Kirjoittaja Aihe: OTTAA PATTIIN!!!!!  (Luettu 1344634 kertaa)

Poissa taski63

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1975 : 20 Tammikuu, 2012, 07:57:04 »
Alkaa hiukan tökkimään tuo HK:sta tilaaminen. Kun sekä kauppa että paikallinen posti toimivat tähän aikaan vuotta melko ripeästi...

2.1. tilattu viissatkuun nuppiservot ja gyro sekä pari varaosaa (saldot plussalla).
12.1. viesti "your parcel has been sent..."
17.1. näkyy Hongkongin potin seurannassa: "The item (RB...HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 16-Jan-2012."

Ja sama status on päällä edelleenkin. Vaikka muuttuisikin tänään (right...), niin hillitön munkki tarpeen että olisi tavarat kädessä ensi viikon aikana. Eli toimitusaika kuukauden luokkaa tavaroilla, joiden varastosaldo oli tukevasti plussalla.
FlySkyTH9X (FrSky mod)
HK-450MT, HK-500GT
multikoita + kiinteäsiipisiä

Poissa njs

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1976 : 20 Tammikuu, 2012, 09:17:53 »
Ja sama status on päällä edelleenkin. Vaikka muuttuisikin tänään (right...), niin hillitön munkki tarpeen että olisi tavarat kädessä ensi viikon aikana. Eli toimitusaika kuukauden luokkaa tavaroilla, joiden varastosaldo oli tukevasti plussalla.

5.1. tilasin yhden paketin, 13.1. lähti Suomeen ja oli noudettavissa 17.1. (Int. Air Mail)

Viime viikon torstaina tilasin toisen HK500 rungon (Air Parcel), eilen tuli seurantaan ja nyt tilassa "Processed for departure". Toivon, että tuo on tullissa viimeistään viikon päästä kun lauantaina ois aikaa kasailla. Toinen HK500 paketti on kadonnut ja edelleen odotellaan että HK Post julistaa sen kadonneeksi.

Poissa pintke

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Aloitteleva sekakäyttäjä
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1977 : 20 Tammikuu, 2012, 10:42:39 »
Alkaa hiukan tökkimään tuo HK:sta tilaaminen. Kun sekä kauppa että paikallinen posti toimivat tähän aikaan vuotta melko ripeästi...

2.1. tilattu viissatkuun nuppiservot ja gyro sekä pari varaosaa (saldot plussalla).
12.1. viesti "your parcel has been sent..."
17.1. näkyy Hongkongin potin seurannassa: "The item (RB...HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 16-Jan-2012."

Ja sama status on päällä edelleenkin. Vaikka muuttuisikin tänään (right...), niin hillitön munkki tarpeen että olisi tavarat kädessä ensi viikon aikana. Eli toimitusaika kuukauden luokkaa tavaroilla, joiden varastosaldo oli tukevasti plussalla.

Onkohan Hong Kong postilla ollut joku ongelma 16. päivä. Mulla sama tilanne
"The item (RBxxxxxxxxxHK) is being processed for departure from Hong Kong as of 16-Jan-2012."

Toinen harmaita hiuksia aiheuttava tilanne EHIROBON kanssa. Toimittivat väärät tavarat ja sovittiin että pidän jo tulleet väärät tavarat ja oikeat osat tulee seuraavan tilauksen mukana. Ilmoitin aspaan että laitan tilauksen menemään ja laittaisivat puuttuvat osat siihen. Piti olla OK kunnes aamulla tuli viesti ettei ne puuttuvat osat kerenneet siihenkään pakettiin.  >:( Nyt sitten enää väännetään miten se puuttuva osa saadaan tänne..
Gaui X3 - MSH MiniProtos - SAB Goblin 500
Graupner MZ-18

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1978 : 20 Tammikuu, 2012, 11:31:53 »
Ottaa pattiin kun RC planetista tilaamani servorattaat ei ole saapuneet. Eikä kauan sitten tekemäni tilauskaan ole sieltä saapunut vieläkään. Joten toiveita rattaiden saapumisesta ei ole :'(
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1979 : 20 Tammikuu, 2012, 19:30:12 »
nyt menee hermot ja veri ei kierrä p*rkele! >:( >:( >:(

tilasin fastladilta 2 viikkoa sitten miniprotokseen osia ja canopyn.
homma meni ok kunnes royal mail hukkas paketin! ei ollu torstaihin mennessä tullu mihinkään edes royal mailin seurantaan niin laitoin ladille viestiä aiheesta:

9.1 maanantai - tilaus
12.1 torstai - lähetin kyssäriä miksei paketti näy missään seurannassa ja lupasivat selvittää hetimiten
13.1 perjantai - tiedustelin uudestaan vastausta ku ei kuulunu mutta eivät vaivautuneet tähänkään vastaamaan sitte ollenkaan
16.1 maanantai - lähetin viestiä taas ja sanoin siinä että teillä oli menny viikonloppuna noiden osien varastosaldot nollille muuten olisin tilannu ne uudestaan ja selvittäny tän myöhemmin. mitä nyt tehdään asialla on kiire.
16.1 maanantai - sain vihdoin vastauksen! "postissa on sattunu joku kämmi ja seurantanumero ei ole rekisteröitynyt. odotellaan tämä viikko jos paketti ei ole tullut niin lähetämme sen uudestaan"

tässä vaiheessa oletin että olivat itse keränneet noi osat pois varastosaldoilta koska sattumalta just kaikki ne mun kamat oli menny nollille ja jantteri lupaili uudestaan lähetystä...

20.1 perjantai (tänään) - laitoin viestiä että eipä ole pakettia näkyny eikä systeemit tunne sitä numeroa edelleenkään... kysyin samalla myös goblinista kuulumisia!
ladi vastaskin heti että "sorry varasto onkin tyhjä mitä tehdään" >:( muttei pukahtanut mitään goblinista!

eli ne on p*rkele lukenu noi mun kaikki postit vaan puoleen väliin ku kerran eivät olleet tajunneet aikasemmin sitä ku sanoin että ne saldot on menny nollille ja pyysivät vaan odottamaan ja nyt ei ollu nähty kyssäriä goblinista ollenkaan >:( Vi*t*tta* tällanen asiakaspalvelu ihan yli kaiken! >:(

lähetin niille että vastauksen että perutaan sitte koko tilaus ja hyvittäkää rahat takas niin tilaan ite fusunolta ja MSHlta mitä tarvitsen...

no ei sekään niin putkeen menny! itseasiassa kaikki menee ihan päin h*lvettiä >:(

fusunolla tilaus eteni loppuun asti ja vaikka olikin vähä tyyriimpi postimaksuineen niin saapahan oman nimimerkin canopyyn... kun painaa confirm order niin ruutuun tulee iloinen viesti "hyvää kiinalaista vitun uuttavuotta! palaamme töihin 3.2 ja 20.1 ja sen jälkeen tilatut tavarat toimitetaan sitten joskus kun niitä ei enää edes muista! kuljetusaika on sitte 7-20 päivää" eli canopy on tulossa joskus 1.5kk päästä prkl >:(

ei siinä seuraavaksi MSH sivuille tilaamaan osia ja rekisteröitymään...

vaan eipä anna tilata! aina kun laittaa jotain ostoskoriin niin se paska sanoo että "maassasi asioi seuraavan myyjän kanssa: Hobby J-P"
v*ttu! mitä mä nyt äkkiä googletin niin koko kauppa on palanu aikapäiviä sitte eikä sellsta ole!

voi vitun v*ttu sentään!

anteeksi kielenkäyttö!


raaka fakta on kuitenkin se että vaikka noi on nostanu vähä hintojaankin ja aina ennen niin hyvä palvelu on kokenu näköjään pienen kolauksen ei kellään muulla ole noin hyvin romua myynnissä saman katon alla joten pakkohan se on jatkaa tuolta tilailua edelleenkin... luulis että noissa hommissa olis sen verran hyvät katteet että vois palkata sen verran porukkaa töihin että ehtis lukea asiakkaiden sähköpostit kokonaan loppuun asti! >:( nythän tuolta vastaa joka kerta se sama "Andy" joskus tulee viestiä ihan ihme aikoihinkin...
« Viimeksi muokattu: 20 Tammikuu, 2012, 20:10:57 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1980 : 20 Tammikuu, 2012, 21:03:01 »
Onkohan Hong Kong postilla ollut joku ongelma 16. päivä. Mulla sama tilanne
"The item (RBxxxxxxxxxHK) is being processed for departure from Hong Kong as of 16-Jan-2012."

Toinen harmaita hiuksia aiheuttava tilanne EHIROBON kanssa. Toimittivat väärät tavarat ja sovittiin että pidän jo tulleet väärät tavarat ja oikeat osat tulee seuraavan tilauksen mukana. Ilmoitin aspaan että laitan tilauksen menemään ja laittaisivat puuttuvat osat siihen. Piti olla OK kunnes aamulla tuli viesti ettei ne puuttuvat osat kerenneet siihenkään pakettiin.  >:( Nyt sitten enää väännetään miten se puuttuva osa saadaan tänne..

Mulle kävi ihan sama juttu eHirobon kanssa. Suostuivat siten lähettämään väärät osat erikseen, mutta ennen kuin lähettivät, ne yritti ensin saada minua tilaamaan toisen tilauksen johon olisivat ujuttaneet virheellisesti toimitettujen osien korvaavat osat (oisko ne oistanut aikaa...?).
Nyt odottelen korvaavia osia saapuvaksi.
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1981 : 20 Tammikuu, 2012, 21:30:46 »
Tilatkaa romunne Hobby Kingistä niin homma toimii ;D ;D ;D

Sanokaa mitä sanotte niin sellaisiin tilausmääriin mitä noi firmat käsittelee, mahtuu vääjäämättä töppejäkin. Omat kokemukset Suomalaisesta nettikaupasta on pääosin paskaa, korostan tosin että ei tämän harrastuksen saralta vaan muualta. Missään ei saa niin huonoa asiakaspalvelua kuin Suomessa. Se on totuus.

Poissa taski63

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1982 : 21 Tammikuu, 2012, 00:18:36 »
Tilatkaa romunne Hobby Kingistä niin homma toimii ;D ;D ;D

Sanokaa mitä sanotte niin sellaisiin tilausmääriin mitä noi firmat käsittelee, mahtuu vääjäämättä töppejäkin. Omat kokemukset Suomalaisesta nettikaupasta on pääosin paskaa, korostan tosin että ei tämän harrastuksen saralta vaan muualta. Missään ei saa niin huonoa asiakaspalvelua kuin Suomessa. Se on totuus.

Noh, mulla on pelkästään positiivisia kokemuksia kotimaisista (netti)kaupoista. Ainoa vaan, etten raaski maksaa niin paljon kovempia hintoja. Niin hyvää kuin huonoa henk.koht. asiakaspalvelua olen kokenut yhtä lailla koto-Suomessa kuin ulkomaillakin, siinä en osaa tehdä eroa. Nyt vaan sattui pentgeleen paljon pidempi toimitusaika tuolta "hovihankkijalta", että hiukan harmitti... ;)
FlySkyTH9X (FrSky mod)
HK-450MT, HK-500GT
multikoita + kiinteäsiipisiä

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1983 : 21 Tammikuu, 2012, 02:11:17 »

Nää alakerransarvijaakon uunot täällä Kilonpuistossa:



EI OLE AUTOPAIKKOJA!

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1984 : 21 Tammikuu, 2012, 23:15:03 »
Veetyttää vieläkin nää olkapään KOVAT kivut ! Viime elokuussa leikattuna  ::)
Panacod:ia menee ihan sikana.................. ...
Ja sairis jatkunee nyt maaliskuun loppuun asti  :(
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1985 : 23 Tammikuu, 2012, 00:47:14 »
Tänään TAAS fysioo ja perjantaina ortopedin luo  ::)
Saas nähä, uskaltaako heittää kortisonipiikin olkapään kipuihin ?
Duunilekuri sitä ei uskaltanut, koska vois tehdä vaan PAHAA HAITTAA !

Ny alkaa menee hermot jo pikkuhiljaa..........
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1986 : 23 Tammikuu, 2012, 09:17:15 »
työnantaja hommas kyllä nyt semmosia hommia et tuota paskaa en tuu kauaa tekemään..!! [spoiler]ilmaisinki asian hänelle kun tuli kysymään et miten on aamu lähteny meneen ni meinasin et onhan tuo aika persläpihommaa.. ;D[/spoiler]
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1987 : 23 Tammikuu, 2012, 09:55:16 »
Tokasko takas et hajoo siihe :D
Ei vaa mikä homma on niin peestä  ???

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1988 : 23 Tammikuu, 2012, 11:17:30 »
Tokasko takas et hajoo siihe :D
Ei vaa mikä homma on niin peestä  ???

oli ensiks ihan näkemisen arvonen ilme ja sit kauhia selittely miten sitä työtä pitäis kehittää..että mä nautin.. ;D no ihan mukava tää työnantaja on,mut voikai sitä mielipiteensä silti työstä sanoa. ;)

tuommosia teollisuusputkia,lasikuitua ja vinylesteri hartsi.isossa hallissa isoja elementtejä,jokapaikka täynnä lasikuitupölyä ja voimakkaan hajusta hartsia.nauttikaa työstänne...
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1989 : 23 Tammikuu, 2012, 13:06:58 »
Kesällä sitten kuljetaan ihan muilla kuin autolla, VR:llä, lentokoneella tai hevoslla. OP saa tuoda foordilla koneet kentälle ja me tullaan 2:lla, mutta yhteensä neljällä renkaalla :).

Mie tuun peräkärrillä teidän perässä.
Kärryyn laitetaan:
1 Kpl sohva
1 Kpl tyttökalenteri
4 Kpl (1 kpl = 24 x 0.33) volttijuomaa
1 Kpl Puisto Kemisti

Tietty "akantappo" vaunukin ois ihan kiva :D

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1990 : 24 Tammikuu, 2012, 16:34:35 »
Ei nyt suoranaisesti ota pattiin, ei oo mitää kunnon roska säijettäkään niin laitetaan tähän...

[spoiler]I am Jenny and your profile interests me in this site (www.kopterit.net).It will please me to know you more.
You can reply me to enable me tell you more about me.

Olen Jenny ja profiilisi kiinnostaa minua tällä sivustolla (www.kopterit.net). Se miellyttää minua tunne sinua enemmän.
Voit vastata minulle, jotta voin kertoa teille lisää minua.
[/spoiler]

Sain sähköpostia, lienee joku botti onkinu mun sähköpostin profiilista ku on ollu näkösällä???
Piilotinpa sitte huviksee sen..
Jennyhän se!

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1991 : 24 Tammikuu, 2012, 16:47:40 »
mulle tuli just sama..
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa Miika

  • Seniori torppari
  • *****
  • Hätiköiden hyvä tulee, paniikissa paras!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1992 : 24 Tammikuu, 2012, 16:48:39 »
Ei nyt suoranaisesti ota pattiin, ei oo mitää kunnon roska säijettäkään niin laitetaan tähän...

[spoiler]I am Jenny and your profile interests me in this site (www.kopterit.net).It will please me to know you more.
You can reply me to enable me tell you more about me.

Olen Jenny ja profiilisi kiinnostaa minua tällä sivustolla (www.kopterit.net). Se miellyttää minua tunne sinua enemmän.
Voit vastata minulle, jotta voin kertoa teille lisää minua.
[/spoiler]

Sain sähköpostia, lienee joku botti onkinu mun sähköpostin profiilista ku on ollu näkösällä???
Piilotinpa sitte huviksee sen..
Jennyhän se!

Samanlaisen viestin itsekin sain. En tosin avannut, suoraan vaan delete...
« Viimeksi muokattu: 24 Tammikuu, 2012, 16:50:10 kirjoittanut Miika »
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

Poissa TuukkaJK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1993 : 24 Tammikuu, 2012, 16:52:55 »
Tänne tuli myös ja tottakai laitoin myös Jennylle postia takaisin.. 8)
- DJI Phantom 3 Professional -
        - SAB Goblin 630 -                     http://www.youtube.com/TuukkaJK
        - SPEKTRUM DX8 -

Poissa elvis

  • Pro torppari
  • ****
  • Virtuaalista räpyttelyä bittitaivaalla
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1994 : 24 Tammikuu, 2012, 17:00:42 »
Jenny taitaa olla lämpimänä kopupoikiin kun mullekin tuli tollainen.. Kuva olis kyllä kiva  :P

Onko kopunetin osoitteisto päässyt vuotamaan jonnekin?
Ei oo helppoo olla Mikko Kuustonen, ei.
-elvis-

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1995 : 24 Tammikuu, 2012, 17:32:41 »
Jenny taitaa olla lämpimänä kopupoikiin kun mullekin tuli tollainen.. Kuva olis kyllä kiva  :P

Onko kopunetin osoitteisto päässyt vuotamaan jonnekin?
No onhan se ny ku helikopteria osataan pyörittää kerran..  :D

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1996 : 24 Tammikuu, 2012, 17:57:36 »
kyllä ne tietää mistä se piroflippi lähtee! :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1997 : 24 Tammikuu, 2012, 18:16:35 »
Jenny taitaa olla lämpimänä kopupoikiin kun mullekin tuli tollainen.. Kuva olis kyllä kiva  :P

Onko kopunetin osoitteisto päässyt vuotamaan jonnekin?

Meillä on tiivistetyt paikat kyllä.
Osoitteesi on julkinen siun profiilissa.
Swappaa profiilin asetuksista piilotetuksi :)

Ikävä homma kyllä :(

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1998 : 24 Tammikuu, 2012, 20:13:16 »
Voortiin jarrukengät, on kiven alla tai sitte kalliita... muut jarruosat löyty motonetistä...

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1999 : 24 Tammikuu, 2012, 20:16:50 »
Voortiin jarrukengät, on kiven alla tai sitte kalliita... muut jarruosat löyty motonetistä...

Sorvaa itte..

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6630 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Helmikuu, 2009, 12:20:03
kirjoittanut Viljo
12 Vastauksia
7029 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2009, 16:57:31
kirjoittanut XciD
29 Vastauksia
15065 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Lokakuu, 2011, 10:28:07
kirjoittanut elvis
21 Vastauksia
8749 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Huhtikuu, 2015, 23:19:32
kirjoittanut madog2mad