Kirjoittaja Aihe: 9257  (Luettu 8812 kertaa)

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Seniori torppari
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: 9257
« Vastaus #25 : 20 Joulukuu, 2008, 22:33:00 »
Näköjään  ;D

Voihan sitä tietenkin väärän tiedon korjata faktalla eikö rueta sätvimään  ;)
Ärri murri  :)

Ärri murri, eikö sitä yksi jos toinenkin koittanut jo tuossa aikaisemmin tehdä, mutta sä vaan jankutit sitä samaa  ???
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: 9257
« Vastaus #26 : 20 Joulukuu, 2008, 22:40:13 »
Näköjään  ;D

Voihan sitä tietenkin väärän tiedon korjata faktalla eikö rueta sätvimään  ;)
Ärri murri  :)

Ärri murri, eikö sitä yksi jos toinenkin koittanut jo tuossa aikaisemmin tehdä, mutta sä vaan jankutit sitä samaa  ???

Sanottu että tuulen mukaan pitäisi/saisi käyttää, mutta aivan sama.. itse en sitä käytä, käyttäkää te jos tykkäätte.
Asia on loppuun käsitelty  :)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa kopteria

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: 9257
« Vastaus #27 : 21 Joulukuu, 2008, 20:37:31 »
jes   lopultakin sain perän pitämään  :D  en tiedä oliko sillä merkitystä kun tuossa yhdessä ohjeessa oli et sitä (gain kanavaa kääntää 3 kertaa vai oliko se gyro kanava? kun perus säädöt tehny.. -   no sen tein   ja sit vielä uudelleen tarkistin et perässä kaikki liikkuu kevyesti  -ja olihan se ruvennut jotenkin jumimaan...  no tänään kuitenkin kävin kokeilemassa kopteria  ja ero entiseen huomattava   -nyt ku kokeilin volttia ja yms.. niin eipä enää perä kääntynytkään minne sattuu  :D  ja nyt säilyi kopteri ehjänä ;D "toisin kuin entisillä osilla   jotain temppua kokeili ni melkein aina perä muljahti vauhdilla minne sattuu  :o   ja minun taidoilla yleensä lopputuloksen saldo   -lavat -koppa-pääakseli..... no nyt sit vain kovaa harjoittelua.... (olis pitäny heti alkuun hommata kunnon osat  -vaan ku iski piheys ::)                                                             

-seuraavaksi ku vielä tuon kääntymisnopeuden  vasemmalle sais paremmaks  -on todella hidas!!       -täs hdx:n perässä ois kyl vielä varaa liikkua vasemmalle mut pitäs muutama alkuperäinen pultti vaihtaa pienempi kantaisiin  (onkohan joku tehnyt tämän) ??? 

- niin ja  miten se oikein tuntuu   et ku pakkasta ni ei nuo lipot tunnu oikein virtaa antavan  vaikka taskusta suoraan paikalleen laittaa ?  vertaa esim: mitä sisällä kokeilin..  vai liekkö taas vain kuvittelen ::)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: 9257
« Vastaus #28 : 21 Joulukuu, 2008, 21:11:41 »
Lainaus
(olis pitäny heti alkuun hommata kunnon osat  -vaan ku iski piheys  ::)         

Tämä pitää aina oppia vaikeimman kautta :D


Ja tuosta pyörähdys nopeudesta, DX7 radiossa ainakin saa nopeutta lisää kun laittaa "travel adjust" valikosta lisää prosentteja perälle... ei vaikuta liike-alueeseen mitenkään, vaan siihen kuinka nopeasti kulmat muuttuu, gyron limitillä se liike-alue... tuossa omassa pikku rexässä ei kyllä tarvitse olla iso liike-alue että pyörii ^^

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: 9257
« Vastaus #29 : 21 Joulukuu, 2008, 21:34:38 »
401:n kanssa pitäisi kyllä olla kohtuu sama pyörintänopeus kumpaankin suuntaan, jos kaikki on mekaanisesti oikein säädetty. Onko kuinka suuri ero vasemmalla ja oikealla piro ratella? Jos alkaa radiolla säätämään pyörintänopeutta, pitää muistaa laittaa endpointit yhtä suuriksi kumpaankin suuntaan. Eri endpointit sekoittaa toimintaa aina uudelleen käynnistyksen yhteydessä. Saman asian hoitaa myös perän D/R:llä, sillä tavalla saa myös eri piro nopeuksia eri lentotiloihin.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
5 Vastauksia
2060 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Joulukuu, 2008, 16:41:12
kirjoittanut RikuP
3 Vastauksia
1633 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Joulukuu, 2008, 13:35:57
kirjoittanut Emty