Kirjoittaja Aihe: Etelä-Pohjanmaa Alajärvi, Seinäjoki, Lapua lentopaikat ja lennättäjät?  (Luettu 140593 kertaa)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Voiko vielä ottaa hietaan enemmän. Uusissa servojen rattaissa ei tullut laakereita mukana. Joka oli tiedossa vaan eipä irtoa laakerit vanhoista millään. Muovisista irtosi kun näitä joskus vaihtelin mutta nyt ei millään. Saapa nähdä, voi olla että joudun tilaamaan uuden 3x ratassarjat metallisina että saa laakeritkin mukaan.

Ei kellään sattuisi olemaan yhtä laakeria ylimääräisenä? Kaksi mahdollisuutta mulla on vielä saada ehjänä irti  ;D

Voi S**tana pääsenkö mä ikinä lentämään muutakuin yksin. Alkaa tosissaan jo potuttaa. Nyt jos tilaa voi vielä säkällä ehtiä perjantaiksi.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Joo en mä sitte lennäkkään lauantaina. 25e tulee hintaa kolmeen servoon palikoille ja v-käyrä on suhteellisen korkealla. Ostakaa tuo msrx myydään osiosta niin tilaan satkulla rattaita prkl.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Eikö lähe lämmittämällä? Laita kuvaa millane probleema.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Minun osalta lennot peruttu. Align vetää itsensä täysin jumiin jäähän pakkasta -11C ja HK500 alko purkamaan itteänsä perän säätö yrityksissä. Muovi kierteellä olevat perän tuet tuli ulos vaikka oli liimattu kiinni. Pitäis löytää isommat ja pitemmät ruuvit. Perän tukien päät myös tipahti irti perän tukitangoista.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Nonni, nokka kohti uusia pettymyksiä  ;D Mäkin tilaan ens kuussa vasta servoihin rattaat, kai sitä pitää odottaa muutenkin pakkasten laantumista.  :)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Tälläsuunnalla taitaa olla aika hiljasta lennätysjuttujen suhteen? Mulla puuttuu servoista rattaat eikä sääkää oikein salli :o No pitää simuttaa sitäkin ankarammin  :)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Tälläsuunnalla taitaa olla aika hiljasta lennätysjuttujen suhteen? Mulla puuttuu servoista rattaat eikä sääkää oikein salli :o No pitää simuttaa sitäkin ankarammin  :)

Täähän on aivan mitä parhainta kopun huolto ja simuttelu aikaa.  :P

Poissa Tipi

  • Opetteleva torppari
  • **
Moikka kaikille !

Karhu on herännyt talviunesta , nyt olis aika lähteä sinne Prunttimäelle huomenna jos on hyvä keli . Tarkoitus olis siinä klo.16.00 eteenpäin kunnes akut on tyhjiä.
Jos muita innokkaita niin lähtekää mukaan !
Eli 8.3. klo.16.00 Prunttimäki

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Voi!! Iltavuoro!!!  >:( Nube:n kans yritetään viikonloppuna siinä käyä kyllä tai alustavat suunnitelmat on niin.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Joo ja me ajellaan täältä Rukalta kotia päin huominen päivä. Koitetaan ampua kentälle porukalla heti kun aikataulut natsaa. Toehin kanssa mennään varmaan jo viikonloppuna joten sinnekkin vois muukin porukka koittaa osua jos intoa löytyy :)

Poissa Tipi

  • Opetteleva torppari
  • **
??&&%%¤#/(((
Pakko ottaa ja syödä sanat eli en lähde tänään sinne Prunttimäkeen. Työt painaa päälle.
Kokeillaan myöhemmin !

Harmittaa ! )&%%¤#"??=)  (sensuroitu)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Näinki hyvällä varotusajalla voin sanoa että huomenna 11.3.2012 klo 12:00 minä ja Nube käydään prunttimäessä ainaki vähän kokeilemassa pörräämistä. Ei kannata ottaa makkaroita ja polttopuita kuitenkaan mukaan. Voi hyvinki olla, että Nube lentää akut tyhjiks ja minä kerään osia ja mietin että mistähän tilistä mä tämän laitan kuntoon.  ;D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Oli meitä 3 lentäjää eli enemmän ku odotettiin!  :D Joskus pitää mennä isolla porukalla.

Poissa Colibri

  • Aloitteleva torppari
  • *
Oli meitä 3 lentäjää eli enemmän ku odotettiin!  :D Joskus pitää mennä isolla porukalla.
Hyvin te kyllä yritittä harhauttaa invaa nopeilla aikatauluilla, mutta epäonnistuutta naurettavasti :)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Eeei, meillä pysy vaan koneet kasassa ;D Jos olis hajonnu niin molemmat meistä olis kaikonnu kotiin mököttämään jo aikaisemmin  :D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
"Inva" kyllä kepitti rutkasti paremmin ku minä kahdella kopulla ja terveillä käsillä yhteensä. :D Pitää kyllä ottaa uusiks, mutta ilmottaa jo vaikka 24 tuntia aiemmin. ;D Pari torppia ja blade scrätsiä ja inverted landingki tehtiin kamoja särkemättä. Kertoo siitä miten kovia lentäjiä myö ollaha.  :D [spoiler]*köh* mCPX:llä  :-[[/spoiler]

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Hoi hoi pohojammaalaaset. Pelloilla on rapaa ja pehmeä torppailla. Voitais joskus kerääntyä johonki samaan paikkaan ku minäki osaan nykyään jo leijuttaa perä itteeni päin vaikka usemmanki akullisen niin voisin jo mukaanki lähteä.  ;D Pruntinmäkihän on todella hyvä paikka käydä näin vaikka nopsaa heittämässä pieni 30min (3h) sessio ja kai sinne kurjennevallekkin mennään koneet hukkaamaan jahka kelit vielä vähän lämpenee. Tässä ku näitä vapaitaki nyt tuppaa olemaa ku vappuki tulee nii pruntinmäessä olen varmasti jonain päivänä jos kopu on ehjä. Pitänee Nubenaattorin kans ilmotella täällä sitte.

Poissa Colibri

  • Aloitteleva torppari
  • *
Mukana ollaan.
Paiskatkaa samoolla lämpöösillä sitten sähköpostilistalle infoa. Kaikki kun ei asu foorumilla ;)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Johannyttoki, tulis vielä osia paketis niin sais munkin kopteri taas ehjän olemuksen. Sitä ennen mun on huono lentää ellei mcpx:ää laske. Trex on ollu rusetilla jo aika kauan  ;D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Johannyttoki, tulis vielä osia paketis niin sais munkin kopteri taas ehjän olemuksen. Sitä ennen mun on huono lentää ellei mcpx:ää laske. Trex on ollu rusetilla jo aika kauan  ;D
Hommaat sen lennokin nyt kans niin on aina jotain hätävaralle millä levittää sähköä taivaalle. :D

Poissa Tipi

  • Opetteleva torppari
  • **
Moi !

Jos kurjennevalle lähtijöitä tänään 29.4 sunnuntai . Olen menossa siinä klo.13.00 eli perillä joskus 13.15  . Matkassa tälläkertaa sähkökopterit.

Poissa Tipi

  • Opetteleva torppari
  • **
Ilma oli mitä mainioin eli tuuli oli melkein myrskylukemissa  ;D
Pienet sähkövispilät lensi niin kuin oli odotettavissa tuolla tuulella.
Paikalle oli tullut ns.paikallis tv kuvauskalustolla ja ikuisti ilmakuvia ( testausta) , kait mäkin pääsin kuvaan  :P
Seuraavalla kerralla vähän pidemmällä varoitus ajalla lähdetään  matkaan .

PS:kesän avaus on vielä suorittamatta joten latailkaa akut kuntoon , vapun jälkeen kokoonnutaan kun ilmat on kohdillaan.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Oujee, mä tuun sitten mcpx:n voimin, sitä pienempää konetta ei varmana kellään ole  ;D Osat tulonpäällä edelleen mutta voin käännellä makkaroita sitte :)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
5.5.2012 Seinäjoki Pruntimäki 13:00 lentämistä tiedossa.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
No vettähän siellä tuli ja tuulikin, mutta mCPX lenteli 6 akullista.  :D Huomenna 6.5.2012 klo 12:00 suunnittelin meneväni uudestaan jos vaikka ei vettä tulis niin lennän porollaki.

PS. Kuulin että Tipi:llä on T-REX 550E. Kiinnostais nähä ihan vaikka maassa olevana, mutta vielä enemmän ilmassa.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
15 Vastauksia
6427 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Syyskuu, 2008, 21:37:12
kirjoittanut kaardian
1 Vastauksia
2459 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Syyskuu, 2008, 20:39:39
kirjoittanut Affen
7 Vastauksia
4228 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Toukokuu, 2010, 09:10:07
kirjoittanut Tazr
9 Vastauksia
8484 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Elokuu, 2016, 12:38:46
kirjoittanut rane78
3 Vastauksia
1652 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Heinäkuu, 2020, 22:20:23
kirjoittanut Tomsteri