Kirjoittaja Aihe: OTTAA PATTIIN!!!!!  (Luettu 1344594 kertaa)

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3200 : 16 Maaliskuu, 2013, 01:48:38 »
Tässä ku oon yrittänyt iltaisin mennä ajoissa nukkumaan, niin jatkuvasti tulee täällä vaan "majailtua"  ??? Kohta vois vähän syödä ja mennä pehkuihin, sillä kuuden tunnin kuluttua alkaa kauden ekat F1 aika-ajot.
Toivottavasti jaksan herää niin aikaisin.......PAKKO yrittää kömpiä ylös "tykin" ääreen......ja tsiigaa, miten kotimaan hemmot hommat hoitavat  8)
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa TuukkaJK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3201 : 16 Maaliskuu, 2013, 11:49:25 »
Pakkasta asteen verran, tuulta ei nimekskään, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja kopteri levällään pöydällä odottelemassa osia.....
- DJI Phantom 3 Professional -
        - SAB Goblin 630 -                     http://www.youtube.com/TuukkaJK
        - SPEKTRUM DX8 -

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3202 : 16 Maaliskuu, 2013, 11:54:02 »
Ottaahan se pattiin. Otan osaa.
Täällä keli jokseenkin sama. Kopteri lentovalmiina laatikossa. Ja mä makaan keskussairaalassa.
Sekin ottaa pathin.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3203 : 16 Maaliskuu, 2013, 17:58:48 »
Poltin vahingossa Fluken yleismittarista sulakkeen. Uusi sulake maksaa yli 10€ kappale!

Poissa Raatokärpänen

  • Aloitteleva torppari
  • *
Re: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3204 : 16 Maaliskuu, 2013, 18:09:58 »
Vaimo sai Octon ruokapöydän päälle, mutta minä en saa Phantomia. Naiset...

Poissa Tsss

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3205 : 16 Maaliskuu, 2013, 18:39:40 »
Ystävän menetys alle 30 vuotiaana 6 päivää ennen omia häitään.Vetää kovankin jätkän hiljaiseksi:(
Multikoput Walkerat ladybirdx2+1xfpv leppis. Dji phantom.. T-rex 450 pro x2
Pikkuiset T-rex 100s,T-rex 100x E-flite msr x2 ,E-flite mcpx, mcpx 2, mcpx brushless  ,E-flite msrx,Walkera Genius cp brushless,genius cp v2. ,mini cpx2 brushless, V120D02S .Mankkoja 2xdevo71xdevo 7c ja spektrum  dx7s, devo8s,
Real flight 4 ja 5,5 sekä phoenix 4.0
Eskyjä: Big lama, lamax2 , belt-cp, comanche.
RC liukuri

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3206 : 16 Maaliskuu, 2013, 18:42:52 »
Moottorikelkalla?

Poissa Tsss

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3207 : 16 Maaliskuu, 2013, 18:52:07 »
Ei.tuntematon syy aamulla ei herännyt.joten nautitaan elämästä joka hetkestä eikä narista pikkuasoista.vois osua kenen vaan kohdalle kaveri oli 100% terve.
Multikoput Walkerat ladybirdx2+1xfpv leppis. Dji phantom.. T-rex 450 pro x2
Pikkuiset T-rex 100s,T-rex 100x E-flite msr x2 ,E-flite mcpx, mcpx 2, mcpx brushless  ,E-flite msrx,Walkera Genius cp brushless,genius cp v2. ,mini cpx2 brushless, V120D02S .Mankkoja 2xdevo71xdevo 7c ja spektrum  dx7s, devo8s,
Real flight 4 ja 5,5 sekä phoenix 4.0
Eskyjä: Big lama, lamax2 , belt-cp, comanche.
RC liukuri

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3208 : 16 Maaliskuu, 2013, 19:25:50 »
Mulla kuoli pariviikkoa sitten 35V kaveri. Tokikaan ei noin yllättäen.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Tsss

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3209 : 16 Maaliskuu, 2013, 21:15:09 »
Raskasta se on tää mailman ennalta arvaamattomuus.......... .pitäis nauttia joka hetkestä eikä narista kun pää jumittaa kun lunta sataa mitä sitten? .Ikinä ei tiedä mitä elämässä käy...Sen verran ikää itsellä (37) että näitä ystäviä on jo kuollut mutta tämän henkilön nuoruus ja elämän iloisuus tekee asiasta vielä raskaamman...
Multikoput Walkerat ladybirdx2+1xfpv leppis. Dji phantom.. T-rex 450 pro x2
Pikkuiset T-rex 100s,T-rex 100x E-flite msr x2 ,E-flite mcpx, mcpx 2, mcpx brushless  ,E-flite msrx,Walkera Genius cp brushless,genius cp v2. ,mini cpx2 brushless, V120D02S .Mankkoja 2xdevo71xdevo 7c ja spektrum  dx7s, devo8s,
Real flight 4 ja 5,5 sekä phoenix 4.0
Eskyjä: Big lama, lamax2 , belt-cp, comanche.
RC liukuri

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3210 : 17 Maaliskuu, 2013, 07:05:43 »
Mä oon yrittäny ottaa tuon kuoleman ihan niinku muutkin asiat.
Miten sen nyt sanois. Kaikkien on pakko kuolla ja minunkin jossain muiden seassa.
Joten normihommia.
Surkuttelu ei auta, joten en siihen ainakaan pyri.
Lähipiirissä on ihmisiä menny kaiken ikästä ja yllätyksenä ja yllätettynä.
Täytyy vaan itte vetää täysiä ja pitää asiat siinämäärin kunnossa että on ns. valmiina ettei tarvi ainakaan pelätä kuolemaa.
Alkuviikosta taas kerran oli omalla kohdalla lähellä ja vaimoa jo vähän hyvästelinkin. Mutta nyt taas kotona toipilaana ja taas täysillä vekottimien kimpussa. Tai no sen mitä vaimo ja terveys sallii :D
Näillä näkymin kohta taas lastataan sähköpyöränkärry RC-romuilla ja otetaan hensu taivaalle :D ja naatitaaan..
Sole poka mikhän.

Edit:
Sen mä vaan olisin halunnu nähdä jos henki olis loppunu, notta mihin ihmeeseen emäntä hävittäis kaikki nuo mun romppeet???  ;D
Se kun ei ummarra niistä yyhtaan miitaan.
Kyl se olis ihmeessä niiden kanssa.
« Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu, 2013, 07:11:14 kirjoittanut vee73 »
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Tsss

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3211 : 17 Maaliskuu, 2013, 10:40:52 »
Mä oon yrittäny ottaa tuon kuoleman ihan niinku muutkin asiat.
Miten sen nyt sanois. Kaikkien on pakko kuolla ja minunkin jossain muiden seassa.
Joten normihommia.
Surkuttelu ei auta, joten en siihen ainakaan pyri.
Lähipiirissä on ihmisiä menny kaiken ikästä ja yllätyksenä ja yllätettynä.
Täytyy vaan itte vetää täysiä ja pitää asiat siinämäärin kunnossa että on ns. valmiina ettei tarvi ainakaan pelätä kuolemaa.
Alkuviikosta taas kerran oli omalla kohdalla lähellä ja vaimoa jo vähän hyvästelinkin. Mutta nyt taas kotona toipilaana ja taas täysillä vekottimien kimpussa. Tai no sen mitä vaimo ja terveys sallii :D
Näillä näkymin kohta taas lastataan sähköpyöränkärry RC-romuilla ja otetaan hensu taivaalle :D ja naatitaaan..
Sole poka mikhän.

Edit:
Sen mä vaan olisin halunnu nähdä jos henki olis loppunu, notta mihin ihmeeseen emäntä hävittäis kaikki nuo mun romppeet???  ;D
Se kun ei ummarra niistä yyhtaan miitaan.
Kyl se olis ihmeessä niiden kanssa.
Tsemppiä ja kyllä sulla on oikee asenne elämään. Joo tosiaan vois olla emäntä huulipyöreänä kun rupeis sun projekteja selvitteleen:)
Multikoput Walkerat ladybirdx2+1xfpv leppis. Dji phantom.. T-rex 450 pro x2
Pikkuiset T-rex 100s,T-rex 100x E-flite msr x2 ,E-flite mcpx, mcpx 2, mcpx brushless  ,E-flite msrx,Walkera Genius cp brushless,genius cp v2. ,mini cpx2 brushless, V120D02S .Mankkoja 2xdevo71xdevo 7c ja spektrum  dx7s, devo8s,
Real flight 4 ja 5,5 sekä phoenix 4.0
Eskyjä: Big lama, lamax2 , belt-cp, comanche.
RC liukuri

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3212 : 17 Maaliskuu, 2013, 11:25:44 »
Se varmaan myis kirpputorilla.
Tästä laite 5€ ja isommat laitteet 10€
Sekalaiset rojupussit 3€
 ;D ;D ;D
Sitten kun sattuu semmonen tyyppi kohalle joka vähän tajuaa mistä vehkeistä kysymys, eikä yhtään rahaa mukana  ::)
Sillon tulee kiire automaatille :P
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa piropirkka

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3213 : 17 Maaliskuu, 2013, 19:31:56 »
OTTAA PATTIIN!!!!! - Yleinen typeryys, *!

*Vapaa valintainen kirosana.
The fact that you breathe doesn't mean you're alive.

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3214 : 17 Maaliskuu, 2013, 20:52:09 »
En oo aiemmin viitsinyt monelle tätä foorumilla sanoa:

Ite kaaduin tammikuun lopulla kerrostaloasuntoni rappusissa ku pysähdyin ja käännyin juttelemaan lisää alakerran naapurin kanssa. About metrin korkeudelta tasanteelle ja noin kolmen metrin "lento" ja kyynärpää auki ja pää seinään tai lattiaan. Kuvaa auenneesta kyrnärpäästä en viitsi laittaa, sillä oli melkoisen pahan näköinen. En sitä tikkauttanut. Myöhemmin ku kävin duunilekurilla, niin sanoi, että hoidin itse sen hyvin. Ainoastaan lekuri kysyi, tuliko kuhmua päähän...Ni ei, mutta noin 10x10 sentin "mukava" kipu joka alkoi vasta pari viikkoa sit hellittämään.
Muiden esim. parin kaverin, omankäden kautta menehtyneistä en viitsi edes kertoa......
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa tuomasp

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3215 : 20 Maaliskuu, 2013, 21:13:44 »
Taas on T-Rexin ykssuuntaislaakeri sökönä. Johan se kuukauden verran oli kopterissa kiinni...
T-Rex 600NFL, YS60SR, CGY750, R6202SBW, 4x DS610, 1x DS650
T-Rex 600N LE, YS56SR, GY701, R6203SB, 3x DS610, 2x DS620
MSH MiniProtos 3S, YGE60LV, CGY750, R6303SB, 3x DS93, 1x DS95i
Futaba T8FGS

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3216 : 20 Maaliskuu, 2013, 21:47:31 »
Taas on T-Rexin ykssuuntaislaakeri sökönä. Johan se kuukauden verran oli kopterissa kiinni...
Mitä? Ukko hajottaa noita koko ajan. :(

Poissa Pekka

  • Seniori torppari
  • *****
  • TeroS & Tohtori R wannabe
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3217 : 20 Maaliskuu, 2013, 22:17:13 »
Tämä liittyy tuohon keskusteluun elämän arvaamattomudesta:

Sairastuin vuonna 2004 imusolmukesyöpään, ikää silloin oli 34 vuotta. Kyseessä oli Burkittin lymfooma ja selviytymismahdollisuude ksi luvattiin alussa 50 % eli fifty-sixty, niin kuin eräs on sanonut... Uutisen kuullessani iski ei niinkään pieni paniikki, mutta ajoin kuitenkin ihan autolla kotiin sieltä sairaalasta sitten kuitenkin.

Vuoden 2004 syksy menikin sitten solunsalpaajahoidossa Meilahdessa ja kotona hoitojen välillä. Annettiin 6 hoitokertaa solunsalpaajia ja tokihan hommaan liittyi muutakin hoitoa ja lääkitystä. Esimerkiksi hampaat katsottiin erikseen läpi tämän takia ja oli siinä erilaista lääkitystä hoidon oireita helpottamaan.

Sain myös valkosolupiikkejä, joita itse pistin. Ne piikit muuten maksoivat jotain 170 euroa kappale, eli vanha tonni! :o Kelan korvaus oli 100 %, joten niistä piti maksaa muistaakseni peräti 5€/paketti käsittelykuluja tai jotain sellaista.

Hoidolla oli erittäin kovat sivuvaikutukset, esimerkiksi hemoglobiini oli luokkaa 90 alhaisimmillaan. Ei siinä paljon mitään jaksa silloin tehdä. Kaikkia sivuvaikutuksia ja annettua lääkitystä tässä ei edes tule kerrotuksi.

Noin 7 kuukautta meni sairaslomalla ja menin sitten lopulta töihinkin jo ennen sairasloman loppumista.

Tänään tilanne on se, että kontrollitkin on jo lopetettu. En tiedä opinko tuosta loppujen lopuksi kovin paljon. Silloin alussa kunnon hiljalleen parantuessa oli kyllä hyvä fiilis, mutta samanlaiseksi kitisijäksi ja valittajaksi kuin ennenkin sitä on ehkä palannut. No, yritän aina välillä tuon kokemuksen perusteellla  suhtautua kaiken maailman pikkuongelmiin ei niin vakavasti.

Muutoin löytyy lähipiiristä esimerkiksi äkkikuolema ja onnistunut sydämensiirto. Tällainen tarina nyt tähän väliin...

-Pekka

Edit: Pientä muokkausta tekstiin, ei vaikuta itse asiaan 
« Viimeksi muokattu: 21 Maaliskuu, 2013, 06:14:31 kirjoittanut Pekka »
Goblin 700 Black Thunder / Futaba T8FG / Real Flight 7 / EEKk - Etelä-Espoon Kopteriklubi

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3218 : 20 Maaliskuu, 2013, 23:23:25 »
Toi Pekan kertomus on "häkellyttävä" ! Silti, olen senkin kokenut  ihan "läheltä"  :o
Itselläni oli toi hieman aiemmin mainitsemani  tapahtunut onnettomuus... todella lähellä, ettei "henki" lähtenyt samantien...........

Kuten Pekka mainitsikin:
Tämä liittyy tuohon keskusteluun elämän arvaamattomuudesta !
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Tsss

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3219 : 20 Maaliskuu, 2013, 23:50:47 »
Ehkä joku viisas mode vois kehittää topicin omakseen" ELÄMÄN ARVAAMATTOMUUDESTA"eihän nää mitään kopteri juttuja ole mutta monilla tulee elämässään vastaan myös huonojakin asioita,ja niitä mielellään jakaa ja lukee.

Koska ei näitä kukaan kirjoittele mihinkään facebookkiin mielellään vaan mielellään johonkin muualle niinkuin itse tein .
Ja kuitenkin tuntui tänne kirjoitella aluksi omasta surusta tyhmälle mutta kuitenkin helpotti jakaa kokemuksia johonkin.
Elämä on kovaa ja välillä polut hyvinkin kivikkoista,miksei niistäkin voisi puhua/kertoa.Tällä foorumilla mielestäni ikä/älykkyys keskiarvo on kuitenkin kohtuu korkea.Joten ehkä oma topicci voisi olla paikallaan.niinkuin pekka,iski,vee,minä on tänne kirjoitellut niin tärkeintä herättää ajatuksia ja myös toivoa,jos omalle elämälle osuu iso kivi polulle:)
Multikoput Walkerat ladybirdx2+1xfpv leppis. Dji phantom.. T-rex 450 pro x2
Pikkuiset T-rex 100s,T-rex 100x E-flite msr x2 ,E-flite mcpx, mcpx 2, mcpx brushless  ,E-flite msrx,Walkera Genius cp brushless,genius cp v2. ,mini cpx2 brushless, V120D02S .Mankkoja 2xdevo71xdevo 7c ja spektrum  dx7s, devo8s,
Real flight 4 ja 5,5 sekä phoenix 4.0
Eskyjä: Big lama, lamax2 , belt-cp, comanche.
RC liukuri

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3220 : 21 Maaliskuu, 2013, 00:38:42 »
Ehkä joku viisas mode vois kehittää topicin omakseen" ELÄMÄN ARVAAMATTOMUUDESTA"eihän nää mitään kopteri juttuja ole mutta monilla tulee elämässään vastaan myös huonojakin asioita,ja niitä mielellään jakaa ja lukee.

Koska ei näitä kukaan kirjoittele mihinkään facebookkiin mielellään vaan mielellään johonkin muualle niinkuin itse tein .
Ja kuitenkin tuntui tänne kirjoitella aluksi omasta surusta tyhmälle mutta kuitenkin helpotti jakaa kokemuksia johonkin.
Elämä on kovaa ja välillä polut hyvinkin kivikkoista,miksei niistäkin voisi puhua/kertoa.Tällä foorumilla mielestäni ikä/älykkyys keskiarvo on kuitenkin kohtuu korkea.Joten ehkä oma topicci voisi olla paikallaan.niinkuin pekka,iski,vee,minä on tänne kirjoitellut niin tärkeintä herättää ajatuksia ja myös toivoa,jos omalle elämälle osuu iso kivi polulle:)

Itse ajattelin tänään aivan samaa, että voisi olla oma ketjunsa vastaavanlaisille "asioille" !
Jos joku Admin haluaisi tehdä näille oman säikeen, niin ok. Itse en nyt jaksa asiaan paneutua.....
Onneksi, tämä foorumi on asiallinen, sekä, kuten olen parikin kertaa maininnut: Kaikesta on hyvä keskustella, muustakin kuin koptereista.
Ehkä hieman väärä sanonta, mutta "sosiaalinen" foorumi ja monet muutkin asiat ovat tärkeitä. Siten opimme kunnioittamaan toisiamme, vahvuuksiamme sekä heikkouksiamme, mutta myös, opimme tuntemaan toisemme paremmin vaikka emme olisikaan koskaan tavanneet, livenä  :) 



4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3221 : 21 Maaliskuu, 2013, 05:42:18 »
Totta.
Kaikenlaisilla foorumeilla tulee käytyä. Mutta, ehdottomasti kopunetti on sivistynein foorumi.
Täällä uskaltaa kaikki kysyä ihan kaikkea, eikä kysyjälle aleta *ittuilemaan, vaan neuvotaan asiallisesti.
Kuitenkaan huumoria ei jätetä.
Siksi täällä tulee aina käytyä vaikka muualla ei jaksais. Ei olis tullut mieleenkään kirjoittaa kyseisiä asioita muualla.
Kaippa kopterointi on laji joka pitää nöyränä ja kaikki ymmärtää että jokainen on ollut ensikertalainen.
Ja asiat / lennätykset ei aina mene niinkun olis kuvitellu.
Ja virheistä maksetaan oikeasti rahalla ja kovalla työllä, eikä vaan sanota kaverille että "käy nostamassa mun auto" :D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3222 : 21 Maaliskuu, 2013, 10:38:47 »
Totta.
Kaikenlaisilla foorumeilla tulee käytyä. Mutta, ehdottomasti kopunetti on sivistynein foorumi.
Täällä uskaltaa kaikki kysyä ihan kaikkea, eikä kysyjälle aleta *ittuilemaan, vaan neuvotaan asiallisesti.
Kuitenkaan huumoria ei jätetä.
Siksi täällä tulee aina käytyä vaikka muualla ei jaksais. Ei olis tullut mieleenkään kirjoittaa kyseisiä asioita muualla.
Kaippa kopterointi on laji joka pitää nöyränä ja kaikki ymmärtää että jokainen on ollut ensikertalainen.
Ja asiat / lennätykset ei aina mene niinkun olis kuvitellu.
Ja virheistä maksetaan oikeasti rahalla ja kovalla työllä, eikä vaan sanota kaverille että "käy nostamassa mun auto" :D
Täyttä asiaa foorumista nuo viimeset 2 viestiä. Itte tullu kans moneen kertaan huomattua että tän foorumin porukassa vaan on jotain mitä muilla foorumeilla ei oo. Täältä saa rautalangasta vääntämällä asiat selviks ja vielä senki jälkeen voi kysyä ilman vittuilua. Kai se vaan on niin että tää laji kiinnostaa vain tietyn tyyppisiä ihmisiä, jotka sitte sattuu yleensä keskenään tulemaan toimeen.  :D Pitäähän meillä joku paikka olla missä saadaan avautua meiän vapaa-ajan leikeistä sen jälkeen ku vaimo on jo kuullu kaiken pariin kertaan suu vaahdossa selitettynä.


PS. Sitte tähä voisin vielä mainostaa, että meillä monella on tuolla irkissä kuvia. No ei vaan #Kopterit.net kanava on kans aivan oma maailmansa. Siellä sana on vielä vapaampi ku täällä + reaaliaikaisena.
« Viimeksi muokattu: 21 Maaliskuu, 2013, 10:42:30 kirjoittanut Toeh »

Poissa LoneWolf

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3223 : 21 Maaliskuu, 2013, 10:57:10 »
PS. Sitte tähä voisin vielä mainostaa, että meillä monella on tuolla irkissä kuvia. No ei vaan #Kopterit.net kanava on kans aivan oma maailmansa. Siellä sana on vielä vapaampi ku täällä + reaaliaikaisena.

Lisätään mainokseen vielä että kanava löytyy IRCNet-verkosta. Ja sinne pääsee myös suoraan webistä, esim. tällä webchatilla, syötät vain haluamasi nimimerkin ja kanavaksi #kopterit.net ja painat Chat-nappulaa.

Poissa Kuntsari

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3224 : 22 Maaliskuu, 2013, 14:42:39 »
Vehkeet tippuu taivaalta, masennun ja otan viikon loman mökille. No eiköhä prkl kelkka leipase kiinni johki 30km päähä erämaahan  ;D jos sitä alkais kasaa tota kopua jällee  ;D

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6630 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Helmikuu, 2009, 12:20:03
kirjoittanut Viljo
12 Vastauksia
7029 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2009, 16:57:31
kirjoittanut XciD
29 Vastauksia
15065 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Lokakuu, 2011, 10:28:07
kirjoittanut elvis
21 Vastauksia
8749 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Huhtikuu, 2015, 23:19:32
kirjoittanut madog2mad