Sanon taas yhden amatöörimielipiteen.
Tänään näin eka kertaa tollaisen 90 -tyylisen raptorin toiminnassa. Tollaiseen 450 belttiin verrattuna kyse on tietysti aivan eri maailmasta ja kopun koko jo itsessään vaikuttaa asiaan pirusti. Kuintekin, kun ja jos oletan, että myös esimerkiksi 450 reksin saa tyynellä edes lähes yhtä vakaaksi kun kyseinen rapukka oli, niin sanonpa vaan että voi voi.
Omaa belttiä joutuu jatkumasti tikulla tönimään että se leijuu suoraan ja paikallaan. Käytännössä sekuntti ilman kosketusta ja se jo viilettää usean asteen kulmassa jonnekkin. Nyt cx topilla tilanne vähä parantunut, eikä tarttee ihan nii paljon ohjata, mutta ei se hetkeäkään paikallaan silti pysy.
No, rapukka ilmaan, pari napsua trimmiä ja kahville. Kun tulee takas nii rapu on edelleen samassa paikassa. Mun oma elämys oli suurin piirtein tämä. Siis ero on aivan julmettu, että sitä ei voi kuvailla. Tikkuun ei tarttee oikeasti koskea useaan sekuntiin ja kopu korkeintaan hiukan hitaasti valuu ilmasssa jonnekkin. Beltti olis samassa vaiheessa jo maassa kyljellään..ja olen sitä yksikseni jo useamman viikon tosiaan säätänyt, vaihtanut topit yms. Eroa ei voi kuvitella, ennen kun sen itse näkee.
Toki oikeaoppisesti sekä asiantuntevan ihmisen kanssa alusta asti säädetty belt olis ihan eri asia kun toi mun räpellys...mutta, tää on aloittelijan tuotos ja sitä on hyvä verrata oikeesti hyvin toimivaan kopuun. Did I make my point clear
?