Dodii, mökillä ollessa torppasin lievästi Ritarin, alkoi ravistaan, holdilla pellolle mäkiseen kohtaan, perälavat ainoa uhri...
Sitten leikkasin nurtsii 450 pro:lla, karkas lapasesta, holdilla heinikkoon, saldona perän ratas. Arvelin rattaan menneen rikki jo ruohikon leikkuusta, mutta taisikin mennä vasta maakosketuksesta...
Ritarista oli irronnut stabbari/seesawn ruuvi, se oli varmaankin syy ravistukseen.
Jatkoin lentoja 450:sellä, yksi kumma härö tuli ja laitoin sen säätimen softstartin piikkiin.
Tänään kävin taas 450 ulkoiluttaan, ja ei meinannut gyro millään "kalibroitua" virrat päälle laittaessa. No sain sit sen päälle, mutta sit kuoli kopu täysin, ei reagoinut mitenkään tikkuihin. Ajattelin, et kopussa vika, mut kun menin ottaan kopun käteen, niin perä reagoi kääntelyyn. Sitten yritti moottorikin lähteä pyöriin, onneksi oli nuppi kädessä, ei vammoja. Samalla nuppiservot alkoivat vatkaan... Akku irti ja kotiin kiroillen.
Nyt koitin himassa ja samaa temppuiluu edelleen. Laitoin simukaapelin kiinni, ja herjasi, että käynnistä radio? Heiluttelin radiota, ja kas kummaa simu lähti toimiin. Mutta pätki ja pomppi siinäkin. Otin kiteen irti, ja sit toimi täysin temppuilematta. Vaihdoin toisenkin kiteen, ja taas alkoi temppuileen.
Eli onkohan lähetinmoduli rikki tuosta, kun kiteen poisto lopetti vikuroinnit? Olisikohan vaan se messusimutus saanut radion lopulta kyykkyyn...?
Pitäisköhän kokeilla juottaa vaan tuosta lähetysosasta kaikki tinaukset uusiksi, kun tuntuisi tuo lähettimen ravistelu vaikuttavan häröihin.
Ei viittis kauppaankaan lähteä, vaikkas ollutkin tuo gigapäivitys mielessä...
Ideoita? Joku irrallinen gigamoduli tuohon radioon kikkailemalla kiinni?