Kirjoittaja Aihe: Assembly 2010  (Luettu 40839 kertaa)

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #25 : 03 Elokuu, 2010, 00:20:10 »
Kiitos pehu tarkennuksista. Näin muistelinkin takavuosista.

Eli olisiko järkevää tulla vain pistämään se to pystyyn ja iltakuudelta kiska kiinni? Sitten täydellä töhinällä 10:00->02:00 pe-la ja la-su sitten 10:00->24:00? Tässä on vain se ongelma, että tosiaan la en pääse kun illasta (aamupäivä menoa). Tähän tarvitaan la lomittajia ehdottomasti ja olisi se pe myös mukava.



Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #26 : 03 Elokuu, 2010, 00:21:01 »
Josko juza pääsis lauantaina? Saatko tuotua Quadron vai rikoitko sen jo? :D
Ketään joka pääsis lauantaina? Saatais pidettyä ständi auki to,pe ja la.

"Jokaiselle osallistujalle on varattu n 2m pöytätilaa, jonka takana on tilaa mm mainoksille. Mikäli haluatte koristella tilaanne, esim pöytäliinat, valot tms niin varautunette niihin omatoimisesti. Meidän toimestamme tulee siis vain sähköt, netti, pöydät ja tuolit."

Tollaanen tuli Assyjen järjestäjältä, ymmärsin että meillä on siis pöydät valmiina?

Pöytätilaa tarkoittaa kait alue, johon voi pistää pöydät?

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #27 : 03 Elokuu, 2010, 00:26:27 »
Pehu ihan mielettömät kiitokset sulle!
Itellä on tosiaan vaan se, että olen keskiviikkona töissä 0945-1745 --> Turkuun hakemaan mammaa satamasta ja takasi tänne = Myöhästä.. Eli menee väkisin torstaille omalta osalta :(

Pehu kun siekin näkyjään tätä lueskelet niin miten nuo autopaikat meni?
Eli saadaanko me autot johonkin nyt ainakin torstaina ja lauantaina että tuo rakennus ja purku onnistuu?

Ja prkl mie vedän vaikka yksin ton to-la :D
Ei se oo ku saatanasti kahvia, lavallinen batteryä, toinen lavallinen Ediä, kolmas lavallinen Red Bullia ja pari laatikkoa näkkäriä :D

E: Mä uskon että Honkiainen ei pahasti kun on lapissa lomilla jos haen sen kämpiltä meillä pöydän, se on aika iso kasaan taitettava ja tukeva pöytä. Eli ainakin sellanen saadaan, tai uskon että saadaan.

Pehu

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #28 : 03 Elokuu, 2010, 00:27:25 »
Kiitos pehu tarkennuksista. Näin muistelinkin takavuosista.

Eli olisiko järkevää tulla vain pistämään se to pystyyn ja iltakuudelta kiska kiinni? Sitten täydellä töhinällä 10:00->02:00 pe-la ja la-su sitten 10:00->24:00? Tässä on vain se ongelma, että tosiaan la en pääse kun illasta (aamupäivä menoa). Tähän tarvitaan la lomittajia ehdottomasti ja olisi se pe myös mukava.

Näillä henkilöresursseilla varmaan paras vaihtoehto tehdä se aukiolo ehdottamallasi tavalla.

Meillä on varastotilaa vermeille infon takana, joten ne säilyy yön yli siellä ongelmitta kunhan on pakattu asianmukaisesti.

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #29 : 03 Elokuu, 2010, 00:28:43 »
Kiitos pehu tarkennuksista. Näin muistelinkin takavuosista.

Eli olisiko järkevää tulla vain pistämään se to pystyyn ja iltakuudelta kiska kiinni? Sitten täydellä töhinällä 10:00->02:00 pe-la ja la-su sitten 10:00->24:00? Tässä on vain se ongelma, että tosiaan la en pääse kun illasta (aamupäivä menoa). Tähän tarvitaan la lomittajia ehdottomasti ja olisi se pe myös mukava.

Näillä henkilöresursseilla varmaan paras vaihtoehto tehdä se aukiolo ehdottamallasi tavalla.

Meillä on varastotilaa vermeille infon takana, joten ne säilyy yön yli siellä ongelmitta kunhan on pakattu asianmukaisesti.

Teemme siis näin, torstaina tiski auki ja kuudelta koisimaan. Perjantai ja lauantai 10-xx väsymystason mukaan. :)

Pehu

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #30 : 03 Elokuu, 2010, 00:30:14 »

Pöytätilaa tarkoittaa kait alue, johon voi pistää pöydät?

Olen varannut teille 2 kpl pöytiä plus tuolit. Joku musta lakana pöytäliinaksi voisi olla nätti, saa citymarketista parilla eurolla ostaa. Suosittelen. Jatkopiuhoja on paikalla riittävästi, niitä ette tarvii. Verkkoyhteyden jako omalla switchillä jos haluaa jakaa. Sponsseilla on oma (ruuhkattomampi) WLAN joten fyysinen piuha ei ole välttis edes pakollinen.


Pehu

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #31 : 03 Elokuu, 2010, 00:33:12 »
Pehu kun siekin näkyjään tätä lueskelet niin miten nuo autopaikat meni?
Eli saadaanko me autot johonkin nyt ainakin torstaina ja lauantaina että tuo rakennus ja purku onnistuu?

Torstaina autoa voi ajaa sen bussikatoksen alle, mutta silloin siellä alkaa jo olemaan sakkia odottamassa sisäänpääsyä, eli nopea roudaus. Muina aikoina paikoitus areenan pysäköintihallissa, joka on maksuton.

Torstaina voi olla sitten vaikeampi löytää rullakoita roudaamiseen, kun ne on vierailla käytössä, ellet tosiaan ihan aamusta saavu (ennen ysiä).

Lainaus
E: Mä uskon että Honkiainen ei pahasti kun on lapissa lomilla jos haen sen kämpiltä meillä pöydän, se on aika iso kasaan taitettava ja tukeva pöytä. Eli ainakin sellanen saadaan, tai uskon että saadaan.

Älä turhaa, olen tilannut sinne sulle jo pöydät ja tuolit :)

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #32 : 03 Elokuu, 2010, 00:34:10 »
Ok, eli mie järkkään meille pöytäliinan ja tuon iMacin mestoille. Käytetään WLANia.
Kamakaze miten saatko sie niitä jotain videoita? Onko sulla ulkosta kovalevyä tai jotain muistia mihin saisit ne?

Mulla on tossa ihan uus Lacien 500giganen USB -kovo mikä ei tarvi edes ulkosta poweria. Siitä vois olla ehkä hyötyä tässäkin?

Pöydät ja penkit on siis ok.. Kopunetin banneri on mulla ja tyynytkin löytyy, jos halutaan vähän sommistella sitä esittelypistettä.

Lsitalla oli että "kovaäänistä" musiikkia ei saa soittaa, joten hoidetaanko äänentoisto iMacin omilla kaiuttimilla? Eipä siinä paljoa muuta ole ku pörinää ja pärinää, voin kyllä ottaa nuo mun Sonyn pöytähifit messiin mitkä oli Model Expossakin, saahan nekin hiljemmalle ja parempi äänentoisto silti :)

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #33 : 03 Elokuu, 2010, 00:36:34 »
Torstaina autoa voi ajaa sen bussikatoksen alle, mutta silloin siellä alkaa jo olemaan sakkia odottamassa sisäänpääsyä, eli nopea roudaus. Muina aikoina paikoitus areenan pysäköintihallissa, joka on maksuton.

Torstaina voi olla sitten vaikeampi löytää rullakoita roudaamiseen, kun ne on vierailla käytössä, ellet tosiaan ihan aamusta saavu (ennen ysiä).

Hieno homma ja jeessi että toi parkkihallikin oli maksuton. Ite olen tulossa tosiaan ennen ysiä, voin tulla vaikka jo seiskalta torstaina, mutta kasilta taitaa vasta päästä sisään :)

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #34 : 03 Elokuu, 2010, 00:37:34 »
Jeps mä kasaan huomenna jonkun videon joka esittelee lajia. Pätkiä maailmalta 3D lentoa, FPV kalustoa ja tapahtumia leireiltä. Otan sen mukaan jollain. Katsotaan monta gigaa siitä tulee...

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #35 : 03 Elokuu, 2010, 00:40:04 »
Ok, kiitti! :)

Pehu

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #36 : 03 Elokuu, 2010, 00:40:46 »
Ma soitta sule Johny hoomena, junaillaan asiat puhelimessa loppuun. Ja torstaina sitten taas nähdään.


JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #37 : 03 Elokuu, 2010, 00:45:00 »
Jees, teemma nain.. Aamulla 04 herätys, 05 lähtö turkuun, 07 takasi stadiin, 12 pasilaan duunipaltsu, 17 paltsusta pois, Röylään lentämään :D
Koita johonkin väliin soitella, mut 12-17 oon siellä palaverissa niin en kykene vastaamaan..

Täshän kerkee nukkumaan vielä 3 tuntia, no ainakin stressikäyrä laski kun sai asioihin vähän liikettä.
Ötyy! :)

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #38 : 03 Elokuu, 2010, 09:41:39 »
Mulla on koko loppuviikko menoa aika tiiviisti, mutta yritän saada tuon lauantain vapaaksi, jotta "pääpäivänä" olisi vähän järkevämmin jengiä ständillä. Mitään en siis pysty lupaamaan, mutta yritän. Olisin hirviän onnellinen jos joku Turkulainen tai lähistöllä/matkan varrella asuva hyppäisi myös kyytiin edes jakamaan bensakuluja. Eestaas Hesaan reissailu ei yksin istuen oikein kivuttomasti sujahda meikäläisen muutenkin tiukalle vedettyyn lomabudjettiin... Aikataulullisesti mun päivä menisi jotenkin siten, että paikalla klo 10, pois ehkä noin 23.

Mulla olisi esittelykunnossa 700G Helibug ja tuo 600ESP kuvauskopteri, mutta ilmeisesti rajoitetun pöytätilan takia paikalle kannattaisi roudata näistä vain toinen?

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #39 : 03 Elokuu, 2010, 09:54:20 »
Oho!
Ei muutaku ihan pirusti tervetuloa jos jaksat lähtiä messiin! Laita mulle vielä sitten YV:tä varmistukseksi niin ilmoitan asiasta ja järkätään sulle info-pisteelle lippu. :)
Toi helibug 700 vois olla kova, koska kamakaze tuo jo oman FPV-kopterinsa?

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #40 : 04 Elokuu, 2010, 11:44:14 »
Kamakaze
- FPV -kopteri
- Quark (with FPV -sydeemit)

Johny
- Gaui X5
- Sampan Srimok
* Varmana torstai ja perjantai niin pitkään kun ollaan, yirtän myös lauantain saada vielä takasi vapaaksi.

zxiicci
- Tarvittaessa Beltti
* Perjantai, avaamisesta kello 17 asti


zxiicci:lle aivan älyttömän suuret kiitokset!!!
Olisko vielä lisää halukkaita?
« Viimeksi muokattu: 04 Elokuu, 2010, 11:48:11 kirjoittanut Johny »

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #41 : 04 Elokuu, 2010, 14:07:27 »
Pekka olis tulossa kanssa ja tarkistan nyt ketä on tulossa, että onko paras tulla la kun mä saatan olla yksin vain onko tullut jotain ilmoittautumisia la aamupäivään?

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #42 : 04 Elokuu, 2010, 14:52:14 »
Luulen että lauantaille tarvitaan nyt eniten.
Sovitaanko vaikka että kaikki jotka haluavat tulla paikalle, laittavat mulle koko nimensä (etu- ja sukunimi) YV:llä, tai kaikki jotka eivät vielä ole laittaneet.

Ilmoitan ne nimet info-pisteelle ja sieltä saa sitten liput kun tulee :)

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #43 : 04 Elokuu, 2010, 15:09:10 »
Pekka tulee la 12:00-15:00, joten iltapäivään ja aamuun (9:00->) tarvitaan apua.

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #44 : 04 Elokuu, 2010, 16:04:11 »
Kamakaze
- FPV -kopteri
- Quark (with FPV -sydeemit)

Johny
- Gaui X5
- Sampan Srimok
* Varmana torstai ja perjantai niin pitkään kun ollaan, yirtän myös lauantain saada vielä takasi vapaaksi.

zxiicci
- Tarvittaessa Beltti
* Perjantai, avaamisesta kello 17 asti

Pekka
* Lauantai 12-15


Tästä saattaa jopa tullakkin jotain! Järettömät kiitokset myös Pekalle! :)

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #45 : 04 Elokuu, 2010, 16:28:07 »
Juu eiköhän me saada värvättyä pari nörttiä mukaan harrastukseen :D

Totaa yksi tyhmä kysymys. Haittaako kun ei ole kopterit.net teepaitaa?

edit.

Niin ja ei varmaan haittaa jos otan tuon pikku Solo kopterini mukaan.? Ajan tapoksi ja onhan se hiaaaano ku sisällä sillä päästelee.
Tuollaisen: http://www.nineeagle.com/en/p.asp?pid=35
« Viimeksi muokattu: 04 Elokuu, 2010, 16:30:33 kirjoittanut zxiicci »

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #46 : 04 Elokuu, 2010, 16:30:05 »
Eikai se haittaa, kamakaze myy sulle t-paidan ;)

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #47 : 04 Elokuu, 2010, 16:31:03 »
No voin tietty ostaa paidan jos kamazella on myydä :D

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #48 : 04 Elokuu, 2010, 16:37:54 »
Iteasiassa lähen tunnin päästä Turkuun hakemaan niitä paitoja :D
Uudet paidat on kuulemma justiin käyny pesussa ja on menossa kuivariin. Saa siis uunituoreita ja puhtaita paitoja, jos kamakaze suostuu niitä myymään.

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #49 : 04 Elokuu, 2010, 16:41:14 »
Iteasiassa lähen tunnin päästä Turkuun hakemaan niitä paitoja :D
Uudet paidat on kuulemma justiin käyny pesussa ja on menossa kuivariin. Saa siis uunituoreita ja puhtaita paitoja, jos kamakaze suostuu niitä myymään.
Itseasiassa paidat ovat aamulla käyneet mehupesun läpi ja noin viidentoista minuutin päästä holahtaa pesukoneeseen.

Pesen ne 95 asteessa, laitan kuivuriin jollekin rankalle kuivatusohjelmalle ja sitten meillä onkin kasa harmaita nukenvaatteita :D

Paidat on mustia, orkkis logolla ja koot M,L,XL ja XXL (toivottavasti vielä pesun jälkeenkin ;))
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
3514 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Heinäkuu, 2009, 13:43:19
kirjoittanut kaardian
5 Vastauksia
3748 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Tammikuu, 2010, 21:58:16
kirjoittanut jaska.t
13 Vastauksia
7266 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Kesäkuu, 2010, 14:47:28
kirjoittanut 4D
Nummela FunFly 2010 25.9.2010

Aloittaja JCA « 1 2 ... 9 10 » Tapahtumat

241 Vastauksia
84969 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Lokakuu, 2010, 16:17:34
kirjoittanut Iski
Assembly 2011

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Tapahtumat

61 Vastauksia
22067 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Kesäkuu, 2012, 10:42:56
kirjoittanut JCA