Kirjoittaja Aihe: ALZRC T-rex 450 PRO  (Luettu 91582 kertaa)

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #25 : 01 Helmikuu, 2011, 11:27:24 »
Muutama hiton huono kuva uudella kopalla joka tulee käyttöön sitten kun kopu on täysin säädöissä ja tullu tutuks. Joissa värit vähän vääristynyt. Mun kamera vetää oikeesti viimisiä ???

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #26 : 14 Helmikuu, 2011, 12:49:56 »
Moi moi

Joo hiukan on jäänny tää rojekti vaiheeseen mut eiköhän tämäkin laite viel jonain päivän lennä. Yks seikka mietityttää täl hetkellä, eli kun mullehan tuli tää kopu compona eli sis nopari ja mosa. Mut tolle Alzrc;n noparille en ole löytäny mistään minkään laista ohjetta. No eipä sitä ole vielä kopuun asennettukkaan eikä kokeiltu mut jos tulis tarve tehä jotain ohjelmointeja niin ois hyvä kun ois joku ohjeet et tietäs miten sitä kaasu tikkua pitää heilutella ja millon tapahtuu mitäki. :o Vaikka varmaan se pelaa ihan tehdas asetuksillakin oikeen. Ainaki Alignin nopari toimi.

Sen verran on tulos muutoksia suunnitelmiin et servot on vaihtumassa edullisempiin. Eli nuppiin ei tule ainakaan vielä MKS;ä eikä perälle BLS;ää. Tarvii katella jotku edullisemmat mutta hyvät digit. Pitää kattoo sit josku tulevaisuudessa kun on eka oppinu kunnolla lentään, päivitys settiä. Mut nyt mennään näillä ja sit ku tosiaan jotain osaa niin Laitetaan sit Kontronic, MKS;t, BLS, Scorppari Radixit.

tuossa viel linkki nopariin http://www.hk-parts.com/alzrc-brushless-esc-lipo-2s-6s-40a-bec-3a.html

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #27 : 14 Helmikuu, 2011, 16:00:57 »
Tekstien perusteella saattaa olla sama värkki kuin Turnigy plush. Tekstit ainakin samat, versio 3.1 jne. Jos näin on, niin valmistaja on Hobbywing. Hintakin natsais. Ohjelmointikortti on erinomainen lisävaruste eikä edes kallis.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2165

Edit: speksit ainakin jokseenkin 1/1 Turnigyn kanssa. Mitä ilmeisimmin kysessä on sama laadukas Kiinalainen nopari.

Moottoreissa tuo 3800kv on sen verran harvinainen koko, että veikkaan 98% varmuudella sen olevan Hobbymate.

http://www.dealextreme.com/p/hobbymate-hb2835-h-3800kv-brushless-motor-for-450-helicopters-20082

Ihan tyytyväisiä immeiset olleet, mutta minulta meni ylempi laakeri kahden akun jälkeen. Laakeri maksaa alle euron ja sen jälkeen jekkassut moitteetta. Sain vieläpä takuuseen koko uuden moottorin DX:ltä. Pistä ajoitukseksi alussa medium. High voi käyttää, jos ei ala kuumenemaan ylettömästi.
« Viimeksi muokattu: 15 Helmikuu, 2011, 09:29:52 kirjoittanut B12 »
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #28 : 15 Helmikuu, 2011, 09:40:57 »
No katoppas vaan toi  on varmati sama. Kiitokset vinkistä lisäsin heti ohjelmointi korti ostoskoriin niin muistaa ostaa sen kun tilaa jotain HK;sta

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #29 : 15 Helmikuu, 2011, 10:34:03 »
Moi kumpihan ois parempi perä servo

https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8255

http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1286_1316_1319&products_id=68438

Ja olikos näistä minkälaista kokemusta kellään, jos nuppiin laittais. Ei ois ainkaa hinnalla pilattu https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5709 Niin no voihan niistä enemmänki maksaa jos sillä kokee saavansa paremmat http://www.fast-lad.co.uk/store/ino-lab_hg-d202mg_digital_metal_gear_servo_t-rex_250/450-p-8074.html Vai onko noissa muka hinnan lisäk jotain muuta eroa.

Sit toisena vaihto ehtona nuppiin houkuttas nää mut on vähän kalliimmat http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1286_1316_1321&products_id=72218

Mitäs on raati mieltä.

Poissa Miika

  • Seniori torppari
  • *****
  • Hätiköiden hyvä tulee, paniikissa paras!
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #30 : 15 Helmikuu, 2011, 14:55:41 »
HS-65MG, 3kpl yht. 68€

Tuosta tuo paketti ja olet enemmän kuin tyytyväinen. Todella hyviä servoja, toimivat leijuttelusta 3D:hen.
Pitäisi tuollainen paketti itsenkin tilata, pääsisi eroon DS410:sta.
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #31 : 15 Helmikuu, 2011, 15:06:06 »
HS-65MG, 3kpl yht. 68€

Tuosta tuo paketti ja olet enemmän kuin tyytyväinen. Todella hyviä servoja, toimivat leijuttelusta 3D:hen.
Pitäisi tuollainen paketti itsenkin tilata, pääsisi eroon DS410:sta.

Mulla on 450:ssä noi ja toimii!!! Suosittelen!

-R
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #32 : 16 Helmikuu, 2011, 18:23:09 »
Jeps jotain pientä edistystä. Tilasin just perä servon perä servoksi olin tavallaan jo valinnut BLS;n tilalle halvemman Futaban s9257. Mutta köyhyys uteliaisuus ja kokeilun halu sai minut tilaamaan Alzrc;n 9257;n Toi on niin pahasti Futabaa muistuttava jopa härskisti laitettu sama numero. Ja jos tulee susi niin ei korkeelta putoo. Sais tänki nyt vaan joskus ilmaan ;D

Tää Alzrc on kyllä mielenkiintoinen merkki. Halpa Ja ainaki tähän mennessä osoittautunu laadukkaaksi. Voikohan Alzrc;llä olla jotakin tekemistä brändi merkkien kans.
Mietityttää vaan

Kun kopu kitti on 1:1 Align
Moottori vaikutta Hobby matelta
Nopari Turngtyltä
Servo Futabalta

No tollanen on nyt sit tulos katotaampa miten käy. nyt ku viel sais ne nuppiservot hommattua. http://www.hk-parts.com/alzrc-s9257-digital-rudder-servos.html

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #33 : 17 Helmikuu, 2011, 07:50:50 »
tohtisitko mika laittaa noita inoja siihen jos tilais yhes,mulle 250:seen ja voisin sit ottaa viel jotai päivitysosaa rekkulaan ladilta! mun pitäs viel kattoo sit lisäks joku inon peräservoki..
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #34 : 17 Helmikuu, 2011, 08:34:05 »
tohtisitko mika laittaa noita inoja siihen jos tilais yhes,mulle 250:seen ja voisin sit ottaa viel jotai päivitysosaa rekkulaan ladilta! mun pitäs viel kattoo sit lisäks joku inon peräservoki..

Tilaa sinä Inot 250;n Niin mää laitan omaani sit ne sun DS 410;t. Tänään voitas mennä kerholle niin voitas vähän sumplia noita. Vois mullaki olla votain mitä ottaa Ladiltä.

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #35 : 17 Helmikuu, 2011, 08:42:52 »
Jeps jotain pientä edistystä. Tilasin just perä servon perä servoksi olin tavallaan jo valinnut BLS;n tilalle halvemman Futaban s9257. Mutta köyhyys uteliaisuus ja kokeilun halu sai minut tilaamaan Alzrc;n 9257;n Toi on niin pahasti Futabaa muistuttava jopa härskisti laitettu sama numero. Ja jos tulee susi niin ei korkeelta putoo. Sais tänki nyt vaan joskus ilmaan ;D

Tää Alzrc on kyllä mielenkiintoinen merkki. Halpa Ja ainaki tähän mennessä osoittautunu laadukkaaksi. Voikohan Alzrc;llä olla jotakin tekemistä brändi merkkien kans.
Mietityttää vaan

Kun kopu kitti on 1:1 Align
Moottori vaikutta Hobby matelta
Nopari Turngtyltä
Servo Futabalta

No tollanen on nyt sit tulos katotaampa miten käy. nyt ku viel sais ne nuppiservot hommattua. http://www.hk-parts.com/alzrc-s9257-digital-rudder-servos.html

Moi ihan unohdin tätä Alzrc;n merkki juttuja pohtiessa. Että nythän Alzrc;llä on myös lipoja. Esim tämä näyttää aika hyvälle, kovasti on vaan Hyperionin G3;n oloinen. Tosin halvempi ;D Mutta Turnigy nano tech on halvempi. No aijjon kuitenki jossain vaiheessa tilata tollasen. http://www.hk-parts.com/alzrc-battery/batteries/alzrc-3s1p-2200mah-45c-lipo-battery-5c-charge.html

Erittäin hyvin on kyllä Alzrc ruennu Alignia kopioimaan noin muutenkin.
Omalla logolla Servoo, moottorii, noparii, akkuja ja työkaluja. ;)

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #36 : 17 Helmikuu, 2011, 09:26:53 »
nojoo,voishan tuota miettiä,periaatteessa voisin sit tilata itelle kaks settiä noita inoja ku ei tuoho mun 450x:ään mitää hirveitä specsejä tartte.riippuuhan se toki siitä mitä maksat 410:sistä.
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #37 : 17 Helmikuu, 2011, 09:34:04 »

Erittäin hyvin on kyllä Alzrc ruennu Alignia kopioimaan noin muutenkin.
Omalla logolla Servoo, moottorii, noparii, akkuja ja työkaluja. ;)

Onhan noita "kokonaisvaltaisia" kloonimerkkejä: ALZ, FMT, Tarot, CopterX, RCTimer, EXI jne. jne. Puhumattakaan sitten harrastekuninkaasta, joka myy kaikkea maailman rompetta omien merkkiensä alla.

Hobbymaten hyvää ja halpaa moottoria myydään lukemattomilla eri tarroilla varustettuna. Sama juttu Hobbywing nopareissa.

"9257"-servoja on niinikään loputon määrä alkaen muutamasta dollarista.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #38 : 17 Helmikuu, 2011, 09:37:37 »
nojoo,voishan tuota miettiä,periaatteessa voisin sit tilata itelle kaks settiä noita inoja ku ei tuoho mun 450x:ään mitää hirveitä specsejä tartte.riippuuhan se toki siitä mitä maksat 410:sistä.

No funtsitaan toi tänään kerholla.

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #39 : 22 Helmikuu, 2011, 21:06:46 »
No joo tää rojekti etenee taas. Sain Laurilta ostettua Noi DS410;t nuppiin Kopua tulikin värkättyä koko ilta. Pieniä mutkia matkaan tuli kun pääakselin ja leparin laakerit onkin väljät. Ja vaikka varaosia onkin ruennu kertyyn kohtuu hyvin niin noi laakerit sit just puuttuu. On kyllä tilauksessa ollu jo mut Rekkula kaupan loma vähän viivyttää. Sit kun noita servon linkkitankoja kasasin niin likkipäistä 2 ei oikeen vakuuttanu toinen halkes kun herkistin sitä ja toinen oli muuten vain huonon tuntuinen. No vaihdoin kaikki uusiin.

Vieläkö se peräservo tulis sieltä Kiinan maalta.
« Viimeksi muokattu: 22 Helmikuu, 2011, 21:08:23 kirjoittanut mika a »

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #40 : 22 Helmikuu, 2011, 23:57:36 »
mulla ois saattanu olla niis äxän laatikoissa sulle niitä laakereita! pääakselin laakerit on mun mielestä ainakki saman kokoset,kato jos sielä ois.
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #41 : 23 Helmikuu, 2011, 08:34:34 »
mulla ois saattanu olla niis äxän laatikoissa sulle niitä laakereita! pääakselin laakerit on mun mielestä ainakki saman kokoset,kato jos sielä ois.

Voi perse ku ois hokannu aikasemmin. Mua ei sit mikään ärsytä enempää kun jos on jotain kasaamassa, ja homma keskeytyy jonkun tollasen pikku jutun takia. No tänään pitäs jo kyllä tulla mullekki laakererita.

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #42 : 23 Helmikuu, 2011, 09:56:14 »
Juu sellanen tuli mieleen, et minkähän kokosta pinjonia kannattas laittaa tähän. Tässä mun vehkeessä moottori on 3800kv.
Tuos kun kattelin Alignin specejä Niin PRO;ssa on 3500kv motti ja 13T pinjoni. Mut minkälaisella setapilla Poro kuskit päästelee ja mitä pinjonia suosittelette tohon motin kaveriks.

Sit mikkä on hyväks havaitut kierrokset nuppiin

Poissa Miika

  • Seniori torppari
  • *****
  • Hätiköiden hyvä tulee, paniikissa paras!
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #43 : 23 Helmikuu, 2011, 14:37:37 »
Juu sellanen tuli mieleen, et minkähän kokosta pinjonia kannattas laittaa tähän. Tässä mun vehkeessä moottori on 3800kv.
Tuos kun kattelin Alignin specejä Niin PRO;ssa on 3500kv motti ja 13T pinjoni. Mut minkälaisella setapilla Poro kuskit päästelee ja mitä pinjonia suosittelette tohon motin kaveriks.

Sit mikkä on hyväks havaitut kierrokset nuppiin


Onko Pro:ssa oikeasti 13T pinjoni? Ei ihme että se on niin mopo, todellisissa 3D-koptereissa (esim. 450Sport) tulee jo vakiona 14-piikkinen! ::) ;D
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #44 : 23 Helmikuu, 2011, 14:48:56 »
todellisissa 3D-koptereissa (esim. 450Sport) tulee jo vakiona 14-piikkinen! ::) ;D

Puhumattakaan, että kukaan oikeasti enää ajelisi 3-kennoisilla akuilla. Leijutella toki voi varovasti.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #45 : 24 Helmikuu, 2011, 08:48:44 »
Juu kopu rupeis kohta oleen kasassa.

Eilen sain rungon kasaan. Ja samalla runkoa kasatessa asentelin kaikki sähköt omille paikoilleen. Ja sain eilen jo virratkin päälle ekaa kertaa. samalla tuli tarkisettua lopullisesti pääakselin suoruus. Pelkkä pääakseli paikalleen ilman nuppia ja eikun virrat päälle ja motti pyöriin. Päärattaan ja autorotaatio rattaan vaihdan Alzrc;n sinisiin, sillä ne on laadukkaamman oloiset ja suorat. Nää valkoset vipaa vähän. Mutta vielä en niitä vaihada kun noikin hyvin toimii. Ja eihän sitä katos tiedä vaikka tulis ihan oikee syy vaihtaa ne kun ruetaan lennättään ;D Toi noparin asennus tohon rungon kylkeen kyllä ärsyttää. se ei vaan oikeen mun mielestä soivi siihen, varsinkin kun muuten olen kaikki sähköt ja johdot asentanu siististi. Mutta eipä sille mitään voi kun nopari on niin läski ettei mahdu akkulevyn alle piiloon. No kai mää joskus sitte päivitän tähän paremmat tekniikat niin sit pitää kattoo nopari joka mahtuu akkulevyn alle Kontronic. :D Nyt täytyyki rueta säätään nuppi ja tsekkaamaan radion asetukset PERÄSERVOA odotellessa.
« Viimeksi muokattu: 24 Helmikuu, 2011, 08:51:05 kirjoittanut mika a »

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #46 : 24 Helmikuu, 2011, 14:07:18 »
Noo niin nyt onkin kopu sit valmis perä servoa lukuun ottamatta. Nyt ois viel viikonlopun sääennusteen perusteella ollu hyvää keliä et ois oikeen ulos päässy. Ja maapohjahallissa tilaa vaikka kuinka ???.

Juu pikkasen vois laittaa jo jonkinlaista yhteen vetoa tästä kopusta, Ja parempi raportti sit kun on lentäny.

Kasaus Kasaaminen on sujunut ihan hyvin. Osat soipii hyvin toisiinsa ja on tarkasti tehtyjä. Toleranssit on mielestäni hyvin kohdalla. Hintalaatu suhde erin omainen. Toki kokonais hintaan vaikuttaa hiukan se että minkälaisella setupilla kopun kasaa. Minun Compo maksoi rahdin kans 140€ sis moottori ja nopari. Sit kun siihen lisätään Gyro GY520 (käytetty) Nuppiservot DS410 (käytetty) peräservo Niin saadan kokonais hinnaksi 270€. vs Align supercompo 411€+ rahti Ja väitän että sähköissä en ota takkiin. No hinta ero ei ole mahdoton. Ja mikäli nuo minun kaikki sähköt olisi ostettu uusina olisi paketille tullu hinnaksi 360€, joten mistään valtavista hinta eroista ei puhuta. Mielestäni Tämä Alzrc on lyömätön vaihtoehto silloin kun halutaan tehdä 450 halvoilla sähköillä ja ssada laadukas hyvä kopu ilmaan mahdollisimman edullisesti. Tai siinä tilanteessa kun halutaan tehdä oikeen huippu vehje parhailla sähköillä. Tällöin Alzrc kannattaakin ottaa pelkkänä kittinä jolloin se maksaa rahteineen 127€ vs Alignin kitti 230€ + rahti En nyt tässä vaiheessa uskalla todellista laatu eroa pohtia kovinkaan paljon kun se vaatisi että pääsis oikeen kunnolla syynäämään ja kasaamaan Alignin 450 PRO;n et vois oikeen verrata kunnolla. Mutta sen perusteella mitä Alignin varaosia olen käpistelly ei havaittavissa ole laatu eroja, Muutakuin akseleissa. Ja niissäkin erona on että Alignin akselit on kiillotettuja. Ainakin tässä minun yksilössä men pääakselin ja leparin akslin laakerit vaihtoon. Muut laakerit on ollu ok. Lisäksi Alzrc;n varaosa saatavuus on hyvä ja ne on todella halpoja verrattuna Alignin osiin. Tosin mikään ei estä käyttämästä Alzrc;n osia myös Alignissa ;D

Ja mikäli tätä nyt sattuu lukemaan joku aloittelia, joka on saannut päähänsä ostaa 450 kopterin ja aloittaa tämän mielenkiintoisen harrastuksen. Niin suosittelen lämpimästi ostamaan Tämän Alzrcn;n paljon ennemmin kuin jonku HK;n tai muun halppis kloonin. Tällöin joudut kopun rungosta maksamaan jonkun verran enemmän. Mutta takaan että säästyt paljolta turhalta pään vaivalta. Ja tämä voi loppu peleissä olla kuitenkin halvempi sillä niin paljon esim HK;n kopuihin joutuu jo ensikasauksessa vaihtaa parempia osia. Joo puhun kokemuksesta.

No siellä se nyt roikkuu peräservoa odottamassa.

Poissa Mick

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #47 : 24 Helmikuu, 2011, 17:00:51 »
Se on siinä ja siinä että kannattaako ostaa alzzi vai rekkukaupasta aito.
Aligni vois olla  helpompi myydä pois joskus.
tulee kaikki hilppeet valmiina ja on uutta! ei tartte sieltä täältä tilailla ja juosta tullipostissa..
Trex 600NP, CX 500, Cx 450 pro
Spartan
Phoenix Rc
Spektrum DX7

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #48 : 24 Helmikuu, 2011, 18:27:07 »
Se on siinä ja siinä että kannattaako ostaa alzzi vai rekkukaupasta aito.
Aligni vois olla  helpompi myydä pois joskus.
tulee kaikki hilppeet valmiina ja on uutta! ei tartte sieltä täältä tilailla ja juosta tullipostissa..

Sanomattaki on selvää että kaikkein helpoimmalla pääsee, kun tilaa T-rex storesta T-rex 450 PRO supercompon. Ja varmaan jälleen myyntiarvo on parempi. Sitä en sit tiedä kumman saa helpommin myytyä. Mutta hiukan halvemmaksi tämä tulee ja vara osat on erittäin halpoja. ja sen takia niitä onkin helppo ja mukava tilata ihan omaan varastoon, niin on sit heti käsillä kun tarvii. Mullaki rupee laatikollinen oleen kaiken laista osaa. Ja jos mahdollisimman halvalla pitäs saada niin ennemmin ostaisin Alzrc compon ja siihen HK;sta halpa sähköt gyro servot. kuin HK;n kloonin ja siihen halpa sähköt.

Itelläni oli tässä mukana myös kokeilun halua ja uteliaisuutta uutta merkkiä kohtaan. Ja mullahan oli tarkoitus kasata oikeen viimisen päälle huippu vehe parhailla sähköillä. ja niitä paketteja ei saa valmiina. Mutta en sit raaskinukkaan ihan niin paljoo investoida kopuun kun toi mun F3A konekkin kaipaa rahallista huomiota. Mutta tähän mennessä ite olen erittäin tyytyväinen.

mika a

  • Vieras
Vs: ALZRC T-rex 450 PRO
« Vastaus #49 : 25 Helmikuu, 2011, 08:54:41 »
Juu nyt on ainakin väliaikaisesti lentokunto saavutettu. Sain eilen lainaan DS 520 servon perälle. Kiitokset Petterille. No eilen tulikin sit värkättyä servopaikalleen ja säädettyä gyro. Pikkasen pyöriteltiin roottoria kerhon lattialla taisi siinä ihan hetkeksi vähän jalaksetkin irrota lattiasta. Noparissa ei ole soft startti päällä joka aiheuttaa vähän hankaluuksia esim vaikka kuinka varovasti koitaa kaasua avata niin kopu pyörähtää heti vähintään 180astetta, ennen kuin perä ottaa pitoo.
Oisko jossain Turnigy 40A noparin ohjelmointi ohjetta, kun se sama varmaan käy tähänkin.

Nupia eilen säädessäni huomasimpa vaan et aika rajusti ois kulmia tarjolla ilman että bindaa. Ihan ei mittari riittänyt mutta noin +- 17-18 astetta lähtee ::)
Säädin kulma muistaakseni +- 15 astetta vaikka sekin on varmasti aivan liikaa.

No laitoimpa akut lataukseen jos sitä vaikka innostuis lähteen urheilutalolle säätämään. 

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
35 Vastauksia
13680 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Helmikuu, 2014, 12:48:12
kirjoittanut Konna
3 Vastauksia
3803 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Helmikuu, 2012, 23:32:17
kirjoittanut zxiicci
19 Vastauksia
7297 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Elokuu, 2014, 21:41:27
kirjoittanut skybolt
66 Vastauksia
35346 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Huhtikuu, 2013, 23:45:49
kirjoittanut Otou
3 Vastauksia
3580 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Kesäkuu, 2014, 00:06:11
kirjoittanut Otou