Kirjoittaja Aihe: Belt Cp V2 säätöihin  (Luettu 82241 kertaa)

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #75 : 28 Toukokuu, 2011, 18:38:32 »
Eikös se ollut niin että lapaura kannattaa katsoa kun kaasua on joku 60% prossaa käytössä. Onhan lavanpitimet varmasti kiritty kunnolla kiinni ettei ole löysää?? Onhan lavat tasapainotetut ja lapojen painopisteet samalla kohdin??
Ei vaikuta nopari ja motti käyriin.

Onko sulla lineaarinen käyrä normimodella?? Laita vaikka IDLE2:een lineaarinen lapakäyrä ja siitä 0:t tikun keskelle.
Sitten säädät normimodelle sellaisen käyrän kuin susta parhaimmalle tuntuu.
Itsellä on flysky:ssä normimodella keskellä jotain +3 jos oikein muistan.

Tuosta motista, kun käsin pyörität niin onko eroa uus versus vanha??
Pitäis olla hienosti nykivää se pyöriminen johtuen magneeteista jotka koittaa tarrata kiinni.

Joo lavanpitimet sopivan kireet
Lavat aina tasapainotan keskenään(stigun vesilasi tempul ;D)
Kaasukäyrä lineaarinen ja kulmat normimodes(millä lentelen kärpästen ympäri :D) tikku keskel -3
Mut kyl tos alunupis on jotain häikkää,tuntuu lapaero heittelelevän vaikka kuinka säätää linkkejä(välil punanen teippi ylhääl ja sininen alhaal)

Motissa samanlainen hienosti nykivä pyöriminen,ei mitään eroo vanhaan :)

Taidan TAAS koht kokeilla tolla muovinupil jos toi lapaura ei meinaa löytyä >:( jumankekka erkele
tai soitan kohta FRENZIELLE ;D ;D ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #76 : 28 Toukokuu, 2011, 20:50:11 »
Perus juttua. Koita vaihtaa ensin lepatusakseli. Jos ei vieläkään lapauraa saa kohdalleen, niin vaihda lavat. Lapoja kun sihtailee vaikkapa jättöreunaa pitkin, niin näkee onko lapa suora. Jos ei halua HIFI:stellä, niin mun mielestä 5mm heitto ei peruslennätyksessä (8, leijutus) vaikuta juuri ollenkaan. Jos uraa ei saa säädettuä puolen kierroksen linkin käännöllä, niin jossain muussa on sitten vikaa, eli lavoissa tai akselissa.

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #77 : 10 Kesäkuu, 2011, 21:10:39 »
Tämmöstä ongelmaa olis Beltis havaittu
Tuntuu et nopari,moottori ja akku alkaa käymään aikas kuumana,vaikka ei oo oikein viä päässy kunnolla ees leijutteleen.
Akullisen jälkeen motti ,nopari ja akku on aikas kuumia ???
Motti perus Eskyn oma http://www.leluja.net/001134-brushless-motor-p-1064.html
Nopari http://www.heliguy.com/Extras/Electronic-Speed-Controller/AL-40A-ESC-ACER-LAB-ESC-40A/
Akut http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8934

Tuntuu kun akku ei anna kaikkia ulos,voisko toi  noparin cut voltage tehdä jotain en pääse ohjelmoimaan ,kortti rikki.

Orkkis Beltin noparilla ja mosalla ei mitään ongelmaa ollu.
Kai ilmoilla kans jotain osuutta asiaan 8) ???
Olisko mitään ideoita?
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #78 : 10 Kesäkuu, 2011, 22:36:06 »
Voipi olla että noparin "timing" on persiillää ja cut off liian alhaalla.
on ohjeet mitkä pätee myös sun nopariin jotta voit ohjelmoida sen uudestaan ilman korttia (muista et throttle-curve pitää olla lineaarinen ohjelmoinnin aikana) ;)

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #79 : 11 Kesäkuu, 2011, 11:50:10 »
Täytyypä tutustua noihin ohjeisiin kunnolla oikein ajan kans ;D ??? ::)
Kai siitä jonkun uuden asetuksen saa aikaan :D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #80 : 11 Kesäkuu, 2011, 12:43:53 »
Eipä siinä oikeastaa ole muuta kun keksii miten tuo "valikko" toimii tuossa noparissa, se kun ei mene suoraan asetuksesta toiseen (esim. 2 * piip -> tikku alas = battery type) ...

Eli mankka päälle, throttle ylös, virrat kopteriin. Odota noin 2s ja pitäis kuulua 2 piippausta. Odota toiset 5s ja pitäisi kuulua selvä "melodia" merkiksi et olet ohjelmointi tilassa (TÄSTÄ EI SITTEN POISTUTA OTTAMALLA VIRRAT POIS!)

Ohjelmointitilassa äänet "kiertää" manuskassa kuvatulla tavalla ja halutun option kohdalla tikku alas siirtyy kyseisen kohdan säätöön (taas sellanen hassu melodian tynkä merkkinä).
Esim. 1 lyhyt piippaus (brake settings) -> tikku alas (pidä se siellä) -> halutun asetusäänen jälkeen tikku ylös (1 beep = brake off) -> melodia ilmoittaa et homma bueno ja paluu valikkoon jne ...

tätä toistetaan kunnes asetukset on laitettu. Sitten kun haluat lopettaa niin odota valikossa kahta pitkää piippausta ja vedä tikku alas. Nyt esc pitäisi olla valmis MUTTA suosittelen että odotat n. 5-10s ja varmistat ettei piippauksia kuulu -> virrat pois -> virrat takaisin.

Asetukset itsessää on aika selvät :

Brake : off (beep) / on (2*beep)
Battery type : Li-Poly (beep) / NiMh (2*beep)
Cutoff mode :  Soft-Cut (beep) / Hard-Cut (2*beep)
Cutoff treshold : low (beep) / Medium (2*beep) / High (3*beep)
Start mode : Normal (beep) / soft (2*beep) / super soft (3*beep)
Timing : low (beep) / Medium (2*beep) / high (3*beep)

Ainoo oikeastaa on tuo timing. High timing antaa kyllä tehoa mutta sillä voi ainakin beltin mosalla grillata makkaraa (ja paljon muutakin todennäköisesti). Omasta kokemuksesta kokeile nuo Low / Medium että kumpi tuntuu itselle "mukavammalta". Low ei paljon mosaa lämmitä mut ei kyllä kannata kuvitella että tehoja hirveesti revitää irti ;D

Meniköhän tää nyt varmasti tarpeeks sekavaks (piti lukee ite toi 3 kertaa läpi et pysyin kärryillä) ;D

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #81 : 11 Kesäkuu, 2011, 20:04:18 »
Eipä siinä oikeastaa ole muuta kun keksii miten tuo "valikko" toimii tuossa noparissa, se kun ei mene suoraan asetuksesta toiseen (esim. 2 * piip -> tikku alas = battery type) ...

Eli mankka päälle, throttle ylös, virrat kopteriin. Odota noin 2s ja pitäis kuulua 2 piippausta. Odota toiset 5s ja pitäisi kuulua selvä "melodia" merkiksi et olet ohjelmointi tilassa (TÄSTÄ EI SITTEN POISTUTA OTTAMALLA VIRRAT POIS!)

Ohjelmointitilassa äänet "kiertää" manuskassa kuvatulla tavalla ja halutun option kohdalla tikku alas siirtyy kyseisen kohdan säätöön (taas sellanen hassu melodian tynkä merkkinä).
Esim. 1 lyhyt piippaus (brake settings) -> tikku alas (pidä se siellä) -> halutun asetusäänen jälkeen tikku ylös (1 beep = brake off) -> melodia ilmoittaa et homma bueno ja paluu valikkoon jne ...

tätä toistetaan kunnes asetukset on laitettu. Sitten kun haluat lopettaa niin odota valikossa kahta pitkää piippausta ja vedä tikku alas. Nyt esc pitäisi olla valmis MUTTA suosittelen että odotat n. 5-10s ja varmistat ettei piippauksia kuulu -> virrat pois -> virrat takaisin.

Asetukset itsessää on aika selvät :

Brake : off (beep) / on (2*beep)
Battery type : Li-Poly (beep) / NiMh (2*beep)
Cutoff mode :  Soft-Cut (beep) / Hard-Cut (2*beep)
Cutoff treshold : low (beep) / Medium (2*beep) / High (3*beep)
Start mode : Normal (beep) / soft (2*beep) / super soft (3*beep)
Timing : low (beep) / Medium (2*beep) / high (3*beep)

Ainoo oikeastaa on tuo timing. High timing antaa kyllä tehoa mutta sillä voi ainakin beltin mosalla grillata makkaraa (ja paljon muutakin todennäköisesti). Omasta kokemuksesta kokeile nuo Low / Medium että kumpi tuntuu itselle "mukavammalta". Low ei paljon mosaa lämmitä mut ei kyllä kannata kuvitella että tehoja hirveesti revitää irti ;D

Meniköhän tää nyt varmasti tarpeeks sekavaks (piti lukee ite toi 3 kertaa läpi et pysyin kärryillä) ;D
Kiitoksia Iceheart selkeistä ohjeista,iso käsi sulle 8)
Huomenna kokeillaan noparin säätöö,pistän infoo kuinka äijän kävi :D

Tultiin just uimasta,kohta saunaan--->grilliä-->ruokaa-->sidukkaa terassilla ja samalla ajatella huomista noparin säätöö,voisko olla asiat paremmin 8) :-* ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #82 : 11 Kesäkuu, 2011, 22:08:09 »
Tämmöstä ongelmaa olis Beltis havaittu
Tuntuu et nopari,moottori ja akku alkaa käymään aikas kuumana,vaikka ei oo oikein viä päässy kunnolla ees leijutteleen.
Akullisen jälkeen motti ,nopari ja akku on aikas kuumia ???

Hoksasin tuossa saman, että nopari on julmetun kuuma vaikka en ole edes leijutellut. Lapauraa koittanut katella joten ei pitkiä käyntejä ole päällä mutta silti tuo nopari lämpenee ihan simona.

Kyseessä kuitenkin vakio Belt CP V2:n moottori ja nopari käytössä ja mankkana on FlySky TH9X. En kyllä eskyn vakio mankalla moista huomannut.
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #83 : 11 Kesäkuu, 2011, 22:45:08 »
Käykös tää kortti ton Acerin noparin ohjelmointiin
http://www.roboshop.fi/turnigy-besc-ohjelmointikortti.html

Yhteensopiva noitten 3 merkin kans,mut ajattelin et on samannäkönen ku vanha kortti ???(ainakin sinnepäin ;D)

Noparina on tää http://www.heliguy.com/Extras/Electronic-Speed-Controller/AL-40A-ESC-ACER-LAB-ESC-40A/
Vanha kortti tää http://www.heliguy.com/Extras/Electronic-Speed-Controller/AL-PC-ACER-LAB-ESC-Programming-Card/
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #84 : 12 Kesäkuu, 2011, 17:55:16 »
Eipä siinä oikeastaa ole muuta kun keksii miten tuo "valikko" toimii tuossa noparissa, se kun ei mene suoraan asetuksesta toiseen (esim. 2 * piip -> tikku alas = battery type) ...

Eli mankka päälle, throttle ylös, virrat kopteriin. Odota noin 2s ja pitäis kuulua 2 piippausta. Odota toiset 5s ja pitäisi kuulua selvä "melodia" merkiksi et olet ohjelmointi tilassa (TÄSTÄ EI SITTEN POISTUTA OTTAMALLA VIRRAT POIS!)

Ohjelmointitilassa äänet "kiertää" manuskassa kuvatulla tavalla ja halutun option kohdalla tikku alas siirtyy kyseisen kohdan säätöön (taas sellanen hassu melodian tynkä merkkinä).
Esim. 1 lyhyt piippaus (brake settings) -> tikku alas (pidä se siellä) -> halutun asetusäänen jälkeen tikku ylös (1 beep = brake off) -> melodia ilmoittaa et homma bueno ja paluu valikkoon jne ...

tätä toistetaan kunnes asetukset on laitettu. Sitten kun haluat lopettaa niin odota valikossa kahta pitkää piippausta ja vedä tikku alas. Nyt esc pitäisi olla valmis MUTTA suosittelen että odotat n. 5-10s ja varmistat ettei piippauksia kuulu -> virrat pois -> virrat takaisin.

Asetukset itsessää on aika selvät :

Brake : off (beep) / on (2*beep)
Battery type : Li-Poly (beep) / NiMh (2*beep)
Cutoff mode :  Soft-Cut (beep) / Hard-Cut (2*beep)
Cutoff treshold : low (beep) / Medium (2*beep) / High (3*beep)
Start mode : Normal (beep) / soft (2*beep) / super soft (3*beep)
Timing : low (beep) / Medium (2*beep) / high (3*beep)

Ainoo oikeastaa on tuo timing. High timing antaa kyllä tehoa mutta sillä voi ainakin beltin mosalla grillata makkaraa (ja paljon muutakin todennäköisesti). Omasta kokemuksesta kokeile nuo Low / Medium että kumpi tuntuu itselle "mukavammalta". Low ei paljon mosaa lämmitä mut ei kyllä kannata kuvitella että tehoja hirveesti revitää irti ;D

Meniköhän tää nyt varmasti tarpeeks sekavaks (piti lukee ite toi 3 kertaa läpi et pysyin kärryillä) ;D

Täytyykö noi moottorin johdot ottaa irti ekas?
Kokeillin johdot irti,nopari ei piippaillut mitään?
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #85 : 12 Kesäkuu, 2011, 17:59:23 »
ohjelmoinnissa ne kuuluu olla kiinni

e. kantsii ottaa lavat irti varmuuden vuoks

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #86 : 12 Kesäkuu, 2011, 21:56:17 »
itseasiassa nopari itsessään ei pidä mitään ääntä, vaan nopari ohjaa mosaa tietyllä tavalla joka "värinöi" aiheuttaen merkkiäänet. Kuten Sandu sanoi, johdot kiinni normaalisti mutta varmuuden vuoksi lavat irti :)

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #87 : 14 Kesäkuu, 2011, 16:37:19 »
JUGE
Kuinkas Beltin mosa,nopari ja akku laita on ,viäkö lämpiää?

Itellä viä vaan lämpii akullisen jälkeen vaikka ilma aika viilee
noparin ohjelmoin
timing               medium
cut off treshold  low

Pitäisköhän kokeilla low asetusta timingissä,ei sillä kyl sit varmaan pitch pumppia tehä ;D

Olis mukava tietää mikä ton lämpeämisen oikein aiheuttaa,kun noilla orkkis mosal ja noparil ei ollu mitään ongelmaa.
Hihna samalla kireydellä(noin) rattaan välys ok.
Onko se tosiaan ton noparin asetuksit kii ???
Äsken akullisen leijuttelin ja oli aikas kuumaa tavaraa.
En tiiä.Katellaan
« Viimeksi muokattu: 14 Kesäkuu, 2011, 17:52:20 kirjoittanut Eispii »
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #88 : 14 Kesäkuu, 2011, 21:20:37 »
Voin kyllä nyt olla aivan hakoteilläkin mutta ...

Jos pelkkä motti kuumenis, olis timing todennäköisesti perseellään tai motti parhaat päivänsä nähnyt (tai motin tyyppivika kuten aligin BL430SP:ssä joka käy asetuksista riippumatta kuumana ku makkaragrilli) mut tuo akun ja escin kuumeneminen kertoo kyllä siitä et akulta yritetään repiä enemmän kuin se pystyy antamaa eli molemmat sekä akku että esc joutuu tekee liikaa hommia. Mikä sitten aiheuttaa tuon onkin aivan toinen lukunsa. Pinionin ja päärattaan välys, joku laakeri kanittaa, akun kunto (syklejä takana, liikaa purettu pari kertaa) ... syitähän voi olla montakin :(

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #89 : 16 Kesäkuu, 2011, 08:07:45 »
Eipä enää lämpeä ESC niin hirveästi kun toisella akulla kokeilin. Taitaa olla todellakin kiinni tuosta akusta niin kuin Ice vähän epäilikin.

Molemmat 20C:n akkuja mutta valmista vaan eri. No näillä mennään. :)
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #90 : 19 Kesäkuu, 2011, 20:41:20 »
Noniin täällä taas :D
Eilen kävin 3 akullista Belttiä säätämäs,2 akkua meni hienosti ja Beltti oli säädöis,mut vimosen akun aikana Beltis oli jotain ihmeellistä sähkö/kontakti häröö
ei totellu ohjausta ja sormi kävi holdilla,mut sain jotenkin alas ???
Tänään oltiin porukalla Pinsiössä pörräämäs ja samaa vikaa taas,jäi pörräillyt aika lyhyeen ;D

Kotona rupesin heti tutkiin vikaa ja löytyhän vika
Aileron servo ei toiminu ollenkaan tai toimi mut pätkittäin,kaikki muut servot toimi ok.
No vaihdoin uuden servon paketista,mut samanlaista kontaktihäröö toimii/ei toimi ???

Voisko olla toi vastari rikki?Tai mankas jotain häröö?(mut muut servot toimii ok)
Täytyy huomenna vaihtaa toinen vastari tilalle ja kokeilla sillä.

Sitten viä "aloittelijan" kyssäri
Uuden vastarin vaihto,muuttuuko vanhat säädöt jotenkin???

T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #91 : 19 Kesäkuu, 2011, 22:17:11 »
vastarin vaihdon ei pitäs muuttaa säätöjä mitenkään, ne säädöt on siinä radiossa

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #92 : 20 Kesäkuu, 2011, 12:04:32 »
Noniin
Vaihdoin uuden vastarin,mut ei mitään vaikutusta Aileron servo edelleen pimeenä ???
Kaikki muut servot toimii,mut Aileron ei.
Kopuun virrat kaikki muut servot "lukittuu" 90 kulmaan,mut Aili servo on ihan vetelä eli pystyy liikuttaan vas-->oik eikä vastaan mankan käskyihin ???

Äsken tossa taas kokeillin,servo toimi vähän aikaa ok,mut sit taas samaa kontakti häröö(uudella servolla kans)
Jolloin ajattelin olisko mankasta menny ton oikeen tikun kontakti jotenkin pieleen?

Olisko mitään ideaa/kannattaako/osaanko/teenkö lisää tuhoa avata toi mankka ja katsoo olisko siellä jotain johtoo irti?
Olisko missään mitään ohjetta/vinkkiä?
Vai ruuvit auki ja menoks ;D :o 8)
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #93 : 20 Kesäkuu, 2011, 12:22:04 »
Näetkö mankastas mitään kanavamonitoria tai vastaavaa? Mikäli siellä aileron kanava liikkuu, niin ei sieltä mitään rikki ole... säästyy avaamisen vaivalta.

Mutta muuten mankka leikkauspöydälle ja auki vaan. Jos se kerta hajalla on niin tuskin enempää vahinkoa siellä saat ;D
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #94 : 20 Kesäkuu, 2011, 12:41:12 »
Näetkö mankastas mitään kanavamonitoria tai vastaavaa? Mikäli siellä aileron kanava liikkuu, niin ei sieltä mitään rikki ole... säästyy avaamisen vaivalta.

Mutta muuten mankka leikkauspöydälle ja auki vaan. Jos se kerta hajalla on niin tuskin enempää vahinkoa siellä saat ;D

Siinähän se on kun siä Display valikos kaikki näyttää olevan okei
mut silti toi aili servo ei toimi oikein
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #95 : 20 Kesäkuu, 2011, 12:46:35 »
Onko johto ehjänä? Voikohan se ottaa häiriötä jostain? Kokeilisin itse ottaa servon pois rungosta ja kokeilla sitten miten pelaa.

Poissa TuukkaJK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #96 : 20 Kesäkuu, 2011, 13:49:01 »
Laita aileron- ja pitch-servo ristiin vastarin päässä ja katso seuraako vika servoa, vai kanavaa.
- DJI Phantom 3 Professional -
        - SAB Goblin 630 -                     http://www.youtube.com/TuukkaJK
        - SPEKTRUM DX8 -

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #97 : 20 Kesäkuu, 2011, 14:03:19 »
Laita aileron- ja pitch-servo ristiin vastarin päässä ja katso seuraako vika servoa, vai kanavaa.
Täytyy kokeilla kun tuun töistä.
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #98 : 22 Kesäkuu, 2011, 11:22:37 »
Joo laitoin noi kanavat ristiin.
PIT servo toimi AIL:n kanavas,kun taas AIL servo ei toiminu PIT kanavas
eli tosta vois päätellä et servo rikki,mut ihmetyttää kun uus servo suoraan paketista.
Kaveri tossa heitti ilmaan et voisko becci antaa liikaa virtaa ja sitä kautta rikkoo servon/servot?

Voi voi tätä Belttiä aina jotain pitää säätää ;D ;D ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: Belt Cp V2 säätöihin
« Vastaus #99 : 22 Kesäkuu, 2011, 11:27:13 »
ESKY ... *hihittelee* ... laatu ... *räkättää* ;D

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
52 Vastauksia
22399 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Syyskuu, 2007, 17:52:06
kirjoittanut SMy
95 Vastauksia
40902 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Maaliskuu, 2011, 20:52:46
kirjoittanut Jerkku
7 Vastauksia
5044 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Elokuu, 2012, 17:45:37
kirjoittanut mop
2 Vastauksia
4803 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Syyskuu, 2012, 07:51:20
kirjoittanut Speedy
1 Vastauksia
1792 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Toukokuu, 2021, 23:49:04
kirjoittanut Pepess