Kirjoittaja Aihe: Etelä-Pohjanmaa Alajärvi, Seinäjoki, Lapua lentopaikat ja lennättäjät?  (Luettu 139819 kertaa)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Kylläpäs tuuli! Pienet mCPX:ät sai lentoaikaa metsän suojassa, mutta muuta ei kärsiny oikeen lentää. Työviikko taas alkaa eli joutuu vähä enemmä järjestää ja lennot on satunnaisia kunnes taas vkl koittaa.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Hoi hei. Kohta pitäis jotenki aktivoitua ja käydä lentelemässä isolla porukalla.  ;) Ei täällä maassa oo pysytty vaan nyt viikon sisällä on lennetty ehkä noin 12 akullista, että saa todeta koneen toiminnan ja vois lähteä sinne kurjennevallekki jahka sinne tulee enemmän ku 2 pörrääjää. Myös pruntinmäki on oiva paikka varsinki ku aitojen sisälle menee seisomaan leikatun nurmikon ääreen. Paikka on aivan ku lentokentäks tehty ja ilmaan pääsee siitä hiekka kentältä. 450 lentää sekin hyvin tuulessa ja tuuli on hyvä vastus eli sen takia ei kannata jäädä kotiin! Rajana pidetään sitä että jos kopu maassa ollessaan kaatuu tuulen voimasta niin sitten ei ole pakko lentää.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Today mä meen Prunttimäkeen klo 19 paikkeilla, muita?

Poissa lolimsoasd

  • Aloitteleva torppari
  • *
millon ens kerran?   :D

sain just sekä walkeraan että mcpx:ään varaosat postissa joten lentokuntoisten alusten määrä on huikea!

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Mulla olis tuo mCPX kans lennossa jahka jaksan moottorin vaihtaa. Pro on ainaki VIELÄ ehjänä. Menee kai johonki perjantaille tai lauantaille tai pahimmillaan sunnuntaille näillä näkymin mun ja nuben lennot? Iltavuoroa ku on tämä viikko töis nii se niin törkeästi rajottaa viikolla lentelyä, mutta onpahan pitempi vkl pe - su.  :D

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Joo sinne vkl nurkille, kun auton osa malttaisi saapua niin pääsisi kulkemaan. En ala veivillä yrittämään edes :D
Jos tänään tulee laatikko niin ruuvaan heti illalla kiinni että pääsee kopteroimaan kentälle  ;D

Poissa lolimsoasd

  • Aloitteleva torppari
  • *
Mä käyn lauantaina klo 15-20 aikana kaverin YO-juhlissa, eli jos mennään lauantaina niin kertokaa aika hyvissä ajoin !

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Oujea, toehin tulo ei ollut varmaa? Mutta lauvantaina mäkin pääsen, aamusta vaikka niin ehdit syömään kakkua juhlille mutta juonitaan lisää yv:nä vaikka vielä huomenna aamulla.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Oujea, toehin tulo ei ollut varmaa? Mutta lauvantaina mäkin pääsen, aamusta vaikka niin ehdit syömään kakkua juhlille mutta juonitaan lisää yv:nä vaikka vielä huomenna aamulla.
Lauantaina tuun jos kopu ehjänä. :D Jos kerkeän nii pörryytän tänää akun tai kaks anoppilassa pellolla mutta pitää iha rauhassa kikkailla että on lauantaina ehjä. :D Yritän illalla pistää mcpx:änki iskuu. Siinä kai sitte 11-14 välillä vois lauantaina yrittää keksiä ajan.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Jes! Päästään porukalla leikkimään  8)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Jes! Päästään porukalla leikkimään  8)
Saadaan isompi kasa romua. 8)

Poissa Tipi

  • Opetteleva torppari
  • **
heittäkää aikaa ja paikkaa jos kerkeen mukaan.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
heittäkää aikaa ja paikkaa jos kerkeen mukaan.
Katotaa illalla uusiks jos ei sada ja tuule.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Prunttimäki se vakipaikka taitaa olla  :D Mulla on koneet autossa ja lennätysvalmiina, toivotaan että säätä olisi vaikka huomenna tai joskus  :)

Poissa Tipi

  • Opetteleva torppari
  • **
Katotaanko huomenna jos hyvä keli  ;D

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
katotaan vaan, mulla ainakin mahdollisuudet päästä lentämään  :)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Pitänee sinne huomiselle sitte yrittää. Vähän tää keli on tänään kyllä..  :D Tipi muuten, 550E vai onko se 550E V2, mutta kuitenki mukaan ees näytille! Eräälle on iskeny kova kuume kyseistä kopua kohtaan.  :D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Jospa sitä huomenna (tai no tänään..) menis 13:00 Pruntinmäkeen pörräämään. Eli sunnuntai 3.6.2012 klo 13:00 ainaki minä ja Nubeki ilmeisesti tulee. Keliä ainaki on luvattu aurinkoiseks joidenki ennusteiden mukaan.

PS. Tipi ota se 550E mukaan että näkee vähä millane peli se on, mikäli tulet kans..  ::)

Poissa Tipi

  • Opetteleva torppari
  • **
Sori ! Ei mulla ole kyseistä kopteria sitä 550E sen omistaa Harde73 kauhavalta. Olen hipelöinyt sitä kopteria ja onhan se hieno. Lento-ominaisuudet on kuin simulaattorissa paitsi jos tonttaa niin pitää korjata.Kait se alignin äly pitää kopterin lennon hyvänä ja vakaana. laatu tavaraahan se on mutta hinta aina hirvittää.
Katotaan jos on hyvä sää silloin 13.00 prunttimäki niin paikalla yritetään olla kahdella sähköllä,polttikset jätetään sinne kurjennevalle.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Sori ! Ei mulla ole kyseistä kopteria sitä 550E sen omistaa Harde73 kauhavalta. Olen hipelöinyt sitä kopteria ja onhan se hieno. Lento-ominaisuudet on kuin simulaattorissa paitsi jos tonttaa niin pitää korjata.Kait se alignin äly pitää kopterin lennon hyvänä ja vakaana. laatu tavaraahan se on mutta hinta aina hirvittää.
Katotaan jos on hyvä sää silloin 13.00 prunttimäki niin paikalla yritetään olla kahdella sähköllä,polttikset jätetään sinne kurjennevalle.
Jaajoo no sitte huhu oli väärä.  :D Pruntinmäessä on kyllä polttiksetki lentäny, mutta sähköt kyllä herättää vähemmän huomiota toki.

Poissa Colibri

  • Aloitteleva torppari
  • *
Tänään kurjennevalla toimintaa klo 1730 alkaen.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Tulossa.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Olipas porukkaa.  :o Äkkiä laskettuna taidettiin päästä vähän vajaa 50 henkeen? Oli paljon lennättäjiä ja katsojia myös, mutta enimmäkseen oli kyllä lennokit esillä.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Oli joo, just kotiuduin ja kone on mukamas ehjä. Vaikea uskoa mutta kyllä ;D Hienosti onnistui lennättelyt, vähän hyttyset ja itikat kiusaa mutta ei haittaa  :)

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Hoi jäbät,

Huomenna tikuttamaan johonkin hyvään paikkaan. Mulla käy aamusta asti koska olen niin sanotusti lomilla  8). porukkaa kasaan ja kaikki ottaa kopterit mukaan niin ei mee painiksi tai puukkohippasiksi.  :D.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
15 Vastauksia
6395 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Syyskuu, 2008, 21:37:12
kirjoittanut kaardian
1 Vastauksia
2443 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Syyskuu, 2008, 20:39:39
kirjoittanut Affen
7 Vastauksia
4216 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Toukokuu, 2010, 09:10:07
kirjoittanut Tazr
9 Vastauksia
8435 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Elokuu, 2016, 12:38:46
kirjoittanut rane78
3 Vastauksia
1645 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Heinäkuu, 2020, 22:20:23
kirjoittanut Tomsteri