Kirjoittaja Aihe: Etelä-Pohjanmaa Alajärvi, Seinäjoki, Lapua lentopaikat ja lennättäjät?  (Luettu 139814 kertaa)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Okei, en mäkään sitten tänään prunttimäkeen lähde. Pörräsin jo kolme akkua tässä Kourassa urheilukentällä :)
Kuvaa pukkaa myfleettiin illemmalla  8)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Loistava lentokeli tänään, mutta ihan omaa laiskuuttaan saa syyttää ku ei tullu käytyä missään. Ei oo kylmä ja on mukavan kirkas keli.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Kävin kolme akkua tuola Nurmon puolella emännän kotona pellolla lentämässä. Nyt on ekat loopit tehtynä etuperin eli miten se nyt hienosti sanotaan, inside loop? Samaten rollit tein mutta se tyssää aina eikä mee oikeen sujuvasti.

Pitäs koittaa sohasta joskus samaan aikaan vaikka prunttimäkeen, viikolla en kerkeä kun viiteen joutuu notkumaan töissä ja sitten  onkin jo pimeä. Nyt on ollu loistokelit aamuisin 10-11 aikaan harrastaa  :)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Kävin kolme akkua tuola Nurmon puolella emännän kotona pellolla lentämässä. Nyt on ekat loopit tehtynä etuperin eli miten se nyt hienosti sanotaan, inside loop? Samaten rollit tein mutta se tyssää aina eikä mee oikeen sujuvasti.

Pitäs koittaa sohasta joskus samaan aikaan vaikka prunttimäkeen, viikolla en kerkeä kun viiteen joutuu notkumaan töissä ja sitten  onkin jo pimeä. Nyt on ollu loistokelit aamuisin 10-11 aikaan harrastaa  :)
Mulla on ens viikko iltavuoroa nii PAKKO kyllä yrittää aamusta käydä tuota poroa ulkoiluttamassa. Ollu niin kauan kaapissa huonojen ja pimeiden ilmojen takia.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Tänään pitäis käydä ukoiluttamassa poroa prunttimäessä. Onko ketään muuta samalla kartalla? :)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Minä tulisin muuten, mutta on tässä pieni *köh* rojekti kesken vielä vähän..  :D

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Jees, mäkin tulin pois jo. Kaiken maailman kiireitä pitää aina haalia viikonlopulle ja ei, en ole minä haalinut  ;D
Hyvä sää, tyyni eikä kovin kylmä. Kopteri oli ihan kuurassa tosin muutaman akun jälkeen  :)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Mää meen tänään prunttimäkeen klo 13.30 paikkeilla viiden akun ajaksi  :) Jos joku innostuu niin shinne vaan!



-Nuutti

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Damn. Just töistä tulos ja oisin voinu käydä kurkkimas ku ohi ajoin mutta tunnin liian ajoissa!

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Ei voi minkhään. Kolme akkua treenasin selkälentoa ja tic-tockia. Sitten alkoi sataa lunta ja piti lähteä häntä koipien välissä  ;D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Ei voi minkhään. Kolme akkua treenasin selkälentoa ja tic-tockia. Sitten alkoi sataa lunta ja piti lähteä häntä koipien välissä  ;D
Tic tokkia oi voi siellä alkaa jo taitolento reenit.  ;D Onkos sulla Phoenixi? Mennää joskus moninpeliä vääntää.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Ei oo phoenixia mulla, täytyis varmaan joskus hankkia kun sitä porukalla lennätte ja hauskaakin vissiin on! tiktokki oli vähän leikkimistä, pitäis säätää kaikki kulmat mitä saa niin vois tuntua paremmalta  :)

Poissa Njakee

  • Tavallinen torppari
  • ***
Mää otan tuon poron ens viikoks seinäjoelle ja varmaan jätänki sen sinne ettei tarvi ruveta joka kerta julkisilla rehailemaan :)  Vois tulla jokupäivä kans pörräilemään :)
T-rex 600 ESP 3GX
T-rex 450 pro
RC-Factory Flash
TechOne Mythos
Bantam E-Station BC6 DX8 Futaba 6EX

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Perjantaina ainaki pyritään jos on koneet ehjänä.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Jes, mulle ainakin tulee osat siihen mennes. Metallirattaisista sevoista lähti hampaat kävelemään. V*tut ne mitään kestä  ;D

Poissa Njakee

  • Tavallinen torppari
  • ***
Munki poro kaipais vähä uutta osaa ku jokapaikas o vähintään millin välys  ;D Mutta toimii kuitenki :)
T-rex 600 ESP 3GX
T-rex 450 pro
RC-Factory Flash
TechOne Mythos
Bantam E-Station BC6 DX8 Futaba 6EX

Poissa Colibri

  • Aloitteleva torppari
  • *
Perjantaina ainaki pyritään jos on koneet ehjänä.
Mihinkäs kellonlyömään ?

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
No sitä kun ei vielä tiiä. Tajusin justiin, että pitää käydä hakemassa passatin vikalista katsastuskonttoriltaki perjantaina nii pyrin kai yhistämään ne reissut jotenki et samalla ku tuun katsastamasta nii käyn sit pörräämässä siinä tai sitte käyn katsastaa ja meen myöhemmi lentää pitää nyt kattoa ja ilmotella täälläki.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Mä en pääse perjantaina. Pitää kävästä autokoulussa ja sielä meneepi sitten se päivä. Hitto vieköön, koitetaan nyt joskus osua samaan aikaan kentälle. On tylsä yksin lentää  :)

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Pitäiskö pyrkiä menemään lauantaina vasta? Riippuen toki ilmasta. Mulla ku on perjantaina kans vähän menoa nii voi olla että käyn pikaisesti pyörähtämässä vaan tai sitte leijuttelen Ilmajoella.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Joo lauantaina mäkin pääsisi aamupäivästä hyvin  :)  Olitko se sinä colibri silloin trex nitrolla Kuortaneentien varressa kentällä kun kävin katselemassa?

Poissa Colibri

  • Aloitteleva torppari
  • *
Joo lauantaina mäkin pääsisi aamupäivästä hyvin  :)  Olitko se sinä colibri silloin trex nitrolla Kuortaneentien varressa kentällä kun kävin katselemassa?
Ainakin ilmailuvälineen tyyppi täsmää.

Pistäkää ny samalla tuonne sähköpostilistalle ilmoituksia kun päätätte heilahtaa kentälle.
Tuloo luettua noi sähköpostit useemmin kuin foorumit.
Toivoo: Mr. aina päivän myöhässä :)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Okei mä voin tuikata sinne het kun toeh vaikka keksii kellonajan. Saat ihan itte nyt Toeh päättää  ;D


Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Okei mä voin tuikata sinne het kun toeh vaikka keksii kellonajan. Saat ihan itte nyt Toeh päättää  ;D


Uskomaton määrä valtaa.  :D


Toivottavasti ei tuu tämmösiä pakkasia. Nyt näytti -18 kylän pankin mittari ja siellä pellon reunassa varmaan menee rikki -20. En oo talvitestannu viel pakkases kumpaakaa konetta nii voi olla lyhyt reissu jos on tommone pakkane. Katsellaan ja ilmoitellaan.

E: Niin ja eikö me siihen prunttimäkeen olla menossa vai?  :D
« Viimeksi muokattu: 25 Tammikuu, 2012, 12:40:09 kirjoittanut Toeh »

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Joo :) Mun koposteri kyllä lentää pakkasessakin, ei muuten ollu rasvaa ollenkaan servojen sisässä  ;D

Toevotaan ettei oo kamalaa pakkasta.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
15 Vastauksia
6395 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Syyskuu, 2008, 21:37:12
kirjoittanut kaardian
1 Vastauksia
2443 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Syyskuu, 2008, 20:39:39
kirjoittanut Affen
7 Vastauksia
4216 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Toukokuu, 2010, 09:10:07
kirjoittanut Tazr
9 Vastauksia
8434 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Elokuu, 2016, 12:38:46
kirjoittanut rane78
3 Vastauksia
1645 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Heinäkuu, 2020, 22:20:23
kirjoittanut Tomsteri