Kirjoittaja Aihe: rc hotelli  (Luettu 5679 kertaa)

riku

  • Vieras
rc hotelli
« : 08 Joulukuu, 2007, 20:44:12 »
Ensi kesän lomasuunnitelmia tekemässä...  :P

Onko kukaan käynyt täällä?

http://www.rchotel.com/

Zuumi

  • Vieras
Vs: rc hotelli
« Vastaus #1 : 18 Joulukuu, 2007, 23:04:32 »
Löytyykö sponsoreita?

Voin uhrautua ja käydä testaamassa keväällä  8)

Ihan oikeasti.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: rc hotelli
« Vastaus #2 : 28 Joulukuu, 2007, 15:23:56 »
Nyt löyty potentiaalinen ehdokas "vuoden turvallisin lataaja"- palkinnon saajaksi.

Mä voisin lähtee zoomi kaveriksi lomalle jonakin vuonna  ;)


-op-
« Viimeksi muokattu: 28 Joulukuu, 2007, 15:51:23 kirjoittanut vispilä 1 »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

riku

  • Vieras
Vs: rc hotelli
« Vastaus #3 : 28 Joulukuu, 2007, 18:57:00 »
Ensi heinäkuussa suunnitteilla matka tuonne.
En ole polttiskoptereita ennen kokeillut joten 100 euron vakuutus (josta saa 70 euroa takaisin JOS ei torpppa) ja sitten kokeilemaan...  ;D

Toivottavasti en joudu lennokkeja siellä hirveästi väistelemään...

« Viimeksi muokattu: 28 Joulukuu, 2007, 19:10:56 kirjoittanut r-450 »

JKokkala

  • Vieras
Vs: rc hotelli
« Vastaus #4 : 29 Joulukuu, 2007, 14:28:10 »
Ensi heinäkuussa suunnitteilla matka tuonne.
En ole polttiskoptereita ennen kokeillut joten 100 euron vakuutus (josta saa 70 euroa takaisin JOS ei torpppa) ja sitten kokeilemaan...  ;D

Toivottavasti en joudu lennokkeja siellä hirveästi väistelemään...


Toivottavasti ei muijan kanssa  ;D

riku

  • Vieras
Vs: rc hotelli
« Vastaus #5 : 29 Joulukuu, 2007, 23:07:25 »
Ensi heinäkuussa suunnitteilla matka tuonne.
En ole polttiskoptereita ennen kokeillut joten 100 euron vakuutus (josta saa 70 euroa takaisin JOS ei torpppa) ja sitten kokeilemaan...  ;D

Toivottavasti en joudu lennokkeja siellä hirveästi väistelemään...


Toivottavasti ei muijan kanssa  ;D

Kyllä se mukaan lähtee, maksaa kuitenkin oman osuutensa...   ;)



Nyt on lennot ja huoneet, vuokrautot sekä polttiskopterit viikoksi varattu sekä varausmaksut maksettu;
enään pitää miettiä ottaisinko mukaan tuon oman 2,4GHz lähettimen ja Align 500 sähkökopun...  :-\

« Viimeksi muokattu: 24 Maaliskuu, 2008, 20:50:08 kirjoittanut Jarmo Oja »

Poissa Mikaelni

  • RC-Kopterit Ry/178
  • Elävä Legenda
  • *****
Vs: rc hotelli
« Vastaus #6 : 29 Joulukuu, 2007, 23:17:57 »
Ei alakerta,, luulin tätä vitsiksi mutta sä Riku olet tosissasi,, nyt käy kyllä kateeksi tosi paljon. Toivottavasti toi matka onnistuu täys 10 ja on kuvia paljon. Pitää laittaa oma loma anomus heti vetämään täällä kotona, tulee toi 10 vuotis hääpäiväkin tässä ,,muistaakseni ens tai sitä seuraavana vuona (ei lähde sormus enää sormesta pois jotta vois tarkistaa ajankohdan)
F550 Wookong M/Datalink/IOSD

riku

  • Vieras
Vs: rc hotelli
« Vastaus #7 : 29 Joulukuu, 2007, 23:23:22 »
Ei alakerta,, luulin tätä vitsiksi mutta sä Riku olet tosissasi,, nyt käy kyllä kateeksi tosi paljon. Toivottavasti toi matka onnistuu täys 10 ja on kuvia paljon. Pitää laittaa oma loma anomus heti vetämään täällä kotona, tulee toi 10 vuotis hääpäiväkin tässä ,,muistaakseni ens tai sitä seuraavana vuona (ei lähde sormus enää sormesta pois jotta vois tarkistaa ajankohdan)

Luulin sitä itsekin vitsiksi kun kotona ehdotin, mutta kun ei tullut vastalauseita niin varasin kaiken ja maksoin samantien...  ;D  (Finnmatkojen kautta suorat charter lennot ja autovuokraus aika edullisia...)
« Viimeksi muokattu: 29 Joulukuu, 2007, 23:27:13 kirjoittanut r-450 »

Poissa Teo Mähar

  • Seniorijäsentorppari
  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #315 EastSide
Vs: rc hotelli
« Vastaus #8 : 30 Joulukuu, 2007, 00:39:38 »
Miten toi koneen kayttö menee et, jos (kun) rikkoo niin miten korvaus menee. Meneekö kaikki torpit siihen sataseen ??? ;D
Teo

"Kallein vaihtoehto on yleensä edullisin vaihtoehto!"

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Seniori torppari
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: rc hotelli
« Vastaus #9 : 30 Joulukuu, 2007, 02:13:05 »
Miten toi koneen kayttö menee et, jos (kun) rikkoo niin miten korvaus menee. Meneekö kaikki torpit siihen sataseen ??? ;D

En löytänyt tohon selvää vastausta, mutta ne näkyy laittavan jokaisen uuden lennättäjän tekemään ekan keikan opetuskaapelilla kokeneen lennättäjän valvonnassa että pystyvät arvioimaan lennätystaidot, jos taidot ovat sitä luokkaa että torppi on odotettavissa lähes joka lennolla niin ne tuskin antaa sun lennellä yksin :D

Mä olen suunnitellut tonne menoa jo monta vuotta, paha vaan kun niiden koput on Rapukoita, tarttis lähettää omaa kalustoa sinne. Toni jos saa tietää että olen raptoria lennätellyt niin irvistelee loppu ikänsä ???

Hyvä jos nyt saa Rikulta ensi käden tietoa paikasta, mä en yhtään kyllä epäile etten itse viihtyisi tuolla, mutta kun vaimo ja pentu pitäisi ottaa myös mukaan, ja jos varsinkaan vaimolla ei olisi kivaa, niin taas saisi kuulla kunniansa.... 
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa Teo Mähar

  • Seniorijäsentorppari
  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #315 EastSide
Vs: rc hotelli
« Vastaus #10 : 30 Joulukuu, 2007, 16:10:05 »
joo tolleen se tuntuu järkevältä koska muutenhan sinne voi mennä joku aljottelija crässäämää rapukkaa ;D
Teo

"Kallein vaihtoehto on yleensä edullisin vaihtoehto!"

riku

  • Vieras
Vs: rc hotelli
« Vastaus #11 : 31 Joulukuu, 2007, 09:25:19 »
joo tolleen se tuntuu järkevältä koska muutenhan sinne voi mennä joku aljottelija crässäämää rapukkaa ;D

Ei kai nyt sentään kukaan sinne menisi torppaamaan...  ::)

riku

  • Vieras
Vs: rc hotelli
« Vastaus #12 : 31 Joulukuu, 2007, 13:01:17 »

...mä en yhtään kyllä epäile etten itse viihtyisi tuolla, mutta kun vaimo ja pentu pitäisi ottaa myös mukaan, ja jos varsinkaan vaimolla ei olisi kivaa, niin taas saisi kuulla kunniansa.... 

Avovaimo kun joskus valittaa että vietän enemmän aikaa koptereiden kun hänen kanssa, no nyt tehdään sentään lomamatka yhdessä...  :)

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: rc hotelli
« Vastaus #13 : 11 Helmikuu, 2008, 14:31:33 »
Juttu uusimmasta Rotor World lehdestä. Laatu on mitä on mutta näin käy kun pienentää 16Mt -> 150kt


-op-

Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"