Kirjoittaja Aihe: Etelä-Pohjanmaa Alajärvi, Seinäjoki, Lapua lentopaikat ja lennättäjät?  (Luettu 140649 kertaa)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Hitto kun on jotain naurettavaa menoa, nimittäin työ. Ei mulla oo kopteri kasassa mutta mcpx lentää aina ja sehän riittää. Jos jotai aikataulua tietoa on niin paiskatkaahan tähän jos vaikka tulisin käymään, toki aika suuri vaara etten millään kerkeä   :(

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Mullakin on tuota ikivanhaa rangaistustapaa eli työtä. Mutta oon kotona siinä 14:00 tänään ja laitan kopun ja megapixelikotelon laturit huutamaan ja sen jälkeen fixatun auton vilautus konttorilla ja siitäpä onki vissii loppuilta vapaata. Johonki väliin pitäis käyä Nuben postilaatikollakin. :D Äkkiä tuossa lipsahtaa ainaki 16:00 asti. Kerro Maikko vähän tarkempaa aikataulua milloin olet kykenevä kentälle? Reilua toki olis että tultaisiin sinne päin vastaan mutta minä en esim Lapuan alueelta oikeen varmaks tiiä yhtään lentopaikkaa. Muutenki ku Maikolla on nuo yli 500 kokoisetki niin eiköhän järkevintä oo mennä Seinäjoen RC kentälle eli kurjennevalle.

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Toi Kurjennavan klo 16 kuulostaa buenolta. Ehtii vetää kunnon setin jos vaan kalusto pysyy kasassa.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Toi Kurjennavan klo 16 kuulostaa buenolta. Ehtii vetää kunnon setin jos vaan kalusto pysyy kasassa.
Vai pystyskö klo 17:00 saamaan enemmän väkeä paikalle? Kerkeäisin ite ainaki varmasti ja Nube mahdollisesti myös. Mutta Maikko jos vetää pitkän setin niin voihan sinne jo 16:00 mennä ja minä yritän siinä 16:00 jälkeen lähimaastossa tulla.  :D Laitan vaikka sähköpostilistalle että 16:00 eteenpäin olis väkeä vai miten on?

Joo 16:00 eteenpäin vaan sinne kaikki heti ku kerkiää.
« Viimeksi muokattu: 21 Kesäkuu, 2012, 10:55:11 kirjoittanut Toeh »

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Mä pääsen ainakin klo 16 sinne jos meettä, ilmottakaa vaan niin osun paikalle  :)

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Hyvä että saatiin aikaiseksi. Mä tähtään sinne klo 16. Laturi puskee paraikaa elektroneja akkuihin. Tuulee hieman mutta sekin tyyntyy iltaa kohden.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Täältä löytää muutaman kuvan tältä päivältä. Olihan niitä ainaki 200 kuvaa, mutta hyvin harva oli hyviä.  :D Eipä ne nuokaan hyviä ollu, mutta kuvausta vielä opiskellaan.

http://www.kopterit.net/index.php/topic,16273.0.html

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Tänään pitääs saada jotain action jacksionia lennätysten suhteen? Onko muut kiinnostuneita? Vaikka Kurjennevalle ja myös Kauhava käy.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Tänään pitääs saada jotain action jacksionia lennätysten suhteen? Onko muut kiinnostuneita? Vaikka Kurjennevalle ja myös Kauhava käy.
Kauhavalle taitaa olla kaikilla meillä "aktiivisillä" pisin matka. :D Ite pääsen töistä 14:00 ja kotona 15:00 ja akkujen latailuun menee se reilu tunti.. Tietäispä vaan pääsiskö pruntinmäkeen. Kurjenneva on aina varma valinta.

E: Olipas poliitinen vastaus. Kiinnostais tottakai käyä lentelemäs mutta mitään en vielä varmaks osaa sanoa. Kotona ku oon niin sitte vähän jo tietää.
« Viimeksi muokattu: 25 Kesäkuu, 2012, 13:16:02 kirjoittanut Toeh »

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Mä tuun mutta orjuus päättyy klo 16. Lähtökuopis oon toki jo klo 17 varmasti. Seuraan tilannetta ja ilmaannun paikalle!

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Ok, mennään Kurjennevalle. Pääsen pelipaikalle noin klo 15:30 paikkeilla, eli noin tunnin päästä.


Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Kylläpäs nyt on hiljasta. En oo itekkään koko loman aikana lentäny kertaakaan!

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Mennään heti kun saan jotain lentokuntoon :( Voin mä toki tulla kiusaamaanki vaan kun lennät, jos vaikka saisin sut torppaamaan  >:( :D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Pitäiskö meiänki joskus mennän lentämään ku kaikki muutki tällä foorumilla? :D Sitte viimeistään ku Nubeq Alsaadi kotiutuu reissusta niin mennään johonki. :D

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Ok, nyppää porosta beasti niin saat prôtoksen ilmaan ja päästään kentälle  :D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Ok, nyppää porosta beasti niin saat prôtoksen ilmaan ja päästään kentälle  :D
Ei malta toimivasta ottaa ja 325mm lavat on Prôtoksee vähä lyhyet. ;D

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Ai niin  ;D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Kelin salliessa tänään tuossa about 18:00-19:00 Pruntinmäen jalkapallokentällä yritetään lentää. Paitsi jos se on täynä noita kuulan potkijoita..

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Lievää tuulta oli mutta hyvät lennot! Koitetaas joku ilta oikeen Porukalla isolla P:llä mennä sinne kurjennevalle lentämään.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Tänään 18:00 kurjennevalla mahdollisesti pari lentelijää. Ite ainaki yritän tulla mikäli keliä on.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Kyllä. Enemmänki ku pari lentäjää tulossa. Kurjennevalle vaan siinä 18:00 maissa.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Olipas hyvät lennot ja äijät lens hyvin! Otetaan kyllä uusiks vielä näitä reissuja. Jotain kuvia tulee huomenna ehkä E-P aiheeseen. Jäi tuo kuvailu itseltäni vähän latteaksi tällä kertaa niin ei paljoa hyviä kuvia oo.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Tänään ainakin mun auton nokka osoittaa Kurjennevan kentälle. Sinne vaan jos mielii, itse olen paikalla klo 13 jälkeen ja tarkoitus viihtyä useampi tunti!!

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Kirjotellaan nyt tännekkin. Käytiin eilen Toehin kans lentelemässä. Protos kurmuutti hyvin vaikka noparissa olikin jotain outoa. Mun noparissa oli sitä outoa että se on alimitoitettu ja se pätkäsi virrat kokonaan pois. Harmi ettei saatu videolle, kopteri tuli vapaapudotuksella varmaan lähes 50 metristä  :D Itse torppi ei ollut kallein mutta nyt täytyy hankkia uus nopari. Canopykin meni ihan rikki. Eka kerta kuitenkin kun akku alkoi puhisemaan voimasavua, onneksi ei syttynyt ja kopteri säästyi. Aika vikkelään tuli kuitekin kipastua kopterin luokse :D


Poissa Beges

  • Aloitteleva torppari
  • *
Nyt tarttiis säätö apua Trex 450 plussan kanssa tässä Seinäjoen alueella. Jos joku ystävällisesti vois auttaa alottelevaa harrastajaa :) Voin tulla paikan päälle kattelee jos lennät tässä lähi alueella..
Blade MCPX

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
15 Vastauksia
6427 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Syyskuu, 2008, 21:37:12
kirjoittanut kaardian
1 Vastauksia
2459 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Syyskuu, 2008, 20:39:39
kirjoittanut Affen
7 Vastauksia
4228 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Toukokuu, 2010, 09:10:07
kirjoittanut Tazr
9 Vastauksia
8484 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Elokuu, 2016, 12:38:46
kirjoittanut rane78
3 Vastauksia
1653 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Heinäkuu, 2020, 22:20:23
kirjoittanut Tomsteri