Toni tarkoitin lähinnä sitä että on niissää purkeissa kin eroja. Joten pitää kokeilla erilaisia jotta saa juuri sellaisen kuin haluu... Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että vaikka sä et muulla lennä kuin tangottomalla, niin ei se kaikkien mielestä tunnu paremmalta lentää...
Ei, en sanonut missään vaiheessa niin että FBL olisi oltava kaikkien mielestä parempi lentää. Sanoin että FBL purkin voi melko helposti säätää omanlaisekseen, olit sitten 3D pilotti tai skaalailia.
Saat helposti ne ääripäät käyttöösi. Napista painamalla super vakaan tai sitten hätäisen 3D vehkeen. Kaikilla FB (alikili) nupeilla tätä ei voi tehdä ja jos voi niin se vaatii linkkien rukaamista, flybarin vaihtoa tai/ja paddlejen vaihtoa.
Aliki FB nupin kanssa on suurinpiirtein tyydyttävä siihen mikä se on. F3C tyylisissä nupeissa taitaa olla tuhat eri linkin paikkaa siellä ja täällä.
Ei mulla ole mitään FB nuppeja vastaan, mietin itsekkin jos ostan X5 FB nupin ja laitan normi perägyron, koska multa puuttuu FBL gyro siihen. Samalla saisi taas tuntumaa tangolliseen kopteriin kun ei isompaa sellaista ole tullu lennettyä yli vuoteen.
En yhtään kadu 700 sähkökopun ostoa (vaikkakin mun moottori ja nopari paloi) ja tajusin sen kun katselin sun nitroasi. En sillä ettetkö lentäisi sillä todella hienosti vaan sillä että sähköstä saa tehoa paremmin irti
ja mun kelpaa se "ylimääräinen" teho. Musta tuntuu että sulle niko pitää hommaa tanko nuppi tohon sähkö X7kaan niin sitten se olisi hyvä
Tarpeeksi tehoa ja FB nuppi.
No joo meni vähän offariksi, mutta sitä tässä on nyt ollukkin
Takaisin aiheeseen
Niin tuossa sanottiin niin hyvin säädetty FBL purkki ei käyttäydy
- FBL on leijuttaessa todella epävakaa
- FBl meinas kaatua vasemmalle 3 kertaa leijutuksen aikana kuuden akun aikana (siis ei noston tai laskun aikana).
- FBl meinas tulla läpi maahan asti 4 kertaa ihan taivaslennon kaarteluiden aikana. Collectiven korjausliike tuntui menevän perille liian myöhään ja sitten todella suurena.