Kirjoittaja Aihe: Futaba 6J 2.4GHz  (Luettu 3481 kertaa)

eräjorma

  • Vieras
Futaba 6J 2.4GHz
« : 02 Heinäkuu, 2012, 23:27:03 »
Onko jollakulla kokemuksia kyseisestä radiosta että kannattaako ostaa? Olen aloittelija näissä hommissa ja kaipaan vähän vinkkiä. Tarkoituksenani on siis ostaa joku kohtuu hyvä radio ja tuo phoenix simulaattori ja treenailla niillä kunnes jonkun kopterin hommaan. Tällaista radio + simu aloittamis metodia kun täällä on suositeltu.

Poissa rediz

  • Opetteleva torppari
  • **
Re: Futaba 6J 2.4GHz
« Vastaus #1 : 03 Heinäkuu, 2012, 06:31:46 »
Itseltäni periaatteessa löytyy, mutta alignin tarroilla, ja tuota futtena olen myyntiosiossa nähnyt. Ties vaikka edelleen kaupan. jatkan tästä kun koneelle pääsen...

edit: Jees, tosiaan aika vähän aikaa tuo minulla on ollut. Tuli tämän paketin mukana: http://www.trex-store.com/trex-plus-super-combo-p-3116.html

Itse olen ollut ohjaimeen tyytyväinen, tosin kun ei tiedä paremmasta niin hankala sanoa. Näyttö tuossa nyt ei mikään paras ole, mutta kunhan niihin lyhenteisiin vähän paneutuu ja oppii sen kaavan niin todella selkeitä ovat. Ainoa huono asia, mitä tästä omalla kokemuksellani osaan sanoa, on että mankka on tajuttoman kevyt. Itse tykkäisin, että siinä olisi enemmän painoa.

Lonewolf ja Tohtori R ovat auttaneet asetusten säädöissä tämän kanssa, joten heillä voi olla myös jotain kehittävää kommenttia tuosta mankasta.

Itsekkin tosiaan ihan noviisi ja tuolla linkkaamalla paketilla mennään + phoenix. :)
« Viimeksi muokattu: 03 Heinäkuu, 2012, 10:48:04 kirjoittanut rediz »

eräjorma

  • Vieras
Vs: Futaba 6J 2.4GHz
« Vastaus #2 : 03 Heinäkuu, 2012, 13:52:38 »
No hyvä että ei ihan rupu ole  :P Jos sitä sitten tuon hommais.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Re: Futaba 6J 2.4GHz
« Vastaus #3 : 03 Heinäkuu, 2012, 15:07:49 »
No sanotaan nyt sitte jotain...