Kirjoittaja Aihe: OTTAA PATTIIN!!!!!  (Luettu 1344501 kertaa)

Poissa Nitebiker

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3325 : 30 Huhtikuu, 2013, 21:49:42 »
Tykki on Optoma HD20. Alkuperäinen lamppu kesti n. 2000 tuntia ja räjähti. Toinen lamppu 2100 tuntia ja alkoi välkkymään himmeällä moodilla.
Tuo lamppu jonka viimeksi ostin kesti sen 164 tuntia , eikä vaan enään syttynyt.
Tuli tosiaan postia, etteivät vaihda jos tykkiä ei lähetä todisteeksi.
Ostin omaan Epsoniini eBay-Kiinalampun, maksoi satasen verran. Vuoden verran on toiminut, ja jos hajoaa niin on turha alkaa myyjälle urveltamaan. Helppoa ja mukavaa.  :)

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3326 : 30 Huhtikuu, 2013, 22:45:30 »
Joo, kyllä mäkin pistän tilauksen ruottiin uudesta lampusta, saa valkokankas pitää tunkkinsa ihan vapaasti  ;D

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3327 : 02 Toukokuu, 2013, 09:05:18 »
Mulla tympii kun juutupe on keksinyt mainokset laittaa niin että, ensin tulee mainos, ja sitten vasta se video.
Näitä videoita kun alkaa katsomaan, mulla ainakin hiiri menee rastille samantien. Ei niitä jaksa kattoo, vaikka muutaman sekunnin päästä sen voi klikatakkin pois.

Se nyt jotenkin on mennyt kun mainos tulee pienessä ikkunassa ja sen sitten voi klikata pois.

Olenko mä ainoa jota tämä patittaa?
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3328 : 02 Toukokuu, 2013, 09:52:18 »
Tottakai se hatuttaa, mut nopeesti sen saa tieten ohitettua. Välillä ku kattoo useita videoita peräkköin ja on jo 15kpl Vianorin mainoksia takana niin meinaa alkaa käpy palaa :D

Poissa Nitebiker

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3329 : 02 Toukokuu, 2013, 10:23:27 »
Oli ihan pakko kokeilla millainen juutuupi olisi käyttää ilman AdBlockia. Joo, ihan kauhea...  :o

Hei oikeesti, jos ei tykkää mainoksista niin onhan AdBlock keksitty. Toimii.

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3330 : 02 Toukokuu, 2013, 11:44:56 »
Hei oikeesti, jos ei tykkää mainoksista niin onhan AdBlock keksitty. Toimii.
Nappaa siitä videon alusta sen pakkomainoksen pois? Todellako?

Poissa TedMaul

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3331 : 02 Toukokuu, 2013, 11:57:45 »
Mulla on ollut AdBlock vuosia käytössä eikä ole tuubissa mainoksia näkynyt. Noita videon alkuun ympättyjä mainoksiakaan ei ole vielä näkynyt. Tietämättä nyt millaisia ne mainokset ovat niin en tiedä vaikuttaako tuo niihin, mutta kannattaa ainakin kokeilla. Nettikokemus muuttuu joka tapauksessa parempaan suuntaan.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3332 : 02 Toukokuu, 2013, 11:57:45 »
Minulla ei ainakaan mainoksia jostain syystä oo näkyny? Puhelimella katsottaessa taas joka videossa. Kai tuo adblock sitte poistaa alun mainoksen vai onko käytännössä mahdollista? Ainaki Hobbyking TV:n sillä sai hiljaseks aah..

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3333 : 02 Toukokuu, 2013, 12:01:14 »
Enpä olis uskonu että adblock poistais kans noi videoissa olevat mainokset. Jänskää, pitänee kokeilla.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3334 : 02 Toukokuu, 2013, 12:12:05 »
Selasin parit videot läpi ja ei tuossa mainoksia alussa tuu. Joku 1-2sec lataushetki alussa on eli ilmeisesti ohittaa sen siinä.

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3335 : 02 Toukokuu, 2013, 12:13:47 »
Asensin kanssa Adblockin, jootuubin mainokset katos, mutta HK:n sivuilla mainosvideo pauhaa sikana  >:(

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3336 : 02 Toukokuu, 2013, 12:20:11 »
Just meinasin tilata Futaban T14SG:n, mutta se mukana tuleva vastarihan ei jutellutkaan nazan kanssa sbussia  >:(

Poissa TedMaul

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3337 : 02 Toukokuu, 2013, 13:51:28 »
Asensin kanssa Adblockin, jootuubin mainokset katos, mutta HK:n sivuilla mainosvideo pauhaa sikana  >:(

Jos tarkoitat sitä pientä Hobby King Daily videoruutua siinä oikeassa palkissa niin se kai ei varsinaisesti ole "mainos" eikä sen takia mukana valmiilla estolistoilla. Sen saa halutessaan kyllä blokattua erikseen, AdBlockilla voi blokata melkein mitä vaan jos valmiit estolistat eivät riitä.

Kun viet hiiren sen videon päälle niin siihen pitäisi ilmestyä Block-täppä, josta tuon voi blokata. Tuo video on vaan sikäli ovelasti ladattu, että suodatin mikä tässä tapauksessa tulee voimaan blokkaa koko viddler.com sivuston. Eri asia sitten haittaako tuo.

Toinen vaihtoehto on painaa sitä "Autoplay Off" nappia ja minulla ei ainakaan sen jälkeen videot pauhaa itsestään.

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3338 : 02 Toukokuu, 2013, 13:55:48 »
Jos tarkoitat sitä pientä Hobby King Daily videoruutua siinä oikeassa palkissa niin se kai ei varsinaisesti ole "mainos" eikä sen takia mukana valmiilla estolistoilla. Sen saa halutessaan kyllä blokattua erikseen, AdBlockilla voi blokata melkein mitä vaan jos valmiit estolistat eivät riitä.

Kun viet hiiren sen videon päälle niin siihen pitäisi ilmestyä Block-täppä, josta tuon voi blokata. Tuo video on vaan sikäli ovelasti ladattu, että suodatin mikä tässä tapauksessa tulee voimaan blokkaa koko viddler.com sivuston. Eri asia sitten haittaako tuo.

Toinen vaihtoehto on painaa sitä "Autoplay Off" nappia ja minulla ei ainakaan sen jälkeen videot pauhaa itsestään.

Jep, tulikin tosiaan videon päälle "estä" teksti ja meni moinen het estolistalle  :)

Kiitos kovasti vinkistä

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3339 : 02 Toukokuu, 2013, 14:38:50 »
Mä oon aina suhtautunu noihin adblock ohjelmiin vähä epäilevästi ja jättäny käyttämättä ku ajatellu että ne varmaan blockaa sellasiakin mitä ei haluis ja sitte ihmetellään ku ei joku toimi. Ainakin joskus pitkänaikaa sitte teki tota. Tekeekö vielä ootteko huomannu mitään?
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3340 : 02 Toukokuu, 2013, 14:42:44 »
Mä oon aina suhtautunu noihin adblock ohjelmiin vähä epäilevästi ja jättäny käyttämättä ku ajatellu että ne varmaan blockaa sellasiakin mitä ei haluis ja sitte ihmetellään ku ei joku toimi. Ainakin joskus pitkänaikaa sitte teki tota. Tekeekö vielä ootteko huomannu mitään?
Nykyiset toimii tappavan tarkasti eikä ylimääräisiä lähde mukana. Tosin nyt jotkut sivustot huomaa blokkerin käytön ja näytä esim jotain videoo.

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3341 : 02 Toukokuu, 2013, 14:43:01 »
Mä oon aina suhtautunu noihin adblock ohjelmiin vähä epäilevästi ja jättäny käyttämättä ku ajatellu että ne varmaan blockaa sellasiakin mitä ei haluis ja sitte ihmetellään ku ei joku toimi. Ainakin joskus pitkänaikaa sitte teki tota. Tekeekö vielä ootteko huomannu mitään?

Mä oon käyttänyt Adblock plussaa jo useamman vuoden, aivan ehdoton! Voithan sä aina sallia ne mainokset.
Saattaahan siitä tulla vähän tyhjä olo kun ne yksinhuoltaja äidit ei enään päivittäin ehdottele niissä pop up ikkunoissa ;D ;D

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3342 : 02 Toukokuu, 2013, 18:12:13 »
Toimiiko tämä mainossiivooja omenassa?  :P
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Nitebiker

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3343 : 02 Toukokuu, 2013, 19:50:18 »
Firefoxissa toimii ihan alustasta riippumatta.

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3344 : 04 Toukokuu, 2013, 12:08:48 »
Taitaa kevätleiri mennä pipariks miu osalta...
Sattuu näköjää Iskän 65v päivät just arvatkaa mihin?

On kyl aika epäkohteliasta olla osallistumatta, mut ku on kopterileiri.  >:(

En viel yliviivaa itteeni sielt, mut ei tää hyvältä näytä.

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3345 : 04 Toukokuu, 2013, 17:07:43 »
Pitää entisöidä noita koptereita ihan turhan takia...

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3346 : 04 Toukokuu, 2013, 19:17:55 »
Eilen 21h hereillä josta 15 vai 16h töissä, ja tänään Piti tehdä 8h.

Alkaa olee aika kypsää aivossa varsinki ku toine kone renas (sammuili tänää noin 50krt täydestäkin laukasta) ja nous ihan sietämätön v*ttu päähän.

Ei muutaku pillit pussiin kesken päivän.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3347 : 10 Toukokuu, 2013, 23:39:00 »
Nui. Kopterit olis taas kasassa paitsi, että juuri tuota juhlistaessa havaitsin synergyn päärattaan pultin olevan poikki. Mistä tässä nyt M3x20:n hankkii? Onneks ei tartte viikonloppuna lennättää, mutta silti hieman jo treksän paakselisettiä sun muita himoittin. Niissä näyttäs olevan riittävän lähellä toi koko.

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3348 : 11 Toukokuu, 2013, 00:54:55 »
Mulla on muistaakseni M3X20 pultteja kasapäin.

Sitä en sit tie et auttaako se tarpeeseen, pultit kun ovat Turussa..

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3349 : 11 Toukokuu, 2013, 10:40:50 »
Mulla on muistaakseni M3X20 pultteja kasapäin.

Sitä en sit tie et auttaako se tarpeeseen, pultit kun ovat Turussa..
Näyttäs siltä, että löytyi tuolta kaverilta semmoinen. Pitää käydä ettimässä kasa noita jostain varmuuden vuoksi. Kiitos tarjouksesta. :)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6630 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Helmikuu, 2009, 12:20:03
kirjoittanut Viljo
12 Vastauksia
7029 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2009, 16:57:31
kirjoittanut XciD
29 Vastauksia
15065 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Lokakuu, 2011, 10:28:07
kirjoittanut elvis
21 Vastauksia
8749 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Huhtikuu, 2015, 23:19:32
kirjoittanut madog2mad