Kirjoittaja Aihe: kotimaiset nettikaupat  (Luettu 33895 kertaa)

JCA

  • Vieras
kotimaiset nettikaupat
« : 03 Heinäkuu, 2010, 00:58:05 »
Tehään nyt tälläänenkin, saa haukkua ja kehua kotimaisia nettikauppoja :)

Onkos kellään tietoa Racing Factorystä?
http://www.racingfactory.fi/

Eilen illalla (1.7) laitoin tilaukseen kolme Savöxin kohtuu kallista servoa mitä sivuston mukaan piti olla hyllyssäkin. Tottunut siihen trex-storen, fastladin, commonsenserec:n ym. kanssa, että tilaukselle tapahtuu jotain 24 tunnin sisään ja sähköposteihin vastataan ainakin päivän aikana.

Tilauksen tila on yhä avoin ja päivällä kun laitoin heille @ niin ei ole vastausta vielä tullut. Nyt sitten saa viikonlopun yli elää epävarmuudessa ja odotella, että jospa sieltä maanantaina tulisi vastausta tai saisivat servot liikenteeseen.

Tähän mennessä ei oikein hyvää palautetta voi antaa. Okei, yksi päivä vasta mennyt, mutta silti. Jok'ikinen pulju mistä olen jotain tilannut, on saanut siinä päivässä tuotteet pakattua ja postitettua, loput on postista kiinni.

Ei muuten, muttakö olis kiva päästä joskus lentämään, olis voinu tilailla fastilta servot, tuntuu sieltä tulevan nopeammin kuin mistään muualta (trex-storea lukuunottamatta, siellä on nopea ja mahtava palvelu).

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #1 : 03 Heinäkuu, 2010, 06:53:04 »
Mikset hakenu, eiks se oo pitskussa?
Mulla on kans kuussatkussa savoxit, hyvin tuntuu toimivan.
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #2 : 03 Heinäkuu, 2010, 08:19:47 »
Pitskussa jossain olis, muttakö tahtoo työt mennä yleensä niin ettei kerkeä mihinkään erikoispuljuun töiden jälkeen tai edes ennen töitä.

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #3 : 03 Heinäkuu, 2010, 22:59:52 »
Aivan, tuttu juttu  ;)
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Poissa jannu

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #4 : 03 Heinäkuu, 2010, 23:55:40 »
joskus tuolta jotain pikkusälää tilasin,tavara tuli perille n.2-3 päivässä
jr e6-550
jr forza 700
jr xg8

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #5 : 04 Heinäkuu, 2010, 00:14:18 »
Joo, tosiaan, joillain on ees joitain erikoispuljuja lähistöllä...  ::)
täälpäi ei oo mitää muuta ku Matin Valinta ja silläkin rajoitettu toimituskyky, mut sitäki pitempi maksuaika  ;D

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #6 : 04 Heinäkuu, 2010, 01:28:34 »
Eipä täällä kyllä ainuttakaan liikettä 100km säteellä ole josta voisin hakea esim 600mm lavat. Kaikki liikkeet keskittynyt autoihin, niiden harrastajia kun on monin kymmen kertainen määrä. Posti myynnistä joutuu kaiken ostamaan.

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #7 : 04 Heinäkuu, 2010, 01:30:35 »
Näinpä.. kivenlahden ostarilla olis 500 neliötä tilaa vuokrattavana. Ketä lähtee mukaan perustaa "Kiveslahden Kopteri Shop" -myymälää? :)

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #8 : 04 Heinäkuu, 2010, 07:31:02 »
Lainaus
Näinpä.. kivenlahden ostarilla olis 500 neliötä tilaa vuokrattavana. Ketä lähtee mukaan perustaa "Kiveslahden Kopteri Shop" -myymälää?
Testacle bay heli store  ;D ;D ;D
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #9 : 04 Heinäkuu, 2010, 09:45:47 »
Tehään nyt tälläänenkin, saa haukkua ja kehua kotimaisia nettikauppoja :)

Onkos kellään tietoa Racing Factorystä?
http://www.racingfactory.fi/

Eilen illalla (1.7) laitoin tilaukseen kolme Savöxin kohtuu kallista servoa mitä sivuston mukaan piti olla hyllyssäkin. Tottunut siihen trex-storen, fastladin, commonsenserec:n ym. kanssa, että tilaukselle tapahtuu jotain 24 tunnin sisään ja sähköposteihin vastataan ainakin päivän aikana.

Tilauksen tila on yhä avoin ja päivällä kun laitoin heille @ niin ei ole vastausta vielä tullut. Nyt sitten saa viikonlopun yli elää epävarmuudessa ja odotella, että jospa sieltä maanantaina tulisi vastausta tai saisivat servot liikenteeseen.

Tähän mennessä ei oikein hyvää palautetta voi antaa. Okei, yksi päivä vasta mennyt, mutta silti. Jok'ikinen pulju mistä olen jotain tilannut, on saanut siinä päivässä tuotteet pakattua ja postitettua, loput on postista kiinni.

Ei muuten, muttakö olis kiva päästä joskus lentämään, olis voinu tilailla fastilta servot, tuntuu sieltä tulevan nopeammin kuin mistään muualta (trex-storea lukuunottamatta, siellä on nopea ja mahtava palvelu).


olen itse tilannut vajaa 10 kertaa Racing Factorysta ja hakenut tosta pitskusta muutaman kerran. Palvelu liikkeessä on oikein hyvää (tutkivat myös ongelmia jne) ja huippu asiantuntevaa (suomen huippu kuski autoissa töissä). Posti kulkee aika hyvin osissa mitä on varastossa (tulee parissa päivässä, mutta ei niin nopeasti kun t-rex storesta), mutta tosiaan eihän sieltä kait mitään kopteri kamaa saa muuta kun servoja ja akkuja mitä voi käyttää molemmissa.

Racing Factoryssä on vähän se ongelma, että eivät oikein ilmoittele jos tavara onkin loppunut - saldot eivät ole aina ihan ajan tasalla ja sitten odotellaan eikä usein tule mitään tietoa. Hyvä kauppa noin muuten.

Harmi kun toi hobbylinna lopetti käyttännössä nää kopteri vehkeet harrastajille ja koukuttavat vain noilla ensivehkeillä nykyään. Oli tossa 100m päässä hyvä varaosa lähde eikä tarvinnut kaikkea ostaa kotiin :)


JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #10 : 04 Heinäkuu, 2010, 10:40:50 »
Oorrait, niin mie oonkin ymmärtänyt että on aika pro-myymälä autokuskien keskuudessa. En mie muuten olis uskaltanu laittaa yli 200€ sinne matkalle parista servosta. :)
No jos ei maanantaina kuulu mitään niin pitänee käydä tuossa pitskun liikkeesä kummastelemassa johonkin väliin. Sivustolla lukee että noita Savoxeja olisi varastolla 17 kipaletta.

Niin ja toi Hobbylinna oli kyllä hyvä aikasemmin, ahdistaa kun kaikki siirtyy nyt autoihin tai kuulapyssyihin ja lelukoptereihin. Vaan kaippa nuo sitten tietävät mikä on kannattavaa, Suomesta kun ei kohta saa enää mistään mitään koptereihin niin ulkomailta saa aina tilailla. Onnea sitten vaan yrittäjille :(
« Viimeksi muokattu: 04 Heinäkuu, 2010, 10:42:47 kirjoittanut Johny »

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #11 : 04 Heinäkuu, 2010, 22:53:33 »
Mä hieroin sinne kauppoja pari vuotta sit rc autosta, niiden varsinainen toimipiste ei ole Pitskussa vaan jossain Turun suunnalla.

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #12 : 04 Heinäkuu, 2010, 22:54:54 »
Mä hieroin sinne kauppoja pari vuotta sit rc autosta, niiden varsinainen toimipiste ei ole Pitskussa vaan jossain Turun suunnalla.

VÄHÄKYRÖ - Porinmäentie 2 66500 Vähäkyrö | info@racingfactory.fi | arkisin 12-17
HELSINKI - Pitäjänmäentie 17 00370 Helsinki | helsinki@racingfactory.fi | 040-4835556 | arkisin 12-18

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #13 : 04 Heinäkuu, 2010, 23:23:38 »
jos ei mitään kuulu, ni tilaa noi sun savoxit align-merkillä jostain muualta ;)
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #14 : 04 Heinäkuu, 2010, 23:25:23 »
En, samaa paskaa joo ovat, mutten Alignia taho :D
Ja kyllä ne sieltä varmasti ensi viikolla tulevat.. hope so..

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #15 : 05 Heinäkuu, 2010, 22:46:24 »
Ei ole vieläkään tullut vastausta, laitoin uuden viestin äsken. Jos huomis-iltaan mennessä ei tule vastausta niin olen yhteydessä PayPaliin rahojen palautuksen suhteen.
Vituiksi meni nämäkin kopteroinnit sitte tällä lomalla kun ei servoja saa. Prkl että ottaa kupoliin tollanen toiminta, olkoot kuin proo firma mutta en mäkään satna voi jättää vastaamatta asiakkaiden sähköposteihin!

Valitettavasti en aio suositella Racing Factorya jatkossa kenellekkään, ellei sieltä nyt ala pikaseen tulee hyvän selityksen kanssa vastausta. Fast-Ladilta kun olisin tilannu niin ne olis mulla jo huomenna!

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #16 : 06 Heinäkuu, 2010, 15:06:14 »
Noniin, soittelin Racing Factorylle ja vastaus kesti jonkun aikaa. Äijä joka sieltä vastasi oli erittäin ystävällinen ja selvitteli tilanteen. Otti mun numeron ylös ja soittaa heidän toiseen myymälään josta nuo verkkotilaukset lähtee (Vähäkyrö). Erittäin loistava asiakaspalvelu noin puhelimitse, mikä sai kyllä omat fiilikset erittäin hyväksi. Lupaili soitella kohta takaisin ja inffoo lisää asiasta, jos nuo ei ole vielä lähtenyt mulle tulemaan niin ottaa Pitskuun 3 servoa sivuun ja haen ne huomenna sieltä(vapaapäivä).
Eli ehkä mä sittenkin voin suositella Racing Factoryä muillekkin, katsellaan :)

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #17 : 06 Heinäkuu, 2010, 15:26:42 »
Eli ehkä mä sittenkin voin suositella Racing Factoryä muillekkin, katsellaan :)
Me suomalaiset ollaan liian kilttejä. :) Kaikkein ala-arvoisinkin palvelu (tai palvelun puuttuminen) voidaan korvata yhdellä hymyllä tai kauniilla sanalla. :) Minusta ei ole hyvää palvelua, että nettitilausta ei lähetetä, sähköposteihin ei vastata ja lopulta kun soittelee perään joutuu itse hakemaan tuotteet liikkeestä. Vai onko hyvää palvelua sitten se, että ylipäätään saa tuotteet, joista on maksanut? :D

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #18 : 06 Heinäkuu, 2010, 15:41:54 »
Joo se höpötteli jotain että niillä on netti ollut alhaalla Vähäkyrössä ja tuo pitskun kassa toimii jotenkin Vähäkyrön kautta tmv.
Siis huippu-qualityn asiakaspalvelua tuo ei todellakaan ollut ja Racing Factoryn verkkokaupassa olisi paljon kehittämisen varaa. Ehdotin itse tuota että käyn hakemassa ne huomenna pitskusta (nopeampi kuin venailla postia ja kun sattu toi vapaapäivä ja sillai).

Tuon kaverin äänensävy ja asiallinen käytös vain antoivat anteeksi tuon surkean verkkokaupan toiminnan ja sähköposteihin vastaamisen.
Tottakai tulevaisuudessa tulen miettimään kahdesti ennenkö tuolta mithään tilaan, huonosta palvelusta jää aina joku muistikuva ja kettuuntunutta asiakasta on pirun vaikea saada tuota huonoa palvelua unohtamaan (ellei laita kaikkea ilmaiseksi).

Tuolla "uutiset" välilehdelle Racing Factoryn sivustolla lukee:

"Vakiohenkilökuntamme aloittaa kesälomat ensi viikosta alkaen.
Tämä vaikuttaa jonkin verran Vähänkyrön liikkeen aukioloaikoihin.

Pidämme Vähänkyrön liikettä 14.6.2010 - 31.7.2010 välisenä aikana auki seuraavasti:
MA - PE klo 12.00 - 17.00

Lomien aikana verkkokauppa toimii normaalisti.
Tuotteiden tekninen tuki hoituu pelkästään Helsingin liikkeen kautta, puh: 040-4835556.

Kesäterveisin,
Kesälomasijaiset Anna & Lyydia"

Myyjä olen itsekkin ammatiltani, turha noille on alkaa avautumaan paskasta palvelusta, ei tule kuin paskaa palvelua lisää silloin. Näin se vain menee :)

"Ikinä en kellekkään vittuile, korkeentaan hellävaraisesti huomautan" ;)

Pörrrrr...
Puhelin soi....

...

Honkanen soitteli Racing Factorystä (tai ainakin se mun mielestä sano "Honkanen").
Eilen on servot lähteneet vähäkyröstä, nettiongelmien takia niiden tilaa ei ole pystytty sivustolle päivittämään. Kirjepostina tulee, eli ne on kotosalla joko tänään, viim. huomenna.

Kaiken takana olis siis pieni paha netti bugi. Taas olis ollu turha huutaa ja riehua myyjälle, kun se ei sille mitään olisi voinut tehdä.
Sähköpostiin vastaaminenkin on hankalaa ilman meiliä...

Pääasia että homma hoitui ja servot on tulossa :)

Asiallinen palvelu kaikinpuolin. Koitan tässä miettiä että mitä olis voinut tehdä toisin, mutta jos ajatellaan että itellä on menny netti pimeäksi, niin tilausta vain etiäppäin ja päivittelee tilaa verkkoon sit kun on netti taas toiminnassa. Toki jos olisi ollut mahdollista niin olisin laittanut asiakkaalle tekstiviestiä että lähetys on kunnossa ja pikanen briiffi tilanteesta.. Mutta ei pidä vaatia liikoja :D
« Viimeksi muokattu: 06 Heinäkuu, 2010, 15:43:26 kirjoittanut Johny »

Poissa Toontza

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #19 : 06 Heinäkuu, 2010, 15:44:42 »
oon suhteellisen monelta firmalta tilaillut kaikennäköistä tavaraa ja ne mitkä toimii erittäin hyvin (isolla E:llä) on trex-store, leluja.net, sabe. Näistä oon tilannut monta kertaa ja aina toiminut todella hienosti, nopeesti yms. Verticalista on myös vain hyvää sanottavaa. Mitään muuta suomalaista en sitten itse voikaan suositella. Hyvinkin monessa on ollut tuo Johnyn tapainen tilanne. Yksi pohjanoteeraus oli se, että tilasin osan, mikä oli ilmoitettu "varastossa". Tämän jälkeen ensimmäinen yhteydenotto minuun oli kuukauden päästä, jossa kerrottiin, että valmistaja on lopettanut tuotteen..... eli pääsääntöisesti muissa kusee juurikin tuo, kun ilmoitetaan, että jeees varasto on täynnä kamaa.... sitten tilauksen jälkeen alkaa puljailu, eli tulee viesti keskimäärin viikon päästä...**nooh tuo x on nyt loppu ja sitä saadaan lisää vuoden päästä, tuo x2 on lopetettu, mut korvaava tuote on x3 ja sitä saadaan kolmen vuoden päästä jne jne jen** ja itse nimenomaan käytän suomalaisia, silloin kun haluan tavaraa nopeasti, niin tällöin tuommoinen hieman ottaa päähän.... nooh oma moka, sillä tuommoisen voisi selvittää tekemällä tilauksen puhelimitse...mut ku paljo helpompaa painaa send nappia....
Trex 500ESP, DJI450 NAZA-M
Futaba 7C 2.4 FASST

EX:Trex450V2,HBK2,WLK4#3B,Trex 600NSP,
Eflite MSSR,Trex 250Se

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #20 : 06 Heinäkuu, 2010, 15:49:08 »
Niin, nuo verkkokaupat kun ruukaa yleensä olemaan sitä varten, ettei tarvitse puhelimella alkaa soittelemaan. Naputtelee osat ostoskoriin, menee kassalle, painaa PayPalia, painaa confirm ja jää odottamaan pakettia. Niin sen pitäisi mennä :D

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #21 : 07 Heinäkuu, 2010, 09:22:44 »
Miekin hieman kommentoin näitä kotimaisia nettikauppoja. On pakko todeta että rexxä-store painii ihan omassa sarjassaan näistä supisuomalaisista netti puljuista. Se on minun mielestäni ainoa liike jossa erinomainen palvelu ja todella kilpailu kykyiset hinnat kohtaavat. Kaikissa muissa sitten onkin toivomisen varaa joko palvelussa tai hinnoissa ja harmittavan usein kummassakin.

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #22 : 07 Heinäkuu, 2010, 13:22:26 »
Harvinaisen totta, trex-store on kyllä ihan omaa luokkaansa. Palvelu toimii sellasella tasolla mitä odottais vain ulkomaisilta (Englanti) kaupoilta.
Toki Sabe ja Vertical on myös toimineet erittäin hyvin, ainakin niillä muutamilla kerroilla kun olen sieltä jotain tilannut.

Rexikauppaan kun laittaa tilauksen joskus päivällä niin sähköpostiin tipahtaa 5min sisään kolme eri viestiä "Kiitos tilauksestasi" - "Käsittelyssä" - "Pakattavana" ja pari minuuttia lisää niin tulee "Lähetetty" :D

Tollaista sen kuuluisi olla kaikilla! Ja kaiken kruunaa tuo niiden varastosaldojen toimivuus, jos jotain ei ole niin sitä ei löydy sivuilta. Kaikki on ajan tasalla.

JCA

  • Vieras
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #23 : 07 Heinäkuu, 2010, 13:35:23 »
Niin joo ja ei ole muuten vieläkään näkynyt noita Savöxejä..
Päivän posti on jo tullut, en sitten tiedä millasena kirjeenä ovat oikein lähettäneet. Jos olisi ollut vain isokokoinen kirje niin postipete olisi jättänyt heti lapun että voi noutaa Ärrältä, jos olis oikeesti iso maxikirje niin menis suoriltaan Ärrälle ja ne lähettelee mulle joskus saapusilmotuksen, eli katellaan sitten ens viikolla uudestaan. Tuo Ärrä kun ei osaa lähettää noita ilmotuksia, tai eivät ainakaan kiirehdi niiden kanssa.

Poissa Karkkis

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Markku Kärkkäinen RC-Kopterit Ry
Vs: kotimaiset nettikaupat
« Vastaus #24 : 07 Heinäkuu, 2010, 14:24:16 »
Tuli eilen tilattua Sabesta tavaraa noin klo.15.00 ja tänään kolahti klo13.00 postiluukussa ;D
Taas toimi kuin junanvessa!! Kokemuksesta voin sanoa et kyllä vertical ja trex-storekin painii ihan samassa sarjassa
toimitus ajoissa!
T-Rex 600NSP
T-Rex 600E PRO
T-Rex 250
Spektrum DX7

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
ulkomaiset nettikaupat (arkisto)

Aloittaja seppinen « 1 2 ... 68 69 » Muu keskustelu

1701 Vastauksia
598242 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Lokakuu, 2013, 20:26:13
kirjoittanut Teme
8 Vastauksia
5262 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2650 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi
694 Vastauksia
266450 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Maaliskuu, 2024, 17:54:33
kirjoittanut matipa 74