No niin! Paikalle saapui taas monilukuinen joukko harrastajia! Vasemmalta oikealle: Emty, RikuP, kopperi, sako, Teemu...
Eiku hetkinen, siellähän oli vain KIMALAISIA mun seurana! Missäs jätkät oli heilumassa?!?! Joku tylsä laskuvarjohyppely ei todellaakaan ole mikään tekosyy jäädä pois hyvänä kenttäpäivänä
.
Paikalla oli myös yksi hieman isompi kimalainen, oikea mutantti!
Nyt alko jo homma sujumaan mun reksillä ja tulikin lennettyä useampi tankillinen. Aletaan tulla tutuiks.
Olin tosiaan siis kentällä tänään yksin ja aloitin parilla akullisella 450:stä. Keli oli tosi tyyni, mutta välillä tuli oudon kovia puuskia. Vaihto 700:seen ja menikin sitten neljä tankkia siinä nautiskellessa... harjoittelin kuubalaisia kaseja ja silmukoita, jotka jäävätkin lakipisteestä selkälennoksi. Tein jopa ekoja tictoc tapailuja tolla koneella. Noh, sitten taas 450:sen puikkoihin ja vielä pari akkua. Viimeisellä 450:sen akulla huomasin jo jonkinlaista turnausväsymystä, koska yksin lennättäessä tulee vedettyä ihan putkeen eikä "lepotaukoja" ollu välissä. Tein pystärin, joka meni ihan päin seiniä... itsekin jo ajattelin, että onkohan jo keskittyminen herpaantunu. Noh, lennän vielä tän akun loppuun... kuuluisia viimeisiä sanoja! Ei menny ku muutama sekunti ja taas tein jo kuubalaista, jonka selkälento-osuutta venytin pitkäksi. Tuli tuulenpuuska, joka heilautti kopteria, hetkellinen orientaation hukkaus, väärän suuntainen korjaus ja sitten oltiinkin jo metrin korkeudessa selällään ja tästä nopea flippi ympäri -> jalaksille tonttiin! Tietty idle oli päällä ku olin vielä yrittämässä nostaa sitä... lavat löi maahan, meni rikki, päärattaasta hampaita ja akselit kieroks. Ei muita tappioita.
Noh... oppipahan taas ettei sitä loputtomasti voi lentää putkeen. Kuvia en enää saanu, kun mehiläisiä kuvatessa loppu kännykästä akku. Aika tylsä tontti et ei siitä hyviä kuvia ois tullu.