Kirjoittaja Aihe: OTTAA PATTIIN!!!!!  (Luettu 1344546 kertaa)

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2075 : 16 Helmikuu, 2012, 22:55:23 »
aika basic probleema, mun turnigyn b-grade akusta oli ihan samalla tavalla kuollu yks kenno, jämähtää vaan siihe 3,8 volttiin... samaa on ollu zxiiccillä, huonoja kennoja...

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2076 : 17 Helmikuu, 2012, 06:51:16 »
Turnigyn akusta yks kenno kuollut uutena. Parasta tässä on se että se on ainoa akku x7:kaan tällä hetkellä. Se niistä testi lennoista.
Minkäskokosilla pattereilla noita lennätte?  Mulla ois jotain 5000 6s akkuja joilla pääsee ainakin testimään.

Poissa nik-92

  • Seniori torppari
  • *****
  • #LajinHelppousViehättää
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2077 : 17 Helmikuu, 2012, 07:01:11 »
6s 5000mah turnipseilla.

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2078 : 17 Helmikuu, 2012, 07:05:32 »
6s 5000mah turnipseilla.
Tuukko heti hakeen, vai illemmalla. Eihän tää nyt pattereista saa kiinni jäädä.

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2079 : 17 Helmikuu, 2012, 07:22:39 »
Tuukko heti hakeen, vai illemmalla. Eihän tää nyt pattereista saa kiinni jäädä.
Tämä akku juttuhan kääntyi 'Ottaa Pattiin' fiiliksestä 'Hyvä' Fiilis' fiilikseen, täh! HIENOA!! :D
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2080 : 17 Helmikuu, 2012, 08:48:06 »
Ymmärsinkö oikeen, että lennätte Gaui X7:aa 6S 5000mah akulla?

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2081 : 17 Helmikuu, 2012, 08:54:11 »
Ymmärsinkö oikeen, että lennätte Gaui X7:aa 6S 5000mah akulla?
2 kpl sarjassa eli 12S 5000mAh kuten aika monessa 700:ssa.
« Viimeksi muokattu: 17 Helmikuu, 2012, 08:56:35 kirjoittanut Xen »

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2082 : 17 Helmikuu, 2012, 09:27:11 »
2 kpl sarjassa eli 12S 5000mAh kuten aika monessa 700:ssa.
No mietin kans että vähän laiskaa menoa ois yhellä pakalla.

Poissa Kumppari

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2083 : 17 Helmikuu, 2012, 13:57:41 »
no niinhän siinä taas kävi että piti mennä autolla leikkimään, ja ojaanhan se tietenkin sukelsi. nyt eturenkaat sojotta erisuuntiin kun mielipuolen silmät ja eteenpäin ajaminen on vähintäänkin mielenkiintoista. noh, onneksi on ensiviikko lomaa. kun ei vaan kovin pahaa keliä tulisi että sais korjattua.

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2084 : 17 Helmikuu, 2012, 14:04:41 »
Nii siinä käy ku puuttuu ne Mäkisen kädet?  ;D

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2085 : 17 Helmikuu, 2012, 17:06:13 »
ois kandenu jättää noi B-ryhmä videot kattomatta ja istusit nyt tylsistyneenä sohvalla ja lukisit runoja,pirssi ehjänä! :D :P
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2086 : 17 Helmikuu, 2012, 17:48:45 »
ois kandenu jättää noi B-ryhmä videot kattomatta ja istusit nyt tylsistyneenä sohvalla ja lukisit runoja,pirssi ehjänä! :D :P

Paitsi että noi b-ryhmäläiset menee sinne minne niitten käskee menevän :P Niin siis samoilla linjoilla että se oma auto ei välttämättä mene autosta tai käskyttäjästä johtuen
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2087 : 19 Helmikuu, 2012, 20:53:18 »
Nyt on pakko avautua tänne...

Lumityöt. Ei silleen että siinä mitään kamalaa vikaa olisi, jos ajattelee kuntoilun kannalta tuommoisen parin tunnin setin lapion kanssa. Hieman alkaa harmittamaan että maksamme huoltoyhtiölle työstä, mitä he eivät kuitenkaan tee. Ja lisäksi tämä on nyt toinen perättäinen talvi kun teen yksinäni lumitöitä tässä taloryhmässä.

Tilanneppa menee näin: meikä tekee lumitöitä tuossa pihalla, koitan raivata tuota kujaa puhtaaksi, että pääsee sitten aamulla edes jollain todennäköisyydellä liikkeelle täältä perältä. Asun ihan vihon viimeisessä kämpässä koko jonossa, ja siksi sitten on eniten tuota tehtävää. No, olen töninyt lunta pois aidan yli "kunnan puolelle", kun sitä kävelytietä edes joskus aurataan. Joku koiran ulkoiluttaja sitten valittaa kuinka tukin lumella kävelytien... Kerron että koitan tässä pelastustietä pitää auki, että ole hyvä ja jatka matkaasi tai tule auttamaan. No ei tullut auttamaan.

Siten kun olen saanut melkein koko käytävän tehtyä, niin eräs naapuri tulee ovesta pihalle ja katselee mitä olen tehnyt. Laittaa autonsa lämpiämään, ja menee takaisin sisälle. Ei voinut tulla auttamaan?! Aivan varmasti on kuullut ja nähnyt ikkunasta että olen tehnyt yksinäni 6 huoneiston lumityöt. Vaan eipä siinä vielä kaikki.

Olen lopettelemassa ja joku naapuri ajaa autollaan katokseen, nousee autosta pois ja huutaa minulle, että voisinko tulla tekemään katoksien välistä lumityöt, kun kerran olen saanut tuon osan valmiiksi. Kerron että en. Niin siitä meinataan oikein tuohtua, ja alkaa vetämään hereitä lumihangen alta nenään. 3 min ajan rouva/neiti/täti jaksaa paasata miten laiskoja "nykynuoret" ja työtä tekevät ihmiset ovat. Saatuani suunvuoron, kerron että olen n. kaksi tuntia tehnyt sitä mitä huoltoyhtiön pitäisi tehdä, enkä todellakaan ole huoltoyhtiöllä töissä, vaan asun tässä taloyhtiössä. Ei edes anteeksi pyydä, lampsii pois ja on ilmeisen nolostunut.

Tässä vaiheessa päätin lopettaa, ja jatkossa jos lunta on liikaa, niin nakkaan kaiken naapureiden oven eteen, niin että itse pääsen kulkemaan. Tehkööt muut sitten itse lumityönsä miten lystää.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2088 : 19 Helmikuu, 2012, 20:58:20 »
Nyt repesin :D... en tideä olisko saanut mutta silti :D

Mä oisin varmasti hermostunut jo paljon aikasemmin ja hakenut jonku jumalattoman lumilingon ja huuattanu sitä naama irvessä :D
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2089 : 19 Helmikuu, 2012, 21:58:57 »
Ei henkkoht:
Näin lumiaurasetänä mä en kyl ymmärrä tota omatoimista lumen luontia sitten ollenkaan, siis jos on ostettu huoltokin.
Enkä myöskään siittä että sitten itketään että kun ite joutuu tekeen vaikka maksetaan.

Eilen kattelin kerrostalon pihaa auratessa, että joku jannu lapioitti "meidän" polkua auki, ajelin sinne ja kyselin että mitä hän puuhailee.
Johon toki hää sano että lapioittee polkua auki, johon mää että jos hyötyliikuntana haluat sen tehdä niin kiitän yhtiön puolesta, mutta jos Vi*t*tta* niin sitten puhelin käteen ja päivystykseen linja auki niin silloin homma viimeistään hoituu.

Mun mielestä jotenkin vaan typerää tehdä työ itse mistä maksaa.

Asun työnantajani taloyhtiössä vuokralla, oven kahva oli löysällä -> vikailmoitus, jääkaapin kahva rikki -> vikailmoitus, lavuaari tukossa muuttaessa -> vikailmoitus.
Vaikka palkka tulee samasta firmasta mihin maksan vuokrani, niin en mä siltikään todellakaan ala talon töitä ite tekemään.

Vaikka näissä tapauksissa olisin oven kahvan ruuvit saanu kiristettyä, samoin kaapin kahvan vaihdettua ja haettua firman varastosta viemärinaukasuainetta.
Maksan vuokraa ja siihen rahaan haluan että paikat laitetaan kuntoon huoltosetän toimesta, tässä tapauksessa työkaverini mutta enivei.
Äsken kävin aurailemassa mestoja ensiavuksi, suttasin omankin pihan siinä tuttuun tapaan, webbikamerasta katsottuna koirani heräs pyöräkuormaajani peruutuspiipperiin  >:(


Mutta sinun tapauksessa, en ala erittelemään alan yleisiä käytäntöjä, mahdollisia syitä yms miksei hommat ole hoidettu, mutta protip:
- päivystykseen että kulku ei onnistu.
- jos keskimäärin ei homma toimi, niin hallitus/isännöinti ottaa homman pöydälle (jos niitäKÄÄN kinostaa....)
- huoltoyhtiö vaihtoon.


Mutta vallitsevassa säässä, ei kannata vaivata päätän jos on pari senttiä lunta jossai tai lumi tuiskuttanut Juuri sinun ovesi eteen.
Katselinkin käydessä sitä teidän aluetta ammattilaisen Sillä silmällä, niin tuumailin että jos huolto ei toimi niin kusessa olee asukkaat.



Pitäs malttaa mennä nukkumaan, kun kello 0200 tarvis hypätä pirteänä auran rattiin ja kuuntelemaan asukkaiden suunsoittoa kun "MEIDÄN PIHAA EI OLE KERTAAKAAN TÄNÄ TALVENA AURATTU NIIN! JA TOI LUMIKASA ON MUUTEN VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA!!!!!!"
« Viimeksi muokattu: 19 Helmikuu, 2012, 22:00:42 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2090 : 20 Helmikuu, 2012, 12:14:51 »
Ei henkkoht:
Näin lumiaurasetänä mä en kyl ymmärrä tota omatoimista lumen luontia sitten ollenkaan, siis jos on ostettu huoltokin.
Enkä myöskään siittä että sitten itketään että kun ite joutuu tekeen vaikka maksetaan.
...
Pitäs malttaa mennä nukkumaan, kun kello 0200 tarvis hypätä pirteänä auran rattiin ja kuuntelemaan asukkaiden suunsoittoa kun "MEIDÄN PIHAA EI OLE KERTAAKAAN TÄNÄ TALVENA AURATTU NIIN! JA TOI LUMIKASA ON MUUTEN VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA!!!!!!"

Juu, ihan urheilun kannalta tuon lumen siirtelyn otin, mutta alkoi nuo naapureiden kommentit ja ohikulkijoiden avautuminen harmittamaan.

Olin jotenkin sellaisessa kuvitelmassa, että kun tuon homman saan tehtyä, niin aura-setä tulee ja toteaa, "aikun kiva, joku on tehny tän jo, pääsen auraamaan noita pihoja missä kukaan ei tee mitään".

Niin ja tuohon, että jos jengi keskellä yötä näkee vaivaa tulla avautuun tollalailla, niin voit sanoa, että sullakin on työaika, ja jokainen minuutti minkä kuuntelet on pois auraamiseen kuluvasta ajasta...
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2091 : 20 Helmikuu, 2012, 12:18:53 »
Näin siinä käypi  ;D

Mutta mun protip on että tosiaan rekkulaa vetämään.
Tosin, asiasisältöisen rekkulan tekeminen lumitöistä vaatis vähän pelisilmää.

Kuten tossa männäviikolla asukas tuli oikeen mut koneesta hakemaan, että tuus ny kattoon tota meidän roskakatosta, että millanen lumimäärä sielä oikeen on!
Noh, ei muutaku talsin ukon perässä ja avas oven ja näytti lattiaa...

Lattialla oli 0.5-2cm tuiskuttamaa lunta sielä sun täällä, rivoitetussa ns avokatoksessa.
Koitin siinä imeä naamariani peruslukemaan ja pureskella kaikki suussa olevat sammakot ettei tuu setälle paha mieli.

Sanoin lähteissäni että soitan jonkun siivoomaan sen.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa nik-92

  • Seniori torppari
  • *****
  • #LajinHelppousViehättää
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2092 : 20 Helmikuu, 2012, 16:43:24 »
Ilmarinta uusi  :-\

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2093 : 20 Helmikuu, 2012, 16:57:02 »

Mikään toimi ikinä millonkaan missään mitenkään sittenkään..

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2094 : 20 Helmikuu, 2012, 18:20:46 »
Ilmarinta uusi  :-\
No voi helkkari! :(
Yritäs selvitä siitä nyt pysyvästi, mistä se nyt sitten johtuukaan.
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa Flying Finn

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2095 : 20 Helmikuu, 2012, 21:55:16 »
Talviloma alkoi ja tulin sitten kipeäksi, karsee olo eikä jaksa pysyä pystyssä, jaksoin vielä viimeisillä voimilla tehdä tilauksen Fast Ladille, nyt joutaa nukkumaan. >:(
Hyvä kopteri, parempi mieli.

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2096 : 21 Helmikuu, 2012, 11:09:49 »
Tohon Ketosen avautumiseen vastaavia kokemuksia edeltäviltä ajoilta, mutta ei enää.

Meillä taloyhtion hallitus viimein kyllästyi parin vuoden jatkuvaan huoltofirman painostamiseen melkein joka asiasta.
Ne kilpailuttivat huoltofirmat, oli kuulemma yllättävän hankalaa halukkaita huoltofirmoja pari vuotta vanhalle rivitaloyhtiölle, jossa oli toi rtj, rmj, wtf, tms aiemmin 'hoitanut' huoltohommat :D
Nyt pyörii Laatutakuu-tarroin varustettuja vermeitä pihassa, lumet poistuu, pihaheinikko on vaihtunut nurmikoksi ja tuskin  keväällä tartte ite avata jäätyneitä viemäreitäkään. Toivotaan että laatu on taattu.

En tiedä (eikä kiinnostakaan) tarkalleen millainen soppari huoltohommista on tehty, mutta vajaalla
kahdellakymmenellätuhann ella eurolla, joka edelliselle ja varmaan nykyisellekin firmalle maksetaan, voisi kuvitella että lumityöt tehtäisiin useammin kuin 3 kertaa talvessa (viime talvi, jolloin tuli silloin tällöin luntakin), nurmikot leikattaisiin vaikka kerran kuukaudessa (edellis kesänä tais leikata parin kuukauden välein) ja tarvittaessa hoitaa ne muut kuuluvat hommat.
Toisaaltaan kun tuolla työmäärällä on parikin vuotta saatu laskuttaa, niin palveluntarjoajan näkökannasta asia on enemmän kuin hyvä, koska joka keikka on tuottanut noin tonnin massia. Useammin jos ois käyny, ois ollu jo kannattavuuden rajoilla.

Isännöitsijällekin tuli intoa vihdoin asiassa auttamiseen täyspäiväisen jarruttamisen sijaan, kun kävi itsekin pitkästä aikaa paikalla.
Olivat kuulemma ihmetelleet miksei kämppiin saada vuokralaisia ja myytäviä saada myytyä?
Ehkä tuollaiset luonnonvaraiseen tilaan jätetetyt ja ryvettymään alkanut pihapiiri ei vastaa sitä kiiltävälle paperille korusanoin painettua asuntoosakeyhtiön esitettä kovin tarkkaan :D
Talvella asuntojen esittelyä hankaloittaa lumi. Ei varmaan anna kovin vakuuttavaa kuvaa hyvin käytetyistä yhtiövastikkeista, jos asuntoesittelijä taluttaa pokan läheiseltä bussipysäkiltä asunnolle jotain polkua pitkin, kun pihaan ei pääse ellei omaa nelivetomaasturia :D
Hauska puoli muuten tossa edellisen huoltotöistä laskuttaneen firman puuhissa oli se, että tien toisella puolella olevankerrostalon piha-alueet hoidettiin varsin tunnollisesti, mutta tien tällä puolen niitä ei näkynyt, vaikka asiasta soitettiinkin monia monia kertoja.
« Viimeksi muokattu: 21 Helmikuu, 2012, 11:11:24 kirjoittanut Sammy »
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2097 : 22 Helmikuu, 2012, 00:01:42 »
No just näin! Kyrsii ihan keleesti tana!!! ???

Käyttiin yölennättämässä ja siellä kaikki meni todella hyvin. Sitten kun tulin himaan, niin piha umpijäässä joten älyttömän liukas. Nousin autosta ja otin kamat kantoon.  Läppäri selässä, lähetinsalkku oikeassa kädessä ja 500:nen vasurissa. Sitte lähti vasen tassu lapasesta ja vasen kylki edellä tonttiin... nii-i 500:nen jäi alle!!!! ttu ttu ttu! No perä putki kieroon ei muuta.

Saldo:
-TT
-Peräputki

Eniten ottaa pattiin duuni minkä joutuu tekeen että saa leditettyä sen taas. 

 ???  ???  ???
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2098 : 22 Helmikuu, 2012, 02:20:53 »
Rane !

Toi on vaan rahaa, mitä kärsit !

Onneksi ET loukannut itseäsi, sehän on tärkeintä !!!!

Mä kävin eilen fysioterapeutin luona ja laittoi mun oikean, leikatun olkapään, kolmeksi päiväksi teippiin, jotta olkapää tulis oikeaan asentoon  ::) Onnekx myös hieroi.
Kovat treenit ovat nyt kolmeksi päiväksi "pannassa". Ja sit taas jatkuu,kipulääkkeiden kera sekä testosteronivoidetta joka toinen päivä olkapäihin...., jotta sais lihasmassaa lisää.
Ehkä tulevat, siis lääkkeet sekä voimaharjoittelut......a uttamaan kipujen lieventämisessä. Siis, saattaneen auttaa, kuulemma  ???
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2099 : 23 Helmikuu, 2012, 22:34:18 »
Pari aihetta tänään:

1. Tuo saa...n sohjo! Miksi sitä ei voisi aurata pois kelveiltä niin pääsisi pyörällä töihin.

2. Tuo saat....n sohjo! Jouduin sitten itse auraamaan tieni töihin autolla mentäessä, onneksi isot tiet olivat kuitenki sulana.

3. Gigantin huoltolappu sanoo:

Lainaus
Lähetämme tekstiviestin kun:
1. Tuote on jätetty myymälään huoltoon
2. Tuote on lähetetty eteenpäin huoltoliikkeeseen
3. Tuote on saapunut huoltoliikkeeseen
4. Huoltoliike on tilannut varaosia
5. Tuote on valmis noudettavaksi myymälästämme
6. Huoltotilanne on päättynyt

Minulle saapuneet tekstiviestit:
1. Laitteenne on lähtenyt huoltoon xx.2.2012, arvioitu huoltoaika 2 viikkoa.
2. Laitteenne on noudettavissa 23.2.2012 myymälästämme

Okei tää on ihan hyvä asia kun tuli noin nopeesti (tosin liikkessä sanottiin et tulee vielä nopeemmin) mut mä alakerransarvijaakko oon luullu ettei ne oo saanu koko luuria sinne huoltopisteeseen, saati korjannu sitä tai mitään.

No huomenna sen näkee.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6630 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Helmikuu, 2009, 12:20:03
kirjoittanut Viljo
12 Vastauksia
7029 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2009, 16:57:31
kirjoittanut XciD
29 Vastauksia
15065 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Lokakuu, 2011, 10:28:07
kirjoittanut elvis
21 Vastauksia
8749 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Huhtikuu, 2015, 23:19:32
kirjoittanut madog2mad