Mulla on ikivanha pc:n virtalähde, taitaa antaa about 5A 12V:llä.. Ei sillä kovin montaa ampeeria 3S-akulle anneta, mutta latailenkin nuo yleensä korkeintaa 1C-virralla. Jos ei powerin jerkku riitä, niin ei se laturi muuta tee kuin ilmoittaa ko. puutteesta. Mulla on siis samanlainen laturi. Mutta sulla tuon 170W powerin pitäisi riittää mainiosti ainakin noille 3S-akuille.
Niin se latauksen käynnistäminen vaatii pitemmän painalluksen start/enter-napista; se tarkistaa vielä kennomäärän ja kun sen kuittaa samasta napista, niin lataus alkaa.
Jos sitä piipparia ei huomaa ottaa pois päältä asetuksista niin se pitää lataussyklin päätteeksi niin karmeeta meteliä että jos ei itse saa sydäriä niin ainakin naapuri soittaa palokunnan kun luulee sitä palovaroittimeksi
Joo, ihan helvetinmoinen mekkala - ja mksi ihmeessä sen pitää huutaa niiin pitkään?
On ihan fiksu laturi; olin yömyöhällä vaihtanut liittimiä lennokkiakkuihin, ja myöhemmin niitä lataillessa ilmoitti yhdestä heti kytkiessä "polarity error" tms. Oli mennyt liitin väärin päin, mutta onneksi laturi huomasi, ja varoitti asiasta.
Vanha rimpula latasi pelkkien tasurijohtojen kautta, joten sen kanssa olisin luultavasti huomannut virheen vasta nopariin kytkiessä...