaa eellä ja kuva tulee joitain sadasosa sekunteja perässä :D

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #66 : 27 Syyskuu, 2014, 22:49:20 »
No mitä ny perälavat o gobbelissa upotettuna akkuun ;D

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #67 : 27 Syyskuu, 2014, 22:50:49 »
Juup.

Melkeen pistin hävitykseen tuon AccuRC:n tänään tuon viiveen takia mitä oon moittinu.

Tod.näk. vika löyty peiliin katsoessa. Eli oli v-sync päällä asetuksista ja aiheutti tuota viivettä, tai ainakaan pikasella testillä sitä en enää huomannu. Pitää vielä joku ruma synkkä talvi-ilta kattoo jos jaksas kokeilla säätää simua ja kattoo saisko siitä mieluisen. :)

Vinkkinä vaan muille tuo. Normi taivas leijutuksissa tuota ei huomannu. Piroflippejä yms. tehdessä se tuntu jotenki haukkailevalta ja tic tocit tuntu ihan hullulta ku sormet veivaa eellä ja kuva tulee joitain sadasosa sekunteja perässä :D

mienasin kirjottaa tän päiväsen kokemuksen pohjalta aika murskaavan arvion tosta. sanottakoon kuitenkin että käytössä oli toisen säätämä simu, toisen säätämä mankka jne. ei tosta siis voi kovin kovia johtopäätöksiä vetää.

jos oikein käsitin ni ville oli laittanu ton aikalailla alusta asti uudestaan eli mun saapuessa koittamaan se oli "as is". 700 geepakko näytti olevan kohteena. ekana pistin merkille ton älyttömän viiveen. se nyt vissiin oli kuitenki toi v-sync. en usko että simua julkastais jos viive olis noin iso. se spoilaa heti tuntuman. jätkät sääti pitkin päivää ja paranihan se kokoajan.

viive silti oli ja pysyi. se ratkes vasta ku mä olin häipyny. olis ollu kiva koittaa uudestaan.

pari juttua mitkä kuitenkin oli huonoa.

ainakin vakiona tossa on älyttömästi negatiivista expoa vaikka lukemat muuta sanookin. kaikki liike on ihan keskitikulla ja reunoihin vieminen ei tuo mitään lisää. toinen mikä on ehkä vähän vakavanpi on se että fysiikkamallinnuksessa on jotain pahasti vialla. laite haukkailee ihan älyttömästi ja perus piroflippi on lähes mahdoton saada pysymään paikallaan. se laite "linkoaa" collective ja cyclicin yhteisvaikutuksesta jotenki ihan liikaa. tohon voi tietty vaikuttaa sekin että toi liikealue on ihan keskellä. ei kuitenkaan noin paljoa. jotain siinä on keturallaan. laite tekee ihan luonnottomia liikkeitä.

en mä nyt kyllä mitään wow efektejä saanu tosta. simu oli vikura lentää. eihän simukopterin kuulu olla vikura lentää. se tulis olla optimisäädössä että voit opetella ja hieroa sen tempun kohilleen.

ajatellaas alottelijaa. ensin pitää ostaa ja opetella lentämään oikeeta kopteria että osaa säätää simun kohilleen :D nojoo. ei noi kilpailijatkaan oikeen sitä ole ainakaan kaikilta osin. fiiniksi pilattiin päivityksessä. ei hajuakaan onko jo saatu fysiikka takas mallilleen. realflitessä taas on kanssa aikamoinen säätäminen alkuun. itse kopterimalleista ei kuitenkaan tartte säätää ku nuppijenkat, flippi/rolli/yaw-nopeudet ja se on siinä.

herää kyssäri. RF7 simussa jotku mallit on vaan ihan susipaskoja. jotkut taas tosi hyviä. kaikki joutuu säätämään nopeuksien ja rundien suhteen sopiviksi itse. joistain kuoriutuu hyviä ja jotku on ihan toivottomia. voisko tossa olla joku samanlainen juttu. toi goblini ei tuntunu millään tasolla hyvältä tossa accurc:ssä

tällä otannalla RF7 on edelleen simu jota kannattaa ostaa. silmäkarkkiahan tossa accussa on mutta ei se mitään merkitse ainakaan itselle. kiva lisä se olis toki
« Viimeksi muokattu: 27 Syyskuu, 2014, 22:52:53 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #68 : 27 Syyskuu, 2014, 23:08:54 »
RF7:sta ei kokemusta, mutta tässä vaiheessa en pidä AccuRC:tä Phoenixia parempana. Onhan tuossa sitä silmä karkkia ja sai siitä sen käsityksen että on yritetty mallintaa yms. on vaan vielä todella raakile, ekä vielä olisi missään nimessä pitäny julkaista!

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa jaska.t

  • Modetorppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry.#3.Kunniajäsen.Ämmässuo.
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #69 : 27 Syyskuu, 2014, 23:34:34 »
Kyllä nyt täytyy sanoa aika räpellystä,
oli ton simun kanssa.
No uusi tekijä ihan hyvä muttei saatu
oikeen toimimaan.

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #70 : 27 Syyskuu, 2014, 23:59:13 »
Mulle edelleen AccuRC toimii todella hyvin. RF7:n pelailu aina välillä on ihan mukavaa, mutta koen ettei siitä juuri apuja oikeaan lentämiseen ole. Sen verran pelimäinen fiilis tuossa on ja kameramoodit ovat surkeita. Jos konetehot eivät riittäisi Accuun, lentäisin Phoenixilla.
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #71 : 28 Syyskuu, 2014, 00:02:56 »
Tästä saadaankin muute seuraavat hyvät väännöt  8)
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #72 : 28 Syyskuu, 2014, 00:32:58 »
Aika vaikea tuota fysiikan mallinnusta tosiaan on arvoida näissä simuissa. Mikään noista simuista ei tietenkään vastaa täysin oikeaa, sehän on selvää. Vähintään pelkokertoimen puuttuminen tekee eron, jos ei fysiikan mallinnus :)

Olen samaa mieltä, että AccuRC on osittain keskeneräisen oloinen. Mutta mielestäni muilta osin, kuin lentämisen mallinnuksen osalta. Lentäminen toimii erittäin hyvin, ainakin tuolla perus 3d lentämisen tasolla, millä itse lennän. Ehkäpä tuollaisesa rajummassa 3d smäkkäyksessä mallinnuksen rajat tulevat vastaan, mitä itse en vielä ole pystynyt havaitsemaan.

Edit: Niin ja ilmeisesti AccuRC:n fysiikkamoottori on myös aika riippuvainen koneen tehoista, eli siitäkin voi mahdollisesti kiikastaa jos se tuntuu jotenkin kyykkäilevän? Kun simusta laittaa sen HUD:n päälle, niin näkee sen physics fps:n. Jos se sakkaa punasella, niin ei varmaan toimi kovin hyvin.
« Viimeksi muokattu: 28 Syyskuu, 2014, 00:44:56 kirjoittanut Iron_man »
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #73 : 28 Syyskuu, 2014, 02:42:36 »
Wilikki eikös meillä ollu jo jotain puhetta tästä vsyncin käytöstä?  ;D

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #74 : 28 Syyskuu, 2014, 10:48:06 »
ei tästä nyt kyllä vääntöä saa. niin phoenix 5, rf7 ku tääkin opettaa kaikki alottelijalle aivan varmasti hyvin noi hommat. ne erot tulee sitte ku osaa vaatia ja tietää miten oikea kone käyttäytyy.

joku tossa accun mallinnuksessa on keturallaan joka haittaa mun lentotyylillä niin paljon ettei pysty kunnolla lentämään. tosin pitää kokeilla vielä varmuudeksi uudestaan ku saivat sen v-syncin pois.


ei voi tuomita simua ku on kokeillu siinä vaan yhtä mallia(G700). niinku sanottu noissa muissakin simuissa on todella ala arvosia malleja seassa.

mä en tajua tota kamerajuttua. mä lennän simussa samalla lailla ku tosielämässäkin. ei mun silmät tosielämässä zoomaile itteksee tai seuraa 2km päässä leijuvaa kopteria :D


fakta on kuitenki se että kaikilla näillä simuilla oppii lentämään ja temppuilemaan. se on ihan ittestä kiinni mitä haluaa. noin uus simu varmaan luulis päivittyvänki tiheään.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
1 Vastauksia
2586 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Joulukuu, 2008, 22:30:20
kirjoittanut masu
9 Vastauksia
4190 Lukukerrat
Uusin viesti 11 Syyskuu, 2009, 14:56:59
kirjoittanut AriP
2 Vastauksia
2605 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Maaliskuu, 2012, 06:44:52
kirjoittanut DM
7 Vastauksia
4305 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Kesäkuu, 2016, 23:15:24
kirjoittanut 338federal
12 Vastauksia
4011 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Huhtikuu, 2020, 00:10:37
kirjoittanut rane78